Hoezo dan?quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost).![]()
En ja, weer een post op deze manier
![]()
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:06 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Ik snap heus wel als mensen moeten werken. Maar ik organiseer een BBQ om eens gezellig te doen met ze. Daarna een kampvuur maken in een grote vuurkorf. Zoiets is gewoon gaaf om te doen, zeker op een mooie zomeravond en wat bier erbij.
Ik vraag me dan af waarom je dan niet één keer gewoon laat naar bed kunt gaan. Dan ben je maar een dagje brak op je werk, maar je hebt wel een awesome avond gehad met je vrienden. Kennelijk gaat die burgerlijkheid vóór een gezellige avond
Hou opquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:33 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Precies, maar sowieso zal het met het brakheidsgehalte wel meevallen zolang je jezelf niet helemaal vol gooit met alcohol en een uurtje of 4/5 slaapt. Hoewel, ze zijn natuurlijk niks meer gewend...
shit man.. sterkte.quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:12 schreef HosselKoning het volgende:
Mijn late night snack is op de grond gevallen. GodverDOMME.
Doe dan een BBQ met de mensen die het wél leuk vinden?quote:Op woensdag 26 juni 2013 23:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hou opik vreet mezelf op hier door de houding die ze hebben. Ik heb ook al helemaal geen zin meer om die hele klote BBQ te regelen.
Haha, beetje ver niet?quote:Op woensdag 26 juni 2013 21:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Wil jij een nieuw vriendje zijn? Dan gaan we binnenkort BBQ'en
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.quote:
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.quote:Op woensdag 26 juni 2013 22:54 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Post hier in HVJJN meer dan me (uiteindelijk vast weer) lief is (en dat zegt dan ook weer iets over me, terwijl het niks oplost).![]()
En ja, weer een post op deze manier
![]()
Geen mensen om uit te kiezenquote:Op donderdag 27 juni 2013 00:24 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Moeten kiezen tussen 2 mensen is kut
jammerquote:Op donderdag 27 juni 2013 01:05 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Hmm dat is een beetje ver. Jammer
Dan ga ik even tot rust komenquote:Op woensdag 26 juni 2013 23:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik zou een abo op de Donald Duck overwegen.
Was ist loss?
[..]
Wat de rest ook zegt: het is een prima plek om toch even te luchten.
OT: ik ben een beetje pissig op mijn onderrug: het kloteding moet gewoon alle kanten die ik wil op kunnen buigen zonder zo'n pijn te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |