Ritmo post als AlanGarner, dit is iemand andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je weer mocht posten, Ritmo/Loekb?
Scherp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:19 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Ik wist trouwens niet dat je weer mocht posten, Ritmo/Loekb?
Nou rot gewoon op van FOk! en ga je een coma zuipen en kleine jongetjes betasten op het strand als dat is wat je zo graag wil pauper.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:25 schreef 2013 het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: ik mis het daar heen gaan als tiener. Er als 26-jarige heen gaan is niet te vergelijken met toen.
Haha weer zo'n type dat waarschijnlijk z'n hele jeugd in de zomer thuis zat of aan het werk was omdat ie niemand had om mee op vakantie te gaanquote:Op zondag 23 juni 2013 18:00 schreef borbit het volgende:
[..]
Nou rot gewoon op van FOk! en ga je een coma zuipen en kleine jongetjes betasten op het strand als dat is wat je zo graag wil pauper.
Pijnlijk voor je man, pijnlijkquote:Op zondag 23 juni 2013 18:07 schreef 2013 het volgende:
[..]
Haha weer zo'n type dat waarschijnlijk z'n hele jeugd in de zomer thuis zat of aan het werk was omdat ie niemand had om mee op vakantie te gaandoet het nog steeds pijn?
Je hebt totaal geen idee he?En daarnaast lees je niet goed, ik zeg toch dat ik het nu niet meer zou doen. Net zoals dat ik nu niet meer in de speeltuin gaan zitten. Wil niet zeggen dat kind zijn niet leuk was...
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.quote:Op zondag 23 juni 2013 18:12 schreef borbit het volgende:
[..]
Pijnlijk voor je man, pijnlijk__________!
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.
Voor jou is de situatie nog vele malen pijnlijker, jij hebt zo te horen niet eens een jeugd gehad.
Dat je over kleine jongetjes betasten begint geeft de mate van jouw wereldvreemdheid wel aan.
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:20 schreef 2013 het volgende:
[..]
Je hebt echt een goed weerwoord op m'n verhaal man![]()
Volgens mij heb ik toch wel een punt hé?
Weer zo'n goede reactie van je, klasse. Ga lekker in een hoekje huilen over je nare kut-jeugd zonder vrienden, seks of plezier erin.quote:
quote:Op zondag 23 juni 2013 18:26 schreef 2013 het volgende:
[..]
Weer zo'n goede reactie van je, klasse. Ga lekker in een hoekje huilen over je nare kut-jeugd zonder vrienden, seks of plezier erin.
Doei
Respect voor deze manquote:Op zondag 23 juni 2013 18:14 schreef 2013 het volgende:
[..]
Voor mij is het vooral pijnlijk dat ik een geweldige jeugd had en dat die nu voorbij is.
Voor jou is de situatie nog vele malen pijnlijker, jij hebt zo te horen niet eens een jeugd gehad.
Dat je over kleine jongetjes betasten begint geeft de mate van jouw wereldvreemdheid wel aan.
Wat heb ik medelijden met mensen die andere users via DM uit gaan lopen scheldenquote:Op zondag 23 juni 2013 18:46 schreef 2013 het volgende:
Ach, het moet ook wel klote zijn om een eenzame dieptrieste jeugd gehad te hebben. Heb er eigenlijk wel medelijden mee, dat meen ik...
quote:Op zondag 23 juni 2013 19:09 schreef borbit het volgende:
[..]
Wat heb ik medelijden met mensen die andere users via DM uit gaan lopen schelden
En dat doen de meeste mensen van 16 toch welquote:Op zondag 23 juni 2013 19:37 schreef rdwilbrink het volgende:
achja je moet van zulke vakanties houden
toen ik 16 was had ik daar niet echt behoeften aan hoorquote:Op zondag 23 juni 2013 20:30 schreef 2013 het volgende:
[..]
En dat doen de meeste mensen van 16 toch wel
Cultuur snuiven kun je de rest van je leven nog.
Daarom zeg ik ook 'de meeste mensen'quote:Op zondag 23 juni 2013 20:50 schreef rdwilbrink het volgende:
[..]
toen ik 16 was had ik daar niet echt behoeften aan hoor
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |