Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Zou eventueel gisteren naar Star Trek gegaan zijn maar was dermate moe dat ik halverwege de film in slaap gevallen zou zijn. Nu misschien vrijdag.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:54 schreef iamredleader het volgende:
Vanmiddag verjaarspartijtje buurjongen, die is 4 geworden. Eind vd middag jaar Den Haag, vanavond met broers en neven naar de nieuwe Star Trek
Dinsdag!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Uitwaaien op het strand.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
Zee is tofquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:12 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Dinsdag!![]()
[ afbeelding ]
Gelukkig is strand ook tof bij minder weer.
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.quote:
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En dan met warme chocomel schuilen tegen de regen.![]()
Otje moet dringend naar het strand heb ik zojuist besloten.
Tja.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Lotusss het volgende:
Wachtend op de zon in Cadzand (of all places).
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
Als je een keer een lange wandeling op het strand wil maken en je zoekt iemand om mee te gaan laat het maar wetenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
Zo jammer dat ik een wederhelft uitzocht met slechte knieën die niet van lange wandelingen op het strand () en fietstochten houdt.
mooiquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Slim! Goede fabrikant van wapens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:41 schreef Soempie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Net voor M. gekocht, voor als we gaan wandelen in de vakantie.
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!quote:
Eens. Schieten is makkelijker.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
neem dan een My first gun
[ afbeelding ]
kan je tenminste als 5 jarige je 2 jarige zusje doodschieten
en papieren pijltjes draaienquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Waar is de tijd gebleven van de blaaspijp met witte besjes?
van de Veronica gidsquote:
Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:53 schreef Soempie het volgende:
[..]
Het is niet de bedoeling dat hij ermee gaat gooien!
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:11 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ik werd hier gisteren voor mijn huis nog bijna neergeschoten met een papieren pijltje!
tupperware for the kill?quote:Ik kreeg gisteren nog een verdomd rake mep met een plastic bakje ...
Glockquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
klote als die in je oog komt. Of als er een speld in de punt zit.
[..]
tupperware for the kill?
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.quote:
Daar zit nog metaal in.quote:
Brood? Een maand alleen op water lukt ook nog wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:17 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Serieus? Dat is één van de weinige momenten dat ik mijn geduld zou verliezen en m'n kind een maand op water en brood in de kelder zou zetten.
Bij wijze van spreken dan hè ...
Wij ook. Achterwerk.quote:
Die tv versie vond ik altijd tof.quote:
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit nog metaal in.
Op aandringen van verschillende overheden. Het originele ontwerp was inderdaad 100% plastic.
De 24 uur van Le Mans op de achtergrond aanhebben en vanavond een feest bezoeken. Heb net een auditie gehad voor een toneelstuk, en daar krijg ik morgen de uitslag van. Tussendoor beetje slapen, beetje internetten, dat soort werk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Was dat niet een gerucht uit Die Hard 2?
Mijn fout, ik was even in de warquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nope. De Glock (17) was al 8 jaar in productie voor die film er was.
En dat wapen ging pas in productie na toezegging dat de loop en slede van metaal zou worden gemaakt.
bronquote:"Luggage? That punk pulled a Glock 7 on me. You know what that is? It's a porcelain gun made in Germany. It doesn't show up on your airport X-ray machines here and it costs more than what you make in a month!"
Morgen Pasar Malam in Zeist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
iemand nog leuke activiteiten gepland van het weekend?
Ah, de 7. Ja, die bestaat inderdaad alleen binnen de Die Hard film serie.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:42 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn fout, ik was even in de war
[..]
bron
nog meer informatie
Yep. Met een polymeer loop zul je die na 1 of 2 schoten al moeten vervangen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
je zal sommige delen wat frequenter moeten vervangen als ze niet van metaal zijn maar het kan prima
Vast eet smakelijk!quote:
Welke schutting? Die aan de voorkant is foetsiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:58 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ga jij naar dat partijtje? Je kunt Jair toch over de schutting gooien?
Ben je wel netjes thuisgebracht?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:08 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Welke schutting? Die aan de voorkant is foetsie![]()
Was trouwens heel gezellig, plus lekker snoepgoed![]()
Dat zware lopen en zand in je schoen is ook niks voor mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef Soempie het volgende:
Hier ook een wederhelft die daar niet van houdt. .Behalve dan dat hij geen last heeft van z'n knieën.
Ik loop altijd op het vochtige zand en dan is het goed te doen. Eventueel met blote voeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zware lopen en zand in je schoen is ook niks voor mij.![]()
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef Lotusss het volgende:
Meh, Oud Sluis wordt het toch niet qua portemonnee
Ik heb elk weekend ook een leven, want dan wandel ik met vriendinnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
da's wel duidelijk ja
Waar ben je zo druk mee? Heb je een echt leven ofzo?
Ik vroeg het me al af of je in Den Bosch was geweest toen je eerder zei dat je door het gemaaide gras liep. Ik zag vanochtend dat ze dat van de week aan het gemaaid hadden in het Bossche broek. If so, misschien ben ik je wel voorbij gefietstquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb elk weekend ook een leven, want dan wandel ik met vriendinnen.![]()
Vandaag in Den Bosch geweest, echt een mooi centrum. Ik moet daar binnenkort voor mijn werk heen, zal daar wat rondstruinen. Nog tips?
Een onbewuste meet!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:55 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
If so, misschien ben ik je wel voorbij gefietst
Maar hoe weten we zeker dat Wyccie geen 50 is?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Denk het niet, want ik heb geen groep dames (onder de 50) zien lopen
Is het wel waard, leuk voor een keer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Met zo'n weekend als dit krijg ik weer vlinders in mijn buik van ErwinRommel
Ik ben nog wakker. Net klaar met werken.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:23 schreef Tinuviel het volgende:
He goedemorgen Cobra! Ben ik niet de enige vroege vogel.
Vreselijk verhaal van hier van Fok. Een moeder (29) met 2 kinderen, 2e 2/3 maandjes jonger dan de mijne is gisteren overleden. Na de geboorte van haar 2e kind bleek dat ze kanker had en de artsen gaven haar nog "een paar jaar", maar dat werd dus niet eens 1 compleet jaar. Verhaal raakt mij heel erg. Zo oneerlijk. Ik vraag me af waarom haar leven maar zo kort mocht zijn en haar kinderen haar mama al op zo jonge leeftijd moeten missen.
Oh dan ga je vast zo slapen.quote:Op zondag 23 juni 2013 07:27 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ben nog wakker. Net klaar met werken.
Zware klap voor die kinderen en familie. Jeetje.
Eerst nog even wat afleveringen van NCIS kijken.quote:
Neem een abo op de NCIS alerts van Etcie. Werkt perfect!quote:Op zondag 23 juni 2013 09:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
Hmm, binnenkort eens kijken of er al nieuwe afleveringen zijn. T/m oktober was ik helemaal bij met kijken.
Ik vind het ook confronterend. Zeker als ik denk, dat wij ook nog steeds niets geregeld hebben voor onszelf of onze kinderen in zo een geval.quote:Op zondag 23 juni 2013 09:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
Môgge![]()
Ik mag "uitslapen" op zondag.![]()
Ik was een beetje mijn kop in het zand aan het steken m.b.t. het hele Nanaduverhaal, maar het is enorm triest inderdaad. En ook wel confronterend moet ik zeggen.
Is het niet zo dat, bij zo'n gebeurtenis, de peetouders de zorg voor de kinderen overnemen?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:19 schreef Tinuviel het volgende:
[..]
Ik vind het ook confronterend. Zeker als ik denk, dat wij ook nog steeds niets geregeld hebben voor onszelf of onze kinderen in zo een geval.
Correct, wij zijn de peetouders van bijna al onze NL neefjes en nichtjes.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Is het niet zo dat, bij zo'n gebeurtenis, de peetouders de zorg voor de kinderen overnemen?
Als er peetouders zijn aangewezen natuurlijk.
Dank. Heb ik dat toch goed onthouden.quote:Op zondag 23 juni 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Correct, wij zijn de peetouders van bijna al onze NL neefjes en nichtjes.
Is ook bij de notaris vastgelegd i.v.m. kinderraad e.d. die dan in het spel komt bij dat soort zaken...
Hebben jullie peetouders aangewezen/gevraagd voor jullie kinderen?quote:Op zondag 23 juni 2013 10:54 schreef Tinuviel het volgende:
Zoals MM zegt, het moet wel notarieel vastgelegd zijn voor zover ik weet. Peetouders alleen benoemen is niet voldoende. Al kunnen ook de personen, die in de notariële akte benoemd zijn nog gaan afwijzen. Het beste idd om zoiets in zowel een levenstestament (voor het geval niet meer voor de kinderen kunnen zorgen) als ook testament na dood vast te leggen.
Een granaatappel. Gegarandeerde smaakxplosiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zit nu Masterchef te 'kijken', en dan vraag ik me af of dat peperdure spul nou echt zo ongelooflijk lekker is en het geld waard is. Ze hebben het over smaakexplosies en dergelijke.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 21:10 schreef Lotusss het volgende:
Met zo'n weekend als dit krijg ik weer vlinders in mijn buik van ErwinRommel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |