Denk dat ik beter kan oppassen voor UIM'ers met losse handjesquote:Op zondag 23 juni 2013 08:44 schreef jitzzzze het volgende:
Van alles, ga straks zelf maar kijkenPas wel uit voor jet-intakes
Al zou je één van die gasten ook maar een beetje kennen dan zou je weten dat wat je nu zegt pure onzin is.quote:Op zondag 23 juni 2013 08:49 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Denk dat ik beter kan oppassen voor UIM'ers met losse handjes
Take a jokequote:Op zondag 23 juni 2013 08:50 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Al zou je één van die gasten ook maar een beetje kennen dan zou je weten dat wat je nu zegt pure onzin is.
Ja, ik bedoelde het natuurlijk bloedserieusquote:Op zondag 23 juni 2013 08:53 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Zegt ie nu, nu je beseft hebt dat je weer eens onzin typt
Pff... Sterktequote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
7 maanden in het gebied geweest, terug komen en je relatie van 4 jaar zegt tot ziens, binnen slapen vanwege een nieuwe functie in de andere kant van het land en een nieuw appartement in je eigen stad.
Een hoop veranderd in een hele korte tijd waar ik wel problemen mee heb.
Toch maar eens babbelen met een psych.
Goedemorgen trouwens.
Heb je ook nog nieuws? No offence maar dat is allemaal vrij standaard bij militairen.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
7 maanden in het gebied geweest, terug komen en je relatie van 4 jaar zegt tot ziens, binnen slapen vanwege een nieuwe functie in de andere kant van het land en een nieuw appartement in je eigen stad.
Goedemorgen trouwens.
Sterkte ermeequote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Daarom, morgenochtend prio 1 langs gv of huisarts voor DOORVERWIJZING naar Pshygoloogquote:Op zondag 23 juni 2013 11:13 schreef Transmittendus het volgende:
Ik kan gewoon niet aarden. Ik heb een compleet ander leven. Daar gaat wel tijd overheen, maar het is wel fucked.
Ben ik het niet geheel mee eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:29 schreef AchJa het volgende:
[..]
Heb je ook nog nieuws? No offence maar dat is allemaal vrij standaard bij militairen.
Been there done that t-shirt enzo...
Afspraak gaat er komen.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
Mobiel typen is echt moeilijkmaar je snapt wat ik bedoel.
Binnenslapen ivm fie wisseling en nieuw appartement is een onterechte klacht. Elk jaar dat je na drie jaar langer kan zitten in je standplaats is mats, dat weet je van tevoren. Daarbij kun je het ook als mats zien omdat je überhaupt een nieuwe fie hebt in de huidige tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:36 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Ben ik het niet geheel mee eens.
Voor mij is het de eerste keer dat ik de bovenstaande keerzijde van de medaille tref. Ik vind het nogal wat.
Klopt. Mee eens.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:55 schreef AchJa het volgende:
[..]
Binnenslapen ivm fie wisseling en nieuw appartement is een onterechte klacht. Elk jaar dat je na drie jaar langer kan zitten in je standplaats is mats, dat weet je van tevoren. Daarbij kun je het ook als mats zien omdat je überhaupt een nieuwe fie hebt in de huidige tijd.
Relatie op de klippen... Is kut, maar je bent absoluut geen uitzondering binnen dit bedrijf.
GVD zeg. Zwaar klote man.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Na een uitzending moet je sowieso weer ff handballen om eea op de rit te krijgen.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:18 schreef Transmittendus het volgende:
[..]
Klopt. Mee eens.
Waar ik mee zit is dat het ineens 3 grote veranderingen zijn in een kort tijdsbestek. Daar moet ik even mee handballen.
Ik wil je best een preek geven over wat voor fysieke gevolgen het heeft voor je lichaam.quote:Op zondag 23 juni 2013 13:57 schreef ErwinRommel het volgende:
En 1 goede raad nog, grijp niet naar de drank om te vergeten.
Aldus een ervarings deskundige, die nu aan alcoholisme lijdt
Ik weet hetquote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik wil je best een preek geven over wat voor fysieke gevolgen het heeft voor je lichaam.
Inclusief wat lekkere klinische, harde, smerige illustraties en foto's.
Jep, zo ziet je lever er nu uit, als de onderste, je bent net zo'n vetgemeste gansquote:Op zondag 23 juni 2013 15:00 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het![]()
M'n lever bv is aangetast.
Zo erg is het nog nietquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, zo ziet je lever er nu uit, als de onderste, je bent net zo'n vetgemeste gans:
[ afbeelding ]
Heehehehequote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Zo erg is het nog niet
Maar ik drink ook pas maar 20 jaar
Eigenlijk is het best triest. En gewoon zeggen dat je "sociaal" drinkt. Alcoholisten zijn de grootste leugenaars wat dat betreft.quote:
Doe je goed aanquote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Eigenlijk is het best triest. En gewoon zeggen dat je "sociaal" drinkt. Alcoholisten zijn de grootste leugenaars wat dat betreft.
Gelukkig heb ik het nu eindelijk toegegeven dat ik dat ben, en behandeling gaat volgen
Duurt helaas nog wel even gvd.quote:
Je hebt voor hetere vuren gestaan KPLquote:Op zondag 23 juni 2013 15:37 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duurt helaas nog wel even gvd.
Liever gisteren eigenlijk dan morgen dat ik ga de-toxen. Is zeer zwaar heb ik vernomen, maar dat neem ik maar voor lief.
I knowquote:Op zondag 23 juni 2013 15:53 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je hebt voor hetere vuren gestaan KPL
Dat is Suid-Afrikaans lieve schatquote:Op zondag 23 juni 2013 16:13 schreef Harde_Mepper het volgende:
[..]
Zit je weer achter die tablet van je?
2,50... En dan zat dr gewoon te fuckenquote:Op zondag 23 juni 2013 08:32 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoeveel kost een muntje??
Afzetterij
Nee.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Zal ik m'n kapper eens vragen om me de volgende keer zo te knippen?
[ afbeelding ]
ziet er goed uit, ouwequote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wanneer weer airsoften? Heb een nieuwe gezichtsbeschermer. Gebruikt seal team 6 ook
[ afbeelding ]
Doet me hier aan denkenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:30 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Wanneer weer airsoften? Heb een nieuwe gezichtsbeschermer. Gebruikt seal team 6 ook
[ afbeelding ]
PRachtige scene inderdaad!quote:
bekkie...quote:Op zondag 23 juni 2013 19:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Wat is Heineken, lagen toevallig wat pijpjes in de koelkast, toch inderdaad smerig bier
officieel Heineken star serve bartender dus ik ga echt niks anders zeggenquote:Op zondag 23 juni 2013 19:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Grolsch en HJ all the wayyy!!!!!! [ afbeelding ]
Ik weet het, ik weet hetquote:Op zondag 23 juni 2013 19:49 schreef Thaboel het volgende:
[..]
officieel Heineken star serve bartender dus ik ga echt niks anders zeggen
Ik wist niet dat jij zulke dance moves had johquote:Op zondag 23 juni 2013 17:15 schreef samthegreat5 het volgende:
Zal ik m'n kapper eens vragen om me de volgende keer zo te knippen?
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:06 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij zulke dance moves had joh
[ afbeelding ]
Aan de poort gestaan bij de OK?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik heb een LMB pen jonguh, speciaal voor jou
Sucks ass man. In ieder geval erg veel sterkte gewenst! En vergeet die respons van AchJa even. Dat was wat mij betreft echt compleet onnodig. Jij weet zelf ook wel dat je niet de enige bent binnen het bedrijf. AchJa's post was onnodig, niet constructief en bot.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:47 schreef Transmittendus het volgende:
Goedemorgen trouwens.
Nah bijna niks, klein tafeltje bij W&S binnen met posters.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef Rave_NL het volgende:
Was er nog iets over van hun stand dan? De kluchtmacht was hun vlag ook al kwijt.
Ze maken alleen maar meer hulzen zodat kleine snotneusjes zoals jij ze weer tussen de kadekeieen vandaan kan peuteren na afloop...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:15 schreef BredeBroeder het volgende:
Trouwens wel peppie die amfibische landingsactie, marns die allemaal ff 5 magazijnen losse flodders het publiek inschieten"leeg!" *herlaad* schiet voor 5 sec "leeg!"
Whehe, dat mochten de matrozen doenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:22 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Ze maken alleen maar meer hulzen zodat kleine snotneusjes zoals jij ze weer tussen de kadekeieen vandaan kan peuteren na afloop...
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:20 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sucks ass man. In ieder geval erg veel sterkte gewenst! En vergeet die respons van AchJa even. Dat was wat mij betreft echt compleet onnodig. Jij weet zelf ook wel dat je niet de enige bent binnen het bedrijf. AchJa's post was onnodig, niet constructief en bot.
Rave zou het willen dat ik Marnier was, maar ik koos een andere tak van sportquote:
En, wat ben jij?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:35 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dikke lul drie bier, ik ben géén marinier
Nuttig ben je pas als je inkomstenbelasting betaald, en heilig pas als de Paus uit Rome je heilig verklaard, dat ben je beiden niet.quote:
Ik betaal 5 euro belasting per maand, niet hatenquote:Op zondag 23 juni 2013 21:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nuttig ben je pas als je inkomstenbelasting betaald, en heilig pas als de Paus uit Rome je heilig verklaard, dat ben je beiden niet.
Burger? Dat dan weer wel.
Minder huilenquote:
Dat meen ik serieus.quote:
Ja, natuurlijk. Soms moet het gewoon even.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus.
Zelfs een stoere vent mag huilen, ff uitjanken.
Tough guys don't dance, they cryquote:Op zondag 23 juni 2013 21:46 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk. Soms moet het gewoon even.
Alleen aan mensen die altijd maar vinden dat je niet bot mag zien heb je over het algemeen geen tering.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat meen ik serieus.
Zelfs een stoere vent mag huilen, ff uitjanken.
AchJa bot? waarom? Ben het met hem eens hoor.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen aan mensen die altijd maar vinden dat je niet bot mag zien heb je over het algemeen geen tering.
Ik heb liever iemand die mij zegt waar het op staat dan dat hij alles en iedereen naar de monds staat te praten.
In dit geval zegt Achja waar het op staat en Sam vind dat erg ofzo
Ik had het ook tegen Samquote:Op zondag 23 juni 2013 21:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
AchJa bot? waarom? Ben het met hem eens hoor.
quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Haha, dansen en huilen tegelijkertijd als een echte sir!
Je besloot geen likeurtje te zijn?quote:Op zondag 23 juni 2013 21:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Rave zou het willen dat ik Marnier was, maar ik koos een andere tak van sport
Natuurlijk weet transmittendus ook best heel goed dat hij niet de enige is. Maar AchJa's manier van reageren was echt even niet nodig op dat moment. Voor hetzelfde geld loopt hij naar de beek en verdrinkt hij zichzelf door die botte post omdat hij van een andere doorgewinterde militair te horen heeft gekregen dat hij zich niet zo moet aanstellen (bij wijze van).quote:Op zondag 23 juni 2013 21:47 schreef m.k het volgende:
[..]
Alleen aan mensen die altijd maar vinden dat je niet bot mag zien heb je over het algemeen geen tering.
Ik heb liever iemand die mij zegt waar het op staat dan dat hij alles en iedereen naar de monds staat te praten.
In dit geval zegt Achja waar het op staat en Sam vind dat erg ofzo
Pfff laat ook maarquote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet transmittendus ook best heel goed dat hij niet de enige is. Maar AchJa's manier van reageren was echt even niet nodig op dat moment. Voor hetzelfde geld loopt hij naar de beek en verdrinkt hij zichzelf door die botte post.
Soms kan je beter even wat minder bot reageren.
Likeur doe ik niet aan Rave. Gewoon bier of whisky!!quote:
Jij begint over Marnier.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Likeur doe ik niet aan Rave. Gewoon bier of whisky!!
Ik reageerde inhoudelijk, ik heb gezegd wat er te zeggen valt.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:56 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jij stond zeker achter in de rij toen ze het vermogen om inhoudelijk te reageren uitdeelden
Geef die maar aan Rave!!quote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer kapsalon eten?
Indrinken kan bij mij! Indrinken doen we dan wel met fris gezien E.R.'s kleine avontuur op het moment.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:58 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Wanneer gaan we een keer kapsalon eten?
Maar dan moeten we eerst helemaal naar Duitsland.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Indrinken kan bij mij! Indrinken doen we dan wel met fris gezien E.R.'s kleine avontuur op het moment.
Oh snap..quote:Op zondag 23 juni 2013 22:01 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Maar dan moeten we eerst helemaal naar Duitsland.
quote:Op zondag 23 juni 2013 22:00 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Puur vergif. Ik moet me echt steriel zuipen wil ik dat naar binnen krijgen.
Jitzzze en Cobraquote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Rave_NL het volgende:
Wie is er eigenlijk op de marinedagen geweest?
Wacht ff, omdat een hoop lui de kleine lettertjes niet gelezen hebben mbt overplaatsingen die vrij normaal zijn binnen de KL en je daardoor noodgedwongen om de zoveel jaar een paar jaar binnenslaper bent is imo een onterechte klacht. Als dat een onoverkomelijk probleem is had je die klauw niet moeten zetten, daarbij zijn er ondertussen 6000 paxen die met liefde 8 jaar binnenslaper worden in ruil voor werkbehoud. Want zo is het wel.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Natuurlijk weet transmittendus ook best heel goed dat hij niet de enige is. Maar AchJa's manier van reageren was echt even niet nodig op dat moment. Voor hetzelfde geld loopt hij naar de beek en verdrinkt hij zichzelf door die botte post omdat hij van een andere doorgewinterde militair te horen heeft gekregen dat hij zich niet zo moet aanstellen (bij wijze van).
Soms kan je beter even wat minder bot reageren.
Slaapt jouw schatje al? Zal ik dinsdag langskomen?quote:
Lotuss slaapt idd al. Dinsdag is primaquote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Slaapt jouw schatje al? Zal ik dinsdag langskomen?
Aha, okay ben ik er rond een uur of 12quote:Op zondag 23 juni 2013 22:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lotuss slaapt idd al. Dinsdag is prima
Nope... Vaak zat geweest.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:07 schreef Rave_NL het volgende:
Wie is er eigenlijk op de marinedagen geweest?
Is prima Huppel, zal het morgenochtend aan Lotusss doorgevenquote:Op zondag 23 juni 2013 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aha, okay ben ik er rond een uur of 12
Zachtjes aaien, vragen of het wel gaat enzoquote:
Nee, ik weet dat je het goed bedoelde. Maar je reactie las gewoon wat bot, zo van: ''stel ow niet aan, been there done that'', ik had een wat meelevendere reactie verwacht. Zeggen waar het op staat is natuurlijk prima, maar dan wel constructief.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Wacht ff, omdat een hoop lui de kleine lettertjes niet gelezen hebben mbt overplaatsingen die vrij normaal zijn binnen de KL en je daardoor noodgedwongen om de zoveel jaar een paar jaar binnenslaper bent is imo een onterechte klacht. Als dat een onoverkomelijk probleem is had je die klauw niet moeten zetten, daarbij zijn er ondertussen 6000 paxen die met liefde 8 jaar binnenslaper worden in ruil voor werkbehoud. Want zo is het wel.
Dan die relatie, ja is klote, maar dat heb ik ook gezegd. Maar daar word je echt niet mee doorverwezen naar een psych. Klop aan bij de GV/ MDD en die helpen je daar wel verder mee, gewoon de organieke lijn bewandelen. Die lui hebben al een miljard keer met dat bijltje gehakt.
Dus bot? Nee, vind ik niet, als ik bot had gereageerd had hij misschien nu wel aan een touw gehangen.
Wellicht Officier Verkenning na mijn studie. Ben er nog niet over uit of ik naar de KL wil of dat ik verder wil in de wetenschap. Ik zie wel hoe ik er over 3/4 jaar over denk.quote:
Jep. Beroeps zeggen over het algemeen ook: ''voor de gezinnen is het veel zwaarder, wij gaan weg en doen ons werk gewoon''.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:41 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor ons die uitgezonden zijn geweest, wij weten wat we gezien hebben. Voor het thuisfront is dat anders. Dat kun je ze ook niet uitleggen. Daarom ben je vervreemd als je thuiskomt. Het thuisfront heeft erg veel te lijden.
Idd, je doet je taak, en des noods kom je tussen 6 planken terug. De familie heeft er eigenlijk nog het meeste onder te lijden dan de uitgezondene zelf.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:43 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep. Beroeps zeggen over het algemeen ook: ''voor de gezinnen is het veel zwaarder, wij gaan weg en doen ons werk gewoon''.
Wat zou ik ervan moeten vinden?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wat denk jij ervan als jonge knul?
Stel jij bent nu beroeps, hoe zou je aankijken tegen een uitzending?quote:
Ik vond dat ik constructief genoeg was.quote:Op zondag 23 juni 2013 22:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ik weet dat je het goed bedoelde. Maar je reactie las gewoon wat bot, zo van: ''stel ow niet aan, been there done that'', ik had een wat meelevendere reactie verwacht. Zeggen waar het op staat is natuurlijk prima, maar dan wel constructief.
Zonder ervaring?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:51 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Stel jij bent nu beroeps, hoe zou je aankijken tegen een uitzending?
Net als ik dus, doen waarvoor je het eigenlijk doet.quote:
Dat weet ik, en m'n fam ook. Vader, grootvader en oom hebben ook gediendquote:Op zondag 23 juni 2013 22:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Net als ik dus, doen waarvoor je het eigenlijk doet.
Echter, vergeet niet dat het een hele grote impact kan hebben op jouw familie, en jouzelf. Dat word wel eens vergeten.
Nopequote:Op zondag 23 juni 2013 23:39 schreef BredeBroeder het volgende:
Ben ik de enige hier die het hardloopschema van Defensie ruk vindt
Ik ben volgens mij de enige militair die gewapende exercitie prachtig vindt, heb nog niet genoeg exercitie mogen doen om het te verafschuwenquote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij de enige militair die gewapende exercitie prachtig vindt, heb nog niet genoeg exercitie mogen doen om het te verafschuwen.
Hardlopen is gewoon kutquote:Op zondag 23 juni 2013 23:43 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
We praten met de ervaringsdeskundige
Gr, Gr,
Plaats rust sld2 Sam!! Cie's bar nu!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Sld2 (R) Sam meldt zich [ afbeelding ]
Heeeuyyy zuipen!quote:Op zondag 23 juni 2013 23:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Plaats rust sld2 Sam!! Cie's bar nu!
Dus ff afzien.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:45 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Eensch, tenzij keihard stromende regen en onweer.
Maar het is nou eenmaal een eis
Heeen en weeer op de landingsbaanquote:Op zondag 23 juni 2013 23:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dus ff afzien.
Veldloop[ is tenminste nog leuk. Rondjes lopen niet.
Of de afsluitdijk afmarcheren met volle bepakkingquote:Op zondag 23 juni 2013 23:48 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heeen en weeer op de landingsbaan
Hoef je met mij niet over te pratenquote:Op zondag 23 juni 2013 23:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of de afsluitdijk afmarcheren met volle bepakking
Ohh nee? waarom niet?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:51 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hoef je met mij niet over te praten
quote:Op zondag 23 juni 2013 23:55 schreef ErwinRommel het volgende:
Jullie zijn aan de verkeerde kant aldus de instructeur, loop maar terug
Hij zegt het zeker ook op zo'n toon alsof die er niks vanaf weet. "Hey jongens, shit hey, volgensmij zitten we verkeerd!"quote:Op zondag 23 juni 2013 23:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat heet omgaan met telleurstellingen
Neen, instructeur zat lekker aan de koffie.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:57 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Hij zegt het zeker ook op zo'n toon alsof die er niks vanaf weet. "Hey jongens, shit hey, volgensmij zitten we verkeerd!"![]()
Mehh, als ik instructeur was had ik het grappiger gedaanquote:Op zondag 23 juni 2013 23:59 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Neen, instructeur zat lekker aan de koffie.
Mochten weer linea rectra terug lopen met 40kg ruza, wapen en helm.
Enige wat hij zei. Verkeerde kant, omkeren en terug.
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Mehh, als ik instructeur was had ik het grappiger gedaan
Geniet er maar even van. Drukke werkweek.quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lieffie, ik heb je gemistMaar je bent er weer!
![]()
na al die tijd zonder je
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:12 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Lieffie, ik heb je gemistMaar je bent er weer!
![]()
na al die tijd zonder je
Boos omdat je te laat was?quote:
Werkse schattie, geld moet wel blijven stromen natuurlijk als we gaan samenwonenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:13 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Geniet er maar even van. Drukke werkweek.
Dat is waar. vermoed deze week 50 uur te makenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Werkse schattie, geld moet wel blijven stromen natuurlijk als we gaan samenwonen
Dat mag ik van de arbeidswet niet eensquote:Op maandag 24 juni 2013 00:15 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Dat is waar. vermoed deze week 50 uur te maken
Slapgezeik. Werken!quote:Op maandag 24 juni 2013 00:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Dat mag ik van de arbeidswet niet eens
Artjerie is toch machtig mooi <3quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 00:22 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Artjerie is toch machtig mooi <3
''VUUR!'' en dan dat salvo van een batterij mortieren.. ik zou in m'n broek komen..
Nope, als het m'n main taak is om shells in mortieren te gooien sla ik 't overquote:
Weet jij hoeveel zo een 120mm mortier weegt?quote:Op maandag 24 juni 2013 00:27 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Nope, als het m'n main taak is om shells in mortieren te gooien sla ik 't over
Vast meer dan ikzelf, neemt niet weg dat 't me niks lijktquote:Op maandag 24 juni 2013 00:27 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Weet jij hoeveel zo een 120mm mortier weegt?
Goede training voor je spieren ipv hardlopen
Hé hé ik moest aan iemand denken.quote:
Ik denk dat wij aan dezelfde dachtenquote:
Dat weet ik wel zekerquote:Op maandag 24 juni 2013 11:20 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat wij aan dezelfde dachten
whehehe, luilakquote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik moet naar de super maar ik heb geen zin
Je bier is op?quote:Op maandag 24 juni 2013 11:24 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Ik moet naar de super maar ik heb geen zin
Sterktequote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, verkouden, prikkelhoest, continu hoestbuien en heb morgen tentamen..
Volgens een aflevering van NCIS zou je nu longpest hebben.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:13 schreef samthegreat5 het volgende:
Godverdomme, verkouden, prikkelhoest, continu hoestbuien en heb morgen tentamen..
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens een aflevering van NCIS zou je nu longpest hebben.
Dank uquote:
Haha . Gelukkig is RL geen NCISquote:Op maandag 24 juni 2013 12:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Volgens een aflevering van NCIS zou je nu longpest hebben.
Inderdaad.. op een of andere manier wordt het retard-gen geactiveerd of iets dergelijks als ze op de weg komenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Duiven en meerkoeten zijn by far de stomste beesten als ze op de weg komen....
Duiven vind ik smerig!!quote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Goed gebraden kan ie best lekker zijnquote:
Liever jij dan ikquote:Op maandag 24 juni 2013 12:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Goed gebraden kan ie best lekker zijn
NGC opzettenquote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Thaboel het volgende:
Wat een kut zender is discovery geworden... Gaat over zeemeerminnen...
Dat is DC 2.0quote:
Al jaren.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Thaboel het volgende:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is DC 2.0
En MM heeft gelijk mbt die duif.
En nu maffen.
Vroegah had je daar nog wel unieke docu's op idd, nu is het prut. Ik kijk liever naar NGC.quote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat is DC 2.0
En MM heeft gelijk mbt die duif.
En nu maffen.
Meerkoeten zijn tofquote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef AchJa het volgende:
[..]
Liever dat dan het zoveelste goudzoek-, veiling- of fabriekprogramma.quote:Op maandag 24 juni 2013 12:44 schreef Thaboel het volgende:
Heb ik nog nooit gegeten.quote:
Henk Rommel.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik ben een tokkie, dat wist je toch al?
QFTT.quote:Op maandag 24 juni 2013 13:38 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Liever dat dan het zoveelste goudzoek-, veiling- of fabriekprogramma.
Heb alleen de laatste 3 kwartier gemist, bestaan ze nu echt?
Jij bent ook een rare snijboon BBquote:
Ik heb het ook gezien.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:39 schreef jitzzzze het volgende:
Vond het wel een interessant programma over de zeemeerminnen
Science Frictionquote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
Het zijn trouwens allemaal acteurs. En het is gewoon science fiction.
Ja, dat ziet er beter uit op TV. Maar het verhaal hoeft niet verzonnen te zijn.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:41 schreef Tietmans het volgende:
[..]
Ik heb het ook gezien.
Het zijn trouwens allemaal acteurs. En het is gewoon science fiction.
Lekker tochquote:Op maandag 24 juni 2013 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Jij bent ook een rare snijboon BB
Speciebonen met soep
Heb geen BB meer, net nieuwe iPhone 5 van m'n ouders gekregen toen ik m'n oude iPhone 5 op de grond viel, maar nu is die zwart i.p.v. wit, ik haat m'n oudersquote:
Het is voor het grootste deel wel verzonnen. Staat er ook aan het einde van de ''docu'' met kleine lettertjes.quote:Op maandag 24 juni 2013 14:42 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Ja, dat ziet er beter uit op TV. Maar het verhaal hoeft niet verzonnen te zijn.
Kutouders mang.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb geen BB meer, net nieuwe iPhone 5 van m'n ouders gekregen toen ik m'n oude iPhone 5 op de grond viel, maar nu is die zwart i.p.v. wit, ik haat m'n ouders
En terecht! Een zwarte iPhone krijgen nadat je te incompetent was om te voorkomen dat je witte op de grond viel... Het is maar goed dat die kerel uit Django Unchained met de honden niet bij jullie in de buurt woont. Hij had wel een gepaste straf gehad...quote:Op maandag 24 juni 2013 15:10 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Heb geen BB meer, net nieuwe iPhone 5 van m'n ouders gekregen toen ik m'n oude iPhone 5 op de grond viel, maar nu is die zwart i.p.v. wit, ik haat m'n ouders
Echt hea!! Ik zei dat ze maar snel een witte gingen kopen anders loopk weg van huissquote:
Heb je al eens overwogen aangifte te doen van kindermishandeling?quote:Op maandag 24 juni 2013 15:14 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt hea!! Ik zei dat ze maar snel een witte gingen kopen anders loopk weg van huissZe wouden ook niet eens die nieuwe pumps kopen, ze waren maar 300,- heb echt arme oudrss
korte afstand interval op 80-90% van je max. Stel een relatief doel, binnen 2 maanden loop je 'm makkelijk op 3000 afhankelijk van je huidige conditie.quote:Op maandag 24 juni 2013 15:16 schreef Tietmans het volgende:
Ik ga maar eens hardlopen buiten.
Straks in augustus wil ik die 12 minuten loop wel flink tackelen.
Jaaa, maar weet niet hoe dat moett ;x En polisie is eng nzo snapjeequote:Op maandag 24 juni 2013 15:16 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Heb je al eens overwogen aangifte te doen van kindermishandeling?
en nu dat ik het ook begrijpquote:Op maandag 24 juni 2013 15:17 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
korte afstand interval op 80-90% van je max. Stel een relatief doel, binnen 2 maanden loop je 'm makkelijk op 3000 afhankelijk van je huidige conditie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |