SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:Dat is althans de uitkomst van een door Der Spiegel georganiseerd onderzoek. De Duitse krant liet diverse spelers door een ingewikkelde technologie testen
Ik mis VIquote:
Lodeiroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Uruguay mist een goede aanvallende middenvelder, een spelverdeler.
als je nu lodeiro zegt koek ik jequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Lodeiroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Een nieuwe Enzo Francescoli.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef Kopsterk het volgende:
Pwèèèp.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Af en toe hoor je een verdwaalde vuvuzela
billenkoekquote:
1/10quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit inmiddels ook weer in Brazilië. Is het toch niet helemaal geworden.
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoorquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:40 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Zit inmiddels ook weer in Brazilië. Is het toch niet helemaal geworden.
Suarez op 10?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoor
Lijkt me ook beter, maar Suarez gaat teveel voor de eigen actie om een goede spelverdeler te zijn.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doet het daar wel redelijk volgens mij maar dat is eigenlijk ook maar armoe als je het daar van moet hebben. Suarez zou je daar neer moeten zetten met Forlan en Cavani ervoor
Kan je beter Forlan neerzetten. Iemand met meer overzicht. Suarez wil alleen maar rommelen. Lekker voorin zetten.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:42 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wie dan? Is gewoon de beste optie
Had ik wel verwacht , van mij krijg je een -56342/10quote:
Ik geloof van wel, ben toen zelf een paar jaar terug naar bwin gegaan omdat ze goede livestreams hadden van de Spaanse competitie. Maar toen had ik nog geen Sport1.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
hebben die over het algemeen betere odds? Of weet je dat niet?
SOW, niet te zuinigquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht , van mij krijg je een -56342/10
Uruguay moet juist meer een speler hebben die vanuit het middenveld over de aanval klapt en daar wil jij Forlan voor gebruiken?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je beter Forlan neerzetten. Iemand met meer overzicht. Suarez wil alleen maar rommelen. Lekker voorin zetten.
Zo staat hij nu ook. Maar ik zou Lodeiro opstellen.quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Uruguay moet juist meer een speler hebben die vanuit het middenveld over de aanval klapt en daar wil jij Forlan voor gebruiken?
Omdat?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo staat hij nu ook. Maar ik zou Lodeiro opstellen.
Via jouw vorige grappen waar ik een 0/10 en een 10/10 op gaf moest ik om de grap van capuchon_jongen eerlijk te beoordelen diep de min getallen in.quote:
capuchon_jongen min minquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Via jouw vorige grappen waar ik een 0/10 en een 10/10 op gaf moest ik om de grap van capuchon_jongen eerlijk te beoordelen diep de min getallen in.
Mijn exacte formule houd ik liever geheim.
bwin mist el zorroquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:43 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, ben toen zelf een paar jaar terug naar bwin gegaan omdat ze goede livestreams hadden van de Spaanse competitie. Maar toen had ik nog geen Sport1.
Neeeeee, niet weer deze discussiequote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja hij is kleiner dan 1.80 natuurlijk
hihiquote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef inZanity het volgende:
Hopelijk heeft Real ook mee gekeken en halen ze het nu wel uit hun hoofd om die prutser te halen.
Wat bazel je nu alweer?quote:Op vrijdag 21 juni 2013 01:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oohja hij is kleiner dan 1.80 natuurlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |