Dat het gezonder is klopt ook voor geen meterquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:02 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vind light ook niet lekker hoor, zo lang niet op dat ik niet eens weet hoe het smaakt.
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat het gezonder is klopt ook voor geen meterDaar stoppen ze ook weer allemaal rotzooi in
Kan je beter normale cola blijven drinken
Nee, limonade ftwquote:
Boks.quote:
Alleen cola. Verder Veel siroopquote:
Nee, alleen in het weekend een paar glazen.quote:
Zit er tenminste veel smaak aan en is beter dan frisdrankquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Boks.Dat drinkt ik ook veel. Stiekem alleen omdat ik mijn flesje nooit met kraanwater wil vullen.
Appel-Cranberry smaakjequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:05 schreef TienVingers het volgende:
Aardbeienlimonade, sinaasappellimonade en appelsap
Voor jou wel ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
Ik emo gif niet vaak hoor, maar ga je dit in elk topic zeggen op page 1 of 2 ?
Ja maar als ik de lapo heb wil ik wel dat er iets zinnigs in staat.quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Ezell het volgende:
Ik drink alleen frisdank als ik uit eten ga en heel soms op school.
Wat vind jij zinnig dan!?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ja maar als ik de lapo heb wil ik wel dat er iets zinnigs in staat.
Niet iets stoms als "vol" of "lapo". Dat is nog net weer wat meer een uitdaging.
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:06 schreef Spatieloos het volgende:
[..]![]()
En dan is het ook lekker vers en koud, meestal.
Dat ga ik onthouden voor komend schooljaarquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.#studentenbespaartip
Vroegâh had ik ook zo'n plastic ding, en daar deed je dan zo'n lege fles in en dan had je een waterpistoolquote:
Is dat een speciale fles?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Mja, ik heb een waterfles waar drinken ook best lang in koud blijft. Heb dus altijd wel iets van koel drinken bij me.#studentenbespaartip
Oh, dat is wel lekker ja. Als ik water in de koelkast heb staan dan heb ik eigenlijk ook geen behoefte aan cola.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrr dat was vroegâh...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef xcachet het volgende:
[..]
Vroegâh had ik ook zo'n plastic ding, en daar deed je dan zo'n lege fles in en dan had je een waterpistool
Hoezo? Woont hij bij jou?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Krabs zit dingen te doen op mijn internet en ik heb me god geen idee wat
Zijn jullie aan het daten dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Teamviewerquote:
iig je dm's en facebook privé berichten lezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:09 schreef Fok-it het volgende:
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:08 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is dat een speciale fles?
Want die wil ik dan ook!
Wat een luxequote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.
Ik heb amper prive-berichten op Facebook.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
iig je dm's en facebook privé berichten lezen.
pics?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, met een thermosachtige binnenkant. Maar het is niet zo'n standaard thermosfles waar je uit de dop moet drinken. De naam ben ik nu even kwijt, maar ik weet wel dat 'ie prijzig was. Iets van 27 euro.
Maar 27 euro is niet prijzig en dan krijg ik ook niet telkens de neiging nieuwe spa flesjes te halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik vul m'n waterflesjes van de Aldi gewoon een aantal keer bij tot ik ze te lelijk vind en dan doe ik ze weg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
e halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!
Heb nu al het geld terugverdiend door niet onderweg drinken te kopen. Overigens is zo'n fles best wel een investering. Met zo'n fles doe je jaren, dus niks mee met een beetje 'luxe'.quote:
habe ich nichtquote:
Inderdaad. Je hebt meer flessen die dat hebben, dus je moet gewoon even goed zoeken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar 27 euro is niet prijzig en dan krijg ik ook niet telkens de neiging nieuwe spa flesjes te halen ofso, want dat is eigenlijk veel duurder!
Maar nu nog de naam, ik ga googlen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |