Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Zou eventueel gisteren naar Star Trek gegaan zijn maar was dermate moe dat ik halverwege de film in slaap gevallen zou zijn. Nu misschien vrijdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Dinsdag!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Uitwaaien op het strand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
Zee is tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dinsdag!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.![]()
Otje moet dringend naar het strand heb ik zojuist besloten.
Tja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieėn die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
Als je een keer een lange wandeling op het strand wil maken en je zoekt iemand om mee te gaan laat het maar wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieėn die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Slim! Goede fabrikant van wapens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!quote:
Eens. Schieten is makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
neem dan een My first gun
[ afbeelding ]
kan je tenminste als 5 jarige je 2 jarige zusje doodschieten
en papieren pijltjes draaienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?
van de Veronica gidsquote:
Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik werd hier gisteren voor mijn huis nog bijna neergeschoten met een papieren pijltje!
tupperware for the kill?quote:Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...
Glockquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.
[..]
tupperware for the kill?
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.quote:
Daar zit nog metaal in.quote:
Brood? Een maand alleen op water lukt ook nog wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.
Bij wijze van spreken dan hč ...
Wij ook. Achterwerk.quote:
Die tv versie vond ik altijd tof.quote:
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit nog metaal in.
Op aandringen van verschillende overheden. Het originele ontwerp was inderdaad 100% plastic.
De 24 uur van Le Mans op de achtergrond aanhebben en vanavond een feest bezoeken. Heb net een auditie gehad voor een toneelstuk, en daar krijg ik morgen de uitslag van. Tussendoor beetje slapen, beetje internetten, dat soort werk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?
Mijn fout, ik was even in de warquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.
En dat wapen ging pas in productie na toezegging dat de loop en slede van metaal zou worden gemaakt.
bronquote:"Luggage? That punk pulled a Glock 7 on me. You know what that is? It's a porcelain gun made in Germany. It doesn't show up on your airport X-ray machines here and it costs more than what you make in a month!"
Morgen Pasar Malam in Zeist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Ah, de 7. Ja, die bestaat inderdaad alleen binnen de Die Hard film serie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn fout, ik was even in de war
[..]
bron
nog meer informatie
Yep. Met een polymeer loop zul je die na 1 of 2 schoten al moeten vervangen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zal sommige delen wat frequenter moeten vervangen als ze niet van metaal zijn maar het kan prima
Vast eet smakelijk!quote:
Welke schutting? Die aan de voorkant is foetsiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |