Ongeveer 30 als ik goed tel, en het onderzoek had het over 46 niet islamitische scholen, dus zoveel scheelt het niet.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Over hoeveel scholen gaat het?
Er is bijvoorbeeld maar een islamitische middelbare school in NL. En iedereen die verstand heeft van statistiek weet dat n=1 nietszeggend is. Basisscholen zullen er ook niet heel veel zijn.
Handig. Je niet verdiepen in het onderzoek, dus geen idee hebben, maar wel je mening verkondigen als feit.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef De_Guidance het volgende:
Over hoeveel scholen gaat het?
Er is bijvoorbeeld maar een islamitische middelbare school in NL. En iedereen die verstand heeft van statistiek weet dat n=1 nietszeggend is. Basisscholen zullen er ook niet heel veel zijn.
Ja inderdaad, gewoon het onderzoek niet lezen, alsof de onderwijsinspectie zit te liegen hierover.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Handig. Je niet verdiepen in het onderzoek, dus geen idee hebben, maar wel je mening verkondigen als feit.
Ah oke, bedankt. Nog steeds vrij weinig dus. En het verschil tussen 30 en 46 in een dergelijk onderzoek is natuurlijk enorm.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:16 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ongeveer 30 als ik goed tel, en het onderzoek had het over 46 niet islamitische scholen, dus zoveel scheelt het niet.
http://nl.wikipedia.org/w(...)derwijs_in_Nederland
En dan blind medestanders krijgen omdat je de discriminatiekaart trekt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:18 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ja inderdaad, gewoon het onderzoek niet lezen, alsof de onderwijsinspectie zit te liegen hierover.
Jij vind het onzinnig. Dat is wat anders.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:21 schreef De_Guidance het volgende:
Jij stelt dat fraude en zelfverrijking in de islamitische aard zit. Je maakt dus met die opmerking iedere moslim verdacht.
Niet gek dat mensen er inhoudelijk op reageren, gezien de onzinnigheid van de reactie
Weet je niet. Kan nog boven water drijven. Geef het ff tijd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
Nebahat en Aboutaleb hebben geen fraude gepleegd dus de fruade bij autochtone staatssecretarissen is 500% hoger. Mooi onderzoek.
Prima, dan kan je daar een eigen topic over starten.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:22 schreef De_Guidance het volgende:
We kunnen ook onderzoeken hoeveel Nederlandse en hoeveel niet-westers allochtone staatsecretarissen fraude hebben gepleegd.
Nebahat en Aboutaleb hebben geen fraude gepleegd dus de fruade bij autochtone staatssecretarissen is 500% hoger. Mooi onderzoek.
Neuh, maar dat het inherent is aan 'het islamitisch zijn' is gefantaseer van jouw kant.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:11 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat onderzoek is ook wassen neus bijvoorbeeld. Ik voel wat je bedoeld.
Je draait de zaken om. Jij beweert niet alleen dat er een verband is tussen islamitische scholen en de fraude, maar zelfs dat dit voortkomt uit het feit dat het schoolbestuur islamitisch is. Dat zijn wilde speculaties van jouw kant. Prima, ieder z'n fantasieën natuurlijk, maar het is nogal flauw om dan diegene die het niet eens is met je insinuaties te verwijten dat de discriminatiekaart getrokken wordt. Iets met de pot...quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:20 schreef 3-voud het volgende:
[..]
En dan blind medestanders krijgen omdat je de discriminatiekaart trekt.
Geen zus. Nicht. En VVD'er.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:28 schreef macca728 het volgende:
[..]
Prima, dan kan je daar een eigen topic over starten.
Eerste onderwerp : Neza Albayrak, de zus van....
Durft? Ow, het is dus zo dat wanneer een blanke weer een kind misbruikt alle blanken? Wanneer een blanke soldaat zich niet kan gedragen tijdens oorlog, elke soldaat. Wanneer een niet-gelovige moord, iedere niet-gelovige? Alsjeblieft.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet durft te benoemen (politiek correct), dus doe ik het wel voor je:
Het zit in hun islamitische aard de boel te besodemieteren en bedonderen. Zie je overal terug.
Ik probeer dat de hele tijd aan te geven maar lukt nietquote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:39 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Dat blijkt wel uit het feit dat je fraude en zelfverrijking alleen terug ziet bij moslims en islamitische instellingen. Oh wacht...
Zeg het ze, 3-voud!quote:Op zaterdag 6 juli 2013 15:01 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ik weet dat je het niet durft te benoemen (politiek correct), dus doe ik het wel voor je:
Het zit in hun islamitische aard de boel te besodemieteren en bedonderen. Zie je overal terug.
Ik weet niet waar je dat op baseert of ontken je gewoon alles wat wij zeggen ?quote:
quote:is lid van de PvdA en de oudere zus van Nebahat Albayrak, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zat en in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Justitie was.
Ga lekker lopen trollen hierquote:
Dat is haar zus Nezahat Albyrak, die heeft geen fraude gepleegd.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:50 schreef macca728 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je dat op baseert of ontken je gewoon alles wat wij zeggen ?
[..]
Niet elke moslim is verdacht, maar het is wel veelzeggend dat 86% van de islamtische scholen fraudeert. Hoe zou dat komen denk je ?quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
Het punt is dat sommige mensen keer op keer pogen om élke moslim verdacht te maken, dat mensen daar iets van zeggen is niet vreemd.
Nee lezen is ook moeilijk he, ik heb het toch duidelijk over Neza Albayrak (Turkije, circa 1965) is een Nederlandse politica van Turkse afkomst. Ze is lid van de PvdA en de oudere zus van Nebahat Albayrak, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zat en in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Justitie was.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:53 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Dat is haar zus Nezahat Albyrak, die heeft geen fraude gepleegd.
Nurten Albayrak is de frauduleuze VVD-nicht.
Het zou je sieren wat onderzoek te doen voor heel hard te roepen
Het ging sowieso over staatssecretarissen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:56 schreef macca728 het volgende:
[..]
Nee lezen is ook moeilijk he, ik heb het toch duidelijk over Neza Albayrak (Turkije, circa 1965) is een Nederlandse politica van Turkse afkomst. Ze is lid van de PvdA en de oudere zus van Nebahat Albayrak, die namens de PvdA in de Tweede Kamer zat en in het kabinet-Balkenende IV staatssecretaris van Justitie was.
Deze Neza heeft ook een heel dossier.
Dat waren er te weinig om representatief te zijn, net als in dat onderzoek bij de fraude van islamtische scholen.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 16:57 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Het ging sowieso over staatssecretarissen.
Klopt. Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zaterdag 6 juli 2013 17:00 schreef macca728 het volgende:
[..]
Dat waren er te weinig om representatief te zijn, net als in dat onderzoek bij de fraude van islamtische scholen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |