Overstomende? Toch last van de hitte.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:22 schreef iamredleader het volgende:
Drie dikke overstomende uitpuilende wasmanden vol droge, schone was.
Bammmm. Weggevouwen en opgeborgen
net gestreken waarschijnlijkquote:Op woensdag 19 juni 2013 21:31 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Overstomende? Toch last van de hitte.
stroom of stoom? Of beide?quote:
hier ook niet, geen biksem gezien ookquote:
Mijn excuses, u hebt gelijk.quote:
Het heeft hier vanochtend wel aardig gepensd.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier ook niet, geen biksem gezien ook
Buienada geeft ook geen duidelijkheid...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:39 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
hier ook niet, geen biksem gezien ook
Hier nog geen duppie...quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Mijn excuses, u hebt gelijk.
[..]
Het heeft hier vanochtend wel aardig gepensd.
hier hooguit een kwartjequote:
Voor de afwisseling lijkt me dat juist wel wat.quote:Op woensdag 19 juni 2013 21:55 schreef TradeMarkie het volgende:
Morgen een dagje BHV cursus, weinig zin in eigenlijk.
Al eens nodig gehad?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben inmiddels 4 of 5 keer op herhaling geweest en vind het eigenlijk wel prima, maar ik moet het min of meer hebben.
1x nodig gehad ja.quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens nodig gehad?
Bij ons ging er laatst iemand spontaan onderuit en dan mag ik officieel niks doen...
maar als iemand hulp nodig heeft en je bent daar als eerste bij en je weet wat je moet doen, dan help je toch?quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Al eens nodig gehad?
Bij ons ging er laatst iemand spontaan onderuit en dan mag ik officieel niks doen...
Jawel, maar met het risico dat als het fout gaat, ik verantwoordelijk ben zonder dat ik de papieren heb. Ik kan dan aangeklaagd worden...quote:Op woensdag 19 juni 2013 22:55 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
maar als iemand hulp nodig heeft en je bent daar als eerste bij en je weet wat je moet doen, dan help je toch?
quote:Op dinsdag 18 juni 2013 14:53 schreef Etcetera het volgende:
belastinggeld teruggekregen
dus ik kan relatief veilig shoppen komend weekend
Ook ik heb het gisteren teruggekregen.. altijd een fijne bonusquote:Op dinsdag 18 juni 2013 16:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb ook nog 550 euro teruggekregen van de belastingdienst
En vanavond even een ijsje halen en op een terrasje zitten denk ik.
Oh, wat suf. Waarom zou je je eigen studieschuld door je partner 'mee moeten laten betalen'?quote:Op woensdag 19 juni 2013 11:15 schreef Etcetera het volgende:
Nee het is juist andersom
Laat u bij de berekening van uw draagkracht het inkomen van uw partner buiten beschouwing? Dan wordt uw aflosfase verlengd met het aantal maanden waarin u dit doet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:25 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, wat suf. Waarom zou je je eigen studieschuld door je partner 'mee moeten laten betalen'?![]()
Die maakt toch ook niet mijn examens en doet niet mijn werk.
Ben net klaar met werken. Morgen rond half 12 komt de gokkastenboer langs dus 11 uur opquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik neem dan aan dat de 15 jaar wel gewoon blijft als je geen partner hebt.
Hoe laat moet jij in de morgen weer op, lubje?
Hoe laat moet jij op dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 02:38 schreef wyccie het volgende:
Ik neem dan aan dat de 15 jaar wel gewoon blijft als je geen partner hebt.
Hoe laat moet jij in de morgen weer op, lubje?
Lekkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 02:46 schreef wyccie het volgende:
Morgen hoef ik niet te werken. Moet pas rond het middaguur ergens te zijn, dus ik mag uitslapen.
Je bent net 2 weken geleden afgestudeerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 03:57 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ugh ik heb alle hoop opeens verloren om iets te vinden
I knowquote:Op donderdag 20 juni 2013 05:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je bent net 2 weken geleden afgestudeerd
Kop op meid, je vindt heus wel wat
dat kan visa gewijs nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 06:10 schreef LadyBlack het volgende:
Dat is ook zo...
Settle for less? Eerst een bijbaan als au pair en ondertussen verder zoeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |