de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...quote:
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?
Ja, nou, nu wordt het een stuk duidelijker!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
Bierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
nope, Cola-Beerenburg. hips.quote:
Ik heb laatst nog naar hem gezwaaid, in stiltequote:
Ik wil wel wat doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef ddx het volgende:
Geef iemand anders eens zendtijd aub, dit is gewoon irritant.
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Ik wil ook wel eens wat, maar helaas krijg je niet alles wat je wenstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem wel
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingenquote:
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingen
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
niet zo naar doen over de reden van mijn bestaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!
Is goed! Ik lust wel een kippenboutjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.
sorry ik pak mijn paarsgepunte lans om je te troostenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo naar doen over de reden van mijn bestaan
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry ik pak mijn paarsgepunte lans om je te troosten
Dit beeld raak ik nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!
gewoon een bos bloemen eromheen visualiseren!quote:
met banaansmaak graagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!
die is opquote:
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar opquote:
Er zijn geen bloemen tegenop gewassen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon een bos bloemen eromheen visualiseren!
ja, maar ik ben veranderd! ik zie er nu heel anders uit dan ruim 2jaar geleden! ben naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar op
Ah ik snap hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar op
Ik mag hopen dat je vaker geweest bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik ben veranderd! ik zie er nu heel anders uit dan ruim 2jaar geleden! ben naar de kapper geweest![]()
Het is geen prettig gezicht, plehquote:
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je vaker geweest bent
[..]
Het is geen prettig gezicht, pleh
ja, t staat goed bij die sik onder je balzakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
wat vind je van mijn gebleekte ster rock
Pics van je kapsel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....
Ah, oké!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....
zijn er nietquote:
zie post 51 in dit topicquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie post 51 in dit topic
Stenders is volgens mij 2 jaar geleden ofzo naar haar op zoek gegaan.
t was lekker, maar uitputtend. slaap lekker wolvenkontje!quote:
trusten supahfoguhlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, weer vroeg werken![]()
Q tot volgende week alvast.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, weer vroeg werken![]()
Q tot volgende week alvast.
Neuh, meer slaaptekort, zeker na afgelopen nacht (om 5u pas slapen omdat ik vanaf Schiphol kwam)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:10 schreef ddx het volgende:
en truste voor de mensen die afhaken door het kabouterliedje
Sorry dat ik niet alsnog tegen je aan ben gaan lullen, maar ik was chagrijnig rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, meer slaaptekort, zeker na afgelopen nacht (om 5u pas slapen omdat ik vanaf Schiphol kwam)
Neejoh geeft nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Sorry dat ik niet alsnog tegen je aan ben gaan lullen, maar ik was chagrijnig rond dat tijdstip
tja, ik luister via de stream. die loopt achter jaquote:
Slaap lekker DagoPinoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neejoh geeft niet. Ik heb twee posts geplaatst, een DM gemacht en ben meteen gaan pitten want moe.
Nu echt weg![]()
Doe ik ook, de videostream (webcam).quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:19 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tja, ik luister via de stream. die loopt achter ja
mmm, dan loop ik wel heel vel achter blijkbaarquote:
juist! ze gaf gewoon het foute antwoordquote:
quote:
ja, schandalig dat ik dat niet wist. Kelly vind ik nl leuk en Pink niet.quote:
ja sorry, voor mij is dat jeugdsentiment. was de nr 1 in mijn allereerste Top40quote:
Negatieve najeugdsentiment hierquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:42 schreef 3rdRock het volgende:
ja sorry, voor mij is dat jeugdsentiment. was de nr 1 in mijn allereerste Top40
dat kan natuurlijk ookquote:
tot volgende weekquote:
tot volgende weekquote:
lekker bij je Bros!quote:
Prima bks-reviews hoor. De monkeys waren gooooooedquote:
Ja hij zei ook dat ie nu wel positief was, bij Pinkpop niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Prima bks-reviews hoor. De monkeys waren gooooooed
Of de opkomst was gewoon erg laag, of er klopt iets niet met "op 1 stem na unaniem".quote:Op zaterdag 22 juni 2013 08:43 schreef Pino112 het volgende:
Sander vindt de MH dus ook kut. Wat een fantastische MH dus als een grote hoeveelheid van de DJ's hem bagger vindt.
Willebil hitradio Mutsaers zal het wel gewoon besloten hebben.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:01 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Of de opkomst was gewoon erg laag, of er klopt iets niet met "op 1 stem na unaniem".
Misschien omdat de kwaliteit beter is. Zou zomaar kunnen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja hij zei ook dat ie nu wel positief was, bij Pinkpop niet.
Hij's lekker.quote:
die ken ik niet, maar ik vind deze mooi.quote:
ah, ga ik zo ff luisterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Deze bedoel je? http://home.planet.nl/~janni052/VeenstraVeenstra.mp3
lekker rustigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef 3rdRock het volgende:
ik realiseer me ineens dat Boes geen kinderen kan krijgen
owja, ooit wel gehoord ja. het einde met toppertje is geniaalquote:
ik vind dat altijd zulke sneue foto'squote:
das ook weer waarquote:
ja, rotbeesten zijn het! was je daarom ook nooit op Talpa te zien?quote:
inderdaad, de onderhandelingen liepen daar nogal stroefquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, rotbeesten zijn het! was je daarom ook nooit op Talpa te zien?
Dat wel natuurlijk, maar het is in ieder geval een stuk vrolijker dan 9 crimesquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:54 schreef ddx het volgende:
Onee nu blijft dit nummer weer hele dag in m'n hoofd.
Ik hoopte dat die het was jaquote:
Dat Dominiquenique-liedje? Ik kan het niet uitspreken, maar het was een clubje nonnen die daarmee een hit heeft gescoord. Aardig bekend geworden en tofquote:
Mjah in de 60's leefde ik nog niet, dus nog nooit eerder gehoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat Dominiquenique-liedje? Ik kan het niet uitspreken, maar het was een clubje nonnen die daarmee een hit heeft gescoord. Aardig bekend geworden en tof
The Beatles schijnt ook wel een aardig bandje van vroeger te zijn, misschien moet je die ook eens luisterenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah in de 60's leefde ik nog niet, dus nog nooit eerder gehoord.
je weet dat dat een flutargument is he?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet, vast later ergens opgepiktquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
yupquote:
Belgische non die dit zong, zelfs nr1 in usa volgens mij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat Dominiquenique-liedje? Ik kan het niet uitspreken, maar het was een clubje nonnen die daarmee een hit heeft gescoord. Aardig bekend geworden en tof
Dat zou best kunnen! Ik kan eindelijk eens "dat was voor mijn tijd" zeggenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef ddx het volgende:
[..]
Belgische non die dit zong, zelfs nr1 in usa volgens mij.
Omdat fappende DJ's op Sjon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:16 schreef ddx het volgende:
Ook voor mijn tijd ja, maar wel vaak genoeg gehoord.
En waarom is dit niet gewoon de MH ?
uilen zijn nachtdieren toch?quote:
Ik kan me daarom op het moment ook goed met dit nummer identificerenquote:
volgens mij was het een oepsiequote:
Ik vind het best grappig, vooral als de laatste dan opneemt met "Hallo."quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
Oh nee, dat "Alpha Bravo Charly"-gedoe weer
Timur verraadt het ook gewoon alquote:
Een van de meest briljante acties van 3FM.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:48 schreef minthy het volgende:
Oh nee, dat "Alpha Bravo Charly"-gedoe weer
niks meer over gehoord, geen idee dusquote:Op zaterdag 22 juni 2013 16:45 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Hoe is het eigenlijk afgelopen met die CD's die gisteren uit het raam werden getyft door Ruben vd Meer? Waren toch niet echt van Timur?
Hoi Minthyquote:
Herkenbaarquote:Op zaterdag 22 juni 2013 17:58 schreef ChatGirl het volgende:
Zit ik in volle overtuiging dat het feestje waar ik vanavond naar toe moet al om 19.00 al helemaal klaar om weg te gaan, check ik voor de zekerheid nog even alle details, is het pas om 21.00 uur.![]()
Heb ik me voor niks zitten haasten.
Jammer!quote:
Housewarming van een vriendin van me.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:13 schreef minthy het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Maar hey, je bent wél mooi op tijd klaar!
Naar wat voor feestje ga je?
Nee nog nietquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer!
Is er al bekend wie zijn uren over gaat nemen?
Tof, gezellig!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:25 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Housewarming van een vriendin van me.
Dat wordt weer een hoop gespeculeer hier door de eckte radiorukkertjesquote:
Zeker. Enige nadeel is wel dat ik dus nog moet koken. Anders was ik eerst nog langs de frietkraam gegaanquote:
Kan je dat niet alsnog doen? Retevervelend als je je erop hebt ingesteld en je je plannen moet wijzigenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zeker. Enige nadeel is wel dat ik dus nog moet koken. Anders was ik eerst nog langs de frietkraam gegaan
De friettent ligt op de route naar haar huisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan je dat niet alsnog doen? Retevervelend als je je erop hebt ingesteld en je je plannen moet wijzigen
Ik snap je volledigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:41 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
De friettent ligt op de route naar haar huisZo lui ben ik dan ook nog wel vandaag.
Ja, en ik heb natuurlijk niks in huis om ff snel klaar te maken. Dan maar de shoarmaboer wat inkomsten bezorgenquote:
Heel verstandig!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:45 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja, en ik heb natuurlijk niks in huis om ff snel klaar te maken. Dan maar de shoarmaboer wat inkomsten bezorgen
Weet ik niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:00 schreef Evertjan het volgende:
Bart Arens valt toch wel vaker in op radio 2?
was er niet met Sander H dat ie een move zou gaan maken? nuja, we zien welquote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer!
Is er al bekend wie zijn uren over gaat nemen?
Geen idee of dit er iets mee te maken heeft, zou voor Sander wel enorm tof zijn!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
was er niet met Sander H dat ie een move zou gaan maken? nuja, we zien wel
Oke.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:04 schreef Evertjan het volgende:
[..]
geloof het wel. Heb hem wel eens vaker gehoord op de zaterdagavond tijdens best of 2night
Waar zou jij aan moeten rukken danquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dit er iets mee te maken heeft, zou voor Sander wel enorm tof zijn!![]()
Ik ben iets te weinig een radiorukker om er iets fatsoenlijks over te zeggen verder.
Zo, en dat uit de mond van een Coen&Sander show haterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:08 schreef Evertjan het volgende:
Coen valt ook wel eens op zaterdagavond op radio 2 best een leuk programma om te beluisteren
Op het moment helaas nergens aanquote:
Het is dat je zo'n pleuriseind weg woontquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Op het moment helaas nergens aan
Straks aan de stofzuiger, als ik hem zwaar gefrustreerd door het huis haal.
Dit idd, ben benieuwd wat er gaat gebeuren.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dit er iets mee te maken heeft, zou voor Sander wel enorm tof zijn!![]()
Ik ben iets te weinig een radiorukker om er iets fatsoenlijks over te zeggen verder.
Dan had je alledrie de verdiepingen inclusief beide vaste trappen voor me gezogen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:13 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Het is dat je zo'n pleuriseind weg woont
quote:
Ik heb de radio niet aanquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
Even wat anders, omdat jullie altijd alles weten![]()
En mijn geheugen me op grandioze wijze in de steek laat
Dat liedje dat gebruikt wordt in de WWF-reclame, ik ken het ergens van, volgens mij van een (teken)film. Welke?
Vooral de middenverdieping iddquote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan had je alledrie de verdiepingen inclusief beide vaste trappen voor me gezogen?
is dat niet van Queen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 19:17 schreef minthy het volgende:
Even wat anders, omdat jullie altijd alles weten![]()
En mijn geheugen me op grandioze wijze in de steek laat
Dat liedje dat gebruikt wordt in de WWF-reclame, ik ken het ergens van, volgens mij van een (teken)film. Welke?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |