SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Whatever, heb gewoon hempje + korte tight aan. Vrijdag ontplofte ik bijna ondanks de 16 gr![]()
Timing is krap hier, startnr ophalen wordt tevens inlopen...
Ajuus![]()
![]()
Thx voor de motivational videoquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zo![]()
![]()
Gezonde spanning! Ga je nog beter van presteren!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Thx voor de motivational video
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zoGo CRX
![]()
Have fun!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zie zonet dat ik voor de challenge al op 481 van de 600 km zit. Vorig jaar heb ik totaal 434km gelopen....
Lekker bezig, al zeg ik het zelf![]()
![]()
Zeker goed bezig!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zie zonet dat ik voor de challenge al op 481 van de 600 km zit. Vorig jaar heb ik totaal 434km gelopen....
Lekker bezig, al zeg ik het zelfMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
succes crxquote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zo![]()
Weinig geslapen, lage verwachtingen en dan vanaf de eerste stap in een lekker ritme zitten en dan 5km lopen met gem 5.48!29-nogwat!
2 minuten sneller dan 5 dagen terug.
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 23-06-2013 11:51:01 ]***![]()
Ik ga een wandeling maken bij het grootste stuwmeer van Duitsland. Km of 12 rondom, dus ik denk dat we niet helemaal rond gaan want het is te slecht weer en dan worden we te nat..
Als ik terugkom kan ik jubelverslagen lezen hier hoop ik![]()
Toi toi toi![]()
![]()
Zo inmiddels ook weer fris gedouched na een heerlijk rondje.
Ruim 7,5 km in 35 minuten, en dat terwijl ik gisteren tot sluit in de stad te vinden was, zeker op de alcoholdampen gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/206960225/10790965Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie videoquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.![]()
![]()
Lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 11:36 schreef BlueNumber het volgende:
Sweet, pr op de 5k
6 seconden er weer af, dus nu 19:30.
Mijn weekend is goed!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die loop je er dan mooi uitquote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Guard het volgende:
Zo inmiddels ook weer fris gedouched na een heerlijk rondje.
Ruim 7,5 km in 35 minuten, en dat terwijl ik gisteren tot sluit in de stad te vinden was, zeker op de alcoholdampen gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/206960225/10790965![]()
![]()
* ..-._---_-.- is ook wakker, het is nog
net ochtend
Alle lopers veel plezier vandaag!
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 11:59:54 ]![]()
Dan ga je toch gewoon tot de helft. En dan weer terug...quote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef Nirak het volgende:
Ik ga een wandeling maken bij het grootste stuwmeer van Duitsland. Km of 12 rondom, dus ik denk dat we niet helemaal rond gaan want het is te slecht weer en dan worden we te nat..
Als ik terugkom kan ik jubelverslagen lezen hier hoop ik![]()
Toi toi toiGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Of hardlopen in plaats van wandelen!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon tot de helft. En dan weer terug...Life is what you make it.![]()
Bruce was supervet gisterenwe hebben van 14:00 tot 23:30 uur op het veld gestaan!
M'n voeten doen zeer, m'n benen zijn loodzwaar, ik ben heel moe en m'n neus zit vol hooikoorts-ellende, maar wat was het leuk!
Nu in de trein naar Roosendaal, voor die 10kmgaat ook... euhm... interessant worden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zet 'm op meid!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Bruce was supervet gisterenwe hebben van 14:00 tot 23:30 uur op het veld gestaan!
M'n voeten doen zeer, m'n benen zijn loodzwaar, ik ben heel moe en m'n neus zit vol hooikoorts-ellende, maar wat was het leuk!
Nu in de trein naar Roosendaal, voor die 10kmgaat ook... euhm... interessant worden
Succes
![]()
![]()
Ik werd er zelfs een beetje emo van.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Raar filmpje, best running motivation en dan wielrenners zien vallen, sporters hamstrings blessures zien krijgen, een aanschakeling van verschillende motivational speeches (Any given sunday, how bad do yo want it). American football trainingsmethodes, etc. Raar. En Bolt DQ'ed zien worden, belachelijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 23-06-2013 12:59:47 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hats en Quoi moeten nu toch wel binnen zijn btw, uur is om.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij bent raarquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Raar filmpje, best running motivation en dan wielrenners zien vallen, sporters hamstrings blessures zien krijgen, een aanschakeling van verschillende motivational speeches (Any given sunday, how bad do yo want it). American football trainingsmethodes, etc. Raar. En Bolt DQ'ed zien worden, belachelijk!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat staat niet ter discussiequote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
50:24. Halverwege dacht ik: goh, wat ben ik toch comfortabel aan het lopen. Maar ik was toen dus langzaam aan het lopen. Al met al een stuk comfortabeler dan in Bloemendaal, maar geen PR. Wel lekker gehobbeld, behalve de eindsprint.![]()
Cool, nu tijd voor bier!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hats![]()
![]()
Zo, dat was de zwaarste 10k ooit! Ik heb gedacht aan opgevenIk dacht: focus op de positieve punten --> geen kramp, geen pijntjes, goed weer. Het ging niet snel, misschien had ik het bij vrijdag moet laten
Veel bekenden onderweg incl vriend die straks ook komt bierdrinken, die met een camera-op-stok is meegefietst. Benieuwd naar dat filmpje!
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag![]()
![]()
Eindelijk weer eens lekker gelopen! Dat was al heel lang geleden. Stond 9,6km op het schema, maar heb de 10 nog wel even vol gemaakt. Supermooi rondje had Gogo ook uitgezet en ze is meegefietst. Eers vooral een heel stuk omhoog, maar de laatste 4km lekker omlaag en door allerlei parken. Daarvoor langs het Rosendaalse bos (ofzo, weet niet hoe het heet). Was allemaal mooi en heerlijk zonder pijn weer gelopen, dat is ook wat waard.
Ik is blij!
http://www.endomondo.com/workouts/206992982/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe vet dat je gewoon gaat lopen!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Cool!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Zo, dat was de zwaarste 10k ooit! Ik heb gedacht aan opgevenIk dacht: focus op de positieve punten --> geen kramp, geen pijntjes, goed weer. Het ging niet snel, misschien had ik het bij vrijdag moet laten
Veel bekenden onderweg incl vriend die straks ook komt bierdrinken, die met een camera-op-stok is meegefietst. Benieuwd naar dat filmpje!
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag
Goed volgehouden!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook al zo lekker, wat doet iedereen het fijn vandaagquote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
50:24. Halverwege dacht ik: goh, wat ben ik toch comfortabel aan het lopen. Maar ik was toen dus langzaam aan het lopen. Al met al een stuk comfortabeler dan in Bloemendaal, maar geen PR. Wel lekker gehobbeld, behalve de eindsprint.
We hebben je nog aangemoedigd bij de finish, maar je had er geen boodschap aanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag![]()
![]()
Echt??quote:Op zondag 23 juni 2013 13:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
We hebben je nog aangemoedigd bij de finish, maar je had er geen boodschap aanIk zat stuk... Heb je erna nog even gezocht, maar je niet meer gezien.
Ik vergeet mijn prachtige tijd te vermelden: 1:01:56. Ach, volgende keer beter!![]()
![]()
voor Quoi en Hatsa!
Guppy; succes, je bent nu al een held dat je gaat..
Ik heb mijn vermoeide benen net een beetje losgefietst naast een blije mossel. Straks misschien een klein rondje lopen. Er staat eigenlijk 5,5 km op het programma, maar ruil de trainingen van vandaag en dinsdag om. Vind drie wel genoeg vandaag..![]()
Blij-ei!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gelopen! Dat was al heel lang geleden. Stond 9,6km op het schema, maar heb de 10 nog wel even vol gemaakt. Supermooi rondje had Gogo ook uitgezet en ze is meegefietst. Eers vooral een heel stuk omhoog, maar de laatste 4km lekker omlaag en door allerlei parken. Daarvoor langs het Rosendaalse bos (ofzo, weet niet hoe het heet). Was allemaal mooi en heerlijk zonder pijn weer gelopen, dat is ook wat waard.
Ik is blij!
http://www.endomondo.com/workouts/206992982/5346508![]()
![]()
Pff, hier vandaag ook pain. Ik wilde wat sneller dan normaal en ik dacht ik doe ff het hele rondje rond de Maarsseveense plassen.
na 4+5+5 minuten rennen heb ik toen eerst maar een heel eind gewandeldDaarna wel nog Evy's laatste 4 minuten! Poehpoeh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En drijfnat. Man man man wat een water komt er uit de luchtQuoi
Hats
rest ook
![]()
![]()
Wat een hoop negativiteit in die video zeg. Niet bepaald motiverend...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je keek ook echt niet meer op of omquote:Op zondag 23 juni 2013 13:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt??Ik zat stuk... Heb je erna nog even gezocht, maar je niet meer gezien.
Ik vergeet mijn prachtige tijd te vermelden: 1:01:56. Ach, volgende keer beter!Nadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je die video echt goed ja? Ik haat al die Amerikaanse motivational-voiceovers. En in dit filmpje zie ik alleen maar blessures en kutdingen. Het woord genieten komt er niet eens in voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ik zie nu dat ik heb vandaag een PB op de 5 heb gelopen, 4 sec eraf
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je keek ook echt niet meer op of omNadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
Doe je voortaan altijd een korte broek aan? Pwetty pwease?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
[..]
Je keek ook echt niet meer op of omNadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
Goeie fotooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DelftTot zo dan! Heb er ook echt superveel zin (en trek) in. Eerst ff 3 eieren in de pan en op een boterham: herstel + bodem
![]()
![]()
Ik zie dat er weer een aantal PR's zijn gesneuveld, dat een aantal mensen gewoon lekker hebben gelopen. Goed bezig dames en heren!![]()
Ik doe vandaag iets wat ik de afgelopen 4 maanden nog niet heb gedaan: Ik sla een dag over.Gisteren de hele dag (9:00 van huis vertrokken en om 3:30 in bed) op een festival gestaan, gesprongen en gek gedaan - wat overigens waanzinnig was - maar daardoor nu wel MEGA brak en ontzettend vermoeide benen. Gisteren zelfs tijdens het festival een paar keer een uur gaan zitten i.v.m pijnlijke kuiten. Ik ga een LDL, of lopen in het algemeen, vandaag echt niet trekken, dus ga ik hem morgen doen.
Ook al weet ik dat het gewoon echt niet verstandig is om nu een LDL van m`n lichaam te eisen, baal ik er wel van![]()
![]()
Zo wat is iedereen snel vandaag! Je kan wel zien dat het weer wat koeler is.
Zelf een klein rondje trail gedaan in een rustig tempo. Was lekker![]()
![]()
Ook weer teruggewaaid vanuit het Wateringseveld, jezus wat een wind.
Was wel een leuk loopje, die wind zorgde ervoor dat je bepaalde stukken vloog, bepaalde stukken moest bikkelen, soort van extra interval challenge tussendoor.
Stond aardig vooraan en het was m'n eerste 'officiele' 5 kilometer in jaren, dus was wel benieuwd. Start ging als een raket met wind mee, eerste km ook in 3:34, daarna bewust iets teruggenomen omdat er een stuk met wind tegen in zat. Maar rond 3 km eigenlijk wel voluit blijven geven, want het is nou eenmaal zo kort...
Anyway, na een goede 4 kilometer splitste de 5 km en de 10 km en veel lopers van het groepje waarin ik liep gingen rechtdoor, ik zag dat er pas 1 iemand op de weg terug was en toen keerde ik al, met vlak achter mij nog iemand. Maar ja, gaf mij wel vleugels, want laatste km kon ik er nog een 3:38 uitpersen, met een PR als gevolg (18:53 en 2e plaats) en dit apparaat nu in mijn bezit:
SPOILER: km splitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg blij mee, vooral ook dat ik toch wel soepel kon blijven lopen en m'n eindschot aardig sterk is, de souplesse intervals doen hun werk.
[ Bericht 0% gewijzigd door DeeBee op 23-06-2013 14:34:02 ]Jack does it in real time...![]()
Zo, weer terug op aarde na 3,5 heerlijke weken in Italie. Eerst een paar dagen in Toscane geweest waar we de Moto GP van Mugello hebben bezocht. Helaas dook Rossi in het eerste rondje al vlak voor onze neus in de kussens, maar toch prachtig om te zien en mee te maken, zeker tussen die maffe Italianen. Daarna Puglia, de hak van Italie helemaal afgereisd tot in het zuidelijkste puntje en weer terug en uiteindelijk nog twee dagen in Bologna geweest.
Hardloopschoenen waren mee alsmede het schema van 6-10 km. Vantevoren dacht ik daar een heel stuk mee te komen, maar hoewel ik gemiddeld wel drie keer per week gelopen heb, ging het niet van een leien dakje. Heuvels, hitte, vakantiesfeer, het valt niet mee. Maar ik ben wel geweest. En een keer ging het echt lekker toen heb ik in totaal een afstand van 9 km afgelegd (met af en toe een paar minuutjes wandelen tussendoor) op zoek naar een bakkertje dat op zondag open was, in twee verschillende dorpjes. Uiteindelijk twee broodjes van ieri (gisteren) gescoord.. Dat was wel op het laatst en toen was ik duidelijk meer gewend aan de hitte.
Nou hier weer lekker er tegenaan en het schema afwerken. Eerst eens lezen wat jullie allemaal uitgespookt hebben, niet alles natuurlijk, want dat zou ook weer een week duren![]()
@DeeBee dus: Wow. Beats een medaille
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Was wel een leuk loopje, die wind zorgde ervoor dat je bepaalde stukken vloog, bepaalde stukken moest bikkelen, soort van extra interval challenge tussendoor.
Stond aardig vooraan en het was m'n eerste 'officiele' 5 kilometer in jaren, dus was wel benieuwd. Start ging als een raket met wind mee, eerste km ook in 3:34, daarna bewust iets teruggenomen omdat er een stuk met wind tegen in zat. Maar rond 3 km eigenlijk wel voluit blijven geven, want het is nou eenmaal zo kort...
Anyway, na een goede 4 kilometer splitste de 5 km en de 10 km en veel lopers van het groepje waarin ik liep gingen rechtdoor, ik zag dat er pas 1 iemand op de weg terug was en toen keerde ik al, met vlak achter mij nog iemand. Maar ja, gaf mij wel vleugels, want laatste km kon ik er nog een 3:38 uitpersen, met een PR als gevolg (18:53) en dit apparaat nu in mijn bezit:
[ afbeelding ]
Nice, goed bezigSPOILER: km splitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg blij mee, vooral ook dat ik toch wel soepel kon blijven lopen en m'n eindschot aardig sterk is, de souplesse intervals doen hun werk.
Souplesse intervallen is waar wij ook mee bezig zijn bij het trainen. Jouw km-splits zijn vergelijkbaar met die van mij m.u.v. de eerste en de laatste km![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:24 schreef mosselmossel het volgende:
Slecht DeeBee, Jero wordt altijd eerste
Slecht DeeBee, Jero wordt altijd eersteTijdens de wedstrijd liep ik met wit shirt, zwarte broek. Na de wedstrijd had ik blauw shirt aan, met deels gele achterkant.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:29 schreef Quoi het volgende:
DeeBee, was je in het geel? Dan heb ik je zien lopen![]()
Gefeliciteerd!!
En thanks allemaal.Prestaties van de beginners hier zijn echt net zo groot en vaak nog wel groter dan wat ik doe op zo'n loopje, maar natuurlijk was ik wel blij met een prijs ja!
Jack does it in real time...![]()
[..]
Iedereen staat op het rechterbeen in die foto, iedereen. Behalve de zwever en die zet af met z'n rechterbeen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Woeeei!!!quote:Op zondag 23 juni 2013 14:15 schreef DeeBee het volgende:
Was wel een leuk loopje, die wind zorgde ervoor dat je bepaalde stukken vloog, bepaalde stukken moest bikkelen, soort van extra interval challenge tussendoor.![]()
![]()
Lekker gedaan hoor! Erg mooie tijd ook! Gefeliciteerd met je 2e plek! Echt netjes! Geniet er nu lekker van, maar dat zal wel lukken.
Ook erg netjes! Die 50 is echt dichtbij, lekker dat je nog comfortabel kon lopen!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
50:24. Halverwege dacht ik: goh, wat ben ik toch comfortabel aan het lopen. Maar ik was toen dus langzaam aan het lopen. Al met al een stuk comfortabeler dan in Bloemendaal, maar geen PR. Wel lekker gehobbeld, behalve de eindsprint.Lekker hoor!
![]()
En echt een leuke blije foto!Ziet er goed uit, mooie schoenen ook!
Jammer dat de snelheid niet helemaal ging zoals je wou, maar toch lekker gelopen dus!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzagLekker dat het zo soepel en licht ging, dat moet je zo houden! Dan komt de snelheid ook vanzelf wel als je lekker door blijft trainen! Geniet van je biertjes!
Moet echt een ander lekker stopwoordje vinden..![]()
[ Bericht 3% gewijzigd door Jero_nimo op 23-06-2013 14:50:22 ]![]()
Slecht DeeBee, Jero wordt altijd eersteNiets van waar, ik word ook wel eens 500e enzo..
![]()
![]()
Ik heb overigens vanmorgen een stukkie downhill gelopen en daar haalde ik 3.30 min/km op. Toen ging ik afremmen, want ik was bang op m'n smoel te gaan
Gisteren mijn eerste 5 km gecompleteerd. Wel op interval basis, maar het ging wel heel lekker. Al mijn pr's gesneuveld! Ik voel me echt heerlijk sinds ik ren. Nooit gedacht!![]()
Meegegaan, en Wolve doet 't zo goedquote:Op zondag 23 juni 2013 14:26 schreef motorbloempje het volgende:
Wolve gaat zo weer, en ben nog steeds geneigd om gewoon mee te rennen![]()
Trots!
En andere lopers ookvandaag!
Ja doei.![]()
Goed gedaan!quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef opinionr het volgende:
Gisteren mijn eerste 5 km gecompleteerd. Wel op interval basis, maar het ging wel heel lekker. Al mijn pr's gesneuveld! Ik voel me echt heerlijk sinds ik ren. Nooit gedacht!welkom!
Ja doei.![]()
Goed bezig, is toch ook gewoon heel fijn. Kan je mooi letten op je ademhaling en landing en mooi de vogeltjes horen fluitenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:10 schreef Gogo83 het volgende:
Lekker een kort rondje gehobbeld. Voor het eerst lekker gelopen zonder muziek!. Als je niet teveel herrie van een weg/stad hebt in ieder geval
.
Dat is lekker hé, afdalen! Probeer dan trouwens nog wel een beetje relatief korte pasjes te houden en op je voorvoet te landen, want vooral bij afdalen krijg je enorme klappen als je neerkomtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef mosselmossel het volgende:
Ik heb overigens vanmorgen een stukkie downhill gelopen en daar haalde ik 3.30 min/km op. Toen ging ik afremmen, want ik was bang op m'n smoel te gaan. Maar voor snelheidswerk is het wel perfect ja!
Vandaag zelf ook nog wat mogen afdalen tijdens de barefootclinic, was erg leuk daar in de kennemerduinen. Afdalen op blote voeten ging iets rustiger trouwens, dan is het toch een beetje spannend met al die dennenappels enzo, toen de FiveFingers weer even aangingen voor een rondje ging het wel hard, erg fijn is dat!![]()
![]()
Anyway, na een goede 4 kilometer splitste de 5 km en de 10 km en veel lopers van het groepje waarin ik liep gingen rechtdoor, ik zag dat er pas 1 iemand op de weg terug was en toen keerde ik al, met vlak achter mij nog iemand. Maar ja, gaf mij wel vleugels, want laatste km kon ik er nog een 3:38 uitpersen, met een PR als gevolg (18:53 en 2e plaats) en dit apparaat nu in mijn bezit:
[ afbeelding ]
He die heb ik ook! Ik was 2e op de 10km! Het was inderdaad erg zwaar met die wind en dan was ik ook nog eens twee keer verkeerd gelopen en een keer gevallenSPOILER: km splitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg blij mee, vooral ook dat ik toch wel soepel kon blijven lopen en m'n eindschot aardig sterk is, de souplesse intervals doen hun werk..
![]()
quote:Fok neemt de boel over bij het wateringseveld
.
Beetje een mooie race gelopen ook? Goed veel vertrouwen getankt voor de Ekiden?![]()
![]()
Dat heb ik heel het rondje gedaan. Het ging zo super vandaag. Zo lekker gelopen. Was lang geleden dat ik zo van hardlopen heb genoten. Geen centje pijn ook meer.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Dat is lekker hé, afdalen! Probeer dan trouwens nog wel een beetje relatief korte pasjes te houden en op je voorvoet te landen, want vooral bij afdalen krijg je enorme klappen als je neerkomt. Maar voor snelheidswerk is het wel perfect ja!
Vandaag zelf ook nog wat mogen afdalen tijdens de barefootclinic, was erg leuk daar in de kennemerduinen. Afdalen op blote voeten ging iets rustiger trouwens, dan is het toch een beetje spannend met al die dennenappels enzo, toen de FiveFingers weer even aangingen voor een rondje ging het wel hard, erg fijn is dat!
Top!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:37 schreef mosselmossel het volgende:
[..]
Dat heb ik heel het rondje gedaan. Het ging zo super vandaag. Zo lekker gelopen. Was lang geleden dat ik zo van hardlopen heb genoten. Geen centje pijn ook meer.Dat zijn erg fijne berichten!
Is Endomondo bij jullie trouwens ook down/ontzettend traag?![]()
Nah, een door alles een minuut boven mijn PR, maar op zich zit het met de vorm best goed. Klaar voor de Ekiden!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:36 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]Fok neemt de boel over bij het wateringseveld
.
Beetje een mooie race gelopen ook? Goed veel vertrouwen getankt voor de Ekiden?![]()
![]()
Die is helaas overtraind, die pakt een tijdje rust. Wat heel verstandig is, hoop dat 'ie er snel weer overheen is.quote:Op zondag 23 juni 2013 16:42 schreef Mr.B. het volgende:
Ik heb YUR trouwens niet meer gezien? Die zou toch ook lopen vandaag?
Mooi dat de vorm goed is trouwens! Hoop dat het bij mij ook nog een beetje komt, geen idee eigenlijk, nu nog wel even rust voor mijn knie.![]()
Ontzettend traag!quote:Op zondag 23 juni 2013 16:38 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Top!Dat zijn erg fijne berichten!
Is Endomondo bij jullie trouwens ook down/ontzettend traag?Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Jup;quote:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Mijn pauze gaat waarschijnlijk wat langer duren dan een week. Hoe meer ik met mensen over mijn situatie praat, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik gewoonweg overtraind ben. Ik heb er ook buiten het hardlopen last van, thuis en op werk (om over mn studie maar helemaal niet te spreken).
Nu dus ff aan de noodrem. Geeft niet, ik ben blij dat ik nog niet zo ver ben dat ik het zelf niet meer door heb.
Vanmorgen tijdens het warmlopen deed ook echt alles pijn, en dan liepen we op tempo's boven de 6min/km. Ik heb de kilometer tijdens de estafette er uit geperst in 3.35. En dat was de laatste keer de komende weken dat ik gas heb gegeven.
Nu gas terug en weer tot mezelf komen. Is voor mijn omgeving ook wel zo leuk.
Over de ekiden denk ik nog even na![]()
Zoow... mijn allereerste officiele loopje zit er op! Wat een enorm geluk hadden we met het weer.. Hele dag regent het, maar in het uur voorafgaand aan 14:30 (de tijd dat ik moest lopen) was het lekker droog en tijdens het lopen ook lekker zonnetje gehad.. Op het moment dat ik thuis op de bank plofte begon het te hozen. Timing
Kort verslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef CRX_master het volgende:
erste doorkomst (het waren 2 rondjes van 2,5 km) zat ik onder de 14 minuten. Precieze tijd wist mijn vriendin niet meer, 13 nog iets kreeg ik er gelukkig nog uit. Ik had zelf totaal vergeten op de klok te kijken dus zelf echt nog geen benul hoe hard ik aan het lopen was. De tweede ronde merkte ik wel dat het wat zwaarder werd. Ik liep achter een jongedame aan die hetzelfde tempo liep als ik en dat beviel me wel (uitzicht was ook niet erg vervelend ). Bij een km of 3,5 ging ze langzamer lopen en ben ik mijn eigen tempo aan blijven houden. Op karakter de laatste km volgehouden en toen ik uiteindelijk over de finish was bedacht ik me dat ik wederom vergeten was om op de klok te kijken. Nou ja, klein stukje omgelopen naar mijn ouders en vriendin die aan de andere kant van de finish stonden.. En wat bleek.. 27:58 !!Gefeliciteerd! Mooie tijd voor een 1e loop! Smaakt naar meer he!?
![]()
Tijdens wedstrijden kan je altijd lekker wat meer geven, dat scheelt echt een heleboel t.o.v. trainingen, dat is natuurlijk altijd leuk om zo te zien.
Geniet ervan!![]()
Topquote:Op zondag 23 juni 2013 16:54 schreef CRX_master het volgende:
Zoow... mijn allereerste officiele loopje zit er op!
.. En wat bleek.. 27:58 !!![]()
![]()
De officiële tijd zal nog wel op internet komen staan, maar ik ben nu al enorm blij! Dit is ruim 1,5 minuut van mijn snelste trainingstijd af.. Mijn dag kan niet meer stuk.
Ekiden, here I come!![]()
Er sneuvelen veel PR's vandaag
Zoow... mijn allereerste officiele loopje zit er op! Wat een enorm geluk hadden we met het weer.. Hele dag regent het, maar in het uur voorafgaand aan 14:30 (de tijd dat ik moest lopen) was het lekker droog en tijdens het lopen ook lekker zonnetje gehad.. Op het moment dat ik thuis op de bank plofte begon het te hozen. Timing
Kort verslagje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Mijn verkoudheid is inmiddels alweer voldoende genezen om weer te kunnen lopen, vandaag 10km gedaan. Lekker al die fluimen los voelen komen in m'n longen![]()
![]()
Ik merk trouwens als ik mijn pas kleiner maak ik sneller ga lopen + dat mijn ademhaling veel beter is. Mijn ronde tijden waren ook ongeveer: 11.24/22.35/33.30 en 44.34.. Misschien maar meteen met een kleine pas starten in het vervolg![]()
![]()
Top! Mooi gelopen!quote:Op zondag 23 juni 2013 17:15 schreef Drassss het volgende:
Ik merk trouwens als ik mijn pas kleiner maak ik sneller ga lopen + dat mijn ademhaling veel beter is. Mijn ronde tijden waren ook ongeveer: 11.24/22.35/33.30 en 44.34.. Misschien maar meteen met een kleine pas starten in het vervolg![]()
Net een negatieve split en toch heel stabiel, goede opbouw.
![]()
Hats, Quoi goed gelopen dames!
Baal je van die "paar" seconden boven de 50 min hats? Of vind je het gewoon prima omdat je lekker relaxed hebt gelopen?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon tot de helft. En dan weer terug...Goede ideen hebben julliequote:Op zondag 23 juni 2013 12:26 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Of hardlopen in plaats van wandelen!
[ afbeelding ]
TweedeSPOILER: km splitsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wel erg blij mee, vooral ook dat ik toch wel soepel kon blijven lopen en m'n eindschot aardig sterk is, de souplesse intervals doen hun werk.knap gedaan!
En er hebben nog meer mensen gelopen, maar multiquoten op de iPhone gaat niet en ik ben de draad kwijt..
Voor iedereen dus![]()
![]()
Zo, ik kan weer ademhalen!
De derde training zit er op. Gelukkig niet zo warm vandaag. En het voelde goed, dus heb ik besloten mijn 4x5min uit te breiden naar 5x5minuten met telkens een minuut rust. Had op het horloge zelfs 6x ingesteld, voor het geval het té lekker ging, maar dat bleek achteraf iets te voorutistrevend.
Maar, 5x5 is volgehouden! Omdat het iets verder was, aan de route gesleuteld, waardoor er dit keer ook een stuk heuvelop in zat. Dat heb ik geweten!
Eerste kilometer/mijl wederom het snelste, want aan het begin zit een stuk heuvelaf. Maar dat zat ook in de eerdere trainingen. Dus dat was nog goed te vergelijken. Toch weer een stukje sneller gegaan. Zo net na het weer oppakken van het lopen is het altijd fijn dat de voorutigang toch wel goed zichtbaar is.
Het eerste stuk van 5 minuten ging dus prima. Een nadeel alleen: brandnetels! Aaaaaaahhhhhhhhh!!!! Jeukt nu nog!!!
Tweede stuk was ook nog vlak. Ging ook lekker. Ging ook duidelijk wat vlotter dan de vorige keer.
Derde stuk ging ineens stevig bultop. Zo, dat was even wennen! Kleine pasjes, snelheid (natuurlijk) omlaag, maar heb het wel volgehouden!
Vierde stuk beetjes omhoog en omlaag. Over een heel smal paadje langs een tarwe-veld. Toen merkte ik wel dat die bult er toch wel ingehakt had.
Vijfde stuk was ook een klein beetje omhoog en omlaag, maar ik merkte dat het toen toch wel op was. Zelfs heuvelaf ging de snelheid niet echt meer omhoog.
Met de stukjes pauze dus wel 30 minuten getraind, tegenover de 24 minuten de vorige keren. En volgehouden, dus dat is fijn! En natuurlijk ook weer verder. In totaal 4,06km af weten te leggen!
Ben nooit een groot fan geweest van heuvels bij het hardlopen. Maar ik zal er vrees ik toch aan moeten wennen, dus ben blij dat ik de eerste vuurproef heb weten te doorstaan vandaag.
Alleen die brandnetels, dat had niet zo nodig gehoeven. *jeukjeukjeukjeuk*
Oja, linkje: http://www.endomondo.com/workouts/207056500/10882483NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Dát is een motivational!!quote:
Deze is ook wel lekker.
Zat vanmiddag heel erg te twijfelen wat ik zou doen, maar na het zien van dit filmpje toch besloten om een hele rustige dl te doen. Lekker een nieuwe route, deels een smal pad tussen de lange grassen. Heerlijk!!!
En eindelijk weer (even) in de top-5 van de ladder.
Life is what you make it.![]()
Kort verslagje:Gaaf hee!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:39 schreef Twinky het volgende:
Pff, hier vandaag ook pain. Ik wilde wat sneller dan normaal en ik dacht ik doe ff het hele rondje rond de Maarsseveense plassen.
na 4+5+5 minuten rennen heb ik toen eerst maar een heel eind gewandeldDaarna wel nog Evy's laatste 4 minuten! Poehpoeh.
Loop je hem linksom of rechtsom? Naar mijn idee is het rondje linksom makkelijker te lopen voor je dan rechtsom.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En drijfnat. Man man man wat een water komt er uit de luchtQuoi
Hats
rest ook
![]()
Dankzij de motivational video's zit ik nu lekker op youtube naar hardloopfilmpjes te kijken.
Dit is zo'n mooie techniek:
[..]
Goede foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat is er goed gelopen door iedereen vandaag!![]()
Twinky, rustig aan he? Dan kom je er ook heus wel.![]()
Hier 3,5 uur in de auto gereden vandaag, beetje gaar dus. Zo maar eens even les 24 en dus de 8e week van Evy afronden. Het zal niet veel soeps zijn na zo'n dag als vandaag, maar alles beter dan op de bank gaan zitten.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gewoon zoveel blije hardloopverhalen in dit topic vandaag! Onder de spoiler zitten ze volgens mij stuk voor stuk. Als ik er een vergeten ben, dan heb ik hem over het hoofd gezien omdat het er zoveel waren. . Lekker bezig en ga zo door allemaal!Life is what you make it.![]()
Zooo, Zomerklassieker van Brabant is in the pocketen dat een dag na het Bruce Springsteen concert
![]()
Niet eens dezelfde fugly als vorig jaar, maar nieuw fugly ontwerp, yay
In grote lijnen, heel erg nat, heel veel regen. Denk natte bh en onderbroekgelukkig presteer ik het beste als het heel erg hard regent. Want! Niet gewandeld (had ik echt niet verwacht). Garmin zegt 1:12:04, met het oog op gisteren en gezien het feit dat het precies een jaar geleden is dat ik non-stop een 10km gelopen heb, zeg ik: I can has a satisfaction
Nu naar huis treinen, langer verslag volgt later[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Jullie hebben allemaal super gelopen!
Ik ook, na wat examenfeestjes en bezoeken aan de McDonalds haha!! Volgens mij hangt er vandaag een positieve run lucht ofzo![]()
![]()
Zodra ik uit de auto stapte wist ik al dat het niet makkelijk zou worden. Veel gereden en een hoop drukte vandaag, dus was al moe.Afijn, bij thuiskomst toch maar omgekleed en voor de 24e keer het bos in gedoken met Evy. Al na 6 minuten lopen besloten dat het hem niet ging worden vandaag. Te moe.
Sterretjes voor de ogen (altijd als ik moe ben), pijn in de rug, zweten, moe, the works. Hoe meer ik me ging ergeren aan mijn lijf, hoe harder de passen. Ik probeerde mijn lijf voorbij te lopen, lijkt het.
Hoe wazig dat ook klinkt. Zodra het oranje bordje (=5km punt) in zicht kwam, besloten dat ik dan weer mocht wandelen. Dus de laatste 8 minuten lopen niet afgemaakt helaas. Balend weer naar huis gewandeld, me dood ergerend aan mijn lijf.
![]()
Thuis gekomen op Endomondo gekeken wat ik ervan gebakken had...
http://www.endomondo.com/workouts/207136050/9947984SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gup: goed bezig!![]()
![]()
Ah, uitslag staat online.. Het is 28:00 geworden schijnbaar.. Nou ja, ook erg happy mee.. Met Ekiden onder de 28 dan maar![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:25 schreef Muis84 het volgende:
Zodra ik uit de auto stapte wist ik al dat het niet makkelijk zou worden. Veel gereden en een hoop drukte vandaag, dus was al moe.Afijn, bij thuiskomst toch maar omgekleed en voor de 24e keer het bos in gedoken met Evy. Al na 6 minuten lopen besloten dat het hem niet ging worden vandaag. Te moe.
Sterretjes voor de ogen (altijd als ik moe ben), pijn in de rug, zweten, moe, the works. Hoe meer ik me ging ergeren aan mijn lijf, hoe harder de passen. Ik probeerde mijn lijf voorbij te lopen, lijkt het.
Hoe wazig dat ook klinkt. Zodra het oranje bordje (=5km punt) in zicht kwam, besloten dat ik dan weer mocht wandelen. Dus de laatste 8 minuten lopen niet afgemaakt helaas. Balend weer naar huis gewandeld, me dood ergerend aan mijn lijf.
![]()
Thuis gekomen op Endomondo gekeken wat ik ervan gebakken had...
http://www.endomondo.com/workouts/207136050/9947984Erg netjes hoor Muis!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gup: goed bezig!![]()
Yep Goirle. Ging prima toch daar? Lekker weertje in ieder gevalquote:Op zondag 23 juni 2013 16:57 schreef Drassss het volgende:
CRX, Goirle of niet? Lekker die straatjes heGelukkig bleef het droog!
![]()
![]()
Ja ging super. Goede organisatie!quote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Yep Goirle. Ging prima toch daar? Lekker weertje in ieder geval![]()
OK, dat was weer een lekker loopje:
http://www.endomondo.com/workouts/207151112/2436456
Ik ging de deur uit voor een rondje van een kilometer of 13, maar zoals me de laatste tijd wel vaker gebeurt: Na een paar kilometer besloot ik dat ik zin had in een heel ander rondje en dat werd zomaar 5 kilometer meer![]()
Wel een wijze les geleerd over drinken onderweg: Ik had niets bij me (want ik zou maar 13km gaan), maar na 15km lekker lopen ging het kaarsje een beetje uit en koste me het heel veel moeite om mijn tempo nog een beetje vast te houden en om me te focussen. Toen ik thuis was was ik ook een beetje dizzy, wat pas over ging na een flesje sportdrank naar binnen gegoten te hebben.
Goed om een keer te ervaren dat ik dus na zo'n 5 kwartier echt iets moet drinken. Dat gebeurt me niet nog eens.![]()
Dat is ook wel erg veel glen.. Zo'n afstand zonder drinken. Weer wat geleerd, en ook lekker gelopen voordat je dorst kreeg![]()
![]()
Mijn rondje ging lekker en rustig, dat had ik al gemeld, maar na een minuut of acht sloeg mijn hartslagmeter op hol. Ik liep heel relaxt, dus ik geloof niet dat de metingen klopten, maar helemaal thuisbrengen kon ik het niet.
Heeft iemand hier dat wel vaker met zijn Garmin?
http://connect.garmin.com/activity/332172779Life is what you make it.![]()
Had ik een paar weken geleden dus ook, mooi dat ik toen onderweg iemand om een pint water heb gevraagdquote:Op zondag 23 juni 2013 19:38 schreef GlenHighland het volgende:
OK, dat was weer een lekker loopje:
http://www.endomondo.com/workouts/207151112/2436456
Ik ging de deur uit voor een rondje van een kilometer of 13, maar zoals me de laatste tijd wel vaker gebeurt: Na een paar kilometer besloot ik dat ik zin had in een heel ander rondje en dat werd zomaar 5 kilometer meer![]()
Wel een wijze les geleerd over drinken onderweg: Ik had niets bij me (want ik zou maar 13km gaan), maar na 15km lekker lopen ging het kaarsje een beetje uit en koste me het heel veel moeite om mijn tempo nog een beetje vast te houden en om me te focussen. Toen ik thuis was was ik ook een beetje dizzy, wat pas over ging na een flesje sportdrank naar binnen gegoten te hebben.
Goed om een keer te ervaren dat ik dus na zo'n 5 kwartier echt iets moet drinken. Dat gebeurt me niet nog eens.en de dag erna maar eens een gordel met drinkflesjes gekocht
Ja doei.![]()
Dat had ik eigenlijk ook wel kunnen doen ja...quote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Had ik een paar weken geleden dus ook, mooi dat ik toen onderweg iemand om een pint water heb gevraagden de dag erna maar eens een gordel met drinkflesjes gekocht
Maar de gordel met flesjes gaat vanaf nu vaker mee, just for sure.![]()
Was je ook bij Brucequote:Op zondag 23 juni 2013 19:05 schreef Guppyfriend het volgende:
Zooo, Zomerklassieker van Brabant is in the pocketen dat een dag na het Bruce Springsteen concert
[ afbeelding ]
Niet eens dezelfde fugly als vorig jaar, maar nieuw fugly ontwerp, yay
In grote lijnen, heel erg nat, heel veel regen. Denk natte bh en onderbroekgelukkig presteer ik het beste als het heel erg hard regent. Want! Niet gewandeld (had ik echt niet verwacht). Garmin zegt 1:12:04, met het oog op gisteren en gezien het feit dat het precies een jaar geleden is dat ik non-stop een 10km gelopen heb, zeg ik: I can has a satisfaction
Nu naar huis treinen, langer verslag volgt later![]()
![]()
Mijn knieën vonden het niet zo tof, maar ik wel!
En goed gedaan![]()
![]()
![]()
Grappig, zit net op uitslagen.nl te kijken en daar viel me op dat m'n 5km en m'n 10km hetzelfde tempo hadden vorig jaar, zit twee maanden tussen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Zeker lekker gelopen, het was ook een erg mooi rondje.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:44 schreef Nirak het volgende:
Dat is ook wel erg veel glen.. Zo'n afstand zonder drinken. Weer wat geleerd, en ook lekker gelopen voordat je dorst kreeg
Het gekke was trouwens dat ik niet eens echt dorst kreeg, ik merkte alleen dat de motor haperde.![]()
Ik moet nog eens leren drinken, want ik gooide 1 bekertje water vol in mijn neus. Was toch niet heel relax![]()
![]()
Gewoon snuiven die handel.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Drassss het volgende:
Ik moet nog eens leren drinken, want ik gooide 1 bekertje water vol in mijn neus. Was toch niet heel relaxJa doei.![]()
Het is me zo goed bevallen dat ik me maar meteen heb ingeschreven voor nog een event...
"Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles City Run 5 km!"![]()
Lol, ik heb ze hun bekertjes en sponzen maar laten houden..quote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Drassss het volgende:
Ik moet nog eens leren drinken, want ik gooide 1 bekertje water vol in mijn neus. Was toch niet heel relax![]()
Ja, is het nou 10 miles of 5 kilometer?quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef CRX_master het volgende:
Het is me zo goed bevallen dat ik me maar meteen heb ingeschreven voor nog een event...
"Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles City Run 5 km!"
Bij-event zeker?NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Klinkt als de 'dames minimarathon' van 10Kquote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef CRX_master het volgende:
"Hartelijk dank voor uw inschrijving voor de Brabants Dagblad Tilburg Ten Miles City Run 5 km!"_!
Ja doei.![]()
Even terug gelezen: zoveel mooie verhalen en prestaties vandaag.![]()
![]()
Allemaal gefeliciteerd met jullie prestaties, op welk niveau dan ook![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hehe, die sponzen waren wel primaquote:Op zondag 23 juni 2013 19:56 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Lol, ik heb ze hun bekertjes en sponzen maar laten houden..
Volgende week doe ik die in Chaam.. Tilburg twijfel ik nog over.![]()
Bij-event inderdaad. 10 miles is nog heel erg te ver gegrepen voor mequote:Op zondag 23 juni 2013 19:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, is het nou 10 miles of 5 kilometer?
Bij-event zeker?
Zou deze toegevoegd kunnen worden aan de wlw?
1
2[b]1 sept 2013 - [url=www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5km![]()
Main event is 10 miles, daarnaast hebben ze nog een 5km en een 10km (die laatste hebben mossel, stream en ik vorig jaar gelopen).quote:Op zondag 23 juni 2013 19:56 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Ja, is het nou 10 miles of 5 kilometer?
Bij-event zeker?In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Fuck zeg, wat een goede en positieve verhalen allemaal hier (behalve dat van YUR, hoewel het wss wel het verstandigst is). Nu baal ik nog véél harder dat ik vandaag niet ben gegaan.Aan de andere kant maakt het me nóg gemotiveerder om morgen te gaan.
Aan iedereen die vandaag gelopen heeft: Super gedaan!! Het is veel te veel om één voor één te quoten.![]()
Leuke verhalen iedereen, goed gedaan!
Ik liep vandaag weer een lesje van Evy met mijn broertje.
En dat ging niet zo goed![]()
Had dus geen hardloopschoenen bij me, en vorige keer toen ik ze vergeten was kreeg ik last van mijn knie. Maar ja, wilde toch een rondje rennen. GEEN goed idee. Elke stap voelde alsof ik bergop liep en mijn tijd is ook om te huilen. Maar goed, ik ben er wel weer even uit geweest.
Morgen nog maar even een laatste rondje voor de vakantie, want dan heb ik mijn schoentjes weer![]()
Note to self: nooit meer op andere schoenen dan mijn hardloopschoenen lopen.![]()
Water is niet isotoon en het is dus eigenlijk helemaal niet zo handig om dat tijdens het lopen te drinken. Tenminste, ik merk altijd wel dat mijn maag het er moeilijk mee heeft als ik het toch doe. Ik pak het wel aan, bevochtig mijn mond en spuug dat weer uit en de rest gaat lekker over mijn kale koppie. Heerlijk afkoelen! (Behalve dan bij wedstrijden in de vrieskou, zoals de afgelopen HM van Egmondquote:Op zondag 23 juni 2013 19:54 schreef Drassss het volgende:
Ik moet nog eens leren drinken, want ik gooide 1 bekertje water vol in mijn neus. Was toch niet heel relax)
Goede les.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:11 schreef Grutsk het volgende:
Leuke verhalen iedereen, goed gedaan!
Ik liep vandaag weer een lesje van Evy met mijn broertje.
En dat ging niet zo goed![]()
Had dus geen hardloopschoenen bij me, en vorige keer toen ik ze vergeten was kreeg ik last van mijn knie. Maar ja, wilde toch een rondje rennen. GEEN goed idee. Elke stap voelde alsof ik bergop liep en mijn tijd is ook om te huilen. Maar goed, ik ben er wel weer even uit geweest.
Morgen nog maar even een laatste rondje voor de vakantie, want dan heb ik mijn schoentjes weer![]()
Note to self: nooit meer op andere schoenen dan mijn hardloopschoenen lopen.![]()
Endomondo vindt dus blijkbaar dat ik geen bekertjes verdiend heb vandaag.Toch jammer, want zou moeten.
Raar...
![]()
Dat duurde vandaag bij mij ook even voordat ik mijn welverdiende beker kreeg...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goede les.![]()
Endomondo vindt dus blijkbaar dat ik geen bekertjes verdiend heb vandaag.Toch jammer, want zou moeten.
Raar...
Endomondo is een beetje van slag vandaagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Haha, vind je?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:15 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Goede les.![]()
Raar...
Het is mijn slechtste tijd tot nu toe (sinds ik Endomondo gebruik).
Maar ik denk echt dat dat door die schoenen kwam, want (omdat ik dus mijn hardloopschoenen in mijn studentenhuis had laten liggen) had ik maar van die aerobicsachtige schoenen aangetrokken, maar die hebben een hogere hak. Dus elke stap was een megaplofEcht vermoeiend.
Ik vond die van jou goed, ondanks dat je zei dat het bagger ging.![]()
![]()
Ik doe daar ook mee:quote:Op zondag 23 juni 2013 19:59 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Bij-event inderdaad. 10 miles is nog heel erg te ver gegrepen voor me
Zou deze toegevoegd kunnen worden aan de wlw?
[ code verwijderd ]
1
2
3[b]1 sept 2013 - [url=www.tilburgtenmiles.nl]Tilburg Ten Miles (Tilburg)[/url][/b]
[*]CRX_master - 5km
[*]Guard - 10kmMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
DeeBee en Mr. B supertof! Gewoon allebei tweede!
CRX ook goed gedaan! Smaakt je eerste loopje nu naar meer?Argh, backspace ging te hard en ik zit op iPad dus pech dan maar.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:22 schreef Nirak het volgende:
Hats, Quoi goed gelopen dames!
Baal je van die "paar" seconden boven de 50 min hats? Of vind je het gewoon prima omdat je lekker relaxed
Natuurlijk baal je dan wel een beetje. Die 24 seconden had ik er makkelijk zelfs in die ene bijzonder comfortabele kilometer af kunnen hebben, maar dan was die kilometer vervelend geweest in plaats van comfortabel. En ik vind het ook eigenlijk wel prima, of eigenlijk zelfs wel waardevol ook dat ik toch vrij comfortabel 10km op dit tempo kan lopen.
Biertjes waren lekker overigens. Ik zit nu in de trein naar huis en ik ben op. Kijken of ik vanavond nog zin heb om m'n Garmin uit te lezen. Ik heb ook met HRM gelopen, wel heel benieuwd wat de cijfertjes zeggen![]()
![]()
Waarom is water niet zo handig dan tijdens hardlopen en moet het isotoon zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:13 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Water is niet isotoon en het is dus eigenlijk helemaal niet zo handig om dat tijdens het lopen te drinken. Tenminste, ik merk altijd wel dat mijn maag het er moeilijk mee heeft als ik het toch doe. Ik pak het wel aan, bevochtig mijn mond en spuug dat weer uit en de rest gaat lekker over mijn kale koppie. Heerlijk afkoelen! (Behalve dan bij wedstrijden in de vrieskou, zoals de afgelopen HM van Egmond)
![]()
Omdat je maag/lijf het dan veel gemakkelijker op kan nemen en er dus geen extra bloed aan je spijsvertering hoeft te worden toegekend. Dat scheelt weer vermogen.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waarom is water niet zo handig dan tijdens hardlopen en moet het isotoon zijn?
Heb ik me laten vertellen.
Bedoelde goede les dat je je schoenen niet moet vergeten.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:18 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, vind je?
Het is mijn slechtste tijd tot nu toe (sinds ik Endomondo gebruik).
Maar ik denk echt dat dat door die schoenen kwam, want (omdat ik dus mijn hardloopschoenen in mijn studentenhuis had laten liggen) had ik maar van die aerobicsachtige schoenen aangetrokken, maar die hebben een hogere hak. Dus elke stap was een megaplofEcht vermoeiend.
Ik vond die van jou goed, ondanks dat je zei dat het bagger ging.Maar iedere keer dat je loopt is nog altijd beter dan niet lopen.
Het ging bagger omdat ik me doodergerde aan mezelf, en ik mezelf liep op te fokken. Niet lekker lopen, dus.En qua tijd wil ik graag dat bekertje, dus. Want 5km in 28.14 red ik nooit meer, gok ik.
![]()
Maar snelheid is niet het belangrijkste, weet ik. Had ook graag gewoon lekker gelopen.![]()
![]()
Haha, oh zo! Ja, in dat opzicht was het een goede les haha.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Bedoelde goede les dat je je schoenen niet moet vergeten.Maar iedere keer dat je loopt is nog altijd beter dan niet lopen.
Het ging bagger omdat ik me doodergerde aan mezelf, en ik mezelf liep op te fokken. Niet lekker lopen, dus.En qua tijd wil ik graag dat bekertje, dus. Want 5km in 28.14 red ik nooit meer, gok ik.
![]()
Maar snelheid is niet het belangrijkste, weet ik. Had ook graag gewoon lekker gelopen.
Oh ja, ik snap het wel. Het is fijn om elke keer weer een bekertje te hebben![]()
Maar probeer het inderdaad snelheid gewoon eens los te laten. Lijkt me wel zo fijn lopen.![]()
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'![]()
Dat zeg ik. En dat doe ik ook, het was ook niet eens de bedoeling. Gewoon opgefokt blijkbaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:32 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Haha, oh zo! Ja, in dat opzicht was het een goede les haha.
Oh ja, ik snap het wel. Het is fijn om elke keer weer een bekertje te hebben![]()
Maar probeer het inderdaad snelheid gewoon eens los te laten. Lijkt me wel zo fijn lopen.Wilde gewoon lekker lopen, en dat lukte niet. Heb nog veel te leren....
![]()
Morgen weer een nieuwe dagquote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En dat doe ik ook, het was ook niet eens de bedoeling. Gewoon opgefokt blijkbaar.Wilde gewoon lekker lopen, en dat lukte niet. Heb nog veel te leren....
![]()
![]()
Bierfestival exit LEUK!en na gezellig uit eten ben ik maar meteen naar bed gegaan. Ik ben gesloopt![]()
Ik ga lekker verslagen hier lezen, videootje bekijken van de loop, uitslagen zoeken, loopje uitlezen......![]()
![]()
dat leerproces zal nooit stoppen...we hebben allemaal, ook de 40-50+/week lopers wel eens een loopje waar je veel zin in had maar war gewoon beroerd ging en v.v.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:40 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Dat zeg ik. En dat doe ik ook, het was ook niet eens de bedoeling. Gewoon opgefokt blijkbaar.Wilde gewoon lekker lopen, en dat lukte niet. Heb nog veel te leren....
Hier nog heel even zondag. Ik ben nog niet toe aan maandagquote:Op zondag 23 juni 2013 20:36 schreef rechtsedirecte het volgende:
![]()
wederom een prachtig loopzondag zie ik!!
hier..........![]()
Dank jullie wel allemaal voor de complimentjes
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zo... 10KM lang m'n avondeten lopen herkauwen... Volgende keer iets langer wachten. Maar toch weer 13KM op de teller.![]()
Allemaal blije lopers vandaagBlijft leuk om (mee) te lezen.
Ik ben stik jaloers op jullie. Afgelopen donderdag geopereerd aan mijn hand en mag voorlopig de eerste 10 dagen niet lopenBaalde zó vandaag. Maar goed tis voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Je moet ook niet op je handen lopen!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Baby_Girl het volgende:
Ik ben stik jaloers op jullie. Afgelopen donderdag geopereerd aan mijn hand en mag voorlopig de eerste 10 dagen niet lopenBaalde zó vandaag. Maar goed tis voor een goed doel zullen we maar zeggen.
Ohhh is dát het. nou dan ga ik snel mijn schoenen aantrekkenquote:
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.![]()
Succes met het herstel!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:00 schreef Baby_Girl het volgende:
[..]
Ohhh is dát het. nou dan ga ik snel mijn schoenen aantrekken
Helemaal waar!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef hatsaflats het volgende:
DeeBee en Mr. B supertof! Gewoon allebei tweede!
CRX ook goed gedaan! Smaakt je eerste loopje nu naar meer?
[..]
Argh, backspace ging te hard en ik zit op iPad dus pech dan maar.
Natuurlijk baal je dan wel een beetje. Die 24 seconden had ik er makkelijk zelfs in die ene bijzonder comfortabele kilometer af kunnen hebben, maar dan was die kilometer vervelend geweest in plaats van comfortabel. En ik vind het ook eigenlijk wel prima, of eigenlijk zelfs wel waardevol ook dat ik toch vrij comfortabel 10km op dit tempo kan lopen.![]()
Op de 10 heb je 't er maar uitgegooid?quote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo... 10KM lang m'n avondeten lopen herkauwen... Volgende keer iets langer wachten. Maar toch weer 13KM op de teller.Ja doei.![]()
10,5km/h gemiddeld en de 4e km zelfs in 5m17s... Is dat nog met wandelpauzes? Want ik vind dat behoorlijk snelquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef Muis84 het volgende:
[..]
Bedoelde goede les dat je je schoenen niet moet vergeten.Maar iedere keer dat je loopt is nog altijd beter dan niet lopen.
![]()
Maar snelheid is niet het belangrijkste, weet ik. Had ook graag gewoon lekker gelopen.![]()
Ik liep die snelheid zeker nog niet in het begin.
Stiekem toch een talentje?![]()
![]()
Komt wel goed schatjequote:Op zondag 23 juni 2013 20:58 schreef Baby_Girl het volgende:
![]()
![]()
Dat dus! Er zijn meestal getrainde benen nodig voor zo'n tempoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
10,5km/h gemiddeld en de 4e km zelfs in 5m17s... Is dat nog met wandelpauzes? Want ik vind dat behoorlijk snel![]()
Stiekem toch een talentje?![]()
![]()
11-11-8, na 11 steeds 2 minuten wandelen, laatste 8 lopen niet vol gemaakt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:04 schreef GlenHighland het volgende:
[..]
10,5km/h gemiddeld en de 4e km zelfs in 5m17s... Is dat nog met wandelpauzes? Want ik vind dat behoorlijk snel![]()
Stiekem toch een talentje?
Talentje? Was het maar waar.Nog geen verborgen talenten ontdekt hier helaas. Gewoon eenmalig mazzeltje denk ik.
![]()
Neejoh. Dat gaat je wel vaker lukken.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:10 schreef Muis84 het volgende:
[..]
11-11-8, na 11 steeds 2 minuten wandelen, laatste 8 lopen niet vol gemaakt.
Talentje? Was het maar waar.Nog geen verborgen talenten ontdekt hier helaas. Gewoon eenmalig mazzeltje denk ik.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Of een boos persoonquote:Op zondag 23 juni 2013 21:08 schreef Nirak het volgende:
[..]
Dat dus! Er zijn meestal getrainde benen nodig voor zo'n tempo![]()
![]()
Ja, maar wat je met boosheid kunt, kun je ook met wedstrijdadrenaline. Dat komt dus wel goed met die Ekidenquote:![]()
![]()
Water is heul niet erg, hypotoon is niet erg, hypertoon wil je vermijden. Want dat zorgt voor het water naar de maag routeren.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:25 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
[..]
Waarom is water niet zo handig dan tijdens hardlopen en moet het isotoon zijn?
Dat is de reden dat je gelletjes met water moet begeleiden.
Isotoon verdient de voorkeur naar mate de afstand groter wordt omdat je zouten en mineralen uitzweet en die wil je aanvullen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
zit even foto's te bekijken van de Veluwezoom Trail (of om een ander buz woord te gebruiken als er weinig hoogtemeters in zitten, natuurmarathon)... mooi!!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Oh ja, over 2 weken is Ekiden al!Leuk leuk leuk!
En nu duik ik m`n bed in. Langer m`n ogen openhouden lukt echt niet en morgen om 4:45 gaat de wekker al
vanmiddag ook al ruim 1,5 uur geslapen![]()
![]()
Endomondo stuk? Ik wilde net gaan kijken hoeveel kilometer ik vandaag niet heb gelopen
Mooie prestaties allen
F means you're fucked![]()
Hier doet 'ie t ook niet inderdaadquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef YUR het volgende:
Endomondo stuk? Ik wilde net gaan kijken hoeveel kilometer ik vandaag niet heb gelopen
Mooie prestaties allen![]()
Endomondo sukkelt al een paar dagenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef YUR het volgende:
Mooie prestaties allen![]()
Ja doei.![]()
* rechtsedirecte gaat naast YUR op de "strafbank" zittenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:28 schreef Swetsenegger het volgende:
Weer een hoop mensen lekker gelopen zie ik'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Pfft het lijkt alweer zo lang geleden dat ik gelopen heb, terwijl dat vanochtend was
Meer mensen daar last vast? Dat je eigenlijk nog maar net terug bent en het liefste direct weer zou willen gaan?Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Hij is de hele dag al verschrikkelijk traag.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:19 schreef YUR het volgende:
Mooie prestaties allenBlessure?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:33 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
* rechtsedirecte gaat naast YUR op de "strafbank" zitten
Ik zie weer mooie prestaties weer voorbijkomen. Goed gedaan allemaal![]()
![]()
Ik heb nooit vliegfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
vandaag les 1 van Evy gelopen en het ging veel beter dan verwacht!!helaas pakte endomondo het GPS-signaal niet op maar heb later nagekeken op afstand meten en heb 2,55 km gelopen in 19 minuten (10 lopen, 9 wandelen) dus gemiddeld 8km/h. Bij een wandeltempo van 6km/h is mijn loopsnelheid 9,9km/h wat mij heel erg verbaasde! Maar ben zoo blij haha kon het veel makkelijker volhouden dan ik had gedacht en vond het minder zwaar dan ik had gedacht. 2 week terug zag ik er nog als een berg tegenop en nu deed ik het 'gewoon' ondanks mn astma, waar ik vrij weinig last van had vandaag.
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:38 schreef hatsaflats het volgende:
Ik heb nooit vliegfoto'sHeb jij tatoeages op je onderarm?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sssttttttttt.....dat mag niet iedereen weten!!quote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Die mensen zitten niet op Fok! hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
sssttttttttt.....dat mag niet iedereen weten!!![]()
![]()
wel een prachtige actiefoto Hatsie... opperste concentratie!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Roep dat niet te hard! Je moest eens weten wat voor mensen er allemaal op Fok! zitten...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die mensen zitten niet op Fok! hoor![]()
Ik wil vliegen, potdomme.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef rechtsedirecte het volgende:
wel een prachtige actiefoto Hatsie... opperste concentratie!![]()
Since Snowden is nothing the same anymore....quote:Op zondag 23 juni 2013 21:45 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Die mensen zitten niet op Fok! hoor'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Inderdaad, leuke foto! Misschien stomme vraag.... maar weet je dan op dat moment dat die genomen wordt?![]()
er is maar een echte manier van lopen...met je voeten op de grond en je hoofd in de wolkenquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb nooit vliegfoto'sMooie korte tight en tatoo's.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik deel je pijn. Op elke foto zit mijn lompe lijf aan de straat gelijmd.... Zo voelt het ook als ik loop bedenk ik me net.quote:![]()
Ok, dit wordt een vies verhaal.
Ik wilde vandaag meedoen aan het Wateringse Veld Loopfestijn. Toen ik vanochtend wakker werd hoorde ik de wind om het huis bulderen. Daar was op ik dat moment wel even klaar mee, ik loop al maanden wedstrijden met wind. En al hoewel het vorig jaar ook hard woei en je in die vinexwijk veel beschutting hebt, gaf ik alles en iedereen vanochtend toch even
DE VINGER
en draaide ik me weer om. De vriendin had ook geen zin om op te staan trouwens. Enfin, later die ochtend besloten we toch even richting Bertus in Delft te rijden, want een vriend zou meedoen aan de Bertusloop na maandenlang blessureleed. Altijd leuk daar, maar hoe we ook zochten, het bleek dat ook hij geen wedstrijd ging lopen. We keken even naar de start en reden toen door naar Kijkduin.
Op Kijkduin gingen we heerlijk beschut zitten, terwijl zelfs de zon even doorbrak. Ik bestelde een broodje
HETE KIP
Onthoud dat even.
Vanavond ben ik wel gaan lopen. Het woei nog steeds, maar voor een duurloop is dat niet erg. De eerste 8 km gingen vrij moeizaam. Stijfpijntjes in de poten, maar what's new? Ook werd ik op werkelijk schan-da-li-ge wijze genomen door een stortbui. Zelfs mijn GPS raakte even volkomen van de leg. En dat noemen ze dan IPX7-waterdicht.
Na 8 km begonnen de darmen op te spelen. En echt op heel ernstige wijze. Ik had echt het gevoel dat ieder moment de galopstront los kon barsten. Met samengeknepen billen hobbelde ik door, terwijl de volgende bui zich op mij leegde.
Uit iedere vervelende ervaring kun je iets positiefs halen, zeggen ze. Dat was dit keer zeker het geval. Want doordat ik alleen nog maar aan mijn darmen en toiletteren kon denken (terwijl ik mijn maaginhoud hoorde klotsen), dacht ik niet meer aan stijfpijntjes in mijn poten. Daardoor voelden die pootjes ineens fantastisch aan. Echt waar! Nu weet ik echt zeker dat het allemaal in je hoofd zit. Op die verteerde hete kip na dan, die zat een stuk lager.
Nu wil iedereen natuurlijk weten of ik het gehaald heb om op tijd thuis te komen. Het antwoord is gelukkig ja, maar wel in een zo recht mogelijke lijn naar huis. De laatste 4,6 km waren dus vrij memorabel. Een lijdensweg, maar wát een poten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wrijf het er maar in dat ik niet geweest ben.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:18 schreef rechtsedirecte het volgende:
zit even foto's te bekijken van de Veluwezoom Trail (of om een ander buz woord te gebruiken als er weinig hoogtemeters in zitten, natuurmarathon)... mooi!!![]()
![]()
Je ziet ze wel zitten, dus tijdens het langslopen heb ik wel geprobeerd om m'n hoofd nog in een redelijk acceptabele kreuk te wringenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Inderdaad, leuke foto! Misschien stomme vraag.... maar weet je dan op dat moment dat die genomen wordt?![]()
![]()
Mooie foto Hats, ondanks gebrek aan zweef![]()
Mijn traagheid is maar al te zichtbaar op het filmpjeGeen idee waar ik dat 'soepele' gevoel vandaan haalde. Dit is km nr 9 (op een moment dat je niemand met een camera tegen wil komen) en mr Q (wederom onder in de 46 gelopen
) vult de eerste helft vd film
en toch deel ik dit met jullie![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Zwabberhark het volgende:
Ik wilde vandaag meedoen aan het Wateringse Veld Loopfestijn. Toen ik vanochtend wakker werd hoorde ik de wind om het huis bulderen. Daar was op ik dat moment wel even klaar mee, ik loop al maanden wedstrijden met wind. En al hoewel het vorig jaar ook hard woei en je in die vinexwijk veel beschutting hebt, gaf ik alles en iedereen vanochtend toch even
DE VINGER
en draaide ik me weer om. De vriendin had ook geen zin om op te staan trouwens. Enfin, later die ochtend besloten we toch even richting Bertus in Delft te rijden, want een vriend zou meedoen aan de Bertusloop na maandenlang blessureleed. Altijd leuk daar, maar hoe we ook zochten, het bleek dat ook hij geen wedstrijd ging lopen. We keken even naar de start en reden toen door naar Kijkduin.
Op Kijkduin gingen we heerlijk beschut zitten, terwijl zelfs de zon even doorbrak. Ik bestelde een broodje
HETE KIP
Onthoud dat even.
Vanavond ben ik wel gaan lopen. Het woei nog steeds, maar voor een duurloop is dat niet erg. De eerste 8 km gingen vrij moeizaam. Stijfpijntjes in de poten, maar what's new? Ook werd ik op werkelijk schan-da-li-ge wijze genomen door een stortbui. Zelfs mijn GPS raakte even volkomen van de leg. En dat noemen ze dan IPX7-waterdicht.
Na 8 km begonnen de darmen op te spelen. En echt op heel ernstige wijze. Ik had echt het gevoel dat ieder moment de galopstront los kon barsten. Met samengeknepen billen hobbelde ik door, terwijl de volgende bui zich op mij leegde.
Uit iedere vervelende ervaringen kun je iets positiefs halen, zeggen ze. Dat was dit keer zeker het geval. Want doordat ik alleen nog maar aan mijn darmen en toiletteren kon denken (terwijl ik mijn maaginhoud hoorde klotsen), dacht ik niet meer aan stijfpijntjes in mijn poten. Daardoor voelden die pootjes ineens fantastisch aan. Echt waar! Nu weet ik echt zeker dat het allemaal in je hoofd zit. Op die verteerde hete kip na dan, die zat een stuk lager.
Nu wil iedereen natuurlijk weten of ik het gehaald heb om op tijd thuis te komen. Het antwoord is gelukkig ja, maar wel in een zo recht mogelijke lijn naar huis. De laatste 4,6 km waren dus vrij memorabel. Een lijdensweg, maar wát een poten!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht echt dit gaat fout, maar gelukkig heb je het net gered.
![]()
inderdaad...anti climax...en nu maar wachten op die fotoquote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]Ik dacht echt dit gaat fout, maar gelukkig heb je het net gered.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:49 schreef Zwabberhark het volgende:
DE VINGER
HETE KIP
Onthoud dat even.
Uit iedere vervelende ervaring kun je iets positiefs halen, zeggen ze. Dat was dit keer zeker het geval. Want doordat ik alleen nog maar aan mijn darmen en toiletteren kon denken (terwijl ik mijn maaginhoud hoorde klotsen), dacht ik niet meer aan stijfpijntjes in mijn poten. Daardoor voelden die pootjes ineens fantastisch aan. Echt waar! Nu weet ik echt zeker dat het allemaal in je hoofd zit. Op die verteerde hete kip na dan, die zat een stuk lager.
Nu wil iedereen natuurlijk weten of ik het gehaald heb om op tijd thuis te komen. Het antwoord is gelukkig ja, maar wel in een zo recht mogelijke lijn naar huis. De laatste 4,6 km waren dus vrij memorabel. Een lijdensweg, maar wát een poten!HeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat een verhaal![]()
![]()
Neujjj.... er bestaat geen foto van zoiets!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...anti climax...en nu maar wachten op die foto![]()
Vliegen?quote:
Ja zoals Douglas Adams zegt in HHGTTG
"There is an art to flying, or rather a knack. Its knack lies in learning to throw yourself at the ground and miss. Clearly, it is this second part, the missing, that provides the difficulties."![]()
Toftoftof!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Quoi het volgende:
Mijn traagheid is maar al te zichtbaar op het filmpjeGeen idee waar ik dat 'soepele' gevoel vandaan haalde. Dit is km nr 9 (op een moment dat je niemand met een camera tegen wil komen) en mr Q (wederom onder in de 46 gelopen
en toch deel ik dit met jullieLeuk gefilmd zeg!
Gup, echt, heldin! Gewoon lopen na zo'n concert. En dan gewoon 10km in 1 keer!![]()
En de 2 mannen die 2e zijn geworden in Delft, hoe geweldig!
Verder las ik nog vele andere leuke verslagen, toptijden en lekkere loopjes!![]()
Je loopt idd nog vrij soepel! Niet zo snel, maar wel soepel!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Quoi het volgende:
en toch deel ik dit met jullie
Ik hoop dat ik op andere foto's wel vliegend sta. Ik heb volgens mij nog 2 fotografen met "serieuze" camera's gespot, dus die moeten ook hun foto's online en vindbaar maken
toen ik thuiskwam stonden er zomaar 6 halve liters Engels bier in m'n gang. Toch maar braaf alleen maar naar gekeken..
![]()
Ik herinner me van een hele tijd geleden een verhaal hier van iemand die zoiets had ja, en dat zijn moeder hem had op moeten komen halen terwijl hij in een bosje zat verstopt. Wie was dat ook weer?![]()
Oh ja!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:59 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik herinner me van een hele tijd geleden een verhaal hier van iemand die zoiets had ja, en dat zijn moeder hem had op moeten komen halen terwijl hij in een bosje zat verstopt. Wie was dat ook weer?![]()
![]()
![]()
Top verhaal weer van Zwabberhark. En inb4 het plaatje van de loper die net niet op tijd thuis was...
Ik heb mijzelf ook nog niet gespot op foto's, wel in eindsprint-met-man-half-voor-de-camera en tweede plaats fistpump, nummer 3 zat dichter achter mij dan ik dacht.
Mr.Q loopt het zelfde als ik... handen veel te laag, te weinig gebruik van de armen en voorover gebogen.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef Quoi het volgende:
en toch deel ik dit met jullie'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Handen / armen laag vind ik niet per se 'verkeerd' trouwens hoor. Dat zei je van de week ook al, maar armen wat lager is wel een teken van ontspanning in je schouders en als je ze 'recht' langs je beweegt heb je veel ruimte voor je borstkas / ademhaling, ipv als je heel veel draait in je armbeweging. Alleen moet je ze niet helemaal statisch houden of zo en daardoor weer verkrampen...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mr.Q loopt het zelfde als ik... handen veel te laag en voorover gebogen.
Ik loop zelf ook wel met m'n armen 'laag', maar heb op kortere afstanden zoals het hoort wel meer arm-actie.Jack does it in real time...![]()
Ik zie trouwens een gps fuckup in mijn rondje vandaagDe eerste ooit met m'n suunto. M'n prive satelliet heeft me verlaten
![]()
![]()
Je had ook niet moeten zeggen dat je hem wil verkopen...quote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik zie trouwens een gps fuckup in mijn rondje vandaagDe eerste ooit met m'n suunto. M'n prive satelliet heeft me verlaten
Precies, ik zou dan ook wegvliegen Swetsquote:Op zondag 23 juni 2013 22:08 schreef YUR het volgende:
[..]
Je had ook niet moeten zeggen dat je hem wil verkopen...![]()
![]()
Whehehe, zit trouwens gelijk nog ff te kijken hoe het nou zit met die GPS antenne op de Ambit en wat lees ikquote:The second other killer feature is satellite lock. The Ambit is able to acquire satellites very quickly, sometimes in mere seconds even indoors. This is because of the aforementioned GPS antenna that extends into the watch band. Other watches in comparison can take minutes to acquire satellite lock, an eternity when you’re ready to hit the road for that morning run.![]()
Ik zal het even navragen bij de NSA, die hebben vast wel iets.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Neujjj.... er bestaat geen foto van zoiets!![]()
Misschien niet verkeerd maar waarschijnlijk wel minder effiecient.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Handen / armen laag vind ik niet per se 'verkeerd' trouwens hoor. Dat zei je van de week ook al, maar armen wat lager is wel een teken van ontspanning in je schouders en als je ze 'recht' langs je beweegt heb je veel ruimte voor je borstkas / ademhaling, ipv als je heel veel draait in je armbeweging. Alleen moet je ze niet helemaal statisch houden of zo en daardoor weer verkrampen...
Ik loop zelf ook wel met m'n armen 'laag', maar heb op kortere afstanden zoals het hoort wel meer arm-actie.
Ik ben ook geen fysio maar doe ook maar wat me door mijn fysio opgedragen wordt (ieder zijn vak)
volgens mijn fysio "zet je je bovenlichaam recht" als je met je armen hoger loop (naast je lichaam en je handen ten hoogte van je tepels) en ze ontspannen heen en weer zwaai.
Verder zet je volgens haar met een voorovergebogen houding je bekken "op slot" waardoor je minder goed gebuik van de "onbalansbeweging" in je bekken die je vooruit stuwt.
Ik heb nu een paar keer bewust op mijn houding gelet en moet zeggen dat ik het gevoel heb dat als ik recht op loop mijn benen het meeste werk doen ipv dat het bovenlichaam loopt "te stompen"
Als ik de snellere lopers onder ons bekijk op een foto, zoals Jero en MD dan valt het me altijd direkt op hoe rechtop ze wel niet lopen.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Absoluut, was erg leuk om te doen. Daarom ook maar meteen ingeschreven voor nog eentje in september, iets minder kleinschalig.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:23 schreef hatsaflats het volgende:
CRX ook goed gedaan! Smaakt je eerste loopje nu naar meer?
[..]![]()
Ryan Hall, Amerikaans topmarathonloper, kreeg ooit de tip om zijn armen laag te houden. Dat vond hij in eerste instantie niks, totdat hij overtuigd werd toen hij zag dat zijn hartslag dan lager werd!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Handen / armen laag vind ik niet per se 'verkeerd' trouwens hoor. Dat zei je van de week ook al, maar armen wat lager is wel een teken van ontspanning in je schouders en als je ze 'recht' langs je beweegt heb je veel ruimte voor je borstkas / ademhaling, ipv als je heel veel draait in je armbeweging. Alleen moet je ze niet helemaal statisch houden of zo en daardoor weer verkrampen...
Ik loop zelf ook wel met m'n armen 'laag', maar heb op kortere afstanden zoals het hoort wel meer arm-actie.![]()
Klinkt als een goed plan hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:15 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Misschien niet verkeerd maar waarschijnlijk wel minder effiecient.
Ik ben ook geen fysio maar doe ook maar wat me door mijn fysio opgedragen wordt (ieder zijn vak)
volgens mijn fysio "zet je je bovenlichaam recht" als je met je armen hoger loop (naast je lichaam en je handen ten hoogte van je tepels) en ze ontspannen heen en weer zwaai.
Verder zet je volgens haar met een voorovergebogen houding je bekken "op slot" waardoor je minder goed gebuik van de "onbalansbeweging" in je bekken die je vooruit stuwt.
Ik heb nu een paar keer bewust op mijn houding gelet en moet zeggen dat ik het gevoel heb dat als ik recht op loop mijn benen het meeste werk doen ipv dat het bovenlichaam loopt "te stompen"
Als ik de snellere lopers onder ons bekijk op een foto, zoals Jero en MD dan valt het me altijd direkt op hoe rechtop ze wel niet lopen.
En ik loop tegenwoordig met weinig verticale beweging, maar wel 'uitgestrekt' in m'n heup en licht vooroverhellend, niet in elkaar gekropen of zo...
En altijd goed om met je techniek aan de slag te gaan, hopelijk verhelpt het je klachten en kan je makkelijker en efficienter lopen.
intressant!!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:17 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ryan Hall, Amerikaans topmarathonloper, kreeg ooit de tip om zijn armen laag te houden. Dat vond hij in eerste instantie niks, totdat hij overtuigd werd toen hij zag dat zijn hartslag dan lager werd!
er is op enkele techniek natuurlijk wel wat aan te merken en ieder mens is verschillend.
volgens mijn fysio is het lopen met hogere armen vooral bedoeld om "het bovenlichaam rechtop te dwingen"
Het kan natuurlijk best zijn dat de betere lopers deze houding van nature in zich hebben.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuk filmpje van de WVL, Quoi. Niks mis met je loopstijl! Was de wind erg hinderlijk? Vorig jaar viel het enorm mee op de lange lus (kilometers 2-3 gok ik), omdat je daar beschut liep.![]()
hier gaat het mij vooral om...een 5km onder de 20 en ene HM onder de 1.40 zou er in moeten zitten maar daar houd het bij mij wel een beetje op...uitdaging zit bij mij echt in de afstand en daarbij het terrein... hoogtemetersquote:Op zondag 23 juni 2013 22:18 schreef DeeBee het volgende:
[..]
En altijd goed om met je techniek aan de slag te gaan, hopelijk verhelpt het je klachten en kan je makkelijker en efficienter lopen.
zat even door de foto's van de Veluwezoom Trail te scrollen en kom deze epic foto tegen van een verdwaalde joggerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Thanks. Viel reuze mee! Ik weet welk stuk je bedoelt. Veel stukken waren beschut!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:20 schreef Zwabberhark het volgende:
Leuk filmpje van de WVL, Quoi. Niks mis met je loopstijl! Was de wind erg hinderlijk? Vorig jaar viel het enorm mee op de lange lus (kilometers 2-3 gok ik), omdat je daar beschut liep.
Volgende week ga ik vrijwilligen bij de Kwartaalloop bij Bertus. Alle snelle lopers uit regio 015, komen jullie ook?![]()
![]()
Ik moet volgend weekend werken, maar ik kom altijd graag bij Bertus. Mijn eerstvolgende loopje wordt waarschijnlijk de http://www.midzomeravondloop.nl/ in Bleiswijk (Rottemeren).quote:Op zondag 23 juni 2013 22:29 schreef Quoi het volgende:Volgende week ga ik vrijwilligen bij de Kwartaalloop bij Bertus. Alle snelle lopers uit regio 015, komen jullie ook?
![]()
Moet werken komende zondag, dus dan kan ik daar (helaas) niet starten...
Mooie verhalen van dit weekend!![]()
Zelfs Hats in kort-kort, moet niet gekker worden hier
Shirt voor Kika run volgende week is binnen. Nu totaal op 255 euro aan sponsorgeld gekomen![]()
Wel heel veel zin in. Tevens ff terrein verkennen voor de Ekiden![]()
![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
zat even door de foto's van de Veluwezoom Trail te scrollen en kom deze epic foto tegen van een verdwaalde joggerWTF is dat ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Maar inderdaad, armen naast je heupen is juist goed, ontspannen laten zijn. Daar ben ik nu ook heel erg op aan het letten en de laatste tijd gaat het bijna automatisch bij mij. Behalve als ik in wedstrijdmodus ben, dan denk ik nergens meer aan en is het gewoon blik op oneindig en GAAN!!!![]()
Probeer je bekken iets naar achter te kantelen, een beetje zoals je in je billen knijpt, alleen dan zonder knijpen.. snap je?Ook je schouders naar achter is een goede manier om rechtop te lopen. Dat kan je ook oefenen door je handen achter je hoofd te leggen en dan een stukje te lopen, dan ga je vanzelf rechtop lopen. (vandaag nog geleerd
).
Dit vind ik wel een goede video trouwens:
[ Bericht 11% gewijzigd door Jero_nimo op 23-06-2013 22:54:31 ]![]()
Hmz, tof loopje.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:32 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ik moet volgend weekend werken, maar ik kom altijd graag bij Bertus. Mijn eerstvolgende loopje wordt waarschijnlijk de http://www.midzomeravondloop.nl/ in Bleiswijk (Rottemeren).![]()
Zie net bij SBS6 dat een 22 jarige dame uit NL (Rachel?) het EK triathlon gewonnen heeft: knap!ik zag 1:55 op de klok staan meen ik. En daarin heeft ze 1500 meter gezwommen, 40 km gefietst en 10 km hardgelopen: wauw!![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:53 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
inderdaad...anti climax...en nu maar wachten op die foto![]()
_!
Ja doei.![]()
Ik heb nooit vliegfoto'sLeuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
dat lijkt me wat snel.... ik denk dat dat om een sprint triathlon gaatquote:Op zondag 23 juni 2013 22:52 schreef Nirak het volgende:
Zie net bij SBS6 dat een 22 jarige dame uit NL (Rachel?) het EK triathlon gewonnen heeft: knap!ik zag 1:55 op de klok staan meen ik. En daarin heeft ze 1500 meter gezwommen, 40 km gefietst en 10 km hardgelopen: wauw!'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik heb nooit vliegfoto'sMet slacker en de rest, echt een leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Volgens mij is dat laatste omdat ie moe is, dan zakken veel mensen voorover. Hij mag idd z'n armen meer gebruiken, krachtiger naar achter.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:05 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mr.Q loopt het zelfde als ik... handen veel te laag, te weinig gebruik van de armen en voorover gebogen.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Nieuwsberichtje ervan:quote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lijkt me wat snel.... ik denk dat dat om een sprint triathlon gaat
http://www.rachelklamer.com/news/europese-titel-voor-rachel/![]()
dit dus, is ook een van de punten waar ik aan moet werkenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:01 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Volgens mij is dat laatste omdat ie moe is, dan zakken veel mensen voorover. Hij mag idd z'n armen meer gebruiken, krachtiger naar achter.'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Kan prima hoor!quote:Op zondag 23 juni 2013 22:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
dat lijkt me wat snel.... ik denk dat dat om een sprint triathlon gaat
Uur fietsen, 10 km in 38/39 mins en 15 mins zwemmen en 2 mins wisselen.Vriend van mij liep ook een kwart triathlon sub 2 uur vorig jaar, en dan ben je sub-top bij mannen, dus vrouwelijke toppers kunnen dat zeker wel aan.
En Rachel Klamer hikt wel tegen de wereldtop aan ja.
Is dat trouwens populair bij jou in de buurt? Triathlons? Wel flink populair in Nieuw-Zeeland en Australie volgens mij, ze hebben iig goede toppers wel vaak.
Het is 18 minuutjes zwemmen, uurtje en 2 minuten fietsen en dan nog net geen 34(!) minuten rennen gewordenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Kan prima hoor!
Uur fietsen, 10 km in 38/39 mins en 15 mins zwemmen en 2 mins wisselen.Vriend van mij liep ook een kwart triathlon sub 2 uur vorig jaar, en dan ben je sub-top bij mannen, dus vrouwelijke toppers kunnen dat zeker wel aan.
En Rachel Klamer hikt wel tegen de wereldtop aan ja.
Is dat trouwens populair bij jou in de buurt? Triathlons? Wel flink populair in Nieuw-Zeeland en Australie volgens mij, ze hebben iig goede toppers wel vaak.. Lekker hoor!
http://www.triathlon.org/(...)championships/259413
Ohja, RD, had je mijn verhaaltje nou gezien?![]()
![]()
Ow wow, ja zij is wel snel met lopen ja, zie dat ze ook 1:17 liep in Egmond, terwijl dat echt een zware wedstrijd was dit jaar.
Net even mijn bloeddruk gemeten. Hartslag vond ik een beetje vreemd en geloofde het niet helemaal.. Na 3 metingen een gemiddelde van 44.![]()
![]()
niet zo zeer populair bij mij in de buurt hoewel er een fanatieke club is in Invercargill maar het lijkt er een beetje op dat de echte harriers toch een beetje een ander slag volk is dan de tri's, er doen bij onze harriers wedstrijden ook weinig tri-atleten mee.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:06 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Is dat trouwens populair bij jou in de buurt? Triathlons? Wel flink populair in Nieuw-Zeeland en Australie volgens mij, ze hebben iig goede toppers wel vaak.
Maar in NZ over het algemeen wel heel populair, en op internationaal nivo "are we punching above our weight"quote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
Ohja, RD, had je mijn verhaaltje nou gezien?
als ik niet zo eignewijs was welquote:
nee hoor, het meeste wat jij schreef komt overeen met datgene wat mijn fysio me vertelt om te doen'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:27 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
als ik niet zo eignewijs was wel![]()
Maar nu in ieder geval even rustig aan! We moeten je er wel bijhebben bij de vooroeverloop en je wilt natuurlijk de Trail des Fantomes ook niet missen!![]()
![]()
10 in die tijd.. En dan zit ze nog niet aan haar top, ze is nog jongquote:Op zondag 23 juni 2013 23:11 schreef Jero_nimo het volgende:
[..]
Het is 18 minuutjes zwemmen, uurtje en 2 minuten fietsen en dan nog net geen 34(!) minuten rennen geworden. Lekker hoor!
http://www.triathlon.org/(...)championships/259413
Ohja, RD, had je mijn verhaaltje nou gezien?![]()
![]()
Elk weekend regent het hier PR's, ongeloofelijk! En natuurlijk ook voor mensen die met vermoeide benen toch meedoen aan wedstrijden enzo, respect!
Ik heb een vriend die traint voor halve triatlon, en die vertelde dat hij het 'toiletprobleem' had, telkens op een bepaalde afstand van huis sluipt de gedachte in zijn hoofd dat hij dringend moet, en natuurlijk blijft dat duren tot hij thuis is... Thuis moet hij dan helemaal niet. Sinds dat verhaal heb ik op mijn LDL's daar ook wel last van, waar moet een mens anders over nadenken. Maar overlaatst moest ik toch echt wel, lang leve een diepe berm met een bergje aan de andere kant! Ik was nadien heel gelukkig!
Vandaag 3x800 m gelopen, ging super vlot. Tussenin vlug herstel en nadien het gevoel dat ik nog wat kon... Op naar zaterdag!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
kan iemand de WLWEW spoiler even opschonen?'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Neuh, heb nog steeds een ban.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
dating.fok.nl maar weer proberen dus....
On topic maar weer.![]()
Vandaag (officieel gister), in ieder geval; zondag de 23e juni de Brabantse Zomerklassieker gelopen in Roosendaal!
Vorig jaar was dat mijn eerste hardloopwedstrijd en ik wilde hem dit jaar weer lopen
Met een tijd van 55;55 gefinist in de meest natte wedstrijd sinds tijden blijkbaar... Constant regen, wolkbreuken, we kwamen doorweekt binnen helaas![]()
Al met al weer trots op mezelf
![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Saninl het volgende:
Vandaag (officieel gister), in ieder geval; zondag de 23e juni de Brabantse Zomerklassieker gelopen in Roosendaal!
Vorig jaar was dat mijn eerste hardloopwedstrijd en ik wilde hem dit jaar weer lopen
Met een tijd van 55;55 gefinist in de meest natte wedstrijd sinds tijden blijkbaar... Constant regen, wolkbreuken, we kwamen doorweekt binnen helaas![]()
Al met al weer trots op mezelf
lekker getraind weer deze week,
mooie verhalen hier gelezen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:49 schreef YUR het volgende:
[..]
Verstandige keuze
Mijn pauze gaat waarschijnlijk wat langer duren dan een week. Hoe meer ik met mensen over mijn situatie praat, hoe meer ik er van overtuigd ben dat ik gewoonweg overtraind ben. Ik heb er ook buiten het hardlopen last van, thuis en op werk (om over mn studie maar helemaal niet te spreken).
Nu dus ff aan de noodrem. Geeft niet, ik ben blij dat ik nog niet zo ver ben dat ik het zelf niet meer door heb.
Vanmorgen tijdens het warmlopen deed ook echt alles pijn, en dan liepen we op tempo's boven de 6min/km. Ik heb de kilometer tijdens de estafette er uit geperst in 3.35. En dat was de laatste keer de komende weken dat ik gas heb gegeven.
Nu gas terug en weer tot mezelf komen. Is voor mijn omgeving ook wel zo leuk.
Over de ekiden denk ik nog even na,
rust nemen
die kilometer is wel rap
Bedankt, net teruggeluisterd en erg interessant, leuke muziekkeuze ook van Bartquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:57 schreef Quoi het volgende:
YurGas terug dus. Ik ben Zomerspijkers aan het luisteren: Dolf Jansen & Bart Veldkamp, ook over overtraind zijn. Ook als podcast te beluisteren google is yr friend
Traaaaaaggquote:Op zondag 23 juni 2013 16:38 schreef Jero_nimo het volgende:
Is Endomondo bij jullie trouwens ook down/ontzettend traag?Feyenoord!!! * Barça![]()
Hee was jij er ook weerquote:Op maandag 24 juni 2013 00:58 schreef Saninl het volgende:
Al met al weer trots op mezelffoto's zoeken van jezelf kan alweer he! http://www.atletiekaktiefotos.nl en later ook nog op aktiefoto.nl
Ik heb geen zweeffotoen ik sprintte nog wel
M'n moeder heeft wel een zweeffoto
Als ze gisteren leeftijdscategorieen hadden gebruikt was ik 3e geweest. Maar dat hebben ze niet
We hadden wel mazzel met het weer. Voor de start een klein beetje regen, maar verder droog en zelfs nog een beetje zon. Die wind was ook best goed te doen, maar ik vind tegenwind lopen ook echt best wel fijn. Ik hoorde dat rond de start 2 tramhaltes verderop een wolkbreukje was, die hebben me maar mooi ontlopen.
Op m'n finishfilmpje zag ik trouwens dat ik juist meer rechtop ga lopen tijdens m'n eindsprint, beetje gek.![]()
Leuke foto Gup!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee was jij er ook weerfoto's zoeken van jezelf kan alweer he! http://www.atletiekaktiefotos.nl en later ook nog op aktiefoto.nl
[ afbeelding ]
M'n moeder heeft wel een zweeffoto![]()
Over foto's gesproken.
Iemand enig idee of er ergens (grote) picasaweb- of flickr-albums bestaan van de Bruggenloop van december j.l.? Er stonden zat particulieren langs de kant, maar foto's die door hun gemaakt zijn staan nauwelijks online of zijn onvindbaar (voor mij). Idem voor de CPC 2013.![]()
Voor de CPC, heb je hier al gekeken? http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&zoek=CPC+2013[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als er nog interesse is voor de Ekiden, hoor ik het graag, aangezien YUR overtraind is, verwacht ik niet dat hij gaat lopen over 2 weken...<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
ik ook, eenbenige zweeffotoquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Leuke foto!!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Hee was jij er ook weerfoto's zoeken van jezelf kan alweer he! http://www.atletiekaktiefotos.nl en later ook nog op aktiefoto.nl
[ afbeelding ]
M'n moeder heeft wel een zweeffoto
Ik heb nooit vliegfoto'sEn nog zo'n leuke foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En wat ben je ontspannen, geen zweet / rood hoofd.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:28 schreef rechtsedirecte het volgende:
zat even door de foto's van de Veluwezoom Trail te scrollen en kom deze epic foto tegen van een verdwaalde joggerIk vat 'm niet...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn gemiddelden en personal bests op Endomondo zijn weer bijgewerkt. Leuk om een keer te zien, maar denk dat ik de training van gisteren maar het beste niet mee kan tellen.![]()
![]()
Klopt. Ik vind het echt heel erg jammer en heel vervelend, maar ik ga niet meedoen...quote:Op maandag 24 juni 2013 07:51 schreef MaleDuck het volgende:
Als er nog interesse is voor de Ekiden, hoor ik het graag, aangezien YUR overtraind is, verwacht ik niet dat hij gaat lopen over 2 weken...
Dus: er is een plekje vrij!F means you're fucked![]()
Mooie foto's! Ik snap de blote benenheisa niet helemaal, zeker niet na die foto's!Ik bijt!
(Zachtjes)![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 08:02 schreef YUR het volgende:
[..]
Klopt. Ik vind het echt heel erg jammer en heel vervelend, maar ik ga niet meedoen...
Dus: er is een plekje vrij!Jammer Yur! Maar wel verstandig!
![]()
zo als Wiinterstorm verleden week al zei: verstanding is niet leukquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Het voordeel van een finishfilmpje ipv een foto is wel dat je je eigen zweeffoto eruit kunt knippenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het is dan ook echt een rotwoord. Maar het is ook gewoon rot en vraagt om rotte maatregelen.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:11 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
zo als Wiinterstorm verleden week al zei: verstanding is niet leuk![]()
I got the messagequote:Op maandag 24 juni 2013 08:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Het is dan ook echt een rotwoord. Maar het is ook gewoon rot en vraagt om rotte maatregelen.
Thanks!quote:Op maandag 24 juni 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor de CPC, heb je hier al gekeken? http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&zoek=CPC+2013![]()
Oh ja, dat zou leuk zijn!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om aan de ekiden mee te doen?
Komen jullie nog wel kijken YUR?[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Als mijn tere hartje dat aan kan....quote:Op maandag 24 juni 2013 08:26 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh ja, dat zou leuk zijn!
Komen jullie nog wel kijken YUR?
Zin wel, maar ik heb anderen mijn aanwezigheid al beloofd die dag. Wellicht volgend jaar, want het lijkt me een leuke belevenis!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:23 schreef YUR het volgende:
[..]
Heb jij geen zin om aan de ekiden mee te doen?![]()
Als jullie komen, neem ik de MacBook mee. Mag die een tijdje bij jullie komen logerenquote:
Dat zal de pijn al wat verzachtenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Als jullie komen, neem ik de MacBook mee. Mag die een tijdje bij jullie komen logeren
Dat wordt het ook!quote:Op maandag 24 juni 2013 08:31 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zin wel, maar ik heb anderen mijn aanwezigheid al beloofd die dag. Wellicht volgend jaar, want het lijkt me een leuke belevenis!
Als er niemand anders is, wil ik wel in YUR's plaats lopen. Ik zie dat dat 5 km is, dus dat is wel een goede afstand voor me.
Maar als er iemand anders meewil doen vind ik dat ook prima
Edit: en dat is niet omdat ik niet zo nodig hoef, maar heb al half en half afgesproken om dit weekend te gaan supporteren bij de Kennedymars. Heb die vorig jaar gelopen en ik hoef jullie niet te vertellen hoe leuk het is dat er enthousiaste toeschouwers langs de route staan.
[ Bericht 42% gewijzigd door Guard op 24-06-2013 08:49:40 ]Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Daaromquote:
Oh en Guard, tof!![b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Super, ik zal je even een pm sturen met wat info en wat vragenquote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef Guard het volgende:
Als er niemand anders is, wil ik wel in YUR's plaats lopen. Ik zie dat dat 5 km is, dus dat is wel een goede afstand voor me.
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Potverredeeje Yur![]()
Gups wat sta je mooi op de foto!Goed gelopen ook!!
Ik geef de beentjes wat rust en ga morgen niet met mijn loopgroep trainen. Dat wordt nl een pittige intervaltraining. Die doe ik eind vd week zelf wel. Voorlopig ben ik moe![]()
![]()
Ik ken er nog één.quote:Op maandag 24 juni 2013 08:51 schreef Quoi het volgende:
Potverredeeje Yur![]()
Gups wat sta je mooi op de foto!Goed gelopen ook!!
Ik geef de beentjes wat rust en ga morgen niet met mijn loopgroep trainen. Dat wordt nl een pittige intervaltraining. Die doe ik eind vd week zelf wel. Voorlopig ben ik moe![]()
Bestaat dat nog steeds? Ow, tis gewoon de FP...quote:Op maandag 24 juni 2013 00:31 schreef motorbloempje het volgende:
dating.fok.nl maar weer proberen dus....
Nice. 1716 foto's van de halve. Aantal foto's waar ik mezelf op gespot heb: 0.quote:Op maandag 24 juni 2013 07:49 schreef Guppyfriend het volgende:
Voor de CPC, heb je hier al gekeken? http://www.oypo.nl/pixxer.asp?path=vgy400y7&zoek=CPC+2013![]()
BTW YUR, is het bij jou overtraindheid of overwedstrijdheid (hoe noem je zoiets?), want binnen een aantal weken een marathon en een roparun lijkt mij vrij pittig.![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef Guard het volgende:
Edit: en dat is niet omdat ik niet zo nodig hoef, maar heb al half en half afgesproken om dit weekend te gaan supporteren bij de Kennedymars. Heb die vorig jaar gelopen en ik hoef jullie niet te vertellen hoe leuk het is dat er enthousiaste toeschouwers langs de route staan.![]()
![]()
Beide, denk ikquote:Op maandag 24 juni 2013 09:04 schreef Zwabberhark het volgende:
BTW YUR, is het bij jou overtraindheid of overwedstrijdheid (hoe noem je zoiets?), want binnen een aantal weken een marathon en een roparun lijkt mij vrij pittig.F means you're fucked![]()
Top, thanksquote:Op maandag 24 juni 2013 08:38 schreef Guard het volgende:
Edit: en dat is niet omdat ik niet zo nodig hoef, maar heb al half en half afgesproken om dit weekend te gaan supporteren bij de Kennedymars. Heb die vorig jaar gelopen en ik hoef jullie niet te vertellen hoe leuk het is dat er enthousiaste toeschouwers langs de route staan.
Ik ookquote:
no wonder.... rocking, rolling, runningquote:'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
Ik ga zondag ook niet naar die clinic van de Hardloopwinkel. Met Ekiden al over 2 weken heb ik volgend weekend denk ik nog nodig om bij te tanken. 2 dagen helemaal niks/niemand, en ik denk zelfs ook maar 1x lopen ipv 2. Nu al zin in![]()
![]()
Na een paar weken heerlijk lopen was het wel weer eens tijd voor een bagger-rondje natuurlijk![]()
Liever nu dan zondag of bij de Ekiden
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.![]()
Het taperen voor de ekiden lijkt nu al te beginnen
<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>![]()
Bijkomen van een lange lange dag valt aardig samen met taperen voor ekiden jaquote:Op maandag 24 juni 2013 10:15 schreef MaleDuck het volgende:
Het taperen voor de ekiden lijkt nu al te beginnen![]()
![]()
Eigenlijk zou ik als überteamcaptain iedereen tot rust moeten dwingen om verdere uitvallers te voorkomenquote:Op maandag 24 juni 2013 10:19 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Bijkomen van een lange lange dag valt aardig samen met taperen voor ekiden ja
quote:Op maandag 24 juni 2013 10:22 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik als überteamcaptain iedereen tot rust moeten dwingen om verdere uitvallers te voorkomen![]()
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
Forum Opties Forumhop: Hop naar: