Was ook niet zo grappig.quote:
hap hapquote:Op zondag 23 juni 2013 14:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De "ik neuk je moeder" van jouw hand weer totaal niet daarentegen.
Je bent zelf niet meer van deze tijd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:51 schreef Happel het volgende:
[..]
Je moeder grappen zijn gewoon niet meer van deze tijd.
Ik maak het jullie graag makkelijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, de standaard 'je hapte weer'-opmerking.
Je wordt voorspelbaar.
Je moeder ook niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je bent zelf niet meer van deze tijd.
Alleen nichten wonen in Amersfoortquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Pilot was dope.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:43 schreef mrstylo het volgende:
Even de gelekte aflevering van Ray Donovan downloaden. Al lijkt mij dat zo'n serie, die je beter paar seizoenen achter elkaar kan bekijken.
Je komt er wel openlijk voor uit de laatste tijd valt me op idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
GGMM en ik doen er niet zo moeilijk over. Jij moet het nog ontdekken, verkapte nicht.
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef Happel het volgende:
[..]
Zat hij er niet achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zal wel nooit gebeuren. ZIjn pa heeft hem de kast op slot gedaan met Stijn er in.
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
quote:
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben ooit in het Anne Frank Huis geweest, dus ja, ik zat achter de kast haha.
Dat is mij volledig ontgaanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
In mijn Fok!dossier staat dat jij laatst je kast hebt uitgeruimd en daarbij zelfs je arm blesseerde. Wat zat daar dan achter?
Ik hoop dat Dortmund hem haaltquote:
Beter City dan Realquote:
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef kapiteintje het volgende:
GGMM ik heb geen zin in weer een bitchfight.
Is goed burgerflipper.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat snap ik, je zet jezelf aardig voor lul.
Ik zal je met rust laten.
Graceland al gezien? Hoe is die?quote:
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapperquote:
Is goed ouwe klokkenbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je kan toch leukere scheldwoorden bedenken? Zoals Berggeitneuker, achterbuurtfossiel , stronthapper
vindtquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet leuk, dat is infantiel. Het feit dat je dit op je 15de nog steeds leuk vind is droevig.
Ff downloaden dan maar.quote:
OOOOOOOOOOOOH SNAAAAAAAPquote:
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.quote:
Wie is het mannetje en wie is het vrouwtje?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Ajacied422 het volgende:
GGMM en Happel gespot in een parkje.
[ afbeelding ]
HMF missenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Steven had veel nuttigs te vertellen jaquote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik mis de inbreng van Steven en HMF.
Je gebruikt het begrip ''achterbuurtfossiel'' verkeerd, geflambeerde boomschorsbeffer.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Richt jij anders gewoon op dan/als. Zeker 50% van deze SC begrijpt daar kennelijk geen achterbuurtfossiel van, en zal je van voldoende werk voorzien.
HMF zijn genialiteit niet begrijpenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
HMF missenWat een klapjostie is dat zeg.
Was wel gezellig trollen met hem.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Steven had veel nuttigs te vertellen ja
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
*30stequote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het feit dat GGMM op z'n 30 nog niet normaal kan spellen is heel droevig.
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Happen op GGMM z'n opmerking. Die gast is zo doorzichtig.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
HMF zijn genialiteit niet begrijpen
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Door dit soort posts ging HMF in zijn eigen act geloven. Het is allemaal jouw schuld.
Als jij dan ook even naar je interpunctie kijkt.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
En dan nu zelf een foutje maken, grappig.
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dus. Het begon wel erg trieste vormen aan te nemen.
Ach, dat deed hij slechts één keer toch?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Al is het wel deels oud zeer hoor. Het deed mij veel pijn toen hij mij uitmaakte voor leugenaar.
Wij lezen de nieuwssites zelf ook.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Edward Snowden is in Moskou geland, einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |