abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_128656137
Maar jij zegt dat het zeilen op 1 bevolkingsgroep is. Dat is het zeker niet.

Zoveel media aandacht is er niet eens voor en het gaat voornamelijk om de feiten en die zijn erg genoeg.

Heeft niets met discriminatie te maken.
pi_128656211
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:00 schreef macca728 het volgende:

[..]

Heb je hier ook een bron van, want ik zie alleen 86% van alle islamtische scholen staan op internet.

[..]

Niet ik beweer dat 86% van de Islamitische scholen fraudeert. Dat doe jij. Blijkbaar snap je het punt niet wat ik probeer te maken :)

Het in het bezit zijn van potjes is NIET voorbehouden aan Islamitische scholen. Dit kende heel veel scholen

Praat ik deze school niet goed mee

En toen was de quote ineens verdwenen? :P
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_128656377
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:03 schreef paddy het volgende:

[..]

Niet ik beweer dat 86% van de Islamitische scholen fraudeert. Dat doe jij. Blijkbaar snap je het punt niet wat ik probeer te maken :)

Het in het bezit zijn van potjes is NIET voorbehouden aan Islamitische scholen. Dit kende heel veel scholen

Praat ik deze school niet goed mee

En toen was de quote ineens verdwenen? :P
quote:
Ter jouwe informatie , van de onderzochte niet islamtische scholen bleek er maar 1 gefraudeert te hebben.

Van de onderzochte islamtische scholen 86%. Niet exclusief de scholen voor het hoger onderwijs, wat jij suggestief beweert, inclusief alle scholen.

quote:
Het islamitische onderwijs in Nederland heeft ernstige problemen. Op 86 procent van de islamitische scholen wordt gefraudeerd met rijksgeld. Bijna de helft van alle islamitische scholen is zwak of zeer zwak
pi_128656493
Het wij tegen zij-gevoel bij zo'n school is een beetje inherent aan het fenomeen artikel 23-scholen hè. Een fenomeen geschapen tijdens wat later de verzuiling werd genoemd. Een compromis tussen de lappendeken aan levensbeschouwelijke stromingen in dit kleine land... Vraag is of dit compromis eigenlijk niet overbodig is geworden inmiddels, getuige nu de uitwassen die het creëert...
I´m back.
pi_128656611
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:09 schreef macca728 het volgende:

[..]

[..]

Ter jouwe informatie , van de onderzochte niet islamtische scholen bleek er maar 1 gefraudeert te hebben.

Van de onderzochte islamtische scholen 86%. Niet exclusief de scholen voor het hoger onderwijs, wat jij suggestief beweert, inclusief alle scholen.

[..]

Ik weet waar ik het over heb hoor. In de provincie Groningen zijn al meerdere gevallen bekend die waarschuwingen hebben gehad voor het goochelen met potjes. Deze potjes zijn dus nu ook verboden. Het is niet zo dat wat er niet in de pers komt, er niet is. Zoals deze school dit probeerde met de bedreigingen van leraren op te lossen
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_128656685
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik weet waar ik het over heb hoor. In de provincie Groningen zijn al meerdere gevallen bekend die waarschuwingen hebben gehad voor het goochelen met potjes. Deze potjes zijn dus nu ook verboden. Het is niet zo dat wat er niet in de pers komt, er niet is. Zoals deze school dit probeerde met de bedreigingen van leraren op te lossen
Wat voor potjes zijn dat dan?
I´m back.
pi_128656699
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:13 schreef Ryan3 het volgende:
Het wij tegen zij-gevoel bij zo'n school is een beetje inherent aan het fenomeen artikel 23-scholen hè. Een fenomeen geschapen tijdens wat later de verzuiling werd genoemd. Een compromis tussen de lappendeken aan levensbeschouwelijke stromingen in dit kleine land... Vraag is of dit compromis eigenlijk niet overbodig is geworden inmiddels, getuige nu de uitwassen die het creëert...
Ik denk dat een user wel een punt maakte met deze
quote:
0s.gif Op zondag 23 juni 2013 16:11 schreef Loekie1 het volgende:

[..]

Ik denk dat het tegenwoordig met die lijstjescultuur - wie is het beste ziekenhuis, wie de beste school - te verleidelijk is geworden om niets meer te melden. Vooral als je als school van ver moet komen.
Ga je het melden, ben je genoteerd. Niet dat ik het goedpraat, want bedreigingen zouden wat mij betreft altijd gemeld moeten worden. Je moet je als leraar wel veilig kunnen voelen
pi_128656720
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:17 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik geloof je gerust hoor, er zal overal wel wat gesjoemeld worden. In veel bedrijven net zo goed.

Maar wat er met deze school aan de hand is, kan je daarmee niet vergelijken.

En als ik al die verhalen leest, o.m. dat ouders vragen aan leraren om hun kinderen betere cijfers te geven omdat moslimbroeders elkaar toch moeten steunen, heeft de cultuur er wel mee te maken.
pi_128656733
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat voor potjes zijn dat dan?
Het waren potjes die elkaar afwisselden qua benodigdheden. Het ene jaar kreeg je naar behoefte van het jaar daarvoor. Aangezien het ene jaar het andere jaar niet is, werden er potjes gecreëerd. Voor welk doel dan ook.
pi_128656764
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:22 schreef paddy het volgende:

[..]

Het waren potjes die elkaar afwisselden qua benodigdheden. Het ene jaar kreeg je naar behoefte van het jaar daarvoor. Aangezien het ene jaar het andere jaar niet is, werden er potjes gecreëerd. Voor welk doel dan ook.
En dat mag niet? Een beetje sparen het ene jaar en interen het andere jaar?
I´m back.
pi_128656773
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:21 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik geloof je gerust hoor, er zal overal wel wat gesjoemeld worden. In veel bedrijven net zo goed.

Maar wat er met deze school aan de hand is, kan je daarmee niet vergelijken.

En als ik al die verhalen leest, o.m. dat ouders vragen aan leraren om hun kinderen betere cijfers te geven omdat moslimbroeders elkaar toch moeten steunen, heeft de cultuur er wel mee te maken.
Dat is niet voorbehouden aan. Dat is de ouder die het geloof inzet om hun zin te krijgen. Net als een ander de vriendschap familie etc inzet. Doet ook niet elke niet-gelovige wanneer dit gebeurd is bij de enkeling. Dat er druk bestond op deze school zal ik dus ook niet ontkennen. Zoals ik eerder al zei: volgens mij kunnen ze op deze school beter wat ex-mariniers zetten die de kinderen echt wat leren i.p.v ze maar gewoon goede cijfers te geven zonder dat ze het hebben verdiend. Ze meteen een dosis respect bijbrengen

[ Bericht 8% gewijzigd door paddy op 06-07-2013 14:31:07 ]
pi_128656798
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

En dat mag niet? Een beetje sparen het ene jaar en interen het andere jaar?
Nop...tenminste niet op deze manier. Volgens mij zal je subsidie gewoon worden verminderd (dat begreep ik uit de verhalen van het college van bestuur).

Heb ik het nu over tien a vijftien jaar terug toen dit toch aardig wat drama op leverde.
pi_128656891
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:25 schreef paddy het volgende:

[..]

Nop...tenminste niet op deze manier. Volgens mij zal je subsidie gewoon worden verminderd (dat begreep ik uit de verhalen van het college van bestuur).

Heb ik het nu over tien a vijftien jaar terug toen dit toch aardig wat drama op leverde.
Ja, want de minister moet zijn begroting op orde krijgen... bekend fenomeen bij andere overheidsdiensten ook...
I´m back.
pi_128656998
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, want de minister moet zijn begroting op orde krijgen... bekend fenomeen bij andere overheidsdiensten ook...
En dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Dat dit niet alleen voorbehouden is aan Islamitische scholen dus niets met cultuur te maken heeft.
pi_128657081
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:32 schreef paddy het volgende:

[..]

En dat probeerde ik dus ook duidelijk te maken. Dat dit niet alleen voorbehouden is aan Islamitische scholen dus niets met cultuur te maken heeft.
Nee, dat klopt...
Maar om dan een bedevaart naar Mekka te maken... :D.
Je zou ook kunnen beargumenteren dat ze die potjes spaarden met als doel die kinderen naar Mekka te sturen hè...
I´m back.
pi_128657085
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:32 schreef paddy het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat bij islamtische scholen veel meer fraude wordt gepleegd dan bij niet islamtische.
pi_128657143
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt...
Je zou ook kunnen beargumenteren dat ze die potjes spaarden met als doel die kinderen naar Mekka te sturen hè...
Ik maak me meer druk over imans die op de loonlijst staan, terwijl ze alleen die kinderen haatlessen geven in de moskee en nooit op school aanwezig zijn bv.

En over de eerder genoemde bedreigingen van leraren EN leerlingen, die niet willen meewerken aan de fraude.
pi_128657295
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik maak me meer druk over imans die op de loonlijst staan, terwijl ze alleen die kinderen haatlessen geven in de moskee en nooit op school aanwezig zijn bv.

En over de eerder genoemde bedreigingen van leraren EN leerlingen, die niet willen meewerken aan de fraude.
Ja, van wie zou het idee afkomstig zijn voor schoolkamp naar Mekka, denk je?

Overigens zou een systeem van laïciteit dus ook te overwegen zijn... dus religie terugdringen uit iedere overheidsdienst... religie terug in (zijn hok) de privé-sfeer...
I´m back.
pi_128657305
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:35 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, dat klopt...
En een andere school gebruikte het potje weer voor een schoolfeest. Of een leerling mee te kunnen laten gaan naar introductieweek Engeland etc etc. Als je begrijpt wat ik bedoel. Het mag gewoon niet. Geen van beide en welk potje dan ook.
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:36 schreef macca728 het volgende:

[..]

Uit onderzoek is gebleken dat bij islamtische scholen veel meer fraude wordt gepleegd dan bij niet islamtische.
Er zijn ook veel meer niet-Islamitische scholen, en bij de meeste scholen zijn de potjes opgeheven na waarschuwing, maar ze ziijn er altijd geweest.

Ik praat dus deze school niet goed, maar fraude is wel een heel breed begrip en erg makkelijk te roepen. Die potjes vielen dus ook onder fraude. Werd zelfs beweerd dat een directeur het geld in eigen zak stak (wat bewezen is dat dit niet het geval was)
pi_128657338
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:37 schreef macca728 het volgende:

[..]

Bovenste weet ik niet. Onderste is inderdaad heel erg te noemen. Zou ook gevolgen moeten hebben
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 15:01:09 #81
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_128657732
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 14:43 schreef paddy het volgende:

Er zijn ook veel meer niet-Islamitische scholen, en bij de meeste scholen zijn de potjes opgeheven na waarschuwing, maar ze ziijn er altijd geweest.

Ik praat dus deze school niet goed, maar fraude is wel een heel breed begrip en erg makkelijk te roepen. Die potjes vielen dus ook onder fraude. Werd zelfs beweerd dat een directeur het geld in eigen zak stak (wat bewezen is dat dit niet het geval was)
Ik weet dat je het niet durft te benoemen (politiek correct), dus doe ik het wel voor je:

Het zit in hun islamitische aard de boel te besodemieteren en bedonderen. Zie je overal terug.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_128657782
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Het zit in hun islamitische aard de boel te besodemieteren en bedonderen. Zie je overal terug.
Zucht...
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 15:05:24 #83
341203 3-voud
pi_128657836
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:02 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Zucht...
Wuif je het probleem niet mee weg knul.
pi_128657889
Absurde generalisaties die kant noch wal raken dragen evenmin een bijdrage aan het oplossen van het probleem.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 15:11:45 #85
341203 3-voud
pi_128657975
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:07 schreef De_Guidance het volgende:
Absurde generalisaties die kant noch wal raken dragen evenmin een bijdrage aan het oplossen van het probleem.
Onze posts worden niet gelezen alszijnde belangrijk voor het oplossen van het probleem. Je schat jezelf te hoog in.
Daarnaast is het een feit. Dat je de bekende troefkaart pakt is niet verwonderlijk. Op de hoek liggen wachten op je kans te huilen is onderhand je nickname geworden.
pi_128658005
Jammer dat je niet inhoudelijk wenst te reageren. Gemiste kans.
  zaterdag 6 juli 2013 @ 15:14:47 #87
356004 Uitstekelbaars
The time has come...
pi_128658056
quote:

[..]

Ik weet dat je het niet durft te benoemen (politiek correct), dus doe ik het wel voor je:

zo zou ik het niet willen zeggen. Hun islamitische aard heeft hen er in ieder geval niet van weerhouden ;).
"Vorig jaar had ik 40 miljoen dollar, dit jaar 42 miljoen, maar ik ben niet gelukkiger geworden. Geld maakt inderdaad niet gelukkig." Arnold Schwarzenegger
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 15:15:13 #88
341203 3-voud
pi_128658071
quote:
7s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:12 schreef De_Guidance het volgende:
Jammer dat je niet inhoudelijk wenst te reageren. Gemiste kans.
Was inhoudelijk. Het rijdt alleen niet door jouw straatje.
pi_128658775
quote:
Dat blijkt wel uit het feit dat je fraude en zelfverrijking alleen terug ziet bij moslims en islamitische instellingen. Oh wacht...
pi_128658867
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat blijkt wel uit het feit dat je fraude en zelfverrijking alleen terug ziet bij moslims en islamitische instellingen. Oh wacht...
Voor hetzelfde geld was het bij een andere instelling gebeurd, inderdaad.

Dat het een islamitische school is trekt natuurlijk weer lekker de aandacht.
pi_128659240
quote:

[..]

Ja dat is uit onderzoek gebleken he. Maar toch blijven ontkennen.
pi_128659295
quote:

[..]

terdam, 13 nov. Het islamitische onderwijs in Nederland heeft ernstige problemen. Op 86 procent van de islamitische scholen wordt gefraudeerd met rijksgeld. Bijna de helft van alle islamitische scholen is ‘zwak’ of ‘zeer zwak’.
Dat blijkt uit het rapport Bestuurlijke praktijken in het islamitisch onderwijs van de onderwijsinspectie, dat vandaag door de staatssecretarissen Dijksma (Onderwijs, PvdA) en Van Bijsterveldt (Onderwijs, CDA) is aangeboden aan de Tweede Kamer. De bewindslieden gaan 2,5 miljoen euro aan onrechtmatig besteed geld terugvorderen van de islamitische scholen. Ook dringen ze aan op het vertrek van sommige bestuursleden en kondigen ze „extra verzwaard” inspectietoezicht aan voor scholen die niet willen meedoen aan bestuurlijke verbetertrajecten.

De staatssecretarissen hadden de Inspectie om het onderzoek gevraagd nadat op een aantal islamitische scholen fraude en slechte resultaten waren geconstateerd. Het bevestigt de bewindslieden in hun opvatting dat er een wetswijziging moet komen om gerichter te kunnen optreden tegen bestuurlijke misstanden en zwak onderwijs. Dijksma en Van Bijsterveldt kunnen nu bijvoorbeeld geen bestuurders ontslaan als het onderwijs niet op orde is. Dat moet in de toekomst wel mogelijk zijn.

De problemen op islamitische scholen zijn significant groter dan op niet-islamitische scholen, concludeert de Inspectie. In een vergelijkend onderzoek naar 46 niet-islamitische scholen is er één fraudegeval aangetroffen. Bovendien staat slechts een op de tien niet-islamitische scholen te boek als ‘zwak’ of ‘zeer zwak’.
Onderwijskundige Zeki Arslan van multicultureel instituut Forum zegt in een reactie dat de staatssecretarissen zo snel mogelijk een crisistop moeten organiseren waarbij de PO-Raad en de VO-raad zijn betrokken, maar ook de landelijke koepel voor islamitische scholenbesturen ISBO. „Binnen een paar maanden moet duidelijk zijn hoe de problemen kunnen worden opgelost.” Arslan is bang dat het ministerie, omdat de problemen zo ernstig zijn, de islamitische scholenbesturen nu „in de marge drukt”. Ze moeten er juist bij worden betrokken, zegt Arslan, net als islamitische besturen waar het wel goed gaat, zoals de SIMON-scholen in Amersfoort.

Verder vindt hij dat scholenbesturen die niet functioneren zo snel mogelijk moeten vertrekken en plaats moeten maken voor jonge mensen die wel kunnen besturen. „Het islamitisch onderwijs heeft nu leiders nodig”, aldus Arslan.
pi_128659434
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:51 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja dat is uit onderzoek gebleken he. Maar toch blijven ontkennen.
Ik had het over álle fraude en zelfverrijking.
pi_128659506
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:55 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik had het over álle fraude en zelfverrijking.
Ja en wij hebben het hier over fraude bij deze school.

Maar wat is jouw mening hierover ? Dat leraren bedreigd worden bv ?
pi_128659631
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 15:57 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja en wij hebben het hier over fraude bij deze school.
Als je terugleest zie je dat 3-voud een quasi-lollige opmerking maakt en dat fraude bij moslims een soort vanzelfsprekend zou zijn. Het zou 'm immers in de aard van het beestje zitten.

quote:
Maar wat is jouw mening hierover ? Dat leraren bedreigd worden bv ?
Als de leraren niet-islamitisch waren snap ik het. Anders kan ik het niet meer rijmen met m'n wereldbeeld en loop ik vast.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 16:08:30 #96
341203 3-voud
pi_128659913
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je terugleest zie je dat 3-voud een quasi-lollige opmerking maakt en dat fraude bij moslims een soort vanzelfsprekend zou zijn. Het zou 'm immers in de aard van het beestje zitten.

Klopt. Niet mee eens? Jammer voor je.
pi_128659965
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:08 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Klopt. Niet mee eens? Jammer voor je.
De werkelijkheid is het niet met je eens.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 16:11:21 #98
341203 3-voud
pi_128660018
quote:
9s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:09 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De werkelijkheid is het niet met je eens.
Dat onderzoek is ook wassen neus bijvoorbeeld. Ik voel wat je bedoeld.
pi_128660035
Over hoeveel scholen gaat het?
Er is bijvoorbeeld maar een islamitische middelbare school in NL. En iedereen die verstand heeft van statistiek weet dat n=1 nietszeggend is. Basisscholen zullen er ook niet heel veel zijn.
pi_128660113
Fraude en zelfverrijking zie je ook overal terug in de Westerse samenleving. Volgens de redenering van 3-voud zou het dus komen door de Westerse aard.

Persoonlijk denk ik dat het iets met de menselijke aard te maken heeft, maar wie ben ik.
pi_128660178
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Er is bijvoorbeeld maar een islamitische middelbare school in NL. En iedereen die verstand heeft van statistiek weet dat n=1 nietszeggend is. Basisscholen zullen er ook niet heel veel zijn.
Ongeveer 30 als ik goed tel, en het onderzoek had het over 46 niet islamitische scholen, dus zoveel scheelt het niet.

http://nl.wikipedia.org/w(...)derwijs_in_Nederland
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 16:16:52 #102
341203 3-voud
pi_128660192
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Handig. Je niet verdiepen in het onderzoek, dus geen idee hebben, maar wel je mening verkondigen als feit.
pi_128660229
quote:
10s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Handig. Je niet verdiepen in het onderzoek, dus geen idee hebben, maar wel je mening verkondigen als feit.
Ja inderdaad, gewoon het onderzoek niet lezen, alsof de onderwijsinspectie zit te liegen hierover.
pi_128660256
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ongeveer 30 als ik goed tel, en het onderzoek had het over 46 niet islamitische scholen, dus zoveel scheelt het niet.

http://nl.wikipedia.org/w(...)derwijs_in_Nederland
Ah oke, bedankt. Nog steeds vrij weinig dus. En het verschil tussen 30 en 46 in een dergelijk onderzoek is natuurlijk enorm.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 16:20:01 #105
341203 3-voud
pi_128660293
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, gewoon het onderzoek niet lezen, alsof de onderwijsinspectie zit te liegen hierover.
En dan blind medestanders krijgen omdat je de discriminatiekaart trekt.
pi_128660326
Jij stelt dat fraude en zelfverrijking in de islamitische aard zit. Je maakt dus met die opmerking iedere moslim verdacht.

Niet gek dat mensen er inhoudelijk op reageren, gezien de onzinnigheid van de reactie.
pi_128660370
We kunnen ook onderzoeken hoeveel Nederlandse en hoeveel niet-westers allochtone staatsecretarissen fraude hebben gepleegd.

Nebahat en Aboutaleb hebben geen fraude gepleegd dus de fruade bij autochtone staatssecretarissen is 500% hoger. Mooi onderzoek.
  † In Memoriam † zaterdag 6 juli 2013 @ 16:26:45 #108
341203 3-voud
pi_128660484
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Jij stelt dat fraude en zelfverrijking in de islamitische aard zit. Je maakt dus met die opmerking iedere moslim verdacht.

Niet gek dat mensen er inhoudelijk op reageren, gezien de onzinnigheid van de reactie
Jij vind het onzinnig. Dat is wat anders.
Leer eens jezelf van het voetstuk te halen. Je doet alweer alsof jouw mening de maatstaf is.

quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
Nebahat en Aboutaleb hebben geen fraude gepleegd dus de fruade bij autochtone staatssecretarissen is 500% hoger. Mooi onderzoek.
Weet je niet. Kan nog boven water drijven. Geef het ff tijd.
pi_128660538
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
We kunnen ook onderzoeken hoeveel Nederlandse en hoeveel niet-westers allochtone staatsecretarissen fraude hebben gepleegd.

Prima, dan kan je daar een eigen topic over starten.

Eerste onderwerp : Neza Albayrak, de zus van....
pi_128660932
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef 3-voud het volgende:

[..]

Dat onderzoek is ook wassen neus bijvoorbeeld. Ik voel wat je bedoeld.
Neuh, maar dat het inherent is aan 'het islamitisch zijn' is gefantaseer van jouw kant.
pi_128661081
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:

[..]

En dan blind medestanders krijgen omdat je de discriminatiekaart trekt.
Je draait de zaken om. Jij beweert niet alleen dat er een verband is tussen islamitische scholen en de fraude, maar zelfs dat dit voortkomt uit het feit dat het schoolbestuur islamitisch is. Dat zijn wilde speculaties van jouw kant. Prima, ieder z'n fantasieën natuurlijk, maar het is nogal flauw om dan diegene die het niet eens is met je insinuaties te verwijten dat de discriminatiekaart getrokken wordt. Iets met de pot...
pi_128661413
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef macca728 het volgende:

[..]

Prima, dan kan je daar een eigen topic over starten.

Eerste onderwerp : Neza Albayrak, de zus van....
Geen zus. Nicht. En VVD'er.
pi_128661432
quote:

[..]

Durft? Ow, het is dus zo dat wanneer een blanke weer een kind misbruikt alle blanken? Wanneer een blanke soldaat zich niet kan gedragen tijdens oorlog, elke soldaat. Wanneer een niet-gelovige moord, iedere niet-gelovige? Alsjeblieft. :{
quote:

[..]

Ik probeer dat de hele tijd aan te geven maar lukt niet -O-
pi_128661465
De discriminatiekaart is ook helemaal niet getrokken er is terecht iets gezegd over onzinnige generaliseringen.
pi_128661506
quote:

[..]

Zeg het ze, 3-voud!
pi_128661528
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:48 schreef De_Guidance het volgende:

[..]

Geen zus. Nicht. En VVD'er.
Ik weet niet waar je dat op baseert of ontken je gewoon alles wat wij zeggen ?

quote:
is lid van de PvdA en de oudere zus van Nebahat Albayrak, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zat en in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Justitie was.
pi_128661582
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef Friek_ het volgende:

[..]

Zeg het ze, 3-voud!
Ga lekker lopen trollen hier
pi_128661661
Het punt is dat sommige mensen keer op keer pogen om élke moslim verdacht te maken, dat mensen daar iets van zeggen is niet vreemd.
pi_128661704
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef macca728 het volgende:

[..]

Ik weet niet waar je dat op baseert of ontken je gewoon alles wat wij zeggen ?

[..]

Dat is haar zus Nezahat Albyrak, die heeft geen fraude gepleegd.

Nurten Albayrak is de frauduleuze VVD-nicht.

Het zou je sieren wat onderzoek te doen voor heel hard te roepen
pi_128661747
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het punt is dat sommige mensen keer op keer pogen om élke moslim verdacht te maken, dat mensen daar iets van zeggen is niet vreemd.
Niet elke moslim is verdacht, maar het is wel veelzeggend dat 86% van de islamtische scholen fraudeert. Hoe zou dat komen denk je ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')