Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Jessie is perfectquote:
Jij vind elke vrouw perfect.quote:
Gelukkig nu Leah met de schizo stem om het af te makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Wel verwarrend hoor. Net alsof Will 3 keer achter elkaar staat op te treden. Eerst het nummer wat hij met de Script deed, daarna z'n look-a-like, en nu hij zelf.
Leah gaat nu het deel van Britney doen ( Scream & Shout )quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:15 schreef Wolve000 het volgende:
Wel verwarrend hoor. Net alsof Will 3 keer achter elkaar staat op te treden. Eerst het nummer wat hij met de Script deed, daarna z'n look-a-like, en nu hij zelf.
Leah-bitch???quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Leah gaat nu het deel van Britney doen ( Scream & Shout )
Dat kan bij de volgende TT: So far from amazingquote:
Amazin finale is Amazin!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat kan bij de volgende TT: So far from amazing
Dat zal wel iets anders zijn geworden. Censuur ftw!quote:
Leah-leah dus...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zal wel iets anders zijn geworden. Censuur ftw!
Dat heeft dat kind van vorig jaar al voor elkaar gekregen. Ik ben even de naam van die Will groupie vergeten.quote:
Leah-babe? Nog hahahahahax100000000quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:16 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Dat zal wel iets anders zijn geworden. Censuur ftw!
de mijne ookquote:
Jij hebt nog een glazen beeldbuis?quote:
Liever nietquote:
Nou ja zingen, zingen...quote:
Dat kun je altijd wel aan Will overlatenquote:
Wat dat betreft dus eigenlijk het verkeerde nummer.quote:
Hier past het voor de verandering dan wel bijquote:
Dacht hetzelfdequote:
Britney is baasquote:
eindelijk eens een beetje swingende muziekquote:
Jaja, dat zal dan wel voor de foto's in de albumhoesjes zijn.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney is baasik heb al haar CDs
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef Anonymousz het volgende:
ik hoop dat leah gaat winnen
ik vind haar gaaf
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:19 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Britney is baasik heb al haar CDs
Je zou toch denken dat John de Mol dat voor TVOH ook zou kunnen bedenken/bekostigenquote:
Het Britse publiek stemt, dus verwacht ik dat het tussen Mike en Andrea gaat voor de winst.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef ato het volgende:
Ik vind dit wel leuk
1) matt
2) lea
Ik denk dat het wel gaat tussen die 2..
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb je vast ook
Ik zie Marcowwww al voor mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat John de Mol dat voor TVOH ook zou kunnen bedenken/bekostigen
Ja ik bedacht me na het posten ook ineens onze juryquote:
Ja, maar euh, wie deed er mee aan een wedstrijd? Dat was ik ff kwijtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eindelijk eens een beetje swingende muziek
ik moet nog altijd denken aan Marcowwww met Vajen en Melissa, Marcowwwww werd compleet weggeblazenquote:
Je bedoelt Matt toch wel????quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik toch ook wel ben voor Mike...
ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
ik denk da andrea als eerste eruit gaat
Nou ik ben Leah meer zatquote:
Nee, daar was ik al voor vanaf het begin van vanavond.quote:
twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 21:10:44Ok...my phone died...but I'm pulling out the big toys on tonights #theVOICEuk...I got the iPad...#vote4leah reageer retweet
Dat is elk optreden na de battles van haar toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Verschrikkelijk eerste optreden van Leah
Ja, maar bang bang was wel leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is elk optreden na de battles van haar toch?
gelukkig is het helemaal geen verkapte reclame voor iPadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, Will staat daar met een iPad...twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 21:10:44Ok...my phone died...but I'm pulling out the big toys on tonights #theVOICEuk...I got the iPad...#vote4leah reageer retweet
Oh okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daar was ik al voor vanaf het begin van vanavond.
Maar ik geef toe, ik ben wel een sucker voor country
quote:
Da's wat anders dan Wendy jaquote:
En wij hebben Wendyquote:
Oh god nee, mag die ook nog weer langskomen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
de andere afvallers van vorige week zitten er ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh god nee, mag die ook nog weer langskomen?
Die heeft haar carriere weer opnieuw leven ingeblazen zoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:27 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Oh god nee, mag die ook nog weer langskomen?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Redefine het volgende:
Wat doet Robbie met het vervoersmiddel van Andrea?
Dizzy Rascalquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Oh ik zat bij het fussbal.
Wie is dit in zijn scootmobiel?
Robbie Williamsquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Robbie Williams... not kiddingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Is de verdediging van Brazilië weer net zo slecht als het gemiddelde zang niveau van The Voice?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Hij kwam op in een scootmobielquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
beetje zielig.. een 40 jarige die zich gedraagt als een 20 jarige ( robbie )
Valt mee want het is nog 0-0quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is de verdediging van Brazilië weer net zo slecht als het gemiddelde zang niveau van The Voice?
Serieus?quote:
Komt het gemiddelde van z'n gedrag toch weel op zijn echte leeftijd uit dus!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kwam op in een scootmobiel
Ja, maar ze hielden ook de nul tegen Mexico. Dat mocht ook wel een wonder heten.quote:
mooi dan kan ik het mega-downloadenquote:
Breng ff langs, 24 graden nog binnenquote:
wordt waarschijnlijk zoals iets als ruud in de jury van the next popstar.. een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ja Liam Gallagher als 1 van de coaches volgend jaar
Ik las dat ze OF allemaal blijven OF allemaal weg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
21 hierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Breng ff langs, 24 graden nog binnen
En dan naast Jessie zetten. Bitchfightquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ik versta toch geen ruk van wat die kerel zegtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wordt waarschijnlijk zoals iets als ruud in de jury van the next popstar.. een grote teleurstelling
Ja, zei Marco ruim een jaar geleden ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik las dat ze OF allemaal blijven OF allemaal weg.
Hoewel ik driekwart van de jury leuk vind, kies ik dan maar voor alle vier weg. Mits de nieuwe leden dan ook leuk zijn. Want ze kunnen best wat vernieuwing gebruiken.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat zou grappig zijn, al die geruchten en dan toch met z'n allen het derde seizoen in, terwijl het in Nederland nog niet eens een seizoen gelukt is alle coaches terug te laten kerenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Karina het volgende:
[..]
hij kent mij nietquote:
Ze denken blijkbaar dat we massaal alzheimer hebben.quote:
Ik kon mooi even een ijsje halenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze denken blijkbaar dat we massaal alzheimer hebben.
Al is dit het Britse alternatief voor reclame.
Ik twijfel... Ga toch voor de reclamequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ze denken blijkbaar dat we massaal alzheimer hebben.
Al is dit het Britse alternatief voor reclame.
Read the fucking manual ehh disclaimerquote:
Hey, Ik heb ducktapequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Read the fucking manual ehh disclaimer
Maar heeft wel de finale gehaald.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
de enige steal die over was is eruit, dat concept kan meteen de prullenbak in
En alles van plastic.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
de beste manier om the voice te kijken is in een betonnen bunker
De schotten en de welshmen ookquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Engelsen hebben blijkbaar een hele rare smaak.
Je opmerking slaat echt helemaal nergens opquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef BabeWatcher het volgende:
de enige steal die over was is eruit, dat concept kan meteen de prullenbak in
op basis van dit vrees ik dat Mike gaat winnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
The Voice of Scotland!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De schotten en de welshmen ook
Die kan ook instorten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Leanne won vorig jaar. Tyler en Vince vielen snel af. Dit jaar verkozen ze Matt boven Ash en Mike boven Joseph. Dan weet je toch wel hoe laat het is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Ja eigenlijk wel, maar je blijft hopen he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef Redefine het volgende:
[..]
Leanne won vorig jaar. Tyler en Vince vielen snel af. Dit jaar verkozen ze Matt boven Ash en Mike boven Joseph. Dan weet je toch wel hoe laat het is.
noord ierenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
De schotten en de welshmen ook
Vorige week voorspelde ik:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
op basis van dit vrees ik dat Mike gaat winnen
de hoge pieptonen kunnen bijen en wespen agressief makenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:40 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Die kan ook instorten.![]()
Volledig open veld, zonder mijnen, breuklijnen of wat dan ook in de buurt.
dat valt buiten UK, maar wel binnen Commonwealthquote:
Dat snap ik. Ik ook tegen beter weten in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar je blijft hopen he?
Bij al dit soort programma's zijn de audities eigenlijk nog het leukst. En bij XFA vond ik de thema's leuk, maar die hebben ze ook al weggesaneerd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik ook tegen beter weten in.
Datzelfde geldt trouwens voor The Voice als programma. Elke keer hoop ik dat het na de audities nog steeds zo leuk is. Maar elke keer kom ik bedrogen uit.
ik ben meteen bij aanvang van de liveshows van XFA-NL gestopt en daar heb ik nog geen moment spijt van gehadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik ook tegen beter weten in.
Datzelfde geldt trouwens voor The Voice als programma. Elke keer hoop ik dat het na de audities nog steeds zo leuk is. Maar elke keer kom ik bedrogen uit.
Dat is zijn eigen geluidquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij zit steeds tegen het valse aan, toch?
Volgens mij gaat het wel prima hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Joooo-pi het volgende:
Hij zit steeds tegen het valse aan, toch?
je hoort wel dat hij zenuwachtig isquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel prima hoor.
Is alleen niet zo spannend.
weet je wat, ik probeer het evenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Uccie het volgende:
Als ik nu zeg dat Awkward dan wel mag winnen dan gaat hij zeker als volgende eruit
Mijn trommelvliezen vinden dat wel fijn, die moeten straks nog naar Leah luisterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Wolve000 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het wel prima hoor.
Is alleen niet zo spannend.
Het is precies de omgekeerde weg dan bij de eerste seizoenen van Idols, daar waren de live shows leuker dan de audities (althans dat vond ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij al dit soort programma's zijn de audities eigenlijk nog het leukst. En bij XFA vond ik de thema's leuk, maar die hebben ze ook al weggesaneerd.
Heb jij daar wifi dan?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:38 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Die kijk ik niet eens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik ben meteen bij aanvang van de liveshows van XFA-NL gestopt en daar heb ik nog geen moment spijt van gehad
Bij Idols waren de audities leuk vanwege de hele slechtequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is precies de omgekeerde weg dan bij de eerste seizoenen van Idols, daar waren de live shows leuker dan de audities (althans dat vond ik).
Ik kijk vrijdag ook niet meer hoorquote:
Daar gaan talentenjachten toch om?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij Idols waren de audities leuk vanwege de hele slechte
Ik kijk ook niet meer. XFA is duidelijk op tieners gericht, deze keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kijk vrijdag ook niet meer hoor
zit vrijdag half 9 gewoon voor de tv
Als ze iets echt kunnen... is de aandacht toch snel weg?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:47 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de audities wel jaDe hele rare, slechte, aparte.
Jessie heeft het bij het rechte eind: best performance so far, de rest was idd nog slechter en hij had niet in de finale horen te staanquote:
TENZIJ ze echt heel goed zijn. Maar bij deze Voice UK heb ik dat eigenlijk geen moment gehad.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ze iets echt kunnen... is de aandacht toch snel weg?
Je vergeet dat je in een coma vaak nog gewoon alles hoort, maar je dan niet kunt wegrennen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Uccie het volgende:
Als ik nou in coma val bij Andrea, dan hoef ik Leah niet te horen
BANG BANGquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:48 schreef Stickertje het volgende:
country ging voor auditie liedje.. andrea gaat voor auditie liedje.. wat zal de volgende gaan doen..?
Oh kut ja...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet dat je in een coma vaak nog gewoon alles hoort, maar je dan niet kunt wegrennen?
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je vergeet dat je in een coma vaak nog gewoon alles hoort, maar je dan niet kunt wegrennen?
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Andrea niet iets voor jou? Ze ziet je toch niet aankomen.quote:
ik wil eigenlijk iets vrolijkers op mijn uitvaartquote:
EO jongerendag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:50 schreef Adelante het volgende:
Dit is wel waar haar stem voor bedoeld is, dwepige grote hallen muziek
roflquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is Andrea niet iets voor jou? Ze ziet je toch niet aankomen.
Ik ben voorquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit vind ik dan toch wel weer leuk
Misschien moeten ze het concept omgooien... stoppen na de battles of zo
al was ik blind, dan was mijn smaak nog steeds hetzelfdequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Heb jij smaak danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
al was ik blind, dan was mijn smaak nog steeds hetzelfde
Ze is (bijna) blind... net niet doofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Joooo-pi het volgende:
Ze heeft geen zenuwen. Ze zeggen gewoon dat het een auditie is
Jeetje, wat ben jij lekker op dreef zeg vanavondquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tssquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:52 schreef Stickertje het volgende:
een 40 jarige vrouw die vol met botox zit net nadat ze daar 3de facelift is ondergaan heeft nog meer emotie in haar gezicht dan andrea
Tsja ik moet toch wat, van de geweldige show op tv hoeven we het niet te hebbenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jeetje, wat ben jij lekker op dreef zeg vanavond![]()
![]()
Klopt. Gaat nooit ergens over. Al vond ik vorig jaar erger, toen men opeens 'kritisch' goed doen. Maar dan alleen tegen kandidaten van anderen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:53 schreef Karina het volgende:
Dat commentaar slaat echt nergens op: powerful energy
- nevermind-quote:
ik hoop dat leah wint, en haar cd floptquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:54 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik hoop zo dat Leah er nu uit flikkert... kan niet wachten op de kop van Will![]()
![]()
Dat hoef je niet eens te hopen. De kans dat de cd van de winnaar flopt, is bijzonder groot.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hoop dat leah wint, en haar cd flopt
daar hoeft ze niet voor te winnenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ik hoop dat leah wint, en haar cd flopt
*pats*quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:56 schreef Joooo-pi het volgende:
la la la la la, la la la la la ooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |