??quote:
Wat is er irritant aan haar? Dat ze weet dat ze een goede koekenbakker is?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:55 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
??
Je gaat me toch niet vertellen dat jij die irritante Oostenrijkse wil zien winnen
Heb ik de laatste 2 weken iets teveel gedaan, was niet zo'n goed idee.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:23 schreef Tem het volgende:
Ja, weer eens de stad in geweest en wat kroegjes afgelopen.
Als ik dat te veel doe ga ik dood, hier staat iemand om 6 uur weer de horlepiep te dansen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb ik de laatste 2 weken iets teveel gedaan, was niet zo'n goed idee.
Ik ben single dus moet nog op jacht.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:54 schreef Tem het volgende:
[..]
Als ik dat te veel doe ga ik dood, hier staat iemand om 6 uur weer de horlepiep te dansen.
Nee in Leidenquote:
Lifescience & technology, of zoiets vaags?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:26 schreef Tem het volgende:
Daar studeert mijn nichtje ook. Een of andere onbeduidende studie, daar niet van.
Helemaal kapot zeker? Welke heb je gisteren gezien? Vast eentje die ik niet kenquote:Op maandag 24 juni 2013 14:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben er weer..
wat een avond gisteren
Portishead en Sigur Rosquote:Op maandag 24 juni 2013 14:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Helemaal kapot zeker? Welke heb je gisteren gezien? Vast eentje die ik niet ken
valt reuze meequote:Op maandag 24 juni 2013 13:57 schreef Karina het volgende:
Ik ben gewoon een rotwijf ik weet het. Sorry.
Ik heb nog gekeken hoe lang ik erover doe met het OV, vanaf mijn huis ca. 1,5 uur, sorry dat vind ik na mijn werk net even te langquote:Op maandag 24 juni 2013 15:02 schreef sp3c het volgende:
[..]
valt reuze mee
maar je moet gewoon een keer komen, das leuk, ik weet er alles van
als je nooit komt dan wordt je op een gegeven moment chagerijnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had dit gisternacht wel even willen zien, eigenlijk.quote:Op maandag 24 juni 2013 09:33 schreef Tem het volgende:
Wat een baas, ik ben wel eens bij de Grand Canyon geweest en je moet wel flinke ballen hebben om dit te doen.
nou dat je geen zin hebt om 1,5 uur te treinen naar Rotterdam waar je alweer vroeg weg moet omdat je de volgende dag weer moet werken maakt je nog geen watje natuurlijk!quote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog gekeken hoe lang ik erover doe met het OV, vanaf mijn huis ca. 1,5 uur, sorry dat vind ik na mijn werk net even te langwatje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |