Is de verdediging van Brazilië weer net zo slecht als het gemiddelde zang niveau van The Voice?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Oh ik zat bij het fussbal.
Wie is dit in zijn scootmobiel?
Hij kwam op in een scootmobielquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Stickertje het volgende:
beetje zielig.. een 40 jarige die zich gedraagt als een 20 jarige ( robbie )
Valt mee want het is nog 0-0quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Is de verdediging van Brazilië weer net zo slecht als het gemiddelde zang niveau van The Voice?
Serieus?quote:
Komt het gemiddelde van z'n gedrag toch weel op zijn echte leeftijd uit dus!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:29 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Hij kwam op in een scootmobiel
Ja, maar ze hielden ook de nul tegen Mexico. Dat mocht ook wel een wonder heten.quote:
mooi dan kan ik het mega-downloadenquote:
Breng ff langs, 24 graden nog binnenquote:
wordt waarschijnlijk zoals iets als ruud in de jury van the next popstar.. een grote teleurstellingquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
Ja Liam Gallagher als 1 van de coaches volgend jaar
Ik las dat ze OF allemaal blijven OF allemaal weg.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
21 hierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:32 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Breng ff langs, 24 graden nog binnen
En dan naast Jessie zetten. Bitchfightquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:33 schreef Uccie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |