quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
die heb je vast ook
Ik zie Marcowwww al voor mequote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:21 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat John de Mol dat voor TVOH ook zou kunnen bedenken/bekostigen
Ja ik bedacht me na het posten ook ineens onze juryquote:
Ja, maar euh, wie deed er mee aan een wedstrijd? Dat was ik ff kwijtquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:20 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
eindelijk eens een beetje swingende muziek
ik moet nog altijd denken aan Marcowwww met Vajen en Melissa, Marcowwwww werd compleet weggeblazenquote:
Je bedoelt Matt toch wel????quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik geloof dat ik toch ook wel ben voor Mike...
ik hoop hetquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:23 schreef Stickertje het volgende:
ik denk da andrea als eerste eruit gaat
Nou ik ben Leah meer zatquote:
Nee, daar was ik al voor vanaf het begin van vanavond.quote:
twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 21:10:44Ok...my phone died...but I'm pulling out the big toys on tonights #theVOICEuk...I got the iPad...#vote4leah reageer retweet
Dat is elk optreden na de battles van haar toch?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:24 schreef Joooo-pi het volgende:
Verschrikkelijk eerste optreden van Leah
Ja, maar bang bang was wel leukquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is elk optreden na de battles van haar toch?
gelukkig is het helemaal geen verkapte reclame voor iPadquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:25 schreef Wolve000 het volgende:
Ja, Will staat daar met een iPad...twitter:iamwill twitterde op zaterdag 22-06-2013 om 21:10:44Ok...my phone died...but I'm pulling out the big toys on tonights #theVOICEuk...I got the iPad...#vote4leah reageer retweet
Oh okquote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, daar was ik al voor vanaf het begin van vanavond.
Maar ik geef toe, ik ben wel een sucker voor country
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |