Konden ze geen ster van destijds krijgen in de studio ?quote:
Kees Jansma was toen 9 jaar jonger dan ik nu ben.quote:
'Het Volksparkstadion is van Oranje.´ ?O?quote:
En hoeveel schelen jullie nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kees Jansma was toen 9 jaar jonger dan ik nu ben.
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Als Cruyff daarna gewoon mee mocht naar Italie was Nederland ook wereldkampioen geworden
Goeie voetballer idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Het Ierland van toen was een geweldig team met vnl. echte bikkels, waaronder deze held
[ afbeelding ]
Daar hoort toch een oud-speler te zitten. Of anders Jan Mulder ?quote:
Die weten niet hoe de iPad werkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoort toch een oud-speler te zitten. Of anders Jan Mulder ?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, laten we 25 jaar later nog even gaan analyseren
Echt hequote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, laten we 25 jaar later nog even gaan analyseren
Toen ik hoorde dat ze analyses met Jan gingen doen, dacht ik dat ook al meteenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:
omg we gaat het mooie toernooi verneuken met analyses van Jan van Halst
Plots? Wist je niet dat je al oud bentquote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ze waren nog niet geboren. Voel me plots oud.
Berry
Zelfs Wouters niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Van de onderste rij wist ik ook alleen Vanenburg
Heus wel, alleen die zijn niet hip en die krijgen ze niet gratis van de sponsor.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Worden er geen zwarte voetbalschoenen meer gemaakt ?
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Van de onderste rij wist ik ook alleen Vanenburg
Pieperdepiep.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.
Speelde een geweldig toernooi.
Ja ik weet het, is ook zo'n docu over gemaakt, mooi en treurig tegelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.
Speelde een geweldig toernooi.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, met haar en snor voor mij echt onherkenbaar
Wel een geweldige voetballerquote:
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.quote:
Waren op bijna alle posities (veel) beter dan nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef TheSolution het volgende:
Technisch was het ook niet verkeerd toen
Hell, ik denk dat ze technisch toendertijd zelfs beter waren dan nu, dat het verschil met name in de snelheid van het spel en het fysieke aspect ligt.
ja met ze enorm lange contractquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waren op bijna alle posities (veel) beter dan nu.
http://nos.nl/video/380602-vanenburg-beter-dan-van-basten.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.
Ja zo'n van Persie en Robben winnen niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.
Tegenwoordig haalt v. Persie zelfs niet eens de top 10 van Europees speler van het jaar (laat staat wereldspeler). Toen zaten Gullit en v. Basten jarenlang standaard bij de top 3 (en ook meermalen gewonnen) en had je bv Koeman en Rijkaard ook nog in de top van het klassement.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.
Hoeveel Europese prijzen heeft Van Persie? Één Uefacup. En verder?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo'n van Persie en Robben winnen niks.
Suvrijn, Kruzen, Koevermans, Hielequote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel Europese prijzen heeft Van Persie? Één Uefacup. En verder?
Ik denk dat het gros van de selectie van '88 een Europese prijs had.
fijn dat je het bevestigtquote:
Van Tiggelen Kieft en Muhren erbij dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'gros van'?
Geen zin om iedereen na te gaan, maar uit het hoofd kan ik je in ieder geval al vertellen dat Mühren wel een gevulde prijzenkast had.quote:
Kieft heeft een Europacup 1 gewonnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Tiggelen Kieft en Muhren erbij dan.
ach... tja noem het maar niksquote:Europacup I: 1972, 1973
Europese Supercup: 1972
Wereldbeker: 1972
Europacup II: 1987
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kieft heeft een Europacup 1 gewonnen
Gerry was me er één.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Mühren:
[..]
ach... tja noem het maar niks
We worden meegezogen in Tong zijn offtopic posts. Want de insteek was niet of het nou een gros van de spelers was of niet, maar hoe de selecties tegen elkaar opwogen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Mühren:
[..]
ach... tja noem het maar niks
Arnold... ben ik nou 40+ of jij?quote:
in 1998 waren we beterquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef TheSolution het volgende:
Technisch was het ook niet verkeerd toen
Hell, ik denk dat ze technisch toendertijd zelfs beter waren dan nu, dat het verschil met name in de snelheid van het spel en het fysieke aspect ligt.
88quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We worden meegezogen in Tong zijn offtopic posts. Want de insteek was niet of het nou een gros van de spelers was of niet, maar hoe de selecties tegen elkaar opwogen.
quote:
in 2000 was die selectie eigenlijk op z'n best. Alleen vergaten ze te scoren tegen Italiëquote:
Maar die zat er niet bij in '88quote:
die 2 strafschoppen van de Boerquote:Op zondag 23 juni 2013 20:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
in 2000 was die selectie eigenlijk op z'n best. Alleen vergaten ze te scoren tegen Italië
Kluivertquote:
Je hebt gelijk. Vind het wel leuk.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef rubbereend het volgende:
Je mag het wel gewoon zeggen als je er naast zat Tong
Het ergste is dat de scheids het later toegafquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:24 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Vind het wel leuk.
Maar Gerry was beter dan Arnold.
Zo ken ik hem eigenlijk. Panini plaatjesquote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef Karina het volgende:
Ik viel wel van mijn stoel van Van Halst met haarIn het begin.
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat kan ik dan weer niet beoordelen
Nog nooit gezienquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ken ik hem eigenlijk. Panini plaatjes![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]ja dat kan ik dan weer niet beoordelen
Was dan ook schandalig dat de FIFA een scheidsrechter uit de Verenigde Arabische Emiraten aanstelden voor zo'n belangrijke wedstrijd. Had nog nooit een belangrijke wedstrijd gefloten buiten zijn eigen regio.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:26 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het ergste is dat de scheids het later toegaf
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Zo ken ik hem eigenlijk. Panini plaatjes![]()
![]()
![]()
Zo ongeveer ja (volgens mij niet die, want in mijn herinnering stond er geen bunnikside op het plaatje)quote:
Viel mij ook al op: harde wedstrijd.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:39 schreef remcoP het volgende:
Dit haalt het bijna bij Nederland - Portugal qua overtredingen.
quote:Op maandag 24 juni 2013 19:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
ik doe echt letterlijk een facepalm bij al dat gezwets van Van Halst
Hij zei toen hij bij de NOS begon ook iets van "ik wil jullie feliciteren dat jullie mij hebben aangenomen"quote:Op maandag 24 juni 2013 19:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Toen was het al een bijgoochem
Toen kreeg hij de bijnaam Bescheidenheid Sierd de Vosquote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei toen hij bij de NOS begon ook iets van "ik wil jullie feliciteren dat jullie mij hebben aangenomen"
Met een bosje bloemen.quote:Op maandag 24 juni 2013 19:54 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij zei toen hij bij de NOS begon ook iets van "ik wil jullie feliciteren dat jullie mij hebben aangenomen"
hehe iddquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef tralalala het volgende:
Toen was er al illegale tickethandel dus.
Heb mijn kaartje voor de halve finale in 2000 op het EK voor 5000 gulden verkochtquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:30 schreef tralalala het volgende:
Toen was er al illegale tickethandel dus.
Nederland - Italie?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb mijn kaartje voor de halve finale in 2000 op het EK voor 5000 gulden verkocht
Ja was het finale kaartje trouwens voor de halve finale.quote:
Engeland was ook beter tegen Nederland.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:36 schreef Pedroso het volgende:
Die Russen ook best nog wel kansen gehad. Stond me nog weinig van bij.
Engeland heeft tactisch gefaald met hun coach Robson.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef tong80 het volgende:
[..]
Engeland was ook beter tegen Nederland.
Wat een geluk hadden we dat toernooi
Nooit een held gevondenquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen was het nog een held.
Beetje het Meneer Kaktus effect.
Van Halstquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Engeland heeft tactisch gefaald met hun coach Robson.
Aldus Jan van Halst.
Die snor deed het 'm.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef tong80 het volgende:
Gullit was niet in topvorm maar toch nog een wereldster
Charisma.
Allemaal, behalve Berry van Aerle.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco is in de tussentijd wel zijn accent verloren.
Ja en niet meer zo nasaal. Koeman en Gullit klinken nog identiek.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Marco is in de tussentijd wel zijn accent verloren.
Poste het nog ergens Hij was 41. Ik ben nu 9 jaar ouder. Hij was al een oude man.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:42 schreef Pedroso het volgende:
Jansma was daar nog maar 40 jaar, ziet er uit als een 60'er.
Ik vind Lambiek zo'n kneus.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Cavaliers het volgende:
Van Halst gaat nog even de treffer van Van Basten analyseren.
Hij is niet aan het doordekken.quote:
Had in die wedstrijd wel een evenhoog passingspercentage als van Tiggelen!quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij is niet aan het doordekken.
Lambik is ook een beetje een racist wist je dat?quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
TTK / Wie is jullie favoriete stripheld ?
Verder te triest van Halst te moeten zien
Kan wel zijn maar hij neukte wel Sidonia.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Lambik is ook een beetje een racist wist je dat?
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:43 schreef Specularium het volgende:
[..]
Allemaal, behalve Berry van Aerle.
Alleen in dat ene album jaquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kan wel zijn maar hij neukte wel Sidonia.
Nee, want Louis wil alleen een horloge dat HIJ geselecteerd heeft.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze al een horloge cadeau gedaan aan Van Gaal?
Louis heeft al een standbeeld in Rio.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:48 schreef tralalala het volgende:
Hebben ze al een horloge cadeau gedaan aan Van Gaal?
2008...quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Bij die beelden na de finale denk ik toch aan 2010.. het had zo mooi kunnen zijn.
Ik ben zo blij dat we verloren hebben.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Bij die beelden na de finale denk ik toch aan 2010.. het had zo mooi kunnen zijn.
Boeiend, gewoon een extra aanvaller erin en alle ballen naar voren pompen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ah ja met die lekkende verdediging en het middenveld Engelaar- De Jong
Thx hey Marco pancakequote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon een extra aanvaller erin en alle ballen naar voren pompen.
Van Basten![]()
Guus geluk
Arshavin speelde nooit meer zo goedquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tralalala het volgende:
[..]
Boeiend, gewoon een extra aanvaller erin en alle ballen naar voren pompen.
Van Basten![]()
Guus geluk
Dat was best wel een beschamend feestje. Vieren dat je 2e bent geworden doen alleen kleine voetballanden.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Ik vind 94 en 98 ergerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:52 schreef alors het volgende:
Dat heb ik dus met 2008, 2010 was beschamend slecht.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 94 en 98 erger
Toen voetbalden we geweldig
Maar Branco sleep de messen en sjongejonge die dekselse Ronaldo Nazario da Lima kwam als een duveltje uit een doosje om nog maar niet te beginnen over Tafarel de penalty killerquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 94 en 98 erger
Ja idd luie lapzwansquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arshavin speelde nooit meer zo goed
Ik heb Berry geen ballen het stadion uit zien lopen/schieten nee. Een beetje meer respect mag wel voor ons kampioenen.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:45 schreef johannes_vermeer het volgende:
Dani Alves = Berry.
Idioot van halst![]()
![]()
![]()
Ik vierde het ook niet maar het bagataliseren bij 220 andere FIFA-landen slaat ook nergens op.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat was best wel een beschamend feestje. Vieren dat je 2e bent geworden doen alleen kleine voetballanden.
Alleen 98 kan ik me herinneren. Toen zijn we gewoon genaaid.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 94 en 98 erger
quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Arshavin speelde nooit meer zo goed
Eens. In Amerika nog met de mix van de '88 generatie en de '98 generatie.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik vind 94 en 98 erger
Berry heeft ook nooit zijn haar geblindeerd.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb Berry geen ballen het stadion uit zien lopen/schieten nee. Een beetje meer respect mag wel voor ons kampioenen.
Zijn huid welquote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Berry heeft ook nooit zijn haar geblindeerd.
Best24quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef tralalala het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat ze de gehele wedstrijd vanavond nog ergens zouden uitzenden.
Wordt nu op Best24 uitgezonden. Denk niet dat ik ga kijken, weet de uitslag al nl.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:57 schreef tralalala het volgende:
Had eigenlijk wel verwacht dat ze de gehele wedstrijd vanavond nog ergens zouden uitzenden.
is ook online te zien.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:59 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit programma maakt geen deel uit van uw abonnement.
Numan was geschorst terwijl ie in topvorm was. De tweede in vorm zijnde speler Cocu moest plots linksachter spelen omdat Bogarde zijn enkel brak op de training.quote:Op dinsdag 25 juni 2013 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Branco sleep de messen en sjongejonge die dekselse Ronaldo Nazario da Lima kwam als een duveltje uit een doosje om nog maar niet te beginnen over Tafarel de penalty killer
Volgens mij is het nuquote:Op dinsdag 25 juni 2013 20:00 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik zie Rene Froger, laat maar zitten.
Jammer.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen gifje van.
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Daar heb ik geen gifje van.
quote:
quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:19 schreef AFCNiels het volgende:
Leuk dat Van Halst nog even uitlegt dat het eigenlijk aan Van Tiggelen en van Aerle te danken is.
quote:
Ik heb een nieuw hervonden talent: het maken van gifjes. Dit ga ik subtiel met heel Fok delen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Dat filmpje heb ik gisteren nog gezien
Ik hoop dat Ambrosius ervan gaat genieten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw hervonden talent: het maken van gifjes. Dit ga ik subtiel met heel Fok delen.
Ambrosius wil dat ik dat in het Tennis topic doe, maar ik houd me in.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop dat Ambrosius ervan gaat genieten.
Dat kan toch met photoshop?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb een nieuw hervonden talent: het maken van gifjes. Dit ga ik subtiel met heel Fok delen.
Ik ga voor uniek materiaal, en qua dames blijf ik eerst nog bij J Alba hangen.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:33 schreef Karina het volgende:
Van de dames bij het tennis zijn vast hele mooie gifjes te maken Johannes.
Stond jij er ook?quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
De mensen met een woonboot hebben er nog hoofdpijn van.
Ik heb het wel, maar nog niet voor veel dingen gebruikt. Waar maak jij ze mee?quote:
Viel achteraf nog mee hoorde ik voor een poosje terug. Maar ja je zal er maar wonen, al die gekken op je dak.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
De mensen met een woonboot hebben er nog hoofdpijn van.
Aangeboren talentquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het wel, maar nog niet voor veel dingen gebruikt. Waar maak jij ze mee?
Die was er nog niet slimmerd.quote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Die intocht hadden ze gewoon ergens op een parkeerplaats in de buurt van de Arena moeten doen.
Ja idd, ook soepel langs de lijntjes gekniptquote:Op woensdag 26 juni 2013 19:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mooi geknipt dit, dit was gewoon bij een Heerenveen persconferentie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |