Ja maar ook al drink je niet kan je toch nog wel mee?: +quote:
Nee joh, ik kan dat echt nietquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Is maar een maandje vooruit hoorMaar probeer t een keer, gaan we wat nummers voor je regelen enzo. Misschien komen we zelfs da jongen wel tegen in de stad
weet ikquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja maar ook al drink je niet kan je toch nog wel mee?: +
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week wel een paar dagen vrij![]()
Retourtje Arnhem kost mij 16 euro wtf
Alcohol is vies.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
waarom drink je eigenlijk niet
droog je niet uit dan
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoorquote:
Dat is niet veelquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uit
Probeer maar.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoor
Of toch wel
Je moet het leren drinkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
hahaahah alcohol proef je toch niet whehehehheee
Gelijk pilletjes erbij.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is niet dat we stiekem drank in je colaatje gooien hoor
Of toch wel
hahaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Jij werkt 80 uur in een week, dus dat maakt niet uit
heb je het wel ooit geprobeerdquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
sof dronken voeren heuj heujquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Flugeltjes enzo moet Sof wel lekker vinden, dat kan niet anders, dat `is'' gewoon siroop
klinkt fucking ranzig andersquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Flugeltjes enzo moet Sof wel lekker vinden, dat kan niet anders, dat `is'' gewoon siroop
Tuurlijk welquote:
Ik weet niet of ik tijd hebquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef nodig het volgende:
[..]![]()
![]()
Volgende week wel een paar dagen vrij![]()
Retourtje Arnhem kost mij 16 euro wtf
Daar wordt je niet dronken vanquote:
Ja, je moet ergens beginnen natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef Fok-it het volgende:
Zelfde karakter jaquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
1. gaan niet uit.
2. drinken niet.
3. zelfde karakter
Zoete troepquote:
ik ga niet iets leren drinken dat ik niet lekker vind om erbij te horen.quote:
Als je niet wilt meeten mag je het ook eerlijk zeggen hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:50 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik tijd hebVolgens mij alleen maandag, maar weet niet zeker
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
ik ga niet iets leren drinken dat ik niet lekker vind om erbij te horen.
Lotgenootquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:48 schreef supersof het volgende:
[..]
Alcohol is vies.
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
maar straks ben je 60 en dan ontdek je pas hoe het is en dan denk je shit had ik maar een tijdmachinequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:51 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
maar straks ben je 60 en dan ontdek je pas hoe het is en dan denk je shit had ik maar een tijdmachine
maar die heb ik niet dus zal ik blijven sparen, sparen voor een tijdmachine
Bier niet, wijn wel. Gadverdamme wat een vieze zooiquote:
Nou niet met elke drank hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?
Dat is met drank hetzelfde.
Veeeeeel te zoetquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef supersof het volgende:
[..]
Bier niet, wijn wel. Gadverdamme wat een vieze zooi![]()
en van die mixjes, bah bah bah
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:52 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als jij iets nieuws eet heb je toch ook vaak dat je het eerst niet zo lekker vindt en daarna blijkt het toch wel lekker te zijn?
Dat is met drank hetzelfde.
Ik kan een subtiele scotch wel waarderenquote:
HET IS TOTO DAGquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef LETMEIN het volgende:
Ekstra Weekend: "Ja, iemand die lachend klaarkomt."
Ik jaag haar niet op, ik zeg alleen wat veel mensen doen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.
Er zitten ook voordelen aan hoor. Gezelligheid, loskomen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom je het zou willen leren drinken? Wtf man. Er zitten alleen maar nadelen aan. Het is juist goed als mensen het niet lusten, dus ga haar niet opjagen.
elke dag een glas rode wijn is gezond voor je hoor? Dus niet alleen maar nadelenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:53 schreef zwerty het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |