Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Zou eventueel gisteren naar Star Trek gegaan zijn maar was dermate moe dat ik halverwege de film in slaap gevallen zou zijn. Nu misschien vrijdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Dinsdag!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Uitwaaien op het strand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
Zee is tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dinsdag!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.![]()
Otje moet dringend naar het strand heb ik zojuist besloten.
Tja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
Als je een keer een lange wandeling op het strand wil maken en je zoekt iemand om mee te gaan laat het maar wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Slim! Goede fabrikant van wapens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!quote:
Eens. Schieten is makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
neem dan een My first gun
[ afbeelding ]
kan je tenminste als 5 jarige je 2 jarige zusje doodschieten
en papieren pijltjes draaienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?
van de Veronica gidsquote:
Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik werd hier gisteren voor mijn huis nog bijna neergeschoten met een papieren pijltje!
tupperware for the kill?quote:Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...
Glockquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.
[..]
tupperware for the kill?
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.quote:
Daar zit nog metaal in.quote:
Brood? Een maand alleen op water lukt ook nog wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.
Bij wijze van spreken dan hè ...
Wij ook. Achterwerk.quote:
Die tv versie vond ik altijd tof.quote:
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit nog metaal in.
Op aandringen van verschillende overheden. Het originele ontwerp was inderdaad 100% plastic.
De 24 uur van Le Mans op de achtergrond aanhebben en vanavond een feest bezoeken. Heb net een auditie gehad voor een toneelstuk, en daar krijg ik morgen de uitslag van. Tussendoor beetje slapen, beetje internetten, dat soort werk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?
Mijn fout, ik was even in de warquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.
En dat wapen ging pas in productie na toezegging dat de loop en slede van metaal zou worden gemaakt.
bronquote:"Luggage? That punk pulled a Glock 7 on me. You know what that is? It's a porcelain gun made in Germany. It doesn't show up on your airport X-ray machines here and it costs more than what you make in a month!"
Morgen Pasar Malam in Zeist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Ah, de 7. Ja, die bestaat inderdaad alleen binnen de Die Hard film serie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn fout, ik was even in de war
[..]
bron
nog meer informatie
Yep. Met een polymeer loop zul je die na 1 of 2 schoten al moeten vervangen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zal sommige delen wat frequenter moeten vervangen als ze niet van metaal zijn maar het kan prima
Vast eet smakelijk!quote:
Welke schutting? Die aan de voorkant is foetsiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?
Ben je wel netjes thuisgebracht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welke schutting? Die aan de voorkant is foetsie![]()
Was trouwens heel gezellig, plus lekker snoepgoed![]()
Dat zware lopen en zand in je schoen is ook niks voor mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .Behalve dan dat hij geen last heeft van z'n knieën.
Ik loop altijd op het vochtige zand en dan is het goed te doen. Eventueel met blote voeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zware lopen en zand in je schoen is ook niks voor mij.![]()
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef Lotusss het volgende:
Meh, Oud Sluis wordt het toch niet qua portemonnee
Ik heb elk weekend ook een leven, want dan wandel ik met vriendinnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's wel duidelijk ja
Waar ben je zo druk mee? Heb je een echt leven ofzo?
Ik vroeg het me al af of je in Den Bosch was geweest toen je eerder zei dat je door het gemaaide gras liep. Ik zag vanochtend dat ze dat van de week aan het gemaaid hadden in het Bossche broek. If so, misschien ben ik je wel voorbij gefietstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb elk weekend ook een leven, want dan wandel ik met vriendinnen.![]()
Vandaag in Den Bosch geweest, echt een mooi centrum. Ik moet daar binnenkort voor mijn werk heen, zal daar wat rondstruinen. Nog tips?
Een onbewuste meet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
If so, misschien ben ik je wel voorbij gefietst
Maar hoe weten we zeker dat Wyccie geen 50 is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk het niet, want ik heb geen groep dames (onder de 50) zien lopen
Is het wel waard, leuk voor een keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Met zo'n weekend als dit krijg ik weer vlinders in mijn buik van ErwinRommel
Ik ben nog wakker. Net klaar met werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:23 schreef Tinuviel het volgende:
He goedemorgen Cobra! Ben ik niet de enige vroege vogel.
Vreselijk verhaal van hier van Fok. Een moeder (29) met 2 kinderen, 2e 2/3 maandjes jonger dan de mijne is gisteren overleden. Na de geboorte van haar 2e kind bleek dat ze kanker had en de artsen gaven haar nog "een paar jaar", maar dat werd dus niet eens 1 compleet jaar. Verhaal raakt mij heel erg. Zo oneerlijk. Ik vraag me af waarom haar leven maar zo kort mocht zijn en haar kinderen haar mama al op zo jonge leeftijd moeten missen.
Oh dan ga je vast zo slapen.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. Net klaar met werken.
Zware klap voor die kinderen en familie. Jeetje.
Eerst nog even wat afleveringen van NCIS kijken.quote:
Neem een abo op de NCIS alerts van Etcie. Werkt perfect!quote:Op zondag 23 juni 2013 09:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, binnenkort eens kijken of er al nieuwe afleveringen zijn. T/m oktober was ik helemaal bij met kijken.
Ik vind het ook confronterend. Zeker als ik denk, dat wij ook nog steeds niets geregeld hebben voor onszelf of onze kinderen in zo een geval.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik mag "uitslapen" op zondag.![]()
Ik was een beetje mijn kop in het zand aan het steken m.b.t. het hele Nanaduverhaal, maar het is enorm triest inderdaad. En ook wel confronterend moet ik zeggen.
Is het niet zo dat, bij zo'n gebeurtenis, de peetouders de zorg voor de kinderen overnemen?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik vind het ook confronterend. Zeker als ik denk, dat wij ook nog steeds niets geregeld hebben voor onszelf of onze kinderen in zo een geval.
Correct, wij zijn de peetouders van bijna al onze NL neefjes en nichtjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat, bij zo'n gebeurtenis, de peetouders de zorg voor de kinderen overnemen?
Als er peetouders zijn aangewezen natuurlijk.
Dank. Heb ik dat toch goed onthouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wij zijn de peetouders van bijna al onze NL neefjes en nichtjes.
Is ook bij de notaris vastgelegd i.v.m. kinderraad e.d. die dan in het spel komt bij dat soort zaken...
Hebben jullie peetouders aangewezen/gevraagd voor jullie kinderen?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:54 schreef Tinuviel het volgende:
Zoals MM zegt, het moet wel notarieel vastgelegd zijn voor zover ik weet. Peetouders alleen benoemen is niet voldoende. Al kunnen ook de personen, die in de notariële akte benoemd zijn nog gaan afwijzen. Het beste idd om zoiets in zowel een levenstestament (voor het geval niet meer voor de kinderen kunnen zorgen) als ook testament na dood vast te leggen.
Een granaatappel. Gegarandeerde smaakxplosiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Met zo'n weekend als dit krijg ik weer vlinders in mijn buik van ErwinRommel
quote:Op zondag 23 juni 2013 00:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Die nieuwe Superman film vind ik vrij matig.
Star Trek: into darkness, prima vermaak, leuke film. Paar kleine gaatjes qua plot/geloofwaardigheid, maar wel erg leukquote:Op zondag 23 juni 2013 01:19 schreef Etcetera het volgende:
Furious 6 was gaaf - je moet alleen geen ijzersterk verhaal verwachten
+1quote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
Als er na jaren maar 1 vuilniszak weg kan vind ik dat heel netjes
Daar moet ik aan gaan wennen.quote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
ben een manquote:Op zondag 23 juni 2013 11:43 schreef LadyBlack het volgende:
quote:Op zondag 23 juni 2013 11:56 schreef Cobra4 het volgende:
Als aanvulling: ik kocht regelmatig nieuw ondergoed!
Voor jullie denken dat ik jaren met hetzelfde ondergoed deed.
Ja, nou!quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 12:01 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, nou!Met de gedachtenkronkels hier weet je maar nooit.
Lekker? Wat heb je gegeten dan?quote:Op zondag 23 juni 2013 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister trouwens voor de film lekker uit eten geweest, was weer eens een lekker avondje met z'n tweetjes
je zegt het alsof je kinderen hebtquote:Op zondag 23 juni 2013 12:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Gister trouwens voor de film lekker uit eten geweest, was weer eens een lekker avondje met z'n tweetjes
nog steeds niet dat ik weetquote:Op zondag 23 juni 2013 13:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
je zegt het alsof je kinderen hebt
2 en 3 heerlijk.quote:Op zondag 23 juni 2013 12:46 schreef TradeMarkie het volgende:
Garnalencocktail, kalfsribeye en aardbeien met room en ijs, en dat voor 30 euro
1 ookquote:
Oh plotholes genoeg bij Furious 6quote:Op zondag 23 juni 2013 11:20 schreef iamredleader het volgende:
[..]
[..]
Star Trek: into darkness, prima vermaak, leuke film. Paar kleine gaatjes qua plot/geloofwaardigheid, maar wel erg leuk
Hier ookquote:Op zondag 23 juni 2013 14:05 schreef iamredleader het volgende:
En net begon het zonnetje te schijnen
Ik snap niet wat daar vreemd aan is. Hij had overigens in het afgelopen kwartier makkelijk kunnen gaan douchenquote:Op zondag 23 juni 2013 13:50 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn vriendje zou juist gaan douchen, maar is toch weer op zn stoel gaan zitten omdat Le Mans zo spannend werd![]()
mooi he. Had al de eer er te mogen postenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit topic
NWS / Marechaussee verpest vakantie voor vakantiegangers op schiphol
Met zo'n tt weet je dat het fout zal gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 14:19 schreef ErwinRommel het volgende:
Dit topic
NWS / Marechaussee verpest vakantie voor vakantiegangers op schiphol
Idd, Meki is echt een rare kwastquote:Op zondag 23 juni 2013 14:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
mooi he. Had al de eer er te mogen posten
Wat een kansloze user zeg
Gewoon je boetes betalen en er is niks misquote:Op zondag 23 juni 2013 14:34 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Met zo'n tt weet je dat het fout zal gaan![]()
Net als banseeboy, maar die is geloof ik gebannedquote:Op zondag 23 juni 2013 14:37 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Troll. Kan haast niet anders. Zijn er echt mensen die zó dom zijn?
Nee, voortuin is nog lang niet af, achtertuin is kwestie van even opruimen. Veel belangijker: tijdig genoeg boodschappen halenquote:
Mooi, dan horen we wel wat het kost. Moet ik nog een kratje bier meenemen?quote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Nee, voortuin is nog lang niet af, achtertuin is kwestie van even opruimen. Veel belangijker: tijdig genoeg boodschappen halen
DAMquote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef iamredleader het volgende:
DRA, ook zo'n leuke relkloon. DiegoArmanoMaradonna is gewoon gestoord, en zo zijn er nog een handvol die ik structureel negeer
Je mag altijd iets meenemen, maar in principe cater ik het hele feestje en maximale bijdrage pp is 12,50 voor de gastenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, dan horen we wel wat het kost. Moet ik nog een kratje bier meenemen?
Primaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:41 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je mag altijd iets meenemen, maar in principe cater ik het hele feestje en maximale bijdrage pp is 12,50 voor de gasten![]()
Er komt deze week een PM met adres en details
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef iamredleader het volgende:
Ik ga zo weer naar de Praxis, grondfrees terugbrengen. Vanmiddag nog boodschappenrondje, avondeten koken en kids op tijd naar bed. Ik ook, was een lekker weekend zo
BBQ bij iarl, ¤12,50 voor de gasten ongeacht hoeveel dood beest van open vuur of godendrank uit glas of bekerquote:Op zondag 23 juni 2013 14:44 schreef ErwinRommel het volgende:
Oud Sluis, michelin restaurant, ¤50 per couvert
yupquote:Op zondag 23 juni 2013 14:40 schreef iamredleader het volgende:
DRA, ook zo'n leuke relkloon. DiegoArmanoMaradonna is gewoon gestoord, en zo zijn er nog een handvol die ik structureel negeer
je krijgt dan idd meerquote:Op zondag 23 juni 2013 14:45 schreef iamredleader het volgende:
[..]
BBQ bij iarl, ¤12,50 voor de gasten ongeacht hoeveel dood beest van open vuur of godendrank uit glas of beker
Fijn voor hen die kaartjes gekocht hebbenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Was iemand nog van plan vanavond naar de Black Crowes in Tilburg te gaan? Gaat niet door.
Dat klinkt echt geweldigquote:Op zondag 23 juni 2013 14:48 schreef iamredleader het volgende:
Planning ligt een beetje als volgt:
Hamburgers, worstjes, kippepootjes, satétjes, lamskoteletten, peppersteak. Mais, aardappel, stokbrood, bolletjes, salades en knabbelzooi. Bier, wijn, fris, water. Veel gezelligheid, muziekje erbij, tinu gaat ook nog een verrassingstoetje maken
Hier ookquote:
We waren van plan naar Brugge te gaan vandaag, maar vanwege het weer toch maar via touristise route naar huis gereden vanwege het weer whehehequote:
Centjes ter plekke of in de gegevens die in de PM komenquote:Op zondag 23 juni 2013 14:49 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dat klinkt echt geweldig
Hoe wil je het geld hebben, contant of via overboeking, dan betalen wij
Primaquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Centjes ter plekke of in de gegevens die in de PM komenmaakt niks uit
Jullie waren er vorige keer toch bij? Gas isquote:
Wij zouden vandaag nog wat door Deventer lopen, maar gezien de weersvoorspelling werd het uitslapen, ontbijten, en richting huis. Ach, het was een mooi weekend, lekker even eruitquote:Op zondag 23 juni 2013 14:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
We waren van plan naar Brugge te gaan vandaag, maar vanwege het weer toch maar via touristise route naar huis gereden vanwege het weer whehehe
Kolen ftw iddquote:Op zondag 23 juni 2013 14:53 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Jullie waren er vorige keer toch bij? Gas isgeen echte bbq
![]()
Mag de Borettti van broerlief ook lenenook kolen
Idd, dat moeten wij ook vaker doen, kost wel wat geld, maar ik voel me er beter door. En weg in eigen land is eigenlijk best leuk, zie je dingen waarvan je nog nooit gehoord hebtquote:Op zondag 23 juni 2013 14:54 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Wij zouden vandaag nog wat door Deventer lopen, maar gezien de weersvoorspelling werd het uitslapen, ontbijten, en richting huis. Ach, het was een mooi weekend, lekker even eruit
quote:Op zondag 23 juni 2013 14:56 schreef iamredleader het volgende:
Kleine man is wakker aan het worden, tot later
Ja da's wel een nadeel dat het over het algemeen gewoon geld kost. Maar je hoeft inderdaad niet heel ver weg om even lekker te ontspannen, Nederland is mooiquote:Op zondag 23 juni 2013 14:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, dat moeten wij ook vaker doen, kost wel wat geld, maar ik voel me er beter door. En weg in eigen land is eigenlijk best leuk, zie je dingen waarvan je nog nooit gehoord hebt
Idd.quote:Op zondag 23 juni 2013 14:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja da's wel een nadeel dat het gewoon geld kost. Maar je hoeft inderdaad niet heel ver weg om even lekker te ontspannen, Nederland is mooi
Nog niet eens een waterkoker in ons hotelquote:Op zondag 23 juni 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Hier ook geen minibar - wel een espressoapparaatje en een waterkoker. En geen airco, raam maar opengezet
Wel een badjas en slippers en een regendouche (conclusie daarvan: ik heb liever een stevigere douchestraal)
Ziet er goed uitquote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef Etcetera het volgende:
Wij hier http://www.postillionhotels.com/hotels/postillion-hotel-deventer
Wij hadden een arrangement geboekt, 2 zeer uitgebreidde ontbijten, 1 luxe diner. Gisteren in Sluis centrum heerlijk mosselen gegeten.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:04 schreef Etcetera het volgende:
Locatie vond ik wat tegenvallen, maar kamer was wel oké. Eten ook, bar was prijzig
Dikke van Dale ziet er ook wel goed uit trouwens
Idd, en je rust even goed uit.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:11 schreef Etcetera het volgende:
Geen arrangement, gewoon kamer geboektwe wisten ook niet of we in het hotel of in de stad zouden eten, uiteindelijk 2x in het hotel gegeten.
Wel flink wat geld uitgegeven uiteindelijkmaar zo vaak doen we dit niet, dus kan wel een keertje
hmmmm, als ik in de ochtend trek heb in koffie wil ik dat gewoon op de kamer drinkenquote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien een tip om in de gaten te houden: bonnen voor Fletcherhotels! Die kosten een tientje, en de hotels zitten overal in Nederland. Wij zijn een keertje naar die op Ameland geweest, beviel prima
Dingen als minibar hoef ik echt niet, ik zoek liever een leuk cafeetje of restaurant uit in de stad of het dorp.
dat laatste wel, maar op z'n minst een waterkoker op de kamer zou toch wel fijn zijn.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:41 schreef Etcetera het volgende:
Al had ik een minibar op m'n kamer, dan gebruikte ik 'm niet. Die prijzen zijn echt be-lache-lijk hoog.
altijd wel weer mensen die het voor een ander verpesten...quote:Op zondag 23 juni 2013 15:40 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hmmmm, als ik in de ochtend trek heb in koffie wil ik dat gewoon op de kamer drinken
Niet dat ik me eerst moet aankleden en naar beneden gaan.
Idem als je na een avondje uit in een restaurant, en je hebt opeens trek in laten we zeggen een baco, je dat ook op de kamer hebt.
Ik had gevraagd waarom ze geen mini-bars meer hebben. Hun antwoord was dat mensen er teveel mee fraudeerden en niets opgaven wat ze gebruikt hadden
Idd, net zoals de minderheid criminele allochtonen die het volk doet geloven dat allochtonen criminelen zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 15:43 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
altijd wel weer mensen die het voor een ander verpesten...
verschil tussen 3 sterren en 4 sterren hotel is echt miniem. Lotusss had dat gisteren ochtend nog eens opgezocht wat de eisen zijnquote:Op zondag 23 juni 2013 15:48 schreef Tinuviel het volgende:
minibar en waterkoker zijn toch 2 verschillende dingen. Eten/ drinken uit de minibar kost geld. Waterkoker en dan wat theezakjes en instant koffie zakjes zijn toch voor gratis gebruik in de betere hotels. Ik verblijf voor werk in Dld altijd in een Mövenpick hotel vlak bij de klant. Daar is er altijd een waterkoker. Zal eens kijken of dat 3 of 4 sterren is.
Ik verblijf in Frankfurt. Normaal in het Mövenpick Oberursel (stadsdeel in de buitenring van Frankfurt en vorige keer Mövenpick Frankfurt Messe.quote:Op zondag 23 juni 2013 15:51 schreef ErwinRommel het volgende:
Mövenpick in Neurenberg is btw subliem. Vlak bij het vliegveld ook
En hoe kom je dan aan die bonnen?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:32 schreef LadyBlack het volgende:
Misschien een tip om in de gaten te houden: bonnen voor Fletcherhotels! Die kosten een tientje, en de hotels zitten overal in Nederland.
Goede hotelketenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:04 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik verblijf in Frankfurt. Normaal in het Mövenpick Oberursel (stadsdeel in de buitenring van Frankfurt en vorige keer Mövenpick Frankfurt Messe.
ben er niet meer aan begonnenquote:Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
En hoe kom je dan aan die bonnen?
Vandaag ook weer 20 km gelopen. Af en toe een buitje, en dan is een regenjas of poncho best warm. Ik ben te warmbloedig.
Het was lekker weer tot ik 100 meter had gelopen. Toen even langs huis gegaan om de poncho om te ruilen voor een jas en paraplu, ik kwam er toch langs.quote:
In Amstelveen of Utrecht?quote:Op zondag 23 juni 2013 16:31 schreef ErwinRommel het volgende:
Ik hoop deze week bericht te krijgen ivm opname
Dat is fantastischquote:Op zondag 23 juni 2013 15:14 schreef ErwinRommel het volgende:
Voor 3 dagen waren wij incl benzine ¤450 kwijt --
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:04 schreef ErwinRommel het volgende:
RoderSana kliniek om precies te wezen.
http://www.rodersana.nl/nl/home
Ziet er chiquer uit dan sommige hotels.quote:
Nee, ook voor mijn alcoholismequote:Op zondag 23 juni 2013 17:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er chiquer uit dan sommige hotels.![]()
Maar ik was in de veronderstelling dat jij voor je PTSS of depressie behandeld zou worden.
Door zijn PTSS is hij gaan drinken. Hij is dus ook al jaren alcoholist. Maar hij wil er nu zelf vanaf.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:28 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ziet er chiquer uit dan sommige hotels.![]()
Maar ik was in de veronderstelling dat jij voor je PTSS of depressie behandeld zou worden.
Wat goed dat ER die knop in zijn hoofd heeft omgedraaid.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:41 schreef Lotusss het volgende:
Door zijn PTSS is hij gaan drinken. Hij is dus ook al jaren alcoholist. Maar hij wil er nu zelf vanaf.
Meer dan dank , was vanmorgen flink teleurgesteld in de weersverwachtingen. Zag het niet zitten om de hele dag binnen te zitten, maar dat hoefde gelukkig dus nietquote:Op zondag 23 juni 2013 18:05 schreef wyccie het volgende:
Ik heb alle regen voor jullie opgevangen. Geen dank.
Je bent / jullie zijn van harte welkomquote:Op zondag 23 juni 2013 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Wie zijn er 7 juli allemaal bij de BBQ?
Onze andere afspraak dan gaat mogelijk niet door en met enig voorbehoud ben ik dan mogelijk toch van de partij...
quote:Op zondag 23 juni 2013 17:35 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee, ook voor mijn alcoholisme
daarna ambulante zorg.
Ik gok op een enkelvoudige vertegenwoordiging van de MM familie...quote:Op zondag 23 juni 2013 18:29 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Je bent / jullie zijn van harte welkom
Ze had het er laatst toch over dat ze werkloos was? Of misschien ben ik in de warquote:Op zondag 23 juni 2013 19:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
ze had toch al werk
Maar ze zou meer willen
Logisch.quote:Op zondag 23 juni 2013 19:55 schreef wyccie het volgende:
[..]
Banen komen je niet aanwaaien, dus ik ben inderdaad eerst werkloos geweest.
We willen in de zomer van 2015 trouwen. Dus tijd om te sparen.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:44 schreef wyccie het volgende:
[..]
Wat goed dat ER die knop in zijn hoofd heeft omgedraaid.
![]()
Dit gaat jullie jaar worden. Wanneer is nou de bruiloft?
Ik had in mijn hoofd deze zomer al, maar dat is iemand anders.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:09 schreef Lotusss het volgende:
We willen in de zomer van 2015 trouwen. Dus tijd om te sparen.
Vandaar even dit weekend eruit. Had het even nodig. Nu nog de laatste loodjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik had in mijn hoofd deze zomer al, maar dat is iemand anders.
ER boft met jou. Ik vind het heel knap hoe jij je hier doorheen slaat en hem met liefde en geduld blijft steunen.
Yep. Denk dat ik een buikgriep te pakken heb.quote:
Dat vind ik nou ook...quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
ER boft met jou. Ik vind het heel knap hoe jij je hier doorheen slaat en hem met liefde en geduld blijft steunen.
Thanksquote:Op zondag 23 juni 2013 20:47 schreef wyccie het volgende:
Oh, dan hoop ik dat het er gauw uitkomt voor je. Dat kan zo opluchten.
Sterkte!quote:Op zondag 23 juni 2013 20:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
ThanksEr is al heel veel uitgekomen, hoop dat het niet al te lang meer duurt
Dat klinkt als een film die ik straks maar eens ga kijkenquote:Een jong skiteam, dat deel gaat nemen aan de Olympische Spelen, komt aan in het afgelegen skioord genaamd 'Lost Mountain'. Daar zullen de skiërs worden getraind door een oud-olympisch kampioen in skiën. Hun trainingsschema wordt echter in de war geschopt wanneer reuzenspinnen uit een nabijgelegen geheim laboratorium ontsnappen en een spoor van dood en verderf achterlaten.
Zag net een voorstukje tijdens de misschien nog wel vagere film die er nu op is. Wat een baggerfilms...quote:Op zondag 23 juni 2013 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat klinkt als een film die ik straks maar eens ga kijken
De film die nu op is is wel geinig, kreeg ook een 8 op IMDBquote:Op zondag 23 juni 2013 21:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zag net een voorstukje tijdens de misschien nog wel vagere film die er nu op is. Wat een baggerfilms...![]()
Maar er is kennelijk publiek voor.
Ohja, goeiequote:
Dat, dus.quote:Op zondag 23 juni 2013 20:16 schreef wyccie het volgende:
ik hoop dat je niet ook ziek wordt! ik ga zo maar op bed liggen, hopelijk voel ik me morgen beter.quote:Op zondag 23 juni 2013 21:24 schreef wyccie het volgende:
Ik ben ook een beetje misselijk. Te veel salade gegeten, denk ik.
en daar ben jij verbaasd over? Wij nietquote:Op zondag 23 juni 2013 21:51 schreef Tinuviel het volgende:
Beterschap voor de zieken.
Ik kwam naar boven, lag IARL al te slapen
Wat wat nou de verrassing in het arrangement?quote:Op zondag 23 juni 2013 15:01 schreef ErwinRommel het volgende:
Wij zaten hier
http://www.dikkevandalesluis.nl/
Geen koffie op de kamer?quote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat wat nou de verrassing in het arrangement?
Geen waterzetter, geen aircoquote:Op zondag 23 juni 2013 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat wat nou de verrassing in het arrangement?
Echte leven slokt wat veel tijd op de laatste tijd jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's wel duidelijk ja
Waar ben je zo druk mee? Heb je een echt leven ofzo?
Gaat ook niet meer weg, ook voor mij als dipli niet.quote:Op zondag 23 juni 2013 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Blijft me allemaal bij, van paman ABS tot DKWVV'en.
hahahaha, ben jij er dan toch bij?quote:Op zondag 23 juni 2013 23:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gaat ook niet meer weg, ook voor mij als dipli niet.
Maar ik heb er iets minder mee dan jij.
Op 7 juli zingen we voorafgaande aan de BBQ wel het Wilhelmus...
Bij zulke titels weet je wat je kan verwachtenquote:Op maandag 24 juni 2013 00:09 schreef ß het volgende:
IMDB geeft er wel goede filmtips bij, bijvoorbeeld:
Sharktopus (TV 2010) - IMDb
Mansquito (TV 2005) - IMDb
Komodo vs. Cobra (TV 2005) - IMDb
Ik was gelukkig een half uurtje later.quote:Op maandag 24 juni 2013 05:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Wilde vroeg opstaan vanochtend, maar zo vroeg wakker had nou ook niet gehoeven. .
Goedemorgen![]()
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Babyegel op je ochtendhumeur.
[ afbeelding ]
Ik.quote:Op zondag 23 juni 2013 17:48 schreef MadMaster het volgende:
Wie zijn er 7 juli allemaal bij de BBQ?
Onze andere afspraak dan gaat mogelijk niet door en met enig voorbehoud ben ik dan mogelijk toch van de partij...
quote:Op maandag 24 juni 2013 07:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
Babyegel op je ochtendhumeur.
[ afbeelding ]
Nu pas je bed uit?!quote:
beter dan structureel altijd al rond 0400 wakker worden iddquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
beter dan structureel altijd al rond 0400 wakker worden idd
Denk dat de medicatie nu aangeslagen is, mag ook wel na 1 maand.
En die misselijkheid is ook welquote:
quote:Op maandag 24 juni 2013 12:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En die misselijkheid is ook wel
Nu die drank nog
Ik wil ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |