Like a bossquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Pastapipos het volgende:
Gewoon geen nummers vragen maar je mobiel open zetten op "nieuw contact" en in haar handen drukken
Ja, en? Hij werkt daar. Sof is een meisje en heeft die dingen nodig hoor.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:34 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hij is ook een jongen. Dingen als tampons en condooms zijn gewoon "beladen" onderwerpen en al helemaal als je zo'n onzeker meisje als sof hebt
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja, en? Hij werkt daar. Sof is een meisje en heeft die dingen nodig hoor.
Maar zoals ik al zei was het maar een voorbeeld. Ze kan 'm ook vragen waar de huismerk crèmespoeling staat ofzo.
Als je een verlegen meisje bent dan is dat super schattig als je dat bij een jongen doet. Moet je wel blozen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:35 schreef Pastapipos het volgende:
Gewoon geen nummers vragen maar je mobiel open zetten op "nieuw contact" en in haar handen drukken
Dan zou ik eerder voor een haarproduct gaan dan tamponsquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Maar zoals ik al zei was het maar een voorbeeld. Ze kan 'm ook vragen waar de huismerk crèmespoeling staat ofzo.
Hahah, wel een beetje apart als meisjes dat zouden doen though. Wel +1 als ik die een keer tegen me gebruikt krijgquote:
Zou ideaal zijn geweest als Vaderdag nog niet was geweest. Tips vragen, jwt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik zou het juist leuk vindenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Hahah, wel een beetje apart als meisjes dat zouden doen though. Wel +1 als ik die een keer tegen me gebruikt krijg
Ja sorry hoor, ik moest gewoon even snel iets bedenken en tampons was het eerste waar ik aan dachtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:36 schreef nodig het volgende:
[..]
Dan zou ik eerder voor een haarproduct gaan dan tampons
Kijk, een expertquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Ezell het volgende:
[..]
Zou ideaal zijn geweest als Vaderdag nog niet was geweest. Tips vragen, jwt.
Heb je gelezen wat ik als laatste tegen je zei?quote:
Ojaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Toto69 het volgende:
[..]
nodig is iemand uit deze SC en die heeft een oogje op sof en ik vind het een leuk stel.
heh wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Heb je gelezen wat ik als laatste tegen je zei?
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeftquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:37 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja sorry hoor, ik moest gewoon even snel iets bedenken en tampons was het eerste waar ik aan dacht.
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:33 schreef Pastapipos het volgende:
Sof, als jij naar die uitgaansmeet gaat ben ik je wingman
Nog nooit geprobeerd hoor.quote:
Hallo mevrouw kan ik u toevallig tampons aanbieden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nog nooit geprobeerd hoor.Maar lijkt mij wel wat natuurlijker dan gênant tampons zoeken oid.
Heb je ook meteen een redelijk normaal gesprek.
Jeetje, ga er nou niet zo diep op in. Als ik een nummer had moeten scoren dan had ik er ook wel wat langer over nagedacht hoor wat ik zou vragen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Als je het puur doet om nummer te scoren zou ik er niet warm van worden als een meisje op tampons komt vragen, heb je ook nog dikke kans dat die jongen dikke truus van achter de kassa roept omdat hij er geen verstand van heeft
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |