quote:
quote:
Ik ga niet vragen hoe oud je bentquote:Op maandag 24 juni 2013 12:04 schreef Karina het volgende:
Meer bekend van de tekenfilms, maar ik vind haar zo leuk![]()
[ afbeelding ]
Zoo, jij schavuit meent dat de menschen hier Dick Bos niet kennen, den held van het beeldverhaal die den Judo zo gelieft heeft gemaakt.quote:Op woensdag 26 juni 2013 12:38 schreef Iwanius het volgende:
Misschien onbekend voor de meesten maar niet voor mij
[ afbeelding ]
Voor den ouderen onder onsch.quote:Op zondag 30 juni 2013 09:06 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Zoo, jij schavuit meent dat de menschen hier Dick Bos niet kennen, den held van het beeldverhaal die den Judo zo gelieft heeft gemaakt.
Pah, ik ben allang blij dat Michel Valiant niet is langsgekomen, of die keizerlijke familie van Trigiequote:Op maandag 1 juli 2013 12:23 schreef Sloggi het volgende:
Schandalig dat deze man nog niet is genoemd:
Pah, ik ben allang blij dat Michel Valiant niet is langsgekomen, of die keizerlijke familie van Trigiequote:
Inderdaad, al die lappen tekst.quote:Op maandag 1 juli 2013 13:23 schreef Pietverdriet het volgende:
Pah, ik ben allang blij dat Michel Valiant niet is langsgekomen, of die keizerlijke familie van Trigie
Vond ik ook niks. Het hoorspel vorig jaar 's nchts vond ik wel leuk.quote:Op dinsdag 2 juli 2013 15:58 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Dat valt in het niet bij de maarten toonder verhalen met maar 3 plaatjes boven een lap tekst.
Oeh, volgens mij was het Het verborgen dierenrijk dat ik toen in de Donald Duck helemaal geweldig vond. Toch maar eens aanschaffenquote:Op maandag 12 augustus 2013 12:20 schreef Gehenna het volgende:
De meesten zijn al genoemd, Heinz, Guust Flater etc..
maar deze vond ik vroeger nog steeds geweldig:
[ afbeelding ]
Dat is een van de eersten, in '97 kwam ook nog: 'Terug naar het verborgen dierenrijk', maar eigenlijk zijn ze alle 23 wel leukquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:46 schreef Mark het volgende:
[..]
Oeh, volgens mij was het Het verborgen dierenrijk dat ik toen in de Donald Duck helemaal geweldig vond. Toch maar eens aanschaffen
Dat zijn wel magische verhalen op die leeftijd jaquote:Op maandag 12 augustus 2013 14:02 schreef Mark het volgende:
Ja, maar die is jeugdherinnering! En ik denk dat mijn oudste zoon het ook wel gaaf vindt (6 en een half)
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:22 schreef Scootmobiel het volgende:
En een combinatie van die twee is natuurlijk helemáál lachen:
[ afbeelding ]
Die laatste was gemaakt door Windig en de Jong (van Heinz) als eerbetoon aan Jan Kruis (van Jan, Jans).
Het is een gewone bundel, namelijk het 17e Heinz-album.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:25 schreef Gehenna het volgende:
waar kan ik die vinden? of is dat een gewone bundel?
ah ok, ik was nog van plan om die 'Heinz van H tot Z' ooit een aan te schaffen, daar zal die dan wel bij in zittenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:34 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Het is een gewone bundel, namelijk het 17e Heinz-album.![]()
Moeilijk aan te komen, maar hier nog te koop:
http://www.catawiki.nl/ca(...)heinz-en-de-kinderen
Ongetwijfeld. Alleen weet ik niet in welk deel daarvan (1, 2, 3, 4 of 5) hij zit.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 15:49 schreef Gehenna het volgende:
ah ok, ik was nog van plan om die 'Heinz van H tot Z' ooit een aan te schaffen, daar zal die dan wel bij in zitten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |