de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...quote:
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?
Ja, nou, nu wordt het een stuk duidelijker!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
Bierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
nope, Cola-Beerenburg. hips.quote:
Ik heb laatst nog naar hem gezwaaid, in stiltequote:
Ik wil wel wat doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef ddx het volgende:
Geef iemand anders eens zendtijd aub, dit is gewoon irritant.
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Ik wil ook wel eens wat, maar helaas krijg je niet alles wat je wenstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem wel
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingenquote:
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingen
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
niet zo naar doen over de reden van mijn bestaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!
Is goed! Ik lust wel een kippenboutjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |