SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De 3e alquote:
Scorresquote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef sanasoufi het volgende:
nog 1 goal erbij en hernandez staat gelijk met torres (5 goals)
Vorig jaar 4-0quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik zie Spanje niet winnen tegen Italië
EK vergeten?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik vraag mij af hoeveel die kritiek Torres nog doet neerkijkende op een prijzenkast waar werkelijk alles instaat. Waarvan hij van de meeste nog regerend kampioen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Monolith het volgende:
Torres heeft in ieder geval zijn niveau weer terug na een onverwacht goed begin van zijn invalbeurt.
Bij Spanje wel. Nu nog bij de club..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:24 schreef Monolith het volgende:
Torres heeft in ieder geval zijn niveau weer terug na een onverwacht goed begin van zijn invalbeurt.
Spanje is afgezwaktquote:
Jij bent dan ook niet goed snik.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:25 schreef capuchon_jongen het volgende:
Inb4: 'Jij bent arrogant en misbruikt door je vader en een debiel en een triest persoon en ik neuk je moeder blbalbla'quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed snik.
Waarom zou Spanje zijn best moeten doen tegen Nigeria en Tahitiquote:
Mijn naam is #TeamJohannes. Noem me bij m'n eigen naam.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inb4: 'Jij bent arrogant en misbruikt door je vader en een debiel en een triest persoon en ik neuk je moeder blbalbla'
Italie ook.quote:
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoeveel die kritiek Torres nog doet neerkijkende op een prijzenkast waar werkelijk alles instaat. Waarvan hij van de meeste nog regerend kampioen is.
Niet waar.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jij bent dan ook niet goed snik.
Spanje spaart al jaren hun krachten?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef sanasoufi het volgende:
W
[..]
Waarom zou Spanje zijn best moeten doen tegen Nigeria en TahitiZe sparen idd hun krachten en zijn dus tijdelijk afgezwakt.
Hoe dan? Gaat Ballotelli er plotseling 4 maken?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?
Stond in alle finales in de basis. Je kunt dat moeilijk allemaal op geluk gooien.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nou ja, zijn eigen bijdrage aan het overgrote deel van die prijzen is wel beperkt.
Mag ik jou uitlachen als Spanje straks wint van Italië?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Mag ik je uitlachen als Italië straks wint van Spanje?
Spanje heeft geen geweldige spitsen.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Stond in alle finales in de basis. Je kunt dat moeilijk allemaal op geluk gooien.
Niet dat ik het wil temperen hoor. Het belachelijk maken van Torres is/was vaak het enige leuke tijdens een Chelsea/Spanje wedstrijd.
Overigens wel wat minder idd. Spanje verliest nooitquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mag ik jou uitlachen als Spanje straks wint van Italië?
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Overigens wel wat minder idd. Spanje verliest nooit. Het is eigenlijk nauwelijks meer leuk om te kijken. Je weet toch al dat ze gaan winnen
Toen ze nog vaak verloren was het best leukquote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Is Spanje ooit leuk geweest om naar te kijken dan? Saaier voetbal bestaat niet. Zelfs Barcelona speelt niet zo'n saai voetbal.
Messiquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?
Nounou, zelfs Tahiti schopt zo'n bal er nog in.quote:
Danni Alves. Die vrije trappen in de derde ring zijn en blijven een belevenis.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
In welke speler van Barcelona zit het dan dat Barcelona minder saai speelt dan Spanje?
Ik kijk geen lariekoek.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand die andere tijden sport kijkt op Ned 1? SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Nee, dat waren Andere Tijden.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
niemand die andere tijden sport kijkt op Ned 1? SPT / [TV-tip] Andere tijden sport#3
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Onbegrijpelijk dat die niet geselecteerd is.quote:
Dat gaat over tennisquote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Evertjan het volgende:
Altijd mooi om te zien hoe een sateliet wordt gelanceerd.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:34 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Danni Alves. Die vrije trappen in de derde ring zijn en blijven een belevenis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |