Pff, is dat niet iets voor oude grijze kerels in een midlife-crisis?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die niet voor een jaar door Zuid Amerika trekken met een oude motor
Ik voel de haat en jaloezie van iemand die zelf altijd z'n hele zomers thuis zat of werkte terwijl z'n leeftijdsgenoten allemaal van het leven aan het genieten waren... Pijnlijk voor je man, pijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Herpderphawk het volgende:
Inderdaad erg tof als je net van de kader zwakstroom komt en een excuus wil om jezelf in coma te zuipen en mannen te betasten in de discotheek
Het is duidelijk dat jij dus werkt en hele dagen thuis zit. Anders had je ook geen topic als deze geopend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik voel de haat en jaloezie van iemand die zelf altijd z'n hele zomers thuis zat of werkte terwijl z'n leeftijdsgenoten allemaal van het leven aan het genieten waren... Pijnlijk voor je man, pijnlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef 2013 het volgende:
[..]
Pff, is dat niet iets voor oude grijze kerels in een midlife-crisis?
Voor een deel is daar geen ontkomen meer aan als je eenmaal werkt, samenwoont etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij dus werkt en hele dagen thuis zit. Anders had je ook geen topic als deze geopend.Pijnlijk man..pijnlijk.
Ik ben halverwege '20', dus rond de leeftijd die je nu noemtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Rozzje het volgende:
Kill je bent 20 en je gaat nu klagen dat je oud bent? Misschien als je 26-27 was kon ik dit nog begrijpen
Je kunt nu alsnog naar dat soort badplaatsen gaan hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor een deel is daar geen ontkomen meer aan als je eenmaal werkt, samenwoont etc.
Wil ook wel elk jaar 3 maanden vakantie zoals vroeger maar helaas
Gaat nu vooral om vroeger
Ook die waren leuk... naar Zuid-Frankrijk, ook mooie zomers gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht vroeger, met je ouders die alles betaalden enzo
Cola en ijsjes voor nop![]()
Het kán ja. Het is vreemd hoe je heimwee naar iets kan hebben, maar het toch niet meer opnieuw zou doen nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Je kunt nu alsnog naar dat soort badplaatsen gaan hoor.
My bad had dat halverwege niet gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege '20', dus rond de leeftijd die je nu noemt
Je bent toch ook ooit wel eens geweest? Anders weet je niet wat je gemist hebt. Mooiere tijden waren er niet man, zo rond je 17e - 21e. Geen verantwoordelijkheden, lol hebben en schijt aan alles hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt mij persoonlijk helemaal niets zo'n vakantie.
Precies. Maar toch verlang je er naar terug. Niet om er nu heen te gaan, maar er weer heen te gaan als tiener. Onbezonnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
My bad had dat halverwege niet gezien
Maar toch je kan het nog steeds doen maar dan heb je het al zowat allemaal gezien dus ik begrijp het wel
Ik kan me er misschien niet meer zo mee associëren omdat ik nu in die reclames allerlei DJ's en dat soort 'feesten' zie waar ik nogal ver van af sta.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef 2013 het volgende:
[..]
Je bent toch ook ooit wel eens geweest? Anders weet je niet wat je gemist hebt. Mooiere tijden waren er niet man, zo rond je 17e - 21e. Geen verantwoordelijkheden, lol hebben en schijt aan alles hebben.
Waarom komt na die leeftijd wel zo'n stom verantwoordelijkheidsgevoel?
Ik heb dit nooit gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zag vanavond zo'n hele groep jongeren klaar staan bij een bus die naar Llorret of Blanes
Weet niet hoe oud je bent, maar kan snappen dat als je niet uit de jaren 90 komt je er erg ver vanaf staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:20 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik kan me er misschien niet meer zo mee associëren omdat ik nu in die reclames allerlei DJ's en dat soort 'feesten' zie waar ik nogal ver van af sta.
Maar ik snap je punt wel maar missen is een groot woord, je bent gewoon een andere fase van het leven in gegaan en daar kijk je met plezier op terug. Maar je hebt andere dingen gedaan die dat ruimschoots compenseren.
Zoals ik al zei: ik mis het daar heen gaan als tiener. Er als 26-jarige heen gaan is niet te vergelijken met toen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Deetch het volgende:
Je kunt toch gewoon nog mee met zo'n reis, wat let je?
Goeie tijd was dat, lekker 8 weken vakantie ipv 25 lullige vakantiedagen waar je tegenwoordig het hele jaar mee moet doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zag vanavond zo'n hele groep jongeren klaar staan bij een bus die naar Llorret of Blanes ofzo ging en ik kreeg opeens dikke heimwee naar een aantal jaar terug, toen ik zelf op zulke vakanties ging.
Man, wat waren dat mooie tijden. Ik ga nog steeds wel in de zomer naar een zuidelijk land, maar het is toch anders. Niet meer met een bus of vliegtuig vol Beachmasters of Gogo-idioten lekker 2 weken zuipen, achterlijk doen en achter de chicks aan. Elke avond feest en s'ochtends aan het strand uitbrakken.
'Oud' zijnen dat terwijl ik pas halverwege de 20 ben...
Ik mis de vakanties met m`n ouders heel erg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zag vanavond zo'n hele groep jongeren klaar staan bij een bus die naar Llorret of Blanes ofzo ging en ik kreeg opeens dikke heimwee naar een aantal jaar terug, toen ik zelf op zulke vakanties ging.
Man, wat waren dat mooie tijden. Ik ga nog steeds wel in de zomer naar een zuidelijk land, maar het is toch anders. Niet meer met een bus of vliegtuig vol Beachmasters of Gogo-idioten lekker 2 weken zuipen, achterlijk doen en achter de chicks aan. Elke avond feest en s'ochtends aan het strand uitbrakken.
Zullen we trouwen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:00 schreef pussycatdoll het volgende:
Veel meer beleefd tijdens mijn artsen zonder grenzen zomerbaan.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:02 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Yo is goed maak maar een afspraak ik ga wel mee.
Terwijl een biertje er nu 15 euro kostquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef MarxRutte het volgende:
8 jaar geleden(ben nu 30) naar ibiza geweest.
Ik weet nog,,,
shotje - 2 euro
5 shotjes - 5 euro
10 shotjes - 6 euro
Ze wilden echt iedereen dronken hebben daar
Ik wou net zeggen ja Ibiza wat een dure kutvakantiequote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef .PRISM het volgende:
[..]
Terwijl een biertje er nu 15 euro kost
Serieus zo duur ja?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:05 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen ja Ibiza wat een dure kutvakantie
Abercatdollquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:04 schreef Aberkullie het volgende:
[..]nwly hvj 4-ever Abercatdoll hihi
Vanaf Mallorca kwamen we toen dus alles was ineens 3x zo duur. Mannen uit onze groep moesten overal ¤50 entree betalen, bier ¤15. Dan is de lol er snel vanaf.quote:
Het probleem is eigenlijk dat meneer ervan baalt dat hij 'oud' is geworden terwijl hij daar nog niet aan toe is. En nu zichzelf dus te oud vindt om dit nog eens te ervaren.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:22 schreef Deetch het volgende:
Je kunt toch gewoon nog mee met zo'n reis, wat let je?
SJa en daarvoor had ik daar idd ook niet heen gehoeven want dat was daar ook niks gewordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje triest om daar nu huilgerig over te doen, nu je deze leeftijd hebt bereikt moet je ook prima kunnen concluderen dat het wel vrij oppervlakkige vakanties waren waarin enkel de hormoontjes het tot een feest maakten.
Daar nu nog terug naar verlangen vind ik wel vrij triest, alsof het vertier nu uit jouw leven verdwenen is. Als je echt nog wil 'zuipen', wat meerdere hier aangeven, dan kan dat nog gewoon. Zo gek is dat niet.
Stop met janken of bel een paar maten en ga onbezorgd 'los'.
Word het niet leuker op nee, vakantie mag geld kosten maar in bv 2 weken 500 aan entree plus 20 biertjes etc gaat nergens over natuurlijkquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vanaf Mallorca kwamen we toen dus alles was ineens 3x zo duur. Mannen uit onze groep moesten overal ¤50 entree betalen, bier ¤15. Dan is de lol er snel vanaf.
Hup pc uit en de kroeg in!!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het probleem is eigenlijk dat meneer ervan baalt dat hij 'oud' is geworden terwijl hij daar nog niet aan toe is. En nu zichzelf dus te oud vindt om dit nog eens te ervaren.
Haha, toch zorgde dat ervoor dat je die hele vakantie als één groot feest ervaarde.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
SJa en daarvoor had ik daar idd ook niet heen gehoeven want dat was daar ook niks geworden
Ji hebt geen hormonen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:09 schreef Geerd het volgende:
[..]
SJa en daarvoor had ik daar idd ook niet heen gehoeven want dat was daar ook niks geworden
Ibiza moet je ook in doen wanneer je mid-dertig bent (of loaded). En je moet ook echt liefhebber van house muziek zijn. Dat is Ibiza.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef MarxRutte het volgende:
Ik weet nog,,,
shotje - 2 euro
5 shotjes - 5 euro
10 shotjes - 6 euro
Tja, Yolo toch? Zo werkt het natuurlijk wel, als je echt wil, dan moet je ervoor gaan. Kansloos of niet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht. Vooral vervelend dat je het nooit meer zal meemaken. Tenzij je kansloos bent op je 35'ste en besluit om nog in je 1tje naar zulke resorts toe te gaan, uit wanhoop.
Dat beoordelen wij wel.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:03 schreef FiliusDeorum het volgende:
Als 25 jarige moet je juist gaan. Al die 18 jarige lkkre sletjes willen jou dan. Mits je zo lkkr bent als ik dan he
wat je in lorret uitgeeft over anderhalve week geef je op ibiza in een dag uitquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:15 schreef TheBurnerMan het volgende:
[..]
Ibiza moet je ook in doen wanneer je mid-dertig bent (of loaded). En je moet ook echt liefhebber van house muziek zijn. Dat is Ibiza.
Ibiza is geen lorett zuipvakantie
Dat is idd wel een beetje vreemd als je nagaat dat de gemiddelde vrouwelijke vakantieganger daar 17 is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:11 schreef BlueNumber het volgende:
Semi-herkenbaar.
Af en toe worden er tijdens zuiperijen verhalen opgehaald over dergelijke vakanties in serchonissos (zoals sommigen het noemen).
Echter, ik vind het redelijk sneu als je zoiets nog doet als je 27 bent (zoals een collega van me die 12 dagen naar lloret is)
Als werkslaaf heb je ook iets meer mogelijkheden qua financiën, dus kun je ook wat luxer en verder vakantie houden.
Nooit ontbijt omdat je niet wakker bent op dat tijdstip, airco (indien uberhaupt aanwezig) die niet onder de 60 koelt, geen koelkast en afgetrapte gogo hotels en een gigantische tyfusbende. Ja dit is nou precies wat ik mis in mijn leven momenteel.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zo nu en dan ga ik ook nog wel eens goed los met vrienden en een avondje/weekendje weg, maar het is toch anders.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Beetje triest om daar nu huilgerig over te doen, nu je deze leeftijd hebt bereikt moet je ook prima kunnen concluderen dat het wel vrij oppervlakkige vakanties waren waarin enkel de hormoontjes het tot een feest maakten.
Daar nu nog terug naar verlangen vind ik wel vrij triest, alsof het vertier nu uit jouw leven verdwenen is. Als je echt nog wil 'zuipen', wat meerdere hier aangeven, dan kan dat nog gewoon. Zo gek is dat niet.
Stop met janken of bel een paar maten en ga onbezorgd 'los'.
Mij ook niet, maar als je meer wilt weten:quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt mij persoonlijk helemaal niets zo'n vakantie.
Je moest ook geen ontbijt bij het hotel doen manquote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nooit ontbijt omdat je niet wakker bent op dat tijdstip, airco (indien uberhaupt aanwezig) die niet onder de 60 koelt, geen koelkast en afgetrapte gogo hotels en een gigantische tyfusbende. Ja dit is nou precies wat ik mis in mijn leven momenteel.
Dat is ons nooit gelukt. Het is ons wel gelukt voor 10 dagen ellende een fortuin van de bankrekening af te snoepen, best knap voor zo'n kutstad. hehe maar om niet als oude zuurpruim gezien te worden had het ook nog wel zijn charme ergens.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:36 schreef 2013 het volgende:
[..]
Je moest ook geen ontbijt bij het hotel doen manEn van tevoren altijd ff de cijfers van de appartementen enzo bekijken op de site, zodat je in een enigszins fatsoenlijk hotel of appartement zit.
Ik denk dat ik dan ruzie krijg met mevr. Drebin, onze relatie is helaas niet zo open.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:36 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Mij ook niet, maar als je meer wilt weten:
TRV / De neukvakantie voor Dummies
nice, ik neem aan dat je voor de rest die camping ook gewoon niet meer af bent geweest?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een behoorlijk terechte klacht ja.
Toen ik naar Blanes ging de meest goedkope kutcamping ever uitgezocht en toen bleek dat wij de enige mannen waren op dat Gogo-terrein
Wel elke avond vanaf een uur of 12 gaan zuipen en naar de club die naast de camping zat. Verder die camping natuurlijk niet af geweest nee, had wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
nice, ik neem aan dat je voor de rest die camping ook gewoon niet meer af bent geweest?
mannen wel en vrouwen niet? :/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vanaf Mallorca kwamen we toen dus alles was ineens 3x zo duur. Mannen uit onze groep moesten overal ¤50 entree betalen, bier ¤15. Dan is de lol er snel vanaf.
ojah was alweer bijna vergeten dat alles daar draait op testosteron. Levensgevaarlijk zo'n pumped up bodybuilder on alles wat ongezond is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het waren mooie vakanties, maar ik zou er nu toch absoluut niet aan moeten denken. Mijn broertje ging een week na zijn examen ook weg op zo'n reis, en ik was blij dat ik die avond gewoon chill op mijn nest een film kon gaan kijken..
Moet echt niet meer denken aan zo'n week vol zuipen, chicks regelen in de kroeg, vooral omdat het stoer is. Tussen volk dat een beetje breed voor de kroeg een sigaret staat te roken, en tegen een boksbal aan loopt te slaan. Zou me daar echt niet meer op mijn gemak tussen voelen
Als oude baas zou je daar weleens je voordeel mee kunnen pakken, wanneer je voldoende achter de kiezen hebt moet het toch niet meer zo'n probleem zijn om die jonge kippetjes mee te nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het waren mooie vakanties, maar ik zou er nu toch absoluut niet aan moeten denken. Mijn broertje ging een week na zijn examen ook weg op zo'n reis, en ik was blij dat ik die avond gewoon chill op mijn nest een film kon gaan kijken..
Moet echt niet meer denken aan zo'n week vol zuipen, chicks regelen in de kroeg, vooral omdat het stoer is. Tussen volk dat een beetje breed voor de kroeg een sigaret staat te roken, en tegen een boksbal aan loopt te slaan. Zou me daar echt niet meer op mijn gemak tussen voelen
geboekt via pedo-tours?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als oude baas zou je daar weleens je voordeel mee kunnen pakken, wanneer je voldoende achter de kiezen hebt moet het toch niet meer zo'n probleem zijn om die jonge kippetjes mee te nemen.
Hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een behoorlijk terechte klacht ja.
Toen ik naar Blanes ging de meest goedkope kutcamping ever uitgezocht en toen bleek dat wij de enige mannen waren op dat Gogo-terrein
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ruzie krijg met mevr. Drebin, onze relatie is helaas niet zo open.
Hehe, heb het er wel eens op vakantie met zo'n meid die dat deed erover gehad, maar het is wel keihard werken zei ze. Elk uur word je wel een keer gebelt voor EHBO, of je moet een nieuwe groep ontvangen, of een activiteit opzetten/uitvoeren... en slaap krijg je ook niet, elke nacht wel weer 3 grapjassen die de 'noodlijn' bellen dat het bier op is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:57 schreef PatriciaPrecies het volgende:
TS je moet gewoon reisleider worden van zo'n vakantie. Krijg je nog geld voor ook.
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Wow mag ik je handtekeningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:21 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.
nouja op een gegeven moment wil je ook wel eens iets als een of andere debiele klokkentoren gezien hebben alvorens je weer laat vollopen toch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:21 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.
Gay bars zijn ook gratisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat het in jouw voordeel is zeker. vrouwen....
Gewoon ontbijten voor je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nooit ontbijt omdat je niet wakker bent op dat tijdstip, airco (indien uberhaupt aanwezig) die niet onder de 60 koelt, geen koelkast en afgetrapte gogo hotels en een gigantische tyfusbende. Ja dit is nou precies wat ik mis in mijn leven momenteel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht vroeger, met je ouders die alles betaalden enzo
Cola en ijsjes voor nop![]()
Schatkist ijsjes met plaktattoo's in de dubbele bodemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
De hele vakantie aan het strand en zwembad met mijn neon roze luchtbed en 's avonds dansen op Mr.Vain en Whigfield. En schatkist ijsjes eten in Spanje.
hele dag in de schrale camping bar je hele vakantiebudget stukslaan op de metalslug machine. Dit was wel op de schrale ikgametmijnoudersmeecamping niet salouquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
De hele vakantie aan het strand en zwembad met mijn neon roze luchtbed en 's avonds dansen op Mr.Vain en Whigfield. En schatkist ijsjes eten in Spanje.
En dan dat luchtbedding pakken en erachter komen dat het kokend heet is door de zon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
wat voor vakanties hebben jullie met je ouders meegemaakt? Ik herken echt neits van dit alles... ik was alleen bij campings waar je midden op straat kon badmintonnen enzo. en als je geluk had was er een zwembad met ijskoud en vies water waar 4 mensen in pasten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Aberkullie het volgende:
Zwembad, disco camping karaoke, dorpjes bezoeken en zeilen, 's avonds muntjes schuiven in het casino terwijl pa bij de roulette muntjes binnenharkt![]()
Was ik maar 8 jaar.
jij met die dikke in Lloret ,goed verhaal was datquote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:14 schreef ikjijallebei het volgende:
Terechte klacht. Vooral vervelend dat je het nooit meer zal meemaken. Tenzij je kansloos bent op je 35'ste en besluit om nog in je 1tje naar zulke resorts toe te gaan, uit wanhoop.
Waar was dat dan? Ik vond dit altijd al behoorlijk pauper als ik eraan terug denk.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:47 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wat voor vakanties hebben jullie met je ouders meegemaakt? Ik herken echt neits van dit alles... ik was alleen bij campings waar je midden op straat kon badmintonnen enzo. en als je geluk had was er een zwembad met ijskoud en vies water waar 4 mensen in pasten.
jij ging op 8 jaar al naar disco ?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:19 schreef Aberkullie het volgende:
Zwembad, disco camping karaoke, dorpjes bezoeken en zeilen, 's avonds muntjes schuiven in het casino terwijl pa bij de roulette muntjes binnenharkt![]()
Was ik maar 8 jaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jij ging op 8 jaar al naar disco ?Jij niet danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nee tuurlyk nietquote:
gewoon op typische campings overal in frankrijk/duitsland..quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:57 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Waar was dat dan? Ik vond dit altijd al behoorlijk pauper als ik eraan terug denk.
Wij hadden allemaal 2 flessen sterke drank mee pp in onze koffer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:39 schreef MarxRutte het volgende:
Ik weet nog,,,
shotje - 2 euro
5 shotjes - 5 euro
10 shotjes - 6 euro
Kinderdisco.quote:
hele avond stappen voor 6 euro. Wat wil je nog meerquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef DezeBestaatVastNogNiet het volgende:
[..]
Wij hadden allemaal 2 flessen sterke drank mee pp in onze koffer.
Was atlijd spannend of ze nog heel waren bij aankomst (meestal wel)
Was een geweldige tijd, maar mis het niet zo erg. Vind andere dingen nu ook erg leuk.
Ik geloof dat wij doorgaans wel meer dronken dan 10 shotjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 15:00 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
hele avond stappen voor 6 euro. Wat wil je nog meer
Ik zou niet weten waarom je dat zou moeten doen. je moet alleen even je verstand thuis laten want die heb je niet nodig. Ook je geheugen is alleen maar extra ballast, daar heb je tegenwoordig smartphones voor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 18:33 schreef Anonyappelmous het volgende:
Ik ben 19 en wil dit ook een keer doen. Moet ik me zorgen gaan maken?
Kom je nooit van je zolderkamertje af dat je zo schreeuwt? Duitsland is naast de deur...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef BMTH182 het volgende:
VOLGENDE MAAND DUITSLAND WOOEOEOEOE 15 FTW
Iwanius is jaloers en wilt terug naar de tijd dat hij 15 was en met vriendjes naar duitsland kon gaan maar dat niet deedquote:Op zondag 23 juni 2013 15:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Kom je nooit van je zolderkamertje af dat je zo schreeuwt? Duitsland is naast de deur...
Ben je zo, en niet echt een land waar je nog nooit kan zijn geweest..
22quote:
Ritmo post als AlanGarner, dit is iemand andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je weer mocht posten, Ritmo/Loekb?
Scherp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je weer mocht posten, Ritmo/Loekb?
Nou rot gewoon op van FOk! en ga je een coma zuipen en kleine jongetjes betasten op het strand als dat is wat je zo graag wil pauper.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef 2013 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik mis het daar heen gaan als tiener. Er als 26-jarige heen gaan is niet te vergelijken met toen.
Haha weer zo'n type dat waarschijnlijk z'n hele jeugd in de zomer thuis zat of aan het werk was omdat ie niemand had om mee op vakantie te gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 18:00 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou rot gewoon op van FOk! en ga je een coma zuipen en kleine jongetjes betasten op het strand als dat is wat je zo graag wil pauper.
Pijnlijk voor je man, pijnlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef 2013 het volgende:
[..]
Haha weer zo'n type dat waarschijnlijk z'n hele jeugd in de zomer thuis zat of aan het werk was omdat ie niemand had om mee op vakantie te gaandoet het nog steeds pijn?
Je hebt totaal geen idee he?En daarnaast lees je niet goed, ik zeg toch dat ik het nu niet meer zou doen. Net zoals dat ik nu niet meer in de speeltuin gaan zitten. Wil niet zeggen dat kind zijn niet leuk was...
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef borbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor je man, pijnlijk__________!
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.
Voor jou is de situatie nog vele malen pijnlijker, jij hebt zo te horen niet eens een jeugd gehad.
Dat je over kleine jongetjes betasten begint geeft de mate van jouw wereldvreemdheid wel aan.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef 2013 het volgende:
[..]
Je hebt echt een goed weerwoord op m'n verhaal man![]()
Volgens mij heb ik toch wel een punt hé?
Weer zo'n goede reactie van je, klasse. Ga lekker in een hoekje huilen over je nare kut-jeugd zonder vrienden, seks of plezier erin.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef 2013 het volgende:
[..]
Weer zo'n goede reactie van je, klasse. Ga lekker in een hoekje huilen over je nare kut-jeugd zonder vrienden, seks of plezier erin.
Doei
Respect voor deze manquote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.
Voor jou is de situatie nog vele malen pijnlijker, jij hebt zo te horen niet eens een jeugd gehad.
Dat je over kleine jongetjes betasten begint geeft de mate van jouw wereldvreemdheid wel aan.
Wat heb ik medelijden met mensen die andere users via DM uit gaan lopen scheldenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:46 schreef 2013 het volgende:
Ach, het moet ook wel klote zijn om een eenzame dieptrieste jeugd gehad te hebben. Heb er eigenlijk wel medelijden mee, dat meen ik...
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat heb ik medelijden met mensen die andere users via DM uit gaan lopen schelden
En dat doen de meeste mensen van 16 toch welquote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef rdwilbrink het volgende:
achja je moet van zulke vakanties houden
toen ik 16 was had ik daar niet echt behoeften aan hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef 2013 het volgende:
[..]
En dat doen de meeste mensen van 16 toch wel
Cultuur snuiven kun je de rest van je leven nog.
Daarom zeg ik ook 'de meeste mensen'quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik daar niet echt behoeften aan hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |