SPOILER: Schema'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Diverse linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Apps voor op telefoonsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie loopt er waar en wanneer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 2013 ChallengeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verlopen ChallengesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Formule voor het berekenen van je maximale hartslagOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: PRs bijhoudenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ten commandments for the runnerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor onze core-stabiliteit deden we de mei-planking-challenge.
Maar er is meer! Nu is er de juni-abs-challenge! Nog meer core! Doe je mee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Facebook groepIk ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Whatever, heb gewoon hempje + korte tight aan. Vrijdag ontplofte ik bijna ondanks de 16 gr![]()
Timing is krap hier, startnr ophalen wordt tevens inlopen...
Ajuus![]()
![]()
Thx voor de motivational videoquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zo![]()
![]()
Gezonde spanning! Ga je nog beter van presteren!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Thx voor de motivational video
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zoJust remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zoGo CRX
![]()
Have fun!Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Zie zonet dat ik voor de challenge al op 481 van de 600 km zit. Vorig jaar heb ik totaal 434km gelopen....
Lekker bezig, al zeg ik het zelf![]()
![]()
Zeker goed bezig!quote:Op zondag 23 juni 2013 11:26 schreef _Zeddicus_ het volgende:
Zie zonet dat ik voor de challenge al op 481 van de 600 km zit. Vorig jaar heb ik totaal 434km gelopen....
Lekker bezig, al zeg ik het zelfMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
succes crxquote:Op zondag 23 juni 2013 11:05 schreef CRX_master het volgende:
[..]
Ben er klaar voor denk ik.. Moet nog paar uurtjes geduld hebben. Zo even wat eten, kleding aan en dan op het gemak richting de start. Ruim op tijd gaan maar, hoef ik niet te stressen. Stiekem al spannend genoeg zo![]()
Weinig geslapen, lage verwachtingen en dan vanaf de eerste stap in een lekker ritme zitten en dan 5km lopen met gem 5.48!29-nogwat!
2 minuten sneller dan 5 dagen terug.
[ Bericht 18% gewijzigd door BE op 23-06-2013 11:51:01 ]***![]()
Ik ga een wandeling maken bij het grootste stuwmeer van Duitsland. Km of 12 rondom, dus ik denk dat we niet helemaal rond gaan want het is te slecht weer en dan worden we te nat..
Als ik terugkom kan ik jubelverslagen lezen hier hoop ik![]()
Toi toi toi![]()
![]()
Zo inmiddels ook weer fris gedouched na een heerlijk rondje.
Ruim 7,5 km in 35 minuten, en dat terwijl ik gisteren tot sluit in de stad te vinden was, zeker op de alcoholdampen gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/206960225/10790965Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Mooie videoquote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.![]()
![]()
Lekkerquote:Op zondag 23 juni 2013 11:36 schreef BlueNumber het volgende:
Sweet, pr op de 5k
6 seconden er weer af, dus nu 19:30.
Mijn weekend is goed!
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Die loop je er dan mooi uitquote:Op zondag 23 juni 2013 11:51 schreef Guard het volgende:
Zo inmiddels ook weer fris gedouched na een heerlijk rondje.
Ruim 7,5 km in 35 minuten, en dat terwijl ik gisteren tot sluit in de stad te vinden was, zeker op de alcoholdampen gelopen
http://www.endomondo.com/workouts/206960225/10790965![]()
![]()
* ..-._---_-.- is ook wakker, het is nog
net ochtend
Alle lopers veel plezier vandaag!
[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2013 11:59:54 ]![]()
Dan ga je toch gewoon tot de helft. En dan weer terug...quote:Op zondag 23 juni 2013 11:44 schreef Nirak het volgende:
Ik ga een wandeling maken bij het grootste stuwmeer van Duitsland. Km of 12 rondom, dus ik denk dat we niet helemaal rond gaan want het is te slecht weer en dan worden we te nat..
Als ik terugkom kan ik jubelverslagen lezen hier hoop ik![]()
Toi toi toiGuard: een geel neon jack, gedragen door een bebaarde man, zou wel eens Frsh kunnen zijn...
[b]Op zondag 10 augustus 2014 16:04 schreef Murmeli het volgende:[/b] Frsh is in ieder geval mijn held van de dag :)![]()
Of hardlopen in plaats van wandelen!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:02 schreef Frsh het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon tot de helft. En dan weer terug...Life is what you make it.![]()
Bruce was supervet gisterenwe hebben van 14:00 tot 23:30 uur op het veld gestaan!
M'n voeten doen zeer, m'n benen zijn loodzwaar, ik ben heel moe en m'n neus zit vol hooikoorts-ellende, maar wat was het leuk!
Nu in de trein naar Roosendaal, voor die 10kmgaat ook... euhm... interessant worden
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*![]()
Zet 'm op meid!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Bruce was supervet gisterenwe hebben van 14:00 tot 23:30 uur op het veld gestaan!
M'n voeten doen zeer, m'n benen zijn loodzwaar, ik ben heel moe en m'n neus zit vol hooikoorts-ellende, maar wat was het leuk!
Nu in de trein naar Roosendaal, voor die 10kmgaat ook... euhm... interessant worden
Succes
![]()
![]()
Ik werd er zelfs een beetje emo van.quote:
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Raar filmpje, best running motivation en dan wielrenners zien vallen, sporters hamstrings blessures zien krijgen, een aanschakeling van verschillende motivational speeches (Any given sunday, how bad do yo want it). American football trainingsmethodes, etc. Raar. En Bolt DQ'ed zien worden, belachelijk!quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.
[ Bericht 1% gewijzigd door slacker_nl op 23-06-2013 12:59:47 ]In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hats en Quoi moeten nu toch wel binnen zijn btw, uur is om.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Jij bent raarquote:Op zondag 23 juni 2013 12:44 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Raar filmpje, best running motivation en dan wielrenners zien vallen, sporters hamstrings blessures zien krijgen, een aanschakeling van verschillende motivational speeches (Any given sunday, how bad do yo want it). American football trainingsmethodes, etc. Raar. En Bolt DQ'ed zien worden, belachelijk!
Ik ben de Schim. Door de angstige stad ren ik. Door het eeuwige lijden vlucht ik weg.![]()
Dat staat niet ter discussiequote:
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
50:24. Halverwege dacht ik: goh, wat ben ik toch comfortabel aan het lopen. Maar ik was toen dus langzaam aan het lopen. Al met al een stuk comfortabeler dan in Bloemendaal, maar geen PR. Wel lekker gehobbeld, behalve de eindsprint.![]()
Cool, nu tijd voor bier!In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Hats![]()
![]()
Zo, dat was de zwaarste 10k ooit! Ik heb gedacht aan opgevenIk dacht: focus op de positieve punten --> geen kramp, geen pijntjes, goed weer. Het ging niet snel, misschien had ik het bij vrijdag moet laten
Veel bekenden onderweg incl vriend die straks ook komt bierdrinken, die met een camera-op-stok is meegefietst. Benieuwd naar dat filmpje!
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag![]()
![]()
Eindelijk weer eens lekker gelopen! Dat was al heel lang geleden. Stond 9,6km op het schema, maar heb de 10 nog wel even vol gemaakt. Supermooi rondje had Gogo ook uitgezet en ze is meegefietst. Eers vooral een heel stuk omhoog, maar de laatste 4km lekker omlaag en door allerlei parken. Daarvoor langs het Rosendaalse bos (ofzo, weet niet hoe het heet). Was allemaal mooi en heerlijk zonder pijn weer gelopen, dat is ook wat waard.
Ik is blij!
http://www.endomondo.com/workouts/206992982/5346508Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Hoe vet dat je gewoon gaat lopen!quote:Op zondag 23 juni 2013 12:32 schreef Guppyfriend het volgende:
Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Cool!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Zo, dat was de zwaarste 10k ooit! Ik heb gedacht aan opgevenIk dacht: focus op de positieve punten --> geen kramp, geen pijntjes, goed weer. Het ging niet snel, misschien had ik het bij vrijdag moet laten
Veel bekenden onderweg incl vriend die straks ook komt bierdrinken, die met een camera-op-stok is meegefietst. Benieuwd naar dat filmpje!
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag
Goed volgehouden!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzagMet een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
Ook al zo lekker, wat doet iedereen het fijn vandaagquote:Op zondag 23 juni 2013 13:01 schreef hatsaflats het volgende:
50:24. Halverwege dacht ik: goh, wat ben ik toch comfortabel aan het lopen. Maar ik was toen dus langzaam aan het lopen. Al met al een stuk comfortabeler dan in Bloemendaal, maar geen PR. Wel lekker gehobbeld, behalve de eindsprint.
We hebben je nog aangemoedigd bij de finish, maar je had er geen boodschap aanquote:Op zondag 23 juni 2013 13:12 schreef Quoi het volgende:
Hats![]()
![]()
Positief: ik heb erg 'licht' gelopen en kreeg meerdere keren uit publiek te horen dat het er mooi en soepel uitzag![]()
![]()
Echt??quote:Op zondag 23 juni 2013 13:20 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
We hebben je nog aangemoedigd bij de finish, maar je had er geen boodschap aanIk zat stuk... Heb je erna nog even gezocht, maar je niet meer gezien.
Ik vergeet mijn prachtige tijd te vermelden: 1:01:56. Ach, volgende keer beter!![]()
![]()
voor Quoi en Hatsa!
Guppy; succes, je bent nu al een held dat je gaat..
Ik heb mijn vermoeide benen net een beetje losgefietst naast een blije mossel. Straks misschien een klein rondje lopen. Er staat eigenlijk 5,5 km op het programma, maar ruil de trainingen van vandaag en dinsdag om. Vind drie wel genoeg vandaag..![]()
Blij-ei!quote:Op zondag 23 juni 2013 13:13 schreef mosselmossel het volgende:
Eindelijk weer eens lekker gelopen! Dat was al heel lang geleden. Stond 9,6km op het schema, maar heb de 10 nog wel even vol gemaakt. Supermooi rondje had Gogo ook uitgezet en ze is meegefietst. Eers vooral een heel stuk omhoog, maar de laatste 4km lekker omlaag en door allerlei parken. Daarvoor langs het Rosendaalse bos (ofzo, weet niet hoe het heet). Was allemaal mooi en heerlijk zonder pijn weer gelopen, dat is ook wat waard.
Ik is blij!
http://www.endomondo.com/workouts/206992982/5346508![]()
![]()
Pff, hier vandaag ook pain. Ik wilde wat sneller dan normaal en ik dacht ik doe ff het hele rondje rond de Maarsseveense plassen.
na 4+5+5 minuten rennen heb ik toen eerst maar een heel eind gewandeldDaarna wel nog Evy's laatste 4 minuten! Poehpoeh.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En drijfnat. Man man man wat een water komt er uit de luchtQuoi
Hats
rest ook
![]()
![]()
Wat een hoop negativiteit in die video zeg. Niet bepaald motiverend...quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600![]()
Je keek ook echt niet meer op of omquote:Op zondag 23 juni 2013 13:27 schreef Quoi het volgende:
[..]
Echt??Ik zat stuk... Heb je erna nog even gezocht, maar je niet meer gezien.
Ik vergeet mijn prachtige tijd te vermelden: 1:01:56. Ach, volgende keer beter!Nadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je die video echt goed ja? Ik haat al die Amerikaanse motivational-voiceovers. En in dit filmpje zie ik alleen maar blessures en kutdingen. Het woord genieten komt er niet eens in voor.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:52 schreef De_kluizenaar het volgende:
Succes lopers vandaag!!
Veel plezier CRX_Master, benieuwd naar je verhaal.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
Oh ik zie nu dat ik heb vandaag een PB op de 5 heb gelopen, 4 sec eraf
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je keek ook echt niet meer op of omNadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
Doe je voortaan altijd een korte broek aan? Pwetty pwease?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zeeuwse mossels kunnen altijd!![]()
quote:Op zondag 23 juni 2013 13:52 schreef hatsaflats het volgende:
[..]
Je keek ook echt niet meer op of omNadat je gefinished was zijn we vrij snel weggegaan, maar ik geloof dat er concensus is voor Delft!
Goeie fotooooo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DelftTot zo dan! Heb er ook echt superveel zin (en trek) in. Eerst ff 3 eieren in de pan en op een boterham: herstel + bodem
![]()
![]()
Ik zie dat er weer een aantal PR's zijn gesneuveld, dat een aantal mensen gewoon lekker hebben gelopen. Goed bezig dames en heren!![]()
Ik doe vandaag iets wat ik de afgelopen 4 maanden nog niet heb gedaan: Ik sla een dag over.Gisteren de hele dag (9:00 van huis vertrokken en om 3:30 in bed) op een festival gestaan, gesprongen en gek gedaan - wat overigens waanzinnig was - maar daardoor nu wel MEGA brak en ontzettend vermoeide benen. Gisteren zelfs tijdens het festival een paar keer een uur gaan zitten i.v.m pijnlijke kuiten. Ik ga een LDL, of lopen in het algemeen, vandaag echt niet trekken, dus ga ik hem morgen doen.
Ook al weet ik dat het gewoon echt niet verstandig is om nu een LDL van m`n lichaam te eisen, baal ik er wel van![]()
![]()
Zo wat is iedereen snel vandaag! Je kan wel zien dat het weer wat koeler is.
Zelf een klein rondje trail gedaan in een rustig tempo. Was lekker![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: