Koop condooms en ga een gesprek met hem aan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Nee, hoe doe ik dat :S
hij was klanten aan het helpen.
Broer(s), zus(sen), vrienden?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens een keer echt gaan shoppen, maar dat is zo raar om alleen te doen of met mams :/
Ik ga wel een vriendin zoeken ofso, dan kan ik samen shoppen.
oke heb je zijn nummer alquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:24 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik kwam een jongen tegen bij de bushalte en hij was echt leuk. En heel kort mee gepraat. En toen hij uitstapte zei hij doei tegen mij en dat vond ik wel leukMaar ik wist dus niet wie het was. Maar toen zag ik hem dus vandaag werken
Ja, doen. Met je moeder lijkt me niet echt handigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:28 schreef Spatieloos het volgende:
Ik moet eens een keer echt gaan shoppen, maar dat is zo raar om alleen te doen of met mams :/
Ik ga wel een vriendin zoeken ofso, dan kan ik samen shoppen.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
toto!!!!!quote:
Niet in Zuid-Hollandquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:30 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wil jij samen shoppen? Waar woon je?
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het raar is!quote:
Deze man weet hoe het werktquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Pastapipos het volgende:
[..]
Gewoon praatje maken als hij klaar is. Kijken of je klik voelt: zo ja, bied aan om een keer wat te gaan doen buiten werktijd oid. Sowieso is t altijd een goede om te oefenen in winkels enzo, medewerkers willen maar al te graag met je praten/je helpen namelijk.
hé zullen wij samen shoppen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik zeg net dat het raar is!
Misschien is er wel een Fok!er die met mij wil shoppen, en nee dat hoeft geen relatie te worden!
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:31 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Vraag hem waar de tampons liggen en als 'ie dan met je daarheen loopt dan praat je nog wat met 'm en vraag je opeens zo heel onopvallend z'n nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |