Hoezo alleen voor dames?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/a(...)rt/9200000005538221/
Is dit hem? Of is deze alleen voor dames?
Ja ik vul mijn Dpa flesjes ook altijd, maar mijn ouders kopen volgens mij altijd Spa als ik vraag om waterflesjes als ze kapot zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:12 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Ik vul m'n waterflesjes van de Aldi gewoon een aantal keer bij tot ik ze te lelijk vind en dan doe ik ze weg.
Ik vroeg of ie een vriendin had en toen zei hij nee. Dus ik zeg zo; ooooooquote:
Dan wil hij niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik; het was niet jouw vriend die mij toevoegde he?
want je begint wel een heel gesprek tegen mij..
Hij is stil
Nee hoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 19:55 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En je hebt 'm niet bijgevuld met water toen 'ie leeg was he?.
Die gast, faalt hard. Erg hardquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Mag ik geen gesprek met je hebben dan??
En als ik het zelf was, is dat erg dan??
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
Spatieloos
http://www.bever.nl/sigg-(...)c30004?id_colour=418
Iets voor jou?
Het maakt verder ook niets uit welk merk je hebt, ik geloof dat die van spa steviger zijn en dan misschien ook langer mee gaan.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja ik vul mijn Dpa flesjes ook altijd, maar mijn ouders kopen volgens mij altijd Spa als ik vraag om waterflesjes als ze kapot zijn.
Maar ik heb ook vaak AH flesjesm en die zijn ook wel goedkoop. Geen Aldi dichtbij hier :/
Ik wil ook geen bekertje! Ik kan niks anders vinden :/quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:13 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoezo alleen voor dames?Dat is trouwens een thermosfles waar je uit een bekertje moet drinken. Dat heb ik niet.
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op schoolquote:
Dat is eigenlijk wel coolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:16 schreef Ezell het volgende:
Spatieloos
http://www.bever.nl/sigg-(...)c30004?id_colour=418
Iets voor jou?
Niet dezelfde, maar volgens de omschrijving ook een geïsoleerde.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik wil ook geen bekertje! Ik kan niks anders vinden :/
Okéquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:14 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee hoor![]()
Ik heb dit keer shampoo van nivea gebruikt uit zo'n proef zakje, het heette free time ofzo. Als ik nu aan mijn arm ruik ruik ik wel wat''Stervrucht met verzorgende aloe vera''
Ik neem ze wel allebeiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef Ezell het volgende:
[..]
Niet dezelfde, maar volgens de omschrijving ook een geïsoleerde.
http://www.bever.nl/polar(...)40016?id_colour=1204
Ook nog goed voor mijn spiertjes danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
Die van mij is trouwens van roestvrij staal. Ook best zwaar.![]()
Hij komt beetje onzeker over of niet?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op school
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:18 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Oké. Ja, en je moet niet te lang wachten met die proefzakjes want dan droogt het op
. Daar kwam ik een keer achter.
Maar ik gebruik meestal lekker veel om me in te zepen dus ik ruik mezelf eigenlijk altijd wel.
wanhopig*quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij komt beetje onzeker over of niet?
Arme jongenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:17 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik herken hem wel, hij zat in 3 havo bij mij op school
Oh, dan valt 'ie voor mij al af. Hopelijk is dat plastic ding lichter dan...quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef Ezell het volgende:
Die van mij is trouwens van roestvrij staal. Ook best zwaar.![]()
Koop een plastic shopper voor als je boodschappen gaat doen. Scheelt plastic, jwt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:20 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja, ik ook! Ik vind zulke dingen wel cool.
Hosselen via FB = onzekerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hij komt beetje onzeker over of niet?
Ja, dat is waar. Dan is het handig als je wat verschillende hebt met luchtjes die je allemaal wel lekker vindt.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:19 schreef nodig het volgende:
[..]Maar als je lang dezelfde geur draagt ruik je het op een gegeven moment niet meer
Heb ik ook met mijn EDT en zelfde voor deodorant
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
Ik zag vandaag bij de DA busjongen![]()
![]()
mijn leven is compleet.
Wie is dat danquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
mijn leven is compleet.
Kent = HERKENTquote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:21 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel als je iemand in het echt al kent ja.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:22 schreef supersof het volgende:
OMG OMG OMG
![]()
mijn leven is compleet.
Dat is toch ook een shopper?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 20:23 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ja dat ga ik dus niet doen, wij hebben gewoon zo'n mooie grote plus tas.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |