de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...quote:
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de reden dat God nog niet op aarde is teruggekeerd...
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:29 schreef minthy het volgende:
[..]
Je weet ook dat ik niet van God enzulks ben?
Ja, nou, nu wordt het een stuk duidelijker!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
Bierquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik. maar Maartie is de reden dat jij niet van God enzulks bent. Hij is nl niet op aarde gekomen omdat Maartie er is...Was Hij wel op aarde gekomen was jij van God en zulks.
nope, Cola-Beerenburg. hips.quote:
Ik heb laatst nog naar hem gezwaaid, in stiltequote:
Ik wil wel wat doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:34 schreef ddx het volgende:
Geef iemand anders eens zendtijd aub, dit is gewoon irritant.
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem welquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:37 schreef minthy het volgende:
*strooit wat lalalaliefde rond*
Geen ruzie maken jong0ns
Ik wil ook wel eens wat, maar helaas krijg je niet alles wat je wenstquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
liefde? wat moet ik daar nou mee? rauwe seks wil ik!
Gelukkig maar...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Welnee ik plaag maar. Pino is mijn schatje, dat weet ie stiekem wel
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingenquote:
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou ja, gezanik, meningsverschillen, hoogoplopende zooi, dat soort dingen
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
niet zo naar doen over de reden van mijn bestaanquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:42 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan mijn energie wel beter besteden dan aan zoiets zinloos als dat op een in wezen compleet irrelevant messageboard als dit.
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Iedereen wel. Maar op de één of andere manier trek ik me dat soort onzin wezenloos groot aan. Kan er niks aan doen, sue me!
Is goed! Ik lust wel een kippenboutjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ok ik bel mijn advocaat Rode Kip even.
sorry ik pak mijn paarsgepunte lans om je te troostenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet zo naar doen over de reden van mijn bestaan
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
sorry ik pak mijn paarsgepunte lans om je te troosten
Dit beeld raak ik nooit meer kwijt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!
gewoon een bos bloemen eromheen visualiseren!quote:
met banaansmaak graagquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:48 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hoihoihoihoihoi! ik ga de vaseline vast pakken!
die is opquote:
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar opquote:
Er zijn geen bloemen tegenop gewassen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon een bos bloemen eromheen visualiseren!
ja, maar ik ben veranderd! ik zie er nu heel anders uit dan ruim 2jaar geleden! ben naar de kapper geweestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar op
Ah ik snap hetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ken Rock en van wolfje heb ik een goed beeld/visualisatie. Mijn hoofd telt dat geheel bij elkaar op
Ik mag hopen dat je vaker geweest bentquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:52 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ja, maar ik ben veranderd! ik zie er nu heel anders uit dan ruim 2jaar geleden! ben naar de kapper geweest![]()
Het is geen prettig gezicht, plehquote:
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je vaker geweest bent
[..]
Het is geen prettig gezicht, pleh
ja, t staat goed bij die sik onder je balzakquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef wolfrolf het volgende:
wat vind je van mijn gebleekte ster rock
Pics van je kapsel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....
Ah, oké!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:56 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat wel, maar de laatste keer heb ik mijn kapsel gechanged. en volgens velen is het nu beter....
zijn er nietquote:
zie post 51 in dit topicquote:
Geweldigquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
zie post 51 in dit topic
Stenders is volgens mij 2 jaar geleden ofzo naar haar op zoek gegaan.
t was lekker, maar uitputtend. slaap lekker wolvenkontje!quote:
trusten supahfoguhlquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, weer vroeg werken![]()
Q tot volgende week alvast.
Slaap lekker!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Pino112 het volgende:
Ik ga ook slapen, weer vroeg werken![]()
Q tot volgende week alvast.
Neuh, meer slaaptekort, zeker na afgelopen nacht (om 5u pas slapen omdat ik vanaf Schiphol kwam)quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:10 schreef ddx het volgende:
en truste voor de mensen die afhaken door het kabouterliedje
Sorry dat ik niet alsnog tegen je aan ben gaan lullen, maar ik was chagrijnig rond dat tijdstipquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Neuh, meer slaaptekort, zeker na afgelopen nacht (om 5u pas slapen omdat ik vanaf Schiphol kwam)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |