Konden ze geen ster van destijds krijgen in de studio ?quote:
Kees Jansma was toen 9 jaar jonger dan ik nu ben.quote:
'Het Volksparkstadion is van Oranje.´ ?O?quote:
En hoeveel schelen jullie nu?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kees Jansma was toen 9 jaar jonger dan ik nu ben.
Dit.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef TLC het volgende:
Als Cruyff daarna gewoon mee mocht naar Italie was Nederland ook wereldkampioen geworden
Goeie voetballer idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:41 schreef Pedroso het volgende:
Het Ierland van toen was een geweldig team met vnl. echte bikkels, waaronder deze held
[ afbeelding ]
Daar hoort toch een oud-speler te zitten. Of anders Jan Mulder ?quote:
Die weten niet hoe de iPad werkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Daar hoort toch een oud-speler te zitten. Of anders Jan Mulder ?
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, laten we 25 jaar later nog even gaan analyseren
Echt hequote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja, laten we 25 jaar later nog even gaan analyseren
Toen ik hoorde dat ze analyses met Jan gingen doen, dacht ik dat ook al meteenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:45 schreef rubbereend het volgende:
omg we gaat het mooie toernooi verneuken met analyses van Jan van Halst
Plots? Wist je niet dat je al oud bentquote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef tong80 het volgende:
Ze waren nog niet geboren. Voel me plots oud.
Berry
Zelfs Wouters niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Van de onderste rij wist ik ook alleen Vanenburg
Heus wel, alleen die zijn niet hip en die krijgen ze niet gratis van de sponsor.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef Pedroso het volgende:
Worden er geen zwarte voetbalschoenen meer gemaakt ?
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:50 schreef alors het volgende:
Van de onderste rij wist ik ook alleen Vanenburg
Pieperdepiep.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.
Speelde een geweldig toernooi.
Ja ik weet het, is ook zo'n docu over gemaakt, mooi en treurig tegelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die was eerst een groter talent dan van Basten en Gullit.
Speelde een geweldig toernooi.
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:51 schreef alors het volgende:
[..]
Nee, met haar en snor voor mij echt onherkenbaar
Wel een geweldige voetballerquote:
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.quote:
Waren op bijna alle posities (veel) beter dan nu.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef TheSolution het volgende:
Technisch was het ook niet verkeerd toen
Hell, ik denk dat ze technisch toendertijd zelfs beter waren dan nu, dat het verschil met name in de snelheid van het spel en het fysieke aspect ligt.
ja met ze enorm lange contractquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Waren op bijna alle posities (veel) beter dan nu.
http://nos.nl/video/380602-vanenburg-beter-dan-van-basten.htmlquote:Op zondag 23 juni 2013 19:53 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Yep, koos helaas voor het geld en de stereotoren bij PSV. Nooit meer zijn niveau gehaald.
Ja zo'n van Persie en Robben winnen niks.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.
Tegenwoordig haalt v. Persie zelfs niet eens de top 10 van Europees speler van het jaar (laat staat wereldspeler). Toen zaten Gullit en v. Basten jarenlang standaard bij de top 3 (en ook meermalen gewonnen) en had je bv Koeman en Rijkaard ook nog in de top van het klassement.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat team bestond ook uit spelers die aan de wereldtop stonden of aan de Europese top of Europees prijzen wonnen..... kom daar nu nog maar eens om.
Hoeveel Europese prijzen heeft Van Persie? Één Uefacup. En verder?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:57 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ja zo'n van Persie en Robben winnen niks.
Suvrijn, Kruzen, Koevermans, Hielequote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Hoeveel Europese prijzen heeft Van Persie? Één Uefacup. En verder?
Ik denk dat het gros van de selectie van '88 een Europese prijs had.
fijn dat je het bevestigtquote:
Van Tiggelen Kieft en Muhren erbij dan.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet aan 'gros van'?
Geen zin om iedereen na te gaan, maar uit het hoofd kan ik je in ieder geval al vertellen dat Mühren wel een gevulde prijzenkast had.quote:
Kieft heeft een Europacup 1 gewonnenquote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Van Tiggelen Kieft en Muhren erbij dan.
ach... tja noem het maar niksquote:Europacup I: 1972, 1973
Europese Supercup: 1972
Wereldbeker: 1972
Europacup II: 1987
quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Kieft heeft een Europacup 1 gewonnen
Gerry was me er één.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Mühren:
[..]
ach... tja noem het maar niks
We worden meegezogen in Tong zijn offtopic posts. Want de insteek was niet of het nou een gros van de spelers was of niet, maar hoe de selecties tegen elkaar opwogen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:17 schreef rubbereend het volgende:
Mühren:
[..]
ach... tja noem het maar niks
Arnold... ben ik nou 40+ of jij?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |