Dat het gezonder is klopt ook voor geen meterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind light ook niet lekker hoor, zo lang niet op dat ik niet eens weet hoe het smaakt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het gezonder is klopt ook voor geen meterDaar stoppen ze ook weer allemaal rotzooi in
Kan je beter normale cola blijven drinken
Nee, limonade ftwquote:
Boks.quote:
Alleen cola. Verder Veel siroopquote:
Nee, alleen in het weekend een paar glazen.quote:
Zit er tenminste veel smaak aan en is beter dan frisdrankquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boks.Dat drinkt ik ook veel. Stiekem alleen omdat ik mijn flesje nooit met kraanwater wil vullen.
Appel-Cranberry smaakjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
Aardbeienlimonade, sinaasappellimonade en appelsap
Voor jou wel ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik emo gif niet vaak hoor, maar ga je dit in elk topic zeggen op page 1 of 2 ?
Ja maar als ik de lapo heb wil ik wel dat er iets zinnigs in staat.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Ik drink alleen frisdank als ik uit eten ga en heel soms op school.
Wat vind jij zinnig dan!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als ik de lapo heb wil ik wel dat er iets zinnigs in staat.
Niet iets stoms als "vol" of "lapo". Dat is nog net weer wat meer een uitdaging.
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
En dan is het ook lekker vers en koud, meestal.
Dat ga ik onthouden voor komend schooljaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.#studentenbespaartip
Vroegâh had ik ook zo'n plastic ding, en daar deed je dan zo'n lege fles in en dan had je een waterpistoolquote:
Is dat een speciale fles?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.#studentenbespaartip
Oh, dat is wel lekker ja. Als ik water in de koelkast heb staan dan heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan cola.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrr dat was vroegâh...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroegâh had ik ook zo'n plastic ding, en daar deed je dan zo'n lege fles in en dan had je een waterpistool
Hoezo? Woont hij bij jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Krabs zit dingen te doen op mijn internet en ik heb me god geen idee wat
Zijn jullie aan het daten dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Teamviewerquote:
iig je dm's en facebook privé berichten lezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een speciale fles?
Want die wil ik dan ook!
Wat een luxequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.
Ik heb amper prive-berichten op Facebook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
iig je dm's en facebook privé berichten lezen.
pics?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.
Maar 27 euro is niet prijzig en dan krijg ik ook niet telkens de neiging nieuwe spa flesjes te halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vul m'n waterflesjes van de Aldi gewoon een aantal keer bij tot ik ze te lelijk vind en dan doe ik ze weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
e halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!
Heb nu al het geld terugverdiend door niet onderweg drinken te kopen. Overigens is zo'n fles best wel een investering. Met zo'n fles doe je jaren, dus niks mee met een beetje 'luxe'.quote:
habe ich nichtquote:
Inderdaad. Je hebt meer flessen die dat hebben, dus je moet gewoon even goed zoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar 27 euro is niet prijzig en dan krijg ik ook niet telkens de neiging nieuwe spa flesjes te halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!
Maar nu nog de naam, ik ga googlen.
Hoezo alleen voor dames?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)rt/9200000005538221/
Is dit hem? Of is deze alleen voor dames?
Ja ik vul mijn Dpa flesjes ook altijd, maar mijn ouders kopen volgens mij altijd Spa als ik vraag om waterflesjes als ze kapot zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vul m'n waterflesjes van de Aldi gewoon een aantal keer bij tot ik ze te lelijk vind en dan doe ik ze weg.
Ik vroeg of ie een vriendin had en toen zei hij nee. Dus ik zeg zo; ooooooquote:
Dan wil hij niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik; het was niet jouw vriend die mij toevoegde he?
want je begint wel een heel gesprek tegen mij..
Hij is stil
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je hebt 'm niet bijgevuld met water toen 'ie leeg was he?.
Die gast, faalt hard. Erg hardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag ik geen gesprek met je hebben dan??
En als ik het zelf was, is dat erg dan??
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
Spatieloos
http://www.bever.nl/sigg-(...)c30004?id_colour=418
Iets voor jou?
Het maakt verder ook niets uit welk merk je hebt, ik geloof dat die van spa steviger zijn en dan misschien ook langer mee gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik vul mijn Dpa flesjes ook altijd, maar mijn ouders kopen volgens mij altijd Spa als ik vraag om waterflesjes als ze kapot zijn.
Maar ik heb ook vaak AH flesjesm en die zijn ook wel goedkoop. Geen Aldi dichtbij hier :/
Ik wil ook geen bekertje! Ik kan niks anders vinden :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor dames?Dat is trouwens een thermosfles waar je uit een bekertje moet drinken. Dat heb ik niet.
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op schoolquote:
Dat is eigenlijk wel coolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
Spatieloos
http://www.bever.nl/sigg-(...)c30004?id_colour=418
Iets voor jou?
Niet dezelfde, maar volgens de omschrijving ook een geïsoleerde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil ook geen bekertje! Ik kan niks anders vinden :/
Okéquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik heb dit keer shampoo van nivea gebruikt uit zo'n proef zakje, het heette free time ofzo. Als ik nu aan mijn arm ruik ruik ik wel wat''Stervrucht met verzorgende aloe vera''
Ik neem ze wel allebeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dezelfde, maar volgens de omschrijving ook een geïsoleerde.
http://www.bever.nl/polar(...)40016?id_colour=1204
Ook nog goed voor mijn spiertjes danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
Die van mij is trouwens van roestvrij staal. Ook best zwaar.![]()
Hij komt beetje onzeker over of niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op school
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Ja, en je moet niet te lang wachten met die proefzakjes want dan droogt het op
. Daar kwam ik een keer achter.
Maar ik gebruik meestal lekker veel om me in te zepen dus ik ruik mezelf eigenlijk altijd wel.
wanhopig*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij komt beetje onzeker over of niet?
Arme jongenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op school
Oh, dan valt 'ie voor mij al af. Hopelijk is dat plastic ding lichter dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
Die van mij is trouwens van roestvrij staal. Ook best zwaar.![]()
Koop een plastic shopper voor als je boodschappen gaat doen. Scheelt plastic, jwt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik vind zulke dingen wel cool.
Hosselen via FB = onzekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij komt beetje onzeker over of niet?
Ja, dat is waar. Dan is het handig als je wat verschillende hebt met luchtjes die je allemaal wel lekker vindt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]Maar als je lang dezelfde geur draagt ruik je het op een gegeven moment niet meer
Heb ik ook met mijn EDT en zelfde voor deodorant
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
Ik zag vandaag bij de DA busjongen![]()
![]()
mijn leven is compleet.
Wie is dat danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
mijn leven is compleet.
Kent = HERKENTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je iemand in het echt al kent ja.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
mijn leven is compleet.
Dat is toch ook een shopper?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus niet doen, wij hebben gewoon zo'n mooie grote plus tas.
Ik kwam een jongen tegen bij de bushalte en hij was echt leuk. En heel kort mee gepraat. En toen hij uitstapte zei hij doei tegen mij en dat vond ik wel leukquote:
Oh, weet ik nietquote:
Oké dan, lucky!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kwam een jongen tegen bij de bushalte en hij was echt leuk. En heel kort mee gepraat. En toen hij uitstapte zei hij doei tegen mij en dat vond ik wel leukMaar ik wist dus niet wie het was. Maar toen zag ik hem dus vandaag werken
Nu weten we wie er elke dag naar de DA gaat komende tijdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kwam een jongen tegen bij de bushalte en hij was echt leuk. En heel kort mee gepraat. En toen hij uitstapte zei hij doei tegen mij en dat vond ik wel leukMaar ik wist dus niet wie het was. Maar toen zag ik hem dus vandaag werken
Ik heb bijna altijd iets van een extra tas bij mij. Zo knullig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Oh, weet ik niet
Maar is geen plastic dacht ik. En ik heb hem al dus hoef het niet nog eens te kopen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik dacht: die zie ik nooit meerquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Nu weten we wie er elke dag naar de DA gaat komende tijd
checkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Spatieloos het volgende:
[..], cool!
Als nodig dit maar niet lees dan.
Wel z'n nummer geregeld in de da dan?quote:
Ik neem bijna altijd mijn schooltas mee, omdat ik altijd wel dingen meeneem als ik ergens heen ga. Dus eigenlijk ik ook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:25 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb bijna altijd iets van een extra tas bij mij. Zo knullig.![]()
Het is altijd wel handig om een tas bij je te hebben jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik neem bijna altijd mijn schooltas mee, omdat ik altijd wel dingen meeneem als ik ergens heen ga. Dus eigenlijk ik ook.
Nee, hoe doe ik dat :Squote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:27 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Wel z'n nummer geregeld in de da dan?
Shop anders gewoon via internet.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens een keer echt gaan shoppen, maar dat is zo raar om alleen te doen of met mams :/
Ik ga wel een vriendin zoeken ofso, dan kan ik samen shoppen.
Wachten tot hij klaar is?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, hoe doe ik dat :S
hij was klanten aan het helpen.
Koop condooms en ga een gesprek met hem aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Broer(s), zus(sen), vrienden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens een keer echt gaan shoppen, maar dat is zo raar om alleen te doen of met mams :/
oke heb je zijn nummer alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, doen. Met je moeder lijkt me niet echt handigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
toto!!!!!quote:
Niet in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil jij samen shoppen? Waar woon je?
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het raar is!quote:
Deze man weet hoe het werktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon praatje maken als hij klaar is. Kijken of je klik voelt: zo ja, bied aan om een keer wat te gaan doen buiten werktijd oid. Sowieso is t altijd een goede om te oefenen in winkels enzo, medewerkers willen maar al te graag met je praten/je helpen namelijk.
hé zullen wij samen shoppen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het raar is!
Misschien is er wel een Fok!er die met mij wil shoppen, en nee dat hoeft geen relatie te worden!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.
Slim bezig. Volgende keer wat rustiger doen, dit topic is niks zonder Toto69!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Toto69 het volgende:
ik ben half doodbenauwdheid buiten en 2 uur lang fanatiek gevoetbald
Ik ben niet altijd slim neequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Slim bezig. Volgende keer wat rustiger doen, dit topic is niks zonder Toto69!
Heel onopvallend iets vragen is raar..quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.
Jij moet ook mee!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik zie een vriendschap bloeien tussen jullie twee
Voor jou wel ja, jij bent een jongen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
awkward as phuck om over tampons te beginnen, lijken me veel betere producten om naar te vragen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heel onopvallend iets vragen is raar..
Sof Fluisterend: Hey wat is je nummer?
Jongen: Zei je wat?
Sof:![]()
![]()
![]()
![]()
Hihiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik ben niet altijd slim nee, haha das wel lief
Dat durf ik echt niet hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon praatje maken als hij klaar is. Kijken of je klik voelt: zo ja, bied aan om een keer wat te gaan doen buiten werktijd oid. Sowieso is t altijd een goede om te oefenen in winkels enzo, medewerkers willen maar al te graag met je praten/je helpen namelijk.
Hij is ook een jongen. Dingen als tampons en condooms zijn gewoon "beladen" onderwerpen en al helemaal als je zo'n onzeker meisje als sof hebtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Voor jou wel ja, jij bent een jongen.
En het was maar een voorbeeld hoor, het mag ook wat anders zijn.
Nee, ik bedoel gewoon zo van dat je hem vraagt of 'ie hier in de stad woont en of 'ie daar al lang werkt en dan zo even tussendoor wat z'n nummer isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:32 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heel onopvallend iets vragen is raar..
Sof Fluisterend: Hey wat is je nummer?
Jongen: Zei je wat?
Sof:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Mwah, maar dit gaat om niet om meisjeskleding.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Vast wel, jij bent een meisje, meisjes zijn goede shoppers.
Ik heb altijd al in een jurkje willen lopen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mwah, maar dit gaat om niet om meisjeskleding.
Ik wil best meisjeskleding kopen hoor, als het me maar goed staat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
[..]
Mwah, maar dit gaat om niet om meisjeskleding.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb altijd al in een jurkje willen lopen hoor
Op naar de Coolcat.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil best meisjeskleding kopen hoor, als het me maar goed staat.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Pastapipos het volgende:
Gewoon geen nummers vragen maar je mobiel open zetten op "nieuw contact" en in haar handen drukken
Like a bossquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Pastapipos het volgende:
Gewoon geen nummers vragen maar je mobiel open zetten op "nieuw contact" en in haar handen drukken
Ja, en? Hij werkt daar. Sof is een meisje en heeft die dingen nodig hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hij is ook een jongen. Dingen als tampons en condooms zijn gewoon "beladen" onderwerpen en al helemaal als je zo'n onzeker meisje als sof hebt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en? Hij werkt daar. Sof is een meisje en heeft die dingen nodig hoor.
Maar zoals ik al zei was het maar een voorbeeld. Ze kan 'm ook vragen waar de huismerk crèmespoeling staat ofzo.
Als je een verlegen meisje bent dan is dat super schattig als je dat bij een jongen doet. Moet je wel blozen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Pastapipos het volgende:
Dan zou ik eerder voor een haarproduct gaan dan tamponsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei was het maar een voorbeeld. Ze kan 'm ook vragen waar de huismerk crèmespoeling staat ofzo.
Hahah, wel een beetje apart als meisjes dat zouden doen though. Wel +1 als ik die een keer tegen me gebruikt krijgquote:
Zou ideaal zijn geweest als Vaderdag nog niet was geweest. Tips vragen, jwt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah, wel een beetje apart als meisjes dat zouden doen though. Wel +1 als ik die een keer tegen me gebruikt krijg
Ja sorry hoor, ik moest gewoon even snel iets bedenken en tampons was het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een haarproduct gaan dan tampons
Kijk, een expertquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn geweest als Vaderdag nog niet was geweest. Tips vragen, jwt.
Heb je gelezen wat ik als laatste tegen je zei?quote:
Ojaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nodig is iemand uit deze SC en die heeft een oogje op sof en ik vind het een leuk stel.
heh wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik als laatste tegen je zei?
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik moest gewoon even snel iets bedenken en tampons was het eerste waar ik aan dacht.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Sof, als jij naar die uitgaansmeet gaat ben ik je wingman
Nog nooit geprobeerd hoor.quote:
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd hoor.Maar lijkt mij wel wat natuurlijker dan gênant tampons zoeken oid.
Heb je ook meteen een redelijk normaal gesprek.
Jeetje, ga er nou niet zo diep op in. Als ik een nummer had moeten scoren dan had ik er ook wel wat langer over nagedacht hoor wat ik zou vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.
Ja maar dat is niet eerlijk. Jij hebt bedenktijd gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd hoor.Maar lijkt mij wel wat natuurlijker dan gênant tampons zoeken oid.
Heb je ook meteen een redelijk normaal gesprek.
Dit. toen ik in supermarkt werkte heb ik vaker de vraag naar tampons gehad (waren net verplaatst). Je ziet wel dat de meeste meiden/vrouwen wel gespannen zijn als ze dat vragenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.
Jij kon toch ook wat langer nadenken!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk. Jij hebt bedenktijd gehad.
Voor of na gebruik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog een aanvulling op Adora's tamponscené: heel romantisch je nummer op een tampon schrijven en aan hem geven.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog een aanvulling op Adora's tamponscené: heel romantisch je nummer op een tampon schrijven en aan hem geven.
hahaha en dan met een rode stift en dan naar zijn hoofd gooienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Dan wordt het meer een horror-datequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tijdens gebruik!
Echt een kunst om dat met bloed te schrijven.
Nu ben je schattig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG ik wou gewoon dat ik kon verdwijnen nu![]()
![]()
.
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet gaquote:
haha horror, bloed. hihiquote:
Juli, dus nog een maand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet ga
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet ga
Ga jij wel dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurt
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
De volgende TT wordt niet iets met tampons he?.
We shall seequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
De volgende TT wordt niet iets met tampons he?.
huhquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
Sof en ik hebben dan een roddelmeet over jullie.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
Volgende TT; versier trucs met tampons.
grgr
Versier ze met tampons.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
Volgende TT; versier trucs met tampons.
grgr
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurt
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoEn ik woon wel dichtbij, maar uitgaan is niks voor mij eigenlijk.
Wij lijken vet hard op elkaar weet je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoEn ik woon wel dichtbij, maar uitgaan is niks voor mij eigenlijk.
Ze drinkt geen wijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders over
ga meeten!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij lijken vet hard op elkaar weet je.
Weet niet. T is iig niet super ver wegquote:
quote:
TOTO EN SOFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als er een leuke groep mee gaat stappen ben ik wel voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weet niet. T is iig niet super ver wegJij?
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders over
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is maar een maandje vooruit hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom drink je eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.
Ja maar ook al drink je niet kan je toch nog wel mee?: +quote:
Nee joh, ik kan dat echt nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is maar een maandje vooruit hoorMaar probeer t een keer, gaan we wat nummers voor je regelen enzo. Misschien komen we zelfs da jongen wel tegen in de stad
weet ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ook al drink je niet kan je toch nog wel mee?: +
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week wel een paar dagen vrij![]()
Retourtje Arnhem kost mij 16 euro wtf
Alcohol is vies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom drink je eigenlijk niet
droog je niet uit dan
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoorquote:
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uit
Probeer maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoor
Of toch wel
Je moet het leren drinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
hahaahah alcohol proef je toch niet whehehehheee
Gelijk pilletjes erbij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoor
Of toch wel
hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uit
heb je het wel ooit geprobeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
sof dronken voeren heuj heujquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Flugeltjes enzo moet Sof wel lekker vinden, dat kan niet anders, dat `is'' gewoon siroop
klinkt fucking ranzig andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Flugeltjes enzo moet Sof wel lekker vinden, dat kan niet anders, dat `is'' gewoon siroop
Tuurlijk welquote:
Ik weet niet of ik tijd hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week wel een paar dagen vrij![]()
Retourtje Arnhem kost mij 16 euro wtf
Daar wordt je niet dronken vanquote:
Ja, je moet ergens beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Zelfde karakter jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. gaan niet uit.
2. drinken niet.
3. zelfde karakter
Zoete troepquote:
ik ga niet iets leren drinken dat ik niet lekker vind om erbij te horen.quote:
Als je niet wilt meeten mag je het ook eerlijk zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik tijd hebVolgens mij alleen maandag, maar weet niet zeker
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet iets leren drinken dat ik niet lekker vind om erbij te horen.
Lotgenootquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks ben je 60 en dan ontdek je pas hoe het is en dan denk je shit had ik maar een tijdmachinequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar straks ben je 60 en dan ontdek je pas hoe het is en dan denk je shit had ik maar een tijdmachine
maar die heb ik niet dus zal ik blijven sparen, sparen voor een tijdmachine
Bier niet, wijn wel. Gadverdamme wat een vieze zooiquote:
Nou niet met elke drank hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?
Dat is met drank hetzelfde.
Veeeeeel te zoetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Bier niet, wijn wel. Gadverdamme wat een vieze zooi![]()
en van die mixjes, bah bah bah
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?
Dat is met drank hetzelfde.
Ik kan een subtiele scotch wel waarderenquote:
HET IS TOTO DAGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef LETMEIN het volgende:
Ekstra Weekend: "Ja, iemand die lachend klaarkomt."
Ik jaag haar niet op, ik zeg alleen wat veel mensen doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.
Er zitten ook voordelen aan hoor. Gezelligheid, loskomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.
elke dag een glas rode wijn is gezond voor je hoor? Dus niet alleen maar nadelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |