Wel elke avond vanaf een uur of 12 gaan zuipen en naar de club die naast de camping zat. Verder die camping natuurlijk niet af geweest nee, had wel betere dingen te doenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:49 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
nice, ik neem aan dat je voor de rest die camping ook gewoon niet meer af bent geweest?
mannen wel en vrouwen niet? :/quote:Op zaterdag 22 juni 2013 00:08 schreef Aberkullie het volgende:
[..]
Vanaf Mallorca kwamen we toen dus alles was ineens 3x zo duur. Mannen uit onze groep moesten overal ¤50 entree betalen, bier ¤15. Dan is de lol er snel vanaf.
ojah was alweer bijna vergeten dat alles daar draait op testosteron. Levensgevaarlijk zo'n pumped up bodybuilder on alles wat ongezond is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het waren mooie vakanties, maar ik zou er nu toch absoluut niet aan moeten denken. Mijn broertje ging een week na zijn examen ook weg op zo'n reis, en ik was blij dat ik die avond gewoon chill op mijn nest een film kon gaan kijken..
Moet echt niet meer denken aan zo'n week vol zuipen, chicks regelen in de kroeg, vooral omdat het stoer is. Tussen volk dat een beetje breed voor de kroeg een sigaret staat te roken, en tegen een boksbal aan loopt te slaan. Zou me daar echt niet meer op mijn gemak tussen voelen
Als oude baas zou je daar weleens je voordeel mee kunnen pakken, wanneer je voldoende achter de kiezen hebt moet het toch niet meer zo'n probleem zijn om die jonge kippetjes mee te nemen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 11:00 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Het waren mooie vakanties, maar ik zou er nu toch absoluut niet aan moeten denken. Mijn broertje ging een week na zijn examen ook weg op zo'n reis, en ik was blij dat ik die avond gewoon chill op mijn nest een film kon gaan kijken..
Moet echt niet meer denken aan zo'n week vol zuipen, chicks regelen in de kroeg, vooral omdat het stoer is. Tussen volk dat een beetje breed voor de kroeg een sigaret staat te roken, en tegen een boksbal aan loopt te slaan. Zou me daar echt niet meer op mijn gemak tussen voelen
geboekt via pedo-tours?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Als oude baas zou je daar weleens je voordeel mee kunnen pakken, wanneer je voldoende achter de kiezen hebt moet het toch niet meer zo'n probleem zijn om die jonge kippetjes mee te nemen.
Hahaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Dit is een behoorlijk terechte klacht ja.
Toen ik naar Blanes ging de meest goedkope kutcamping ever uitgezocht en toen bleek dat wij de enige mannen waren op dat Gogo-terrein
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:46 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan ruzie krijg met mevr. Drebin, onze relatie is helaas niet zo open.
Hehe, heb het er wel eens op vakantie met zo'n meid die dat deed erover gehad, maar het is wel keihard werken zei ze. Elk uur word je wel een keer gebelt voor EHBO, of je moet een nieuwe groep ontvangen, of een activiteit opzetten/uitvoeren... en slaap krijg je ook niet, elke nacht wel weer 3 grapjassen die de 'noodlijn' bellen dat het bier op is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 10:57 schreef PatriciaPrecies het volgende:
TS je moet gewoon reisleider worden van zo'n vakantie. Krijg je nog geld voor ook.
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:06 schreef 2013 het volgende:
Zag vanavond zo'n hele groep jongeren klaar staan bij een bus die naar Llorret of Blanes ofzo ging en ik kreeg opeens dikke heimwee naar een aantal jaar terug, toen ik zelf op zulke vakanties ging.
Man, wat waren dat mooie tijden. Ik ga nog steeds wel in de zomer naar een zuidelijk land, maar het is toch anders. Niet meer met een bus of vliegtuig vol Beachmasters of Gogo-idioten lekker 2 weken zuipen, achterlijk doen en achter de chicks aan. Elke avond feest en s'ochtends aan het strand uitbrakken.
'Oud' zijnen dat terwijl ik pas halverwege de 20 ben...
Wow mag ik je handtekeningquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:21 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.
nouja op een gegeven moment wil je ook wel eens iets als een of andere debiele klokkentoren gezien hebben alvorens je weer laat vollopen toch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:21 schreef CAT988h het volgende:
[..]
Ik ben die leeftijd al lang gepasseerd maar ik ga nog steeds met mn vrienden op zuipvakantie. Je doet dus iets fout.
Gay bars zijn ook gratisquote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:45 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
omdat het in jouw voordeel is zeker. vrouwen....
Gewoon ontbijten voor je naar bed gaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 09:44 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Nooit ontbijt omdat je niet wakker bent op dat tijdstip, airco (indien uberhaupt aanwezig) die niet onder de 60 koelt, geen koelkast en afgetrapte gogo hotels en een gigantische tyfusbende. Ja dit is nou precies wat ik mis in mijn leven momenteel.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 23:14 schreef Lt.Surge het volgende:
Ik dacht vroeger, met je ouders die alles betaalden enzo
Cola en ijsjes voor nop![]()
Schatkist ijsjes met plaktattoo's in de dubbele bodemquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
De hele vakantie aan het strand en zwembad met mijn neon roze luchtbed en 's avonds dansen op Mr.Vain en Whigfield. En schatkist ijsjes eten in Spanje.
hele dag in de schrale camping bar je hele vakantiebudget stukslaan op de metalslug machine. Dit was wel op de schrale ikgametmijnoudersmeecamping niet salouquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
De hele vakantie aan het strand en zwembad met mijn neon roze luchtbed en 's avonds dansen op Mr.Vain en Whigfield. En schatkist ijsjes eten in Spanje.
En dan dat luchtbedding pakken en erachter komen dat het kokend heet is door de zon.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:03 schreef Superslechterik het volgende:
[..]![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |