??quote:
Wat is er irritant aan haar? Dat ze weet dat ze een goede koekenbakker is?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
??
Je gaat me toch niet vertellen dat jij die irritante Oostenrijkse wil zien winnen
Heb ik de laatste 2 weken iets teveel gedaan, was niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:23 schreef Tem het volgende:
Ja, weer eens de stad in geweest en wat kroegjes afgelopen.
Als ik dat te veel doe ga ik dood, hier staat iemand om 6 uur weer de horlepiep te dansen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik de laatste 2 weken iets teveel gedaan, was niet zo'n goed idee.
Ik ben single dus moet nog op jacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik dat te veel doe ga ik dood, hier staat iemand om 6 uur weer de horlepiep te dansen.
Nee in Leidenquote:
Lifescience & technology, of zoiets vaags?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
Daar studeert mijn nichtje ook. Een of andere onbeduidende studie, daar niet van.
Helemaal kapot zeker? Welke heb je gisteren gezien? Vast eentje die ik niet kenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer..
wat een avond gisteren
Portishead en Sigur Rosquote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal kapot zeker? Welke heb je gisteren gezien? Vast eentje die ik niet ken
valt reuze meequote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik ben gewoon een rotwijf ik weet het. Sorry.
Ik heb nog gekeken hoe lang ik erover doe met het OV, vanaf mijn huis ca. 1,5 uur, sorry dat vind ik na mijn werk net even te langquote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt reuze mee
maar je moet gewoon een keer komen, das leuk, ik weet er alles van
als je nooit komt dan wordt je op een gegeven moment chagerijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dit gisternacht wel even willen zien, eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:33 schreef Tem het volgende:
Wat een baas, ik ben wel eens bij de Grand Canyon geweest en je moet wel flinke ballen hebben om dit te doen.
nou dat je geen zin hebt om 1,5 uur te treinen naar Rotterdam waar je alweer vroeg weg moet omdat je de volgende dag weer moet werken maakt je nog geen watje natuurlijk!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken hoe lang ik erover doe met het OV, vanaf mijn huis ca. 1,5 uur, sorry dat vind ik na mijn werk net even te langwatje.
Mooi, (kuddo's).quote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik ben gewoon een rotwijf ik weet het. Sorry.
Nou ja ik voel me gewoon schuldig dat ik dat niet eens op kan brengenquote:Op maandag 24 juni 2013 17:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou dat je geen zin hebt om 1,5 uur te treinen naar Rotterdam waar je alweer vroeg weg moet omdat je de volgende dag weer moet werken maakt je nog geen watje natuurlijk!
ik vind het wel begrijpelijk
wat je een watje maakt is dat je er sorry voor zegt
Wat bedoel jequote:
http://www.boomlemma.nl/g(...)e-in-engere-zin-1-2#quote:
Haha nou ik denk dat je heeeeel lekker gaat slapen.quote:Op maandag 24 juni 2013 18:37 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff mijn kussens in een model van 2 tieten stompen. Komt goed.
Ghehe zelf erin gekopt. Goede tactiek.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Karina het volgende:
Ik sta er ook bij zie ik, vierde van links naar beneden.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:20 schreef Njosnavelin het volgende:
Karina is 12. Uccie is 3. Hexje is die laatste
quote:
Enne jij danquote:
quote:
Blijft mooi.quote:
Niet van jou...van enge mannen op fok!quote:
Nederland 1 nu.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is niets op TV vandaag.. wat een verrassing
Niet boeiend.quote:
Was dat die aflevering dat zij er met de Italiaanse buurman vandoor ging?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:43 schreef Njosnavelin het volgende:
Net deze epische Ik vertrek aflevering gezien:
http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1121478
Ik weet het niet, ze dumpt hem in ieder geval voor iemand anders maar heb niet meegekregen met wie. Hele huis en tuin verbouwd voor de B&B en camping, meer dan 2 ton uitgegeven aan al het kluswerk.. en dan uiteindelijk gescheiden weer terug naar Nederland voordat ze gasten hebben ontvangen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:48 schreef OProg het volgende:
[..]
Was dat die aflevering dat zij er met de Italiaanse buurman vandoor ging?
Dat hij uiteindelijk berooid op de bank zit op het einde.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:50 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik weet het niet, ze dumpt hem in ieder geval voor iemand anders maar heb niet meegekregen met wie. Hele huis en tuin verbouwd voor de B&B en camping, meer dan 2 ton uitgegeven aan al het kluswerk.. en dan uiteindelijk gescheiden weer terug naar Nederland voordat ze gasten hebben ontvangen.
Ik Heb HET Nog Nooit Gedaan ga ik de laatste aflevering straks van kijken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er is niets op TV vandaag.. wat een verrassing
Hehe jaquote:Op maandag 24 juni 2013 19:51 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat hij uiteindelijk berooid op de bank zit op het einde.
Spinazie-geitenkaastaart met tomaat en uien...niet iedereen loopt er mee weg hoorquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Deze staat helaas niet op de site van Ik Vertrek zie ik:
nom nom nomquote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Spinazie-geitenkaastaart met tomaat en uien...niet iedereen loopt er mee weg hoor
Hij staat wel online, heb hem een paar maanden geleden gezien. Even zoeken.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Deze staat helaas niet op de site van Ik Vertrek zie ik:
Oh en ook niet op UG.
Ik weet dat er in het topic ook ooit een linkje stond, maar ja waar?quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij staat wel online, heb hem een paar maanden geleden gezien. Even zoeken.
Hier, onderaan:quote:Op maandag 24 juni 2013 19:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik weet dat er in het topic ook ooit een linkje stond, maar ja waar?
Oh ja die link zag ik wel voorbijkomen, maar ik dacht dat het alleen een fragmentje wasquote:Op maandag 24 juni 2013 19:58 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hier, onderaan:
http://www.flabber.nl/web(...)-uit-ik-vertrek-1395
Site bestaat nog steeds.quote:ach ze hebben al 2 kinderen en hebben nu een ander bedrijf www.vandermeerdiensten.nl
dakgoot schoonmaken enz
Oh dat "ach...enz " is een quote uit een ander forum.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Hoe weet je dat ze 2 kinderen hebben?
Die staat ook op die site die ik net posttequote:Op maandag 24 juni 2013 20:25 schreef OProg het volgende:
Ze zouden ook gewoon weer eens echt oude afleveringen van Ik Vertrek uit moeten zenden.
Er was er ook eentje die in een oude Omega met een voetbalshirt door een wijk in Portugal reed en riep dat ze allemaal marmer nodig hadden dat hij ze zou verkopen. Dat was ook gieren.
O ja.quote:Op maandag 24 juni 2013 20:54 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die staat ook op die site die ik net postte
quote:3 Een wandelend Feyenoord-shirt en zijn gezin gaan rijk worden in Portugal met de verkoop van siergraniet. Want siergraniet op je oprijlaanhek, dat gaat heel groot worden in de Algarve. Alleen zonder enige kennis van ondernemen of van het Portugees kan dat handelen in siergraniet wel eens pijn gaan doen:
Oh zitten ze niet meer in het Kurhaus?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net pas dat Tour du jour wordt opgenomen hier in het centrum.
Kan wel een keer gaan kijken.
Waar is dat? En kun je zomaar kijken, of hoe werkt dat?quote:Op maandag 24 juni 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik lees net pas dat Tour du jour wordt opgenomen hier in het centrum.
Kan wel een keer gaan kijken.
Mariaplaats, geen idee hoe dat aanmelden werkt.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Waar is dat? En kun je zomaar kijken, of hoe werkt dat?
Wanneer? dat heb ik denk ik gemist.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Daar had Hans Teeuwen een mooi stukje over.
Hehehe, is dat van zijn laatste show? Die heb ik niet gezien namelijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Deze. Heb alleen niet gecheckt of het volledig is.
Spiksplinter, beter dan Industry of Love.quote:Op maandag 24 juni 2013 21:46 schreef Tem het volgende:
[..]
Hehehe, is dat van zijn laatste show? Die heb ik niet gezien namelijk.
Niet stiekem mijn woorden verdraaien, hè?quote:Op maandag 24 juni 2013 21:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan zou je woorden in de goeie volgorde zetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: done by Tem.
Met op het opdreunen van een autocue???quote:Op maandag 24 juni 2013 21:57 schreef Tem het volgende:
Jim haalt aardig wat centen binnen. Maar het is ook een uniek talent.
Hij mag hij shownews presenteren.quote:
En toch zetten ze hem overal in. Laatst nog bij de EO.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:02 schreef Karina het volgende:
Ik vond Jamai veel leuker dan Jim, Jim heeft een rotstem.
Oh dat kijk ik nooit. Ik denk trouwens dat een serieus journalist niet echt zin heeft om Shownieuws te presenteren.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Hij mag hij shownews presenteren.
Goh wat toevallig. Sterft van de journalisten, die het vast beter kunnen en er hard voor gestudeerd hebben. Nee, dan zetten ze liever een BN-er voor het ding.
Ik zap ook gelijk weg. Maar de ergernis heeft dan al voorgedaan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh dat kijk ik nooit. Ik denk trouwens dat een serieus journalist niet echt zin heeft om Shownieuws te presenteren.
Als opvolger van Jan van de Bosch?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Tem het volgende:
Jim bij de hour of power. Nog meer geld binnenharken.
Je zegt net nog dat het geen kunst is en iedereen het kan.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:03 schreef Webschip het volgende:
[..]
Sterft van de journalisten, die het vast beter kunnen en er hard voor gestudeerd hebben. Nee, dan zetten ze liever een BN-er voor het ding.
Voorwiel heeft nu een erectie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:05 schreef Karina het volgende:
Beetje musicalnummertjes ertussendoor zingen.
Als ze een serieuze invulling geven, een rubriek dat iets verder gaat dan het opdreunen van de auto-cue, kan je met een echte journalist er zowaar iets van maken. Maar dat is meer wat Jim nu laat zien.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zegt net nog dat het geen kunst is en iedereen het kan.
Bij SBS zitten ze echt niet te wachten op een serieuze invulling van een Shownieuws.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:08 schreef Webschip het volgende:
[..]
Als ze een serieuze invulling geven, een rubriek dat iets verder gaat dan het opdreunen van de auto-cue, kan je met een echte journalist er zowaar iets van maken. Maar dat is meer wat Jim nu laat zien.
Stevel Seagal is een grotere baas.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
Straks Chuck Norris, dat is pas een baas.
Dat je er überhaupt naar toe hebt gezapt.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:31 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zapte en na 10 sec. was ik het al zat. Vreselijk.
Ik zocht iets om te kijken behalve modepolitie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef hexje het volgende:
[..]
Dat je er überhaupt naar toe hebt gezapt.
Die twee wijven?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
Modepolitie ook zoiets. Ze zien er zelf niet uit. En ze vinden Supertrash laarzen leuk
Hoera. Weer een Stephen King-verhaal verkrachten.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
Wat voor jou Karina?
TV / [USA] Nieuwe series #26
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:38 schreef hexje het volgende:
Wat voor jou Karina?
TV / [USA] Nieuwe series #26
Eerst kijken en dan oordelen he?quote:Op maandag 24 juni 2013 22:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hoera. Weer een Stephen King-verhaal verkrachten.
Bij Stephen King-verfilmingen/seires is het verleden vaak een garantie voor de toekomst.quote:
Beste nieuwe serie.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Karina het volgende:
Ik zit ook wel op deze te wachten:
Vikings (TV Series 2013– ) - IMDb
Mwah met de films is niet zoveel mis vind ik.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:40 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Bij Stephen King-verfilmingen/seires is het verleden vaak een garantie voor de toekomst.
quote:Op maandag 24 juni 2013 22:42 schreef Karina het volgende:
[..]
Mwah met de films is niet zoveel mis vind ik.
Er zijn wel een paar uitzonderingen, waarvan Rose Red de beste is. The Mist is dan ook nog wel aardig.quote:
Ik zat nog even het lijstje door te nemen, Rose Red ken ik niet trouwens. The Mist wel.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:48 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er zijn wel een paar uitzonderingen, waarvan Rose Red de beste is. The Mist is dan ook nog wel aardig.
Rose Red is wel een flinke zit. Origineel als mini-serie uitgezonden. Meer dan vier uur aan spookhuisgoodyness.quote:Op maandag 24 juni 2013 22:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat nog even het lijstje door te nemen, Rose Red ken ik niet trouwens. The Mist wel.
Shawshank Redemption vind ik een overrated kutfilm.quote:Maar wat dacht je van Shawshank Redemption? Misery vond ik ook goed. Van Shawshank had ik toen de boekjes gekocht, was een serie, elke week 1 boekje en dan had je het hele verhaal compleet.
Trusten voor zo danquote:Op maandag 24 juni 2013 23:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik word zo wel een beetje slaperiiiii...
nergens voor nodigquote:Op maandag 24 juni 2013 17:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja ik voel me gewoon schuldig dat ik dat niet eens op kan brengen
[..]
Wat bedoel je
quote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nergens voor nodig
ik ben alweer thuis, geen voetbalmanager gezien
deel 2 ook niet, ik ga mezelf in slaap huiluh
Was het wel gezellig? Niet huilen hoorquote:Op maandag 24 juni 2013 23:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
nergens voor nodig
ik ben alweer thuis, geen voetbalmanager gezien
deel 2 ook niet, ik ga mezelf in slaap huiluh
sorry ik had trek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 07:41 schreef Tem het volgende:
Vieze dikke mensen die een saucijzenbroodje eten naast je in de trein.
reuze gezelligquote:Op dinsdag 25 juni 2013 06:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het wel gezellig? Niet huilen hoor
Was het nog druk uiteindelijk? Of zaten jullie met zijn 3en of zo te zuipen en tim in de maling te nemen?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
reuze gezellig
flink gelachen, goed gedronken en heerlijke spareribs gegeten
het lachen was meestal ten koste van Timtim maar hij moest zelf ook lachen (meestal) ik vond het zelf reuze grappig iig
over mijn sjoelscores zullen we het maar niet hebben
Nu heb ik zin in een kaascroissantquote:Op dinsdag 25 juni 2013 09:20 schreef Karina het volgende:
Eet je ook geen kaascroissant (bijvoorbeeld) 's morgens?
Bij mijn bakker hebben ze hele lekkerequote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:30 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een kaascroissant
Nee eind volgende week pas. Deze week nog tentamenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij mijn bakker hebben ze hele lekkere![]()
Ging jij niet naar Spanje trouwens deze week?
6 totaalquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Was het nog druk uiteindelijk? Of zaten jullie met zijn 3en of zo te zuipen en tim in de maling te nemen?
Mwah als ik ooit een keertje kom dan zal mijn sjoelscore nul zijn, volgens mij heb ik nog nooit van mijn leven gesjoeldAls ik vakantie heb of zo dan kom ik echt, beloofd
6 is net een leuk clubje lijkt me.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
6 totaal
het is wel eens minder geweest!
1x
en nu heb ik ook zin in een (ham)kaascroissant
nee met 2, was ook gezellig maar het mag groterquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
6 is net een leuk clubje lijkt me.
Oh je hebt er weleens in je uppie gezeten dusNah dat is echt niks.
oeh dealquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:38 schreef Karina het volgende:
[..]
laatste 2 weken van augustus, 1e week september.
Ach met zijn 2en heeft ook wel iets toch? dan is het meer een date trouwensquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee met 2, was ook gezellig maar het mag groter
Dankje! Ja mijn tentamens duren 3 wk dus wat je dacht klopt hoorquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:37 schreef Karina het volgende:
Ow ik dacht dat je vorige week, volgende week zei
Succes met leren dan maar. Stom ik dacht dat dat weer vorige week wasMijn geheugen is echt slecht.
was zeker gezellig meneerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 11:39 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee met 2, was ook gezellig maar het mag groter
date? Nou ja ik zat ineens alleen met hemquote:
Goeie smoes wel.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 16:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
date? Nou ja ik zat ineens alleen met hem
Waarom mag ik niet tof doen, tof is goed!quote:
Nee zometeen Corrie's zuurkool met worst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |