Pff, is dat niet iets voor oude grijze kerels in een midlife-crisis?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:07 schreef Kesefkesef het volgende:
Mensen die niet voor een jaar door Zuid Amerika trekken met een oude motor
Ik voel de haat en jaloezie van iemand die zelf altijd z'n hele zomers thuis zat of werkte terwijl z'n leeftijdsgenoten allemaal van het leven aan het genieten waren... Pijnlijk voor je man, pijnlijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:08 schreef Herpderphawk het volgende:
Inderdaad erg tof als je net van de kader zwakstroom komt en een excuus wil om jezelf in coma te zuipen en mannen te betasten in de discotheek
Het is duidelijk dat jij dus werkt en hele dagen thuis zit. Anders had je ook geen topic als deze geopend.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik voel de haat en jaloezie van iemand die zelf altijd z'n hele zomers thuis zat of werkte terwijl z'n leeftijdsgenoten allemaal van het leven aan het genieten waren... Pijnlijk voor je man, pijnlijk.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:09 schreef 2013 het volgende:
[..]
Pff, is dat niet iets voor oude grijze kerels in een midlife-crisis?
Voor een deel is daar geen ontkomen meer aan als je eenmaal werkt, samenwoont etc.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef HSG het volgende:
[..]
Het is duidelijk dat jij dus werkt en hele dagen thuis zit. Anders had je ook geen topic als deze geopend.Pijnlijk man..pijnlijk.
Ik ben halverwege '20', dus rond de leeftijd die je nu noemtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:11 schreef Rozzje het volgende:
Kill je bent 20 en je gaat nu klagen dat je oud bent? Misschien als je 26-27 was kon ik dit nog begrijpen
Je kunt nu alsnog naar dat soort badplaatsen gaan hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor een deel is daar geen ontkomen meer aan als je eenmaal werkt, samenwoont etc.
Wil ook wel elk jaar 3 maanden vakantie zoals vroeger maar helaas
Gaat nu vooral om vroeger
Ook die waren leuk... naar Zuid-Frankrijk, ook mooie zomers gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht vroeger, met je ouders die alles betaalden enzo
Cola en ijsjes voor nop![]()
Het kán ja. Het is vreemd hoe je heimwee naar iets kan hebben, maar het toch niet meer opnieuw zou doen nu.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef HSG het volgende:
[..]
Je kunt nu alsnog naar dat soort badplaatsen gaan hoor.
My bad had dat halverwege niet gezienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Ik ben halverwege '20', dus rond de leeftijd die je nu noemt
Je bent toch ook ooit wel eens geweest? Anders weet je niet wat je gemist hebt. Mooiere tijden waren er niet man, zo rond je 17e - 21e. Geen verantwoordelijkheden, lol hebben en schijt aan alles hebben.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:15 schreef Frank_Drebin het volgende:
Lijkt mij persoonlijk helemaal niets zo'n vakantie.
Precies. Maar toch verlang je er naar terug. Niet om er nu heen te gaan, maar er weer heen te gaan als tiener. Onbezonnen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:16 schreef Rozzje het volgende:
[..]
My bad had dat halverwege niet gezien
Maar toch je kan het nog steeds doen maar dan heb je het al zowat allemaal gezien dus ik begrijp het wel
Ik kan me er misschien niet meer zo mee associëren omdat ik nu in die reclames allerlei DJ's en dat soort 'feesten' zie waar ik nogal ver van af sta.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:18 schreef 2013 het volgende:
[..]
Je bent toch ook ooit wel eens geweest? Anders weet je niet wat je gemist hebt. Mooiere tijden waren er niet man, zo rond je 17e - 21e. Geen verantwoordelijkheden, lol hebben en schijt aan alles hebben.
Waarom komt na die leeftijd wel zo'n stom verantwoordelijkheidsgevoel?
Ik heb dit nooit gedaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zag vanavond zo'n hele groep jongeren klaar staan bij een bus die naar Llorret of Blanes
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |