SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Dat is althans de uitkomst van een door Der Spiegel georganiseerd onderzoek. De Duitse krant liet diverse spelers door een ingewikkelde technologie testen
Ik mis VIquote:
Lodeiroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Uruguay mist een goede aanvallende middenvelder, een spelverdeler.
als je nu lodeiro zegt koek ik jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Lodeiroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Een nieuwe Enzo Francescoli.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Pwèèèp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Af en toe hoor je een verdwaalde vuvuzela
billenkoekquote:
1/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit inmiddels ook weer in Brazilië. Is het toch niet helemaal geworden.
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit inmiddels ook weer in Brazilië. Is het toch niet helemaal geworden.
Suarez op 10?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoor
Lijkt me ook beter, maar Suarez gaat teveel voor de eigen actie om een goede spelverdeler te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoor
Kan je beter Forlan neerzetten. Iemand met meer overzicht. Suarez wil alleen maar rommelen. Lekker voorin zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan? Is gewoon de beste optie
Had ik wel verwacht , van mij krijg je een -56342/10quote:
Ik geloof van wel, ben toen zelf een paar jaar terug naar bwin gegaan omdat ze goede livestreams hadden van de Spaanse competitie. Maar toen had ik nog geen Sport1.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hebben die over het algemeen betere odds? Of weet je dat niet?
SOW, niet te zuinigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht , van mij krijg je een -56342/10
Uruguay moet juist meer een speler hebben die vanuit het middenveld over de aanval klapt en daar wil jij Forlan voor gebruiken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter Forlan neerzetten. Iemand met meer overzicht. Suarez wil alleen maar rommelen. Lekker voorin zetten.
Zo staat hij nu ook. Maar ik zou Lodeiro opstellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uruguay moet juist meer een speler hebben die vanuit het middenveld over de aanval klapt en daar wil jij Forlan voor gebruiken?
Omdat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo staat hij nu ook. Maar ik zou Lodeiro opstellen.
Via jouw vorige grappen waar ik een 0/10 en een 10/10 op gaf moest ik om de grap van capuchon_jongen eerlijk te beoordelen diep de min getallen in.quote:
capuchon_jongen min minquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via jouw vorige grappen waar ik een 0/10 en een 10/10 op gaf moest ik om de grap van capuchon_jongen eerlijk te beoordelen diep de min getallen in.
Mijn exacte formule houd ik liever geheim.
bwin mist el zorroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, ben toen zelf een paar jaar terug naar bwin gegaan omdat ze goede livestreams hadden van de Spaanse competitie. Maar toen had ik nog geen Sport1.
Neeeeee, niet weer deze discussiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja hij is kleiner dan 1.80 natuurlijk
hihiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk heeft Real ook mee gekeken en halen ze het nu wel uit hun hoofd om die prutser te halen.
Wat bazel je nu alweer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja hij is kleiner dan 1.80 natuurlijk
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. jij bent in mijn ogen een arrogante trieste, achterlijke persoonquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via jouw vorige grappen waar ik een 0/10 en een 10/10 op gaf moest ik om de grap van capuchon_jongen eerlijk te beoordelen diep de min getallen in.
Mijn exacte formule houd ik liever geheim.
Wat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een zin om de discussie mee af te sluiten.
Uh, oké.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. jij bent in mijn ogen een arrogante trieste, achterlijke persoon
Dan ben je een tikkeltje naïefquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was een zin om de discussie mee af te sluiten.
FITTIE!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen gevoel voor humor. jij bent in mijn ogen een arrogante trieste, achterlijke persoon
Wel door ons diknekken.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:47 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn alle belgen zo makkelijk op de kast te jagen?
Ik refereer graag naar het Fok 'verzin een leuk onderschrift' topic, wat ik al diverse malen gewonnen heb en meneer capuchon nog nooit 1 punt gescoord heeft. Dat ventje met zijn gelhoofd wordt massaal uitgekotst.quote:
Komt hij hier weer meequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij wilt alleen maar grote fysieke lopers zien.
Ze gaan schuimbekken als je zegt dat Eddy Merckx een loser isquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:47 schreef Kopsterk het volgende:
Zijn alle belgen zo makkelijk op de kast te jagen?
Inderdaad zo arrogant die johannes, altijd maar 'ik ben de beste dit dat'quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Daar kom ik nooit. Allemaal van die popie-jopie users die schijtlollig gaan doen. Als FOK! cabaret wordt dan haak ik af.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik refereer graag naar het Fok 'verzin een leuk onderschrift' topic, wat ik al diverse malen gewonnen heb en meneer capuchon nog nooit 1 punt gescoord heeft. Dat ventje met zijn gelhoofd wordt massaal uitgekotst.
Eddy Merckx een loser noemen. die heeft even veel wedstrijden gewonnen dan alle Nederlanders samenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze gaan schuimbekken als je zegt dat Eddy Merckx een loser is
hij had dan ook uitstekende doping tot zijn beschikking.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eddy Merckx een loser noemen. die heeft even veel wedstrijden gewonnen dan alle Nederlanders samen
Doping doet wonderenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Eddy Merckx een loser noemen. die heeft even veel wedstrijden gewonnen dan alle Nederlanders samen
je moet ook niet sarcastisch doenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Inderdaad zo arrogant die johannes, altijd maar 'ik ben de beste dit dat'
Zie je gelijk reactiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
mijn gifje van Dionne Stax was de beste.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wie is dat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Als jij eens met fatsoenlijke argumenten komt mag je terug komen. Dat lijkt mij een faire beslissingquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Laten we afspreken om nooit meer een discussie te voeren
Ja. Nu doe je het weer! Je bent sarcastisch aan het doen!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:48 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat gifje maakte veel goed ja. Maar je blijft een lul!quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
mijn gifje van Dionne Stax was de beste.
tevens de enige
Durf je dat zeggen? Alle Nederlanders renners hebben doping genomenquote:
nu ben je sarcastisch toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Dat gifje maakte veel goed ja. Maar je blijft een lul!
Vaak genoeg gegeven en dan krijg je kutreacties terug.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als jij eens met fatsoenlijke argumenten komt mag je terug komen. Dat lijkt mij een faire beslissing
dat hadden ze van de Belgen ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Durf je dat zeggen? Alle Nederlanders renners hebben doping genomen
Dat zal best en het maakt mij geen flikker uitquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik moet de eerste nog lezen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vaak genoeg gegeven en dan krijg je kutreacties terug.
Wielrennen? Kutsport. Afschaffen die onzin.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Sport an sich is niet kut. De mensen wel. Net zoals Frankrijk.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wielrennen? Kutsport. Afschaffen die onzin.
Dan kan je ook voetbal afschaffenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zelf is ook gewoon doodsaai hoor. Paar uur kijken naar wat gasten op fietsjes. Waar je blij van wordt zeg.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Sport an sich is niet kut. De mensen wel. Net zoals Frankrijk.
Nee want dat is gewoon leukquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dan kan je ook voetbal afschaffen
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Barca moet Vermeer kopen voor 40 miljoen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Muslera is wel wat voor Barca die is echt van wereldklasse
Ik vind de afdalingen altijd wel mooi om te zien.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zelf is ook gewoon doodsaai hoor. Paar uur kijken naar wat gasten op fietsjes. Waar je blij van wordt zeg.
Ja als ze het ravijn in sodemieteren ja.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik vind de afdalingen altijd wel mooi om te zien.
Vind jijquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die sport zelf is ook gewoon doodsaai hoor. Paar uur kijken naar wat gasten op fietsjes. Waar je blij van wordt zeg.
Ga je wel Tour du Jour kijken? Verder weinig anders op de buis.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je echt in een koers zit en je volgt het een beetje is het best leuk. De vlakke ritten zijn wat minder ja maar bij een bergetappe kan ik wel aan de buis gekluisterd zittenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
De Tour de France , de tijd van mijn levenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je wel Tour du Jour kijken? Verder weinig anders op de buis.
met Dries Roelvink
Nee, het hoofdonderwerp bevalt me niet. Kijk dan wel een serie ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ga je wel Tour du Jour kijken? Verder weinig anders op de buis.
met Dries Roelvink
Wielrennen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je echt in een koers zit en je volgt het een beetje is het best leuk. De vlakke ritten zijn wat minder ja maar bij een bergetappe kan ik wel aan de buis gekluisterd zitten
Ik word daar echt niet vrolijk van. Maar dat is mijn mening. Vind er gewoon geen kut aan. Geef mij maar balsporten. Of Zwemmen ofzo.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Vind ik niet, als je echt in een koers zit en je volgt het een beetje is het best leuk. De vlakke ritten zijn wat minder ja maar bij een bergetappe kan ik wel aan de buis gekluisterd zitten
Gevallen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
En je dan afvragen waar Gesink is.![]()
Zwemmen is mijn alltime favorite natuurlijk. Er gaat niks boven een WK/OS zwemmenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word daar echt niet vrolijk van. Maar dat is mijn mening. Vind er gewoon geen kut aan. Geef mij maar balsporten. Of Zwemmen ofzo.
Het waar is Gesink topicquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef tralalala het volgende:
[..]![]()
En je dan afvragen waar Gesink is.![]()
Dat is die dopingsport toch?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen is mijn alltime favorite natuurlijk. Er gaat niks boven een WK/OS zwemmen
Wel. WK voetbal natuurlijkquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zwemmen is mijn alltime favorite natuurlijk. Er gaat niks boven een WK/OS zwemmen
Aaaight ff checken zoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar hun fantopic mogen maken
degene met het meest gestroomlijnde pak heeft het wereldrecordquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:55 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat was in 2009.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
degene met het meest gestroomlijnde pak heeft het wereldrecord
6.8/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ducrot is toch die Belgische gast die allemaal nare dingen deed met meisjes?
Ik zie een format voor een televisieprogramma.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Een goede td , dat is wel wat voor PSV
Oeh gokken, wat spannond.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
even wachten om te kijken hoeveel ik heb
[ afbeelding ]
Gewoon om 5.00 tot 8.00quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef tralalala het volgende:
Krijgen we in 2014 dan ook VI Oranje tussen 2:00 en 3:00?
Lijkt me wel coolquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef tralalala het volgende:
rusten en zoquote:
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Prachtigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
je moet ook even de Waar is Gesink filmpjes uit dat topic checken.
de 'horror' editie
Word lachenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef tralalala het volgende:
Hij is dan toch geen redacteur meer. Dus kan bestquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Johan daar zin in heeft.
waarom mag ik niet zien waarop je gewed hebt?quote:
Gokken. Geld. Schulden.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
wat vind jij dan spannend Graaf VBL?
Oh ik weet het al!!
............
Lekker bezig. Nu niet overmoedig worden alleen. Altijd als ik winst maakte dacht ik "Oh dan kan ik deze keer wel 20 euro inzetten"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:00 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb een tekening daarvan in mijn portfolio gestoptquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
DE LION KING NATUURLIJK!!!!!
is speciale coupon ID die je hebt. als je het doorgeeft kan iemand anders het claimen enz.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom mag ik niet zien waarop je gewed hebt?
Heb je soms ingezet hoe vaak Kim Holland klaar komt in haar nieuwe film?
Ja, maar dat kan vooral lekker lopen in de livebets. "Wins next game"quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
ooit een tip gekregen van iemand... wed op tennis... zoveel winst dat je kan maken
Denk je dat het verstandig is dat ik gewoon 5 euro's in blijf zetten?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Lekker bezig. Nu niet overmoedig worden alleen. Altijd als ik winst maakte dacht ik "Oh dan kan ik deze keer wel 20 euro inzetten"
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zo, wedstrijd gedaan ik verhuis nu naar ONZ en KLB
quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
waarom mag ik niet zien waarop je gewed hebt?
Heb je soms ingezet hoe vaak Kim Holland klaar komt in haar nieuwe film?
Dat moet jij wetenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Denk je dat het verstandig is dat ik gewoon 5 euro's in blijf zetten?
Of zou ik nu moeten stoppen? Op mijn hoogtepunt zeg maar.
Maar over een paar dagen kom ik terug voor Brazilië - Italiëquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
sowiesoquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:05 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Moses Daddy-Ajala Simon zou zo meekunnen bij de A-ploeg van Nigeria.
he jammerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:06 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar over een paar dagen kom ik terug voor Brazilië - Italië
is meestal live dan zijn de odds hogerquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een site is dat? betere odds dan unibet
Betsson denk ik. Zelf vind ik Bwin het overzichtelijkst.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat voor een site is dat? betere odds dan unibet
Op het moment dat Uruguay 1-0 voorstond werden de odds toch juist weer lager?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:08 schreef KingRoland het volgende:
[..]
is meestal live dan zijn de odds hoger
FC Bayern is ook voor Bwin dus ik denk dat ik dat ook eens probeer.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Betsson denk ik. Zelf vind ik Bwin het overzichtelijkst.
toen de 1-1 kwam postte ik van dat ik nu eindelijk op Uruguay kon zetten. Had verwacht dat Nigeria er eentje zou prikkenquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Op het moment dat Uruguay 1-0 voorstond werden de odds toch juist weer lager?
Tja... als je het echt serieus oppakt moet je ze allemaal nemen, en dan de bonussen vrijspelen met sure bets.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
FC Bayern is ook voor Bwin dus ik denk dat ik dat ook eens probeer.
hoeveel verlies had je dan?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Tja... als je het echt serieus oppakt moet je ze allemaal nemen, en dan de bonussen vrijspelen met sure bets.
Maar ik ben er maar in zijn totaal mee gestopt voordat ik teveel verlies zou draaien op deze onzin.
Geen idee, wil ik niet weten . En op zich viel het ook nog mee, maar als arme, gierige student was het toch teveel voor een goed humeur.quote:
nooit, gwn je geld kwijtquote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe zit dit eigenlijk?
Cash balance ¤ 0,00
Bonus¤ 54,15
Total funds¤ 54,15
Wanneer gaat er wat naar de cash balance?
quote:Confed Cup in gevaar'
RIO DE JANEIRO -
Het doorgaan van het toernooi om de Confederations Cup in Brazilië loopt serieus gevaar door de aanhoudende protesten in het hele land. Diverse media in de Zuid-Amerikaanse natie speculeren over stopzetting van het evenement dat als generale repetitie dient voor het WK in 2014 in hetzelfde gastland.
Ongeveer 1 miljoen Brazilianen gingen donderdag door het hele land de straat op uit protest tegen onder meer het financiële en sociale wanbeleid van de overheid. De massale betogingen zijn inmiddels de tweede week ingegaan en lijken eerder toe te nemen dan af te lopen, alle sussende woorden en maatregelen van de autoriteiten ten spijt.
Volgens sommige berichten heeft de wereldvoetbalbond FIFA inmiddels al een dringend beroep gedaan op de deelnemende landen om het toernooi toch vooral volgens plan af te maken. Bij één ploeg zouden spelers al druk hebben uitgeoefend op de teamleiding om naar huis te gaan in verband met groeiende twijfels over de veiligheid, ook ten aanzien van familieleden die in Brazilië wonen.
"Er zijn sterke geruchten, die voorlopig niet zullen verdwijnen”, liet een ervaren Braziliaanse voetbalverslaggever van CBN-radio weten. „Dat kan leiden tot een grote claim van de FIFA tegen de Braziliaanse regering, die tenslotte voor orde en veiligheid verantwoordelijk is."
Wanneer je bonus is vrijgespeeld. Wat was je bonus en hoevaak moet je die rondspelen?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe zit dit eigenlijk?
Cash balance ¤ 0,00
Bonus¤ 54,15
Total funds¤ 54,15
Jammer inderdaad maar dan is ITA-BRA toch wel de interessantere van de tweequote:Op zaterdag 22 juni 2013 12:33 schreef Paxcon het volgende:
Mooi kut dat beide wedstrijden om 21.00 zijn
Ze zullen wel met B-teams komen opdraven...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:21 schreef Tarado het volgende:
[..]
Jammer inderdaad maar dan is ITA-BRA toch wel de interessantere van de twee
Je moet effe naar 'go to my account' en dan bij my bonuses kijken hoeveel geld je nog moet rondspelen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 02:14 schreef johannes_vermeer het volgende:
Hoe zit dit eigenlijk?
Cash balance ¤ 0,00
Bonus¤ 54,15
Total funds¤ 54,15
Die gaan zeker met B elftal spelen. Mexico-Japan gaat inderdaad veel leuker worden verwacht ik. Veel goals.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zullen wel met B-teams komen opdraven...
Ik denk juist dat Mexico-Japan een leukere kijk-wedstrijd wordt.
Klopt, ik ga dan ook lekker naar Mex-Jap kijken. Met misschien een streampje voor de andere wedstrijd.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:30 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die gaan zeker met B elftal spelen. Mexico-Japan gaat inderdaad veel leuker worden verwacht ik. Veel goals.
Ik denk dat beiden eerste willen worden want anders tref je Spanje, die andere wedstrijd gaat nergens meer overquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze zullen wel met B-teams komen opdraven...
Ik denk juist dat Mexico-Japan een leukere kijk-wedstrijd wordt.
Officieel is dat nog niet zeker, Spanje kan nog 2e wordenquote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden eerste willen worden want anders tref je Spanje, die andere wedstrijd gaat nergens meer over
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Officieel is dat nog niet zeker, Spanje kan nog 2e worden
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Klopt, ik ga dan ook lekker naar Mex-Jap kijken. Met misschien een streampje voor de andere wedstrijd.
Dat was bij ned-spa ook het geval.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik denk dat beiden eerste willen worden want anders tref je Spanje, die andere wedstrijd gaat nergens meer over
dat was niet hetzelfde want die moesten tegen Spanje, nu kunnen ze Spanje nog vermijden tot eventueel de finalequote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:35 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
[..]
Dat was bij ned-spa ook het geval.
nog 75 euro ongeveer. Jammer dat het voetbal na de Confed Cup echt is afgelopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:29 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je moet effe naar 'go to my account' en dan bij my bonuses kijken hoeveel geld je nog moet rondspelen.
Golf loopt wel door toch? jouw tweede sport.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nog 75 euro ongeveer. Jammer dat het voetbal na de Confed Cup echt is afgelopen.
Golf is niet mijn tweede sport.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Golf loopt wel door toch? jouw tweede sport.
En met Wimbledon kan je ook losgaan, gewoon ergens een goed forum/topic zoeken en wat tips opdoen.
Spanjaardjes doen het weer goed, je kan ook nog op de tour wedden binnenkort.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Golf is niet mijn tweede sport.
Alhoewel Sport1 Golf thuis vele uren aanstaat aangezien het zo verschrikkelijk interessant is.
Ik denk dat ik mij ga verdiepen in het Fifa onder 20 toernooi.
Het valt me op dat de Europese teams alles winnen.
De Tour is een loterij. Of nou Cavendish Greipel of Sagan wint, het is maar net wiens doping die dag het beste aanslaat.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spanjaardjes doen het weer goed, je kan ook nog op de tour wedden binnenkort.
Sagan wint glooiende etappes en waarbij de finish wat omhoog gaat. Makkelijk te voorspellen. Vlakke etappes wint Cavendish finish iets omhoog wint Sagan rest is loterij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De Tour is een loterij. Of nou Cavendish Greipel of Sagan wint, het is maar net wiens doping die dag het beste aanslaat.
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weten de bookmakers.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef vandermar het volgende:
[..]
Sagan wint glooiende etappes en waarbij de finish wat omhoog gaat. Makkelijk te voorspellen. Vlakke etappes wint Cavendish finish iets omhoog wint Sagan rest is loterij.
Helaas wel jaquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weten de bookmakers.
Als je maar een beetje gelijkspeelt is het goed. Volgend seizoen heb je weer de Derksentoto en kun je aan zijn hand lekker binnenlopen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat weet jij, dat weet ik, en dat weten de bookmakers.
Vanavond zie ik Japan sowieso wel winnen, daar zet ik wel wat op.quote:
Over 2,5 heb ik. Ze kunnen wel aanvallen maar niet verdedigen. Mexico vies veel snelheid met Hernandez, Dos Santos, Guardado dus die gaan zeker profiteren daarvan.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond zie ik Japan sowieso wel winnen, daar zet ik wel wat op.
En Bra-Ita wordt denk ik of een 1 of een x, maar x heeft betere odds dus daar zet ik wat op.
En nog wat op het aantal doelpunten. Zo gaat het snel.
Idd ik zie alle 4 de teams vanavond wel scoren, dus ik ga bij beide both to score doen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:10 schreef vandermar het volgende:
[..]
Over 2,5 heb ik. Ze kunnen wel aanvallen maar niet verdedigen. Mexico vies veel snelheid met Hernandez, Dos Santos, Guardado dus die gaan zeker profiteren daarvan.
Bra - Ita Both to score en over 2,5 heb ik ook.
Nee joh. Japanse, Zuid-Korea, Noorwegen, Zweden en nog een paar. Allemaal leuke bets daar te vinden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 13:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
nog 75 euro ongeveer. Jammer dat het voetbal na de Confed Cup echt is afgelopen.
1x of x2 bestaat ook he. Het komt de odd niet te goede, maar je bouwt wel zekerheid in.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Vanavond zie ik Japan sowieso wel winnen, daar zet ik wel wat op.
En Bra-Ita wordt denk ik of een 1 of een x, maar x heeft betere odds dus daar zet ik wat op.
En nog wat op het aantal doelpunten. Zo gaat het snel.
Misschien dat ik dat nog een paar keer doe bij de volgende competities:quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
1x of x2 bestaat ook he. Het komt de odd niet te goede, maar je bouwt wel zekerheid in.
aangezien ik van die competities weinig kaas heb gegeten.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Nee joh. Japanse, Zuid-Korea, Noorwegen, Zweden en nog een paar. Allemaal leuke bets daar te vinden.
Behalve deze cup is er geen competitie waar ik wat van weet.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:18 schreef Paxcon het volgende:
Inzetten op competities waar je niks van weet zou ik niet doen....
Eredivisie?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Behalve deze cup is er geen competitie waar ik wat van weet.
De Tour de France een beetje, maar dat is niet echt geschikt om op te wedden.
Slaat nergens op deze reactie. We bespreken gewoon wat we verwachten van Japan - Mexico en Brazilië - Italië in combinatie met wat daar op te wedden.quote:
Nou en, normaal is dit topic toch dood behalve tijdens de live wedstrijden.quote:
Oh moet dat binnen een maandquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Begint toch pas augustus of eind juli. De komende 28 dagen moet ik nog 64 euro rondspelen.
Inzetten op Spanje U20 durfde ik gisteren wel aan en dat bleek ook succesvol. Volgende keren weer.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh moet dat binnen een maandDe eisen worden steeds strenger...
Ja dan moet je wel inderdaad...
Er zal ook wel een minimum odd zijn denk ikquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Als je er echt snel vanaf moet kun je ook gewoon odds van 1,01 spelen. Die verlies je toch nagenoeg nooit.
Volgens mij moeten de odds waar je op zet minimaal 1,20 zijn om 100% mee te tellen voor de nog te spelen 64 euroquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:30 schreef Paxcon het volgende:
Als je er echt snel vanaf moet kun je ook gewoon odds van 1,01 spelen. Die verlies je toch nagenoeg nooit.
AZ moet binnenkort europees tegen een of ander obscuur ploegje uit het oosten. Met wat geluk krijg je een odd van 1,2 of hoger en speelt Maher er nog.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Volgens mij moeten de odds waar je op zet minimaal 1,20 zijn om 100% mee te tellen voor de nog te spelen 64 euro
Bespreek het dan in het topic van DWDD, dat is nu ook vrij dood.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nou en, normaal is dit topic toch dood behalve tijdens de live wedstrijden.
Wie heeft het hier in godsnaam over tennis...quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bespreek het dan in het topic van DWDD, dat is nu ook vrij dood.
Dit hoort in SPT / [Tennis] WTA Tour #14 'Vika en Serena domineren de tour' zolang het over allerlei andere wedstrijden dan de Confederations Cup gaat..
Ik ook niet allemaal, maar volg gewoon de tippers. (bijvoorbeeld zweden, zit een tipper op voetbalwedden.net) En verder speelik veel over 2,5 in korea en japan. En dat levert gewoon geld op.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien dat ik dat nog een paar keer doe bij de volgende competities:
[..]
aangezien ik van die competities weinig kaas heb gegeten.
Die aziaatjes kunnen niet verdedigen?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik ook niet allemaal, maar volg gewoon de tippers. (bijvoorbeeld zweden, zit een tipper op voetbalwedden.net) En verder speelik veel over 2,5 in korea en japan. En dat levert gewoon geld op.
Excuus, UVT / Wedclub #576: HulkHeld, burro!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft het hier in godsnaam over tennis...
Soms vraag ik me af... of jij... of jij wel helemaal spoort weet je wel.
Ik benoemde Wimbledon in één post, en je weet hoeveel indruk ik op mensen maakquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wie heeft het hier in godsnaam over tennis...
Soms vraag ik me af... of jij... of jij wel helemaal spoort weet je wel.
Als jij dat nog een keer doet he ventje, Wimbledon noemen in het Confederations Cup topic... nou.. de Hel is er niks bij dat kan ik je verzekeren. Ventje.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik benoemde Wimbledon in één post, en je weet hoeveel indruk ik op mensen maak
blogabet is beterquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:37 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ik ook niet allemaal, maar volg gewoon de tippers. (bijvoorbeeld zweden, zit een tipper op voetbalwedden.net) En verder speelik veel over 2,5 in korea en japan. En dat levert gewoon geld op.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik benoemde Wimbledon in één post, en je weet hoeveel indruk ik op mensen maak
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu is het genoeg geweest SPT / [Tennis] WTA Tour #14 'Vika en Serena domineren de tour'
Anders moet hier maar even een slotje op.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
Brazilië - Italië, zeg het maar.
Sorry. Al leek de finale van afgelopen jaar op Wimbledon wel wat op een Aziatische voetbalwedstrijd. Er werden zoveel punten gescoord dat ik op een groot aantal doelpunten zal wedden bij Japan - Mexicoquote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als jij dat nog een keer doet he ventje, Wimbledon noemen in het Confederations Cup topic... nou.. de Hel is er niks bij dat kan ik je verzekeren. Ventje.
Kan jij trouwens even ophouden. Eén van de steunpilaren in Ambrosius' keurig gestructureerde leventje is ingestort nu mensen 7 uur voor de wedstrijd Wimbledon hebben genoemd in een topic dat daar niet voor bestemd is.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:40 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Nu is het genoeg geweest SPT / [Tennis] WTA Tour #14 'Vika en Serena domineren de tour'
Anders moet hier maar even een slotje op.
Maar Mexico is niet Aziatisch.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sorry. Al leek de finale van afgelopen jaar op Wimbledon wel wat op een Aziatische voetbalwedstrijd. Er werden zoveel punten gescoord dat ik op een groot aantal doelpunten zal wedden bij Japan - Mexico
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Kan jij trouwens even ophouden. Eén van de steunpilaren in Ambrosius' keurig gestructureerde leventje is ingestort nu mensen 7 uur voor de wedstrijd Wimbledon hebben genoemd in een topic dat daar niet voor bestemd is.
Dit lijkt mij niet iets om grapjes over te maken.
Zowel Roger Federer als Andy Murray ook niet. Het gaat om de Aziatische invloeden.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar Mexico is niet Aziatisch.
En wat is de Aziatische invloed op Federer en Murray?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zowel Roger Federer als Andy Murray ook niet. Het gaat om de Aziatische invloeden.
Het schijnt dat Roger Federer gek is op bamihapjes.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is de Aziatische invloed op Federer en Murray?
Het aantal punten wat werd gescoord in de partij.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
En wat is de Aziatische invloed op Federer en Murray?
Maar er worden elke partij veel punten gescoord.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het aantal punten wat werd gescoord in de partij.
Jij hebt ook weinig kaas van betting gegeten he. Ik raad je niet aan te beginnen met Asian handicap bets.
Wat een onzinnige discussie trouwens dit.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het aantal punten wat werd gescoord in de partij.
Jij hebt ook weinig kaas van betting gegeten he. Ik raad je niet aan te beginnen met Asian handicap bets.
Ik steek wel wat op van zijn topics hoor.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat een onzinnige discussie trouwens dit.
Jammer dat Ambrosius ons er niet van heeft kunnen beletten.
Vooral de slotconclusie vind ik erg sterk in deze.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:45 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe vaak heeft een fitte Nadal van Murray of Federer verloren op een GS in de afgelopen 5 jaar?
Dat zal niet vaak zijn denk ik. Als Rafa de finale zou halen en tegen Djoko moet zal ik misschien wel layen tegen een lagere odd. Maar ik denk dat Rafa de finale wel haalt. En als dat niet gebeurd, dan heb ik het verkeerd gezien.
quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik steek wel wat op van zijn topics hoor.
[..]
Vooral de slotconclusie vind ik erg sterk in deze.
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag! Daarmee haal jij je gelijk. Top!quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik steek wel wat op van zijn topics hoor.
[..]
Vooral de slotconclusie vind ik erg sterk in deze.
ben jij de man van Jojoortje?quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag! Daarmee haal jij je gelijk. Top!
Misgelopen winst zal ik op jou verhalen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Daar is geen speld tussen te krijgen, ik denk overigens dat vanavond Japan wint en als dat niet gebeurd dan heb ik dat verkeerd gezien.
Protocolfetisjist.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:36 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Bespreek het dan in het topic van DWDD, dat is nu ook vrij dood.
Dit hoort in UVT / Wedclub #576: HulkHeld, burro! zolang het over allerlei andere wedstrijden dan de Confederations Cup gaat..
Gezien het enkel gericht aan Ambrosius was had ik je wellicht beter niet direct kunnen quoten nee.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 14:57 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Bedankt voor het beantwoorden van de vraag! Daarmee haal jij je gelijk. Top!
Aquilani en de Sciglioquote:
Verrassend ook wel. Wellicht wil hij Aquilani kans op revanche bieden na zijn dramatische half uur tegen Japan wat hem dan ook een vroege wissel opleverdequote:
19quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:13 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij bent 12? Dan snap ik dat je zo'n shirtje aan gaat doet.
Ga huilen.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:18 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nog steeds een snotneus, kan nog net dan.
Heb jij niets beters te doen? Ga lekker naar ONZ of KLB.quote:Op zaterdag 22 juni 2013 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Moet je een schone luier jochie?
Er was een paar weken terug nog een documentaire over hem bij PSV, hij was echt goed.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |