quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.
Ja maar dat is niet eerlijk. Jij hebt bedenktijd gehadquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd hoor.Maar lijkt mij wel wat natuurlijker dan gênant tampons zoeken oid.
Heb je ook meteen een redelijk normaal gesprek.
Dit. toen ik in supermarkt werkte heb ik vaker de vraag naar tampons gehad (waren net verplaatst). Je ziet wel dat de meeste meiden/vrouwen wel gespannen zijn als ze dat vragenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.
Jij kon toch ook wat langer nadenken!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:39 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet eerlijk. Jij hebt bedenktijd gehad.
Voor of na gebruik?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog een aanvulling op Adora's tamponscené: heel romantisch je nummer op een tampon schrijven en aan hem geven.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Ik heb nog een aanvulling op Adora's tamponscené: heel romantisch je nummer op een tampon schrijven en aan hem geven.
hahaha en dan met een rode stift en dan naar zijn hoofd gooienquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:40 schreef Ezell het volgende:
Dan wordt het meer een horror-datequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Tijdens gebruik!
Echt een kunst om dat met bloed te schrijven.
Nu ben je schattig.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:41 schreef AdoraBelle het volgende:
OMG ik wou gewoon dat ik kon verdwijnen nu![]()
![]()
.
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet gaquote:
haha horror, bloed. hihiquote:
Juli, dus nog een maand.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet ga
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh, wanneer is die? 25 juni ofzo? En ik denk dat ik niet ga
Ga jij wel dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurt
Goed idee.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
De volgende TT wordt niet iets met tampons he?.
We shall seequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef AdoraBelle het volgende:
De volgende TT wordt niet iets met tampons he?.
huhquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Ezell het volgende:
Sof en ik hebben dan een roddelmeet over jullie.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
Volgende TT; versier trucs met tampons.
grgr
Versier ze met tampons.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:44 schreef xcachet het volgende:
Volgende TT; versier trucs met tampons.
grgr
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:43 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Juli. En hoezo niet? Je woont er toch in de buurt
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders overquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoEn ik woon wel dichtbij, maar uitgaan is niks voor mij eigenlijk.
Wij lijken vet hard op elkaar weet je.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh. Ehm. weet niet. Ik plan niet maanden vooruit ofzoEn ik woon wel dichtbij, maar uitgaan is niks voor mij eigenlijk.
Ze drinkt geen wijnquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders over
ga meeten!!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Wij lijken vet hard op elkaar weet je.
Weet niet. T is iig niet super ver wegquote:
quote:
TOTO EN SOFquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Als er een leuke groep mee gaat stappen ben ik wel voor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Weet niet. T is iig niet super ver wegJij?
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Daar denk je na een paar wijntjes wel anders over
Wat nog meer dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Is maar een maandje vooruit hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:45 schreef supersof het volgende:
[..]
waarom drink je eigenlijk nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik drink niet. Dat is ook een reden dus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |