SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 16:41:38 ]
Te paard alles en zwaarden mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan komen bad girls Flips, Snow en Mur in het spel die nurse FL in elkaar klappen
party hardquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Djoere0 het volgende:
Zo, tentamens klaar, herkansing er bij en nu even helemaal skaffa, ajeto!
mijne kan ook, maar dacht alleen thuisquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog niet betrapt door mijn huisgenoten,maar mijn kamerdeur kan van binnen op slot.
Eigen schuld dan kneusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne kan ook, maar dacht alleen thuis
Jouw topicquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne kan ook, maar dacht alleen thuis
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo, ik ben ingeschreven bij de woningbouwverenigingWerd tijd
Noem je mij nou bad girl?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan komen bad girls Flips, Snow en Mur in het spel die nurse FL in elkaar klappen
Godver. hardop gelachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur op een pony. Zo hobbelen we naar het enge kasteel van Nurse Vladimir FL.
Omhult in knoflook, voor alle vleermuizen en vampierenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur op een pony. Zo hobbelen we naar het enge kasteel van Nurse Vladimir FL.
Maar dan blijkt, nurse Vas is al gebetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omhult in knoflook, voor alle vleermuizen en vampieren
Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je mij nou bad girl?
[..]
Godver. hardop gelachen.
kop erafquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan blijkt, nurse Vas is al gebetenhoe lossen we dit op?
Mijn staak richting haar hart duwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn staak richting haar hart duwen.
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die posequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Welke serie hadden jullie het over btw?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchten
Ik luister.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
FL,ik denk dat jij dit ook wel kan waarderen.
Snowquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit hier heel triest achter m'n schermpje te lachen
Hij verklapt al zijn geheimen, waar hij zijn fancy zusterpak heeft gekocht en waar zijn broeder Typisch met vampier chicks Moira en Mono zich schuilhoudenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.
Oh dat kijk ik ook gewoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.
Kersen, verraderlijke kankerdingenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:08 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik eet wel kersen. Misschien ligt het daar aan
Vanwaar deze haatquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kersen, verraderlijke kankerdingen
Vervolgens doen we het ritueel der exorcisme om het vampierengedrag uit te bannenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij verklapt al zijn geheimen, waar hij zijn fancy zusterpak heeft gekocht en waar zijn broeder Typisch met vampier chicks Moira en Mono zich schuilhouden
Keer bijna in een gestiktquote:
ahahahahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:08 schreef LompeHork het volgende:
Kontsnor
Vol met klonten
Gadverdamme
Bah
Klonten aan je kont
Dengel dengel dengel
Grote vieze brokken
Gadverdamme bah
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten klonten
Kontsnor
Klonten klonten
Bah
We pakken de babe-mobile en racen naar een verlaten Primark om eerst te shoppen en vervolgens te zoeken naar Typischquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:10 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Vervolgens doen we het ritueel der exorcisme om het vampierengedrag uit te bannen. Half bezweken laten we nurse FL achter om zijn broeder en chicks op te zoeken
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef Snowbells het volgende:
[..]meer blowen jij, anders moeten we je verwijderen uit deze SCSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Heul nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meer blowen jij, anders moeten we je verwijderen uit deze SC
Niks kan me hier wegjagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:13 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
meer blowen jij, anders moeten we je verwijderen uit deze SC
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
die oorbel boy heeft het maar zwaar gehad dan
Onderweg weer een tussenstop gemaakt voor wat knoflook en Mur die nog bij Vas was blijven plakken. Wie weet werkt zijn 'staak' ook bij de andere chicksquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:12 schreef Snowbells het volgende:
[..]
We pakken de babe-mobile en racen naar een verlaten Primark om eerst te shoppen en vervolgens te zoeken naar Typisch
?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Typisch het volgende:
[..]
die oorbel boy heeft het maar zwaar gehad dan
[..]Daarom kome naar de meetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ondertussen zijn we helemaal high van de knoflook als we eindelijk Typisch en zijn chicks vinden. Wanneer de knoflookgeur hun bereikt beginnen ze te huilen en gaan ze in foetus houding op de grond liggenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Onderweg weer een tussenstop gemaakt voor wat knoflook en Mur die nog bij Vas was blijven plakken. Wie weet werkt zijn 'staak' ook bij de andere chicks
Lachend, gierend en brullend lopen we op ze af. We pissen nog net niet in onze luiers. De Stoners Angels zijn ook inmiddels aangekomenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:18 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ondertussen zijn we helemaal high van de knoflook als we eindelijk Typisch en zijn chicks vinden. Wanneer de knoflookgeur hun bereikt beginnen ze te huilen en gaan ze in foetus houding op de grond liggen
De SA's pakken hun gereedschapquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Lachend, gierend en brullend lopen we op ze af. We pissen nog net niet in onze luiers. De Stoners Angels zijn ook inmiddels aangekomen
Ze doen hun pose weer en mono begint hysterisch te gillen. Het is maar goed dat we zoveel knoflook hebben. We beginnen met het elimineren van de zwakste schakel: Typisch. Zonder zijn broeder Nurse FL is hij niet compleetquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
De SA's pakken hun gereedschapen tijgeren naar de huilende vampiers Mono, Moira en Typisch
1 lowkick van Mur en hij ligt al op de grond. Bad girl Flips moest een traantje wegpinken omdat de knoflook ondertussen begint te irriteren. Maar dan, Typisch staat op en showt zijn aegyo!!!!!quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ze doen hun pose weer en mono begint hysterisch te gillen. Het is maar goed dat we zoveel knoflook hebben. We beginnen met het elimineren van de zwakste schakel: Typisch. Zonder zijn broeder Nurse FL is hij niet compleet
En dan komt Aldo helicopterdickend binnen en iedereen staat verstijfdquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:26 schreef Snowbells het volgende:
[..]
1 lowkick van Mur en hij ligt al op de grond. Bad girl Flips moest een traantje wegpinken omdat de knoflook ondertussen begint te irriteren. Maar dan, Typisch staat op en showt zijn aegyo!!!!!
Dit werkt in het voordeel van de vampieren. Met zijn allen rennen ze af op Aldo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:27 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
En dan komt Aldo helicopterdickend binnen en iedereen staat verstijfd
Volgens hem wel,misschien wilt hij mij bekerenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het is geheim dat je 13 juli met FL naar een festival gaat?
Gewoon niet teveel drugs nemen en goed op je broek lettenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Volgens hem wel,misschien wilt hij mij bekeren
Denken dat ik aan drugs doequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel drugs nemen en goed op je broek letten
Ja wel joh vooral Snow.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:30 schreef FL_Freak het volgende:
Zoiets hoeft toch gewoon niet iedereen te weten Roald.
Je wordt wel sneller dronkenquote:
Ik zelf hou niet zoveel van citroenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
hmm zou dit lekker zijn?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
hmm zou dit lekker zijn?
Ik weet wel wat het is en ik ga niet op die wiki kijken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slimmen
Mietje, er staan geen pics hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is en ik ga niet op die wiki kijken.
Je moet je zusjes kont binnenkort weer sturen, ik heb mijn mobiel terug en hij staat er niet meer op.quote:
Plain tekst hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik weet wel wat het is en ik ga niet op die wiki kijken.
Je kan dus weer normaal typen. Zal er over nadenken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je moet je zusjes kont binnenkort weer sturen, ik heb mijn mobiel terug en hij staat er niet meer op.
einde bericht
Ja. Ik heb gewoon een compleet nieuwe gekregen bedenk ik mij net, alle beschadiging is ook weg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:41 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Je kan dus weer normaal typen. Zal er over nadenken.
Doei
Kosteloos?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja. Ik heb gewoon een compleet nieuwe gekregen bedenk ik mij net, alle beschadiging is ook weg.
Jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:37 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]
hmm zou dit lekker zijn?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:05 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Stiekem zit jij nu ook gewoon op deze informatie te fappen.
quote:
Watquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef Sardu het volgende:
Ja
Ooit zelf gemaakt met perzik en dat witte schuim is opgeklopt eiwit met suiker.
Whut?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef Sardu het volgende:
Ja
Ooit zelf gemaakt met perzik en dat witte schuim is opgeklopt eiwit met suiker.
Jeetje dat is wel een beetje racistisch van je hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Tering de straat staat blank en de winkels ook
Ha-haquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:14 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Jeetje dat is wel een beetje racistisch van je hoor.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Fotoooooo!quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:13 schreef Amarantha het volgende:
Ja fuck die shit. Moet straks ook al weg om pizza te fiksenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja maar dan kan je gelijk een foto maken.
buitenquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gewoon ff in je deuropening staan?
Jewel maar voor mijn raam is de put, daar is het minst ergquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel maar voor mijn raam is de put, daar is het minst ergRest van de straat staat blank
Geweldig hoe iedereen met een rubberbootje/opblaasding de straat op gaat.quote:
Overijssel of gld?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:23 schreef Snowballed het volgende:
Hengel ( o ) :
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Komen van hierrrr
Geen idee... ik denk Hengelo aan zee..quote:
Sick Chirpse?quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:17 schreef Spatieloos het volgende:
Hoi, ik kom even een pic dumpen, en vond hem wel grappig. Maar misschien kennen jullie hem al.
[ afbeelding ]
Koud en rond.. alleen maakt de ene wat meer herrie...quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:32 schreef FL_Freak het volgende:
Snowbells > Snowballed
verwarrend soms.
Hoop dat ie niet serieus is zegquote:Op donderdag 20 juni 2013 17:35 schreef Onorgineel het volgende:
ONZ / wiet is niet dodelijk
Volgens mij heeft deze jongen van die reactie wat teveel geblowd, ook echt dat 'wat' erachteraan![]()
dit.quote:
Hold Your Breath. Zo heet die volgens mij.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:15 schreef Snowballed het volgende:
Het is hier zo donker dat ik het licht aan heb....![]()
Weet er iemand nog een goede film btw?
Huh nee, ik woon in Edequote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Je zit zwolle toch? welke shoppa haal je altijd?
Booohh, wietje gehaald alles (gratis joint-koker-ding bij gehosseld, hoera!) en het was gewoon droogquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Olment het volgende:
[..]
Dik 20min fietsen straks.. Ik blijf gewoon hopen dat het droog wordt
quote:
Hmm nee ik knap zo hard af op dat soort films...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:18 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Hold Your Breath. Zo heet die volgens mij.
http://m.imdb.com/title/tt2240312/
Misschien.. maar in de trailer is t winter, dus nu ff niet...quote:
quote:
Waarom denk je dat ik nu maar eens om een gewone film vraag...?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon een lekkere gore film opzetten. Doet het altijd goed.
Speaking of which, noem eens ff wat gore filmsquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:20 schreef stefanhaan het volgende:
Gewoon een lekkere gore film opzetten. Doet het altijd goed.
In Diana Jonesquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Speaking of which, noem eens ff wat gore films
Ik hou van gore films
dirty granny 5 ; pisspartyquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou van gore films
zit nu in de bus maar heb op mijn laptop nog wel een aantal staan die wel lachen waren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:27 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik hou van gore films
Uit de categorie Shaving Ryans Privates?quote:
Nice, thanksquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
zit nu in de bus maar heb op mijn laptop nog wel een aantal staan die wel lachen waren.
Doe dadelijk de titels wel even doorsturen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:30 schreef stefanhaan het volgende:
Saw blijft brilliant.
Wil nog steeds ooit een replica van die pop op die driewieler.
ik zie je al op die driewieler zitte gewoonquote:
Wat is mis en waarom verschijnt deze ineens overal.quote:
Zombielandquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:35 schreef Snowballed het volgende:
Oke, laat ik t anders zeggen, maak t lijstje af:
From Dusk Till Dawn (titty twister)
Fear and loating in Las Vegas
Pulp Fiction
quote:Instead of watching an erotic movie or reading an erotic book in which the main character has exciting sexual adventures, you become that character!
Volgens mij heb ik vanavond iets te doen... Thanks..quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zombieland
Shaun of the Dead
John dies at the end.
Nee ik moet echt huilenquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vanavond iets te doen... Thanks..
JE WIL HETquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee ik moet echt huilen. Zo slecht.
Zombieland is echt goedquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:42 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik vanavond iets te doen... Thanks..
NEE. DOE NORMAAL. IK TOWERBRIDGE JE MET EBAH EN EEN STRAP ON.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEE. DOE NORMAAL. IK TOWERBRIDGE JE MET EBAH EN EEN STRAP ON.
Oh god, ja die heb ik laatst gezien. Inderdaad een kutfilm.quote:
Mag ik de 4e persoon zijn?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:46 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
NEE. DOE NORMAAL. IK TOWERBRIDGE JE MET EBAH EN EEN STRAP ON.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik vond hem goed.En ik ben niet de enige.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:47 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh god, ja die heb ik laatst gezien. Inderdaad een kutfilm.
Idd...quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Uit de categorie Shaving Ryans Privates?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:38 schreef Murdera het volgende:
http://wickedparadise.com/
Wow
Stefan, dit moet je echt ff checken
damn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:49 schreef stefanhaan het volgende:
[..]godver
Ze zijn ook bezig om met de oculus rift een spel te maken met allemaal tentakelporno enzo
Was volgens mij een duits bedrijfquote:
dat zou mn 2e gok zijnquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:50 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Was volgens mij een duits bedrijf
Trek blikje energy open en gaanquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:52 schreef Murdera het volgende:
meh. ben moegeen zin in trainen
en dat het 27 graden is helpt ook niet.
Tja.. Dan blijft coke over héquote:
nu pas?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow het zonnetje breekt eindelijk door.
wat een pauperdesign jeeezquote:
die is veel te stoerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat een pauperdesign jeeez
neem dan
[ afbeelding ]
Bummer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, echt hele dag grijs geweest. En nu is ie weer weg
Als het echt moet wil ik dat wel doen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
ik zie mij al als dikkerdje op dat ding zitten hoor.
Ok ik ga trainen.
iemand die me nog een schop onder mn hol wil geven?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het echt moet wil ik dat wel doen hoor
is het koel in damsco?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Het was hier niet koel gek, fucking benauwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Leugens, ik ben al onderweg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweetquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windje
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweet
Lang leve de ventilatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhHier ook
wordt weer een fijne nacht
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..quote:
Hehe mijn kamer is gelukkig goed doorgelucht nu dus lekker koel hier, als de zon scheen was het een ander verhaal want die schijnt de hele middag en avond aan mijn kantquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..
Zou je denken liefje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is.
Uhuh.quote:
moest lachen om "soms"quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is. Als ik weer eens op een toetsenbord zit te knagen, bijvoorbeeld.
En dat terwijl de clou in de komma zat.quote:
clue?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb altijd het idee dat clou geen woord is.
"Ik ben kanker verliefd op jou" shitquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Oude foto's teruggekeken, geen aanraderMooie tijden die niet meer zijn terug te halen enzo.
Mja, tijd voor wiet dus
Verkapte spamquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Oude foto's teruggekeken, geen aanraderMooie tijden die niet meer zijn terug te halen enzo.
Mja, tijd voor wiet dus
Hij is zo mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Ik ben kanker verliefd op jou" shit
Bietsj is een bietsjquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Verkapte spam
Ik ga mooi niet kijken dus
Whut?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Ik ben kanker verliefd op jou" shit
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is zo mooi
Scroll eens naar onder, naar de laatste reactie![]()
Op z'n tijd, met liefde en beleid enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je wel van piemels in je bips dan?
Pijnlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op z'n tijd, met liefde en beleid enzo
Is wel al een hele tijd geleden though
Zou eerst ff bijkomen jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Studeur het volgende:
pffff, net 4 uur geslapen
voel nu pas hoe hard dat er in slaat, tot 4 uur snachts zuipen, dan ff 2 uur tukken en meteen richting vliegveld.
gelijk uitgenodigd om naar amsterdam te gaan nu met mensen die waarschijnlijk aan de drugs gaan, ik pas denk ik_
I can't 'cuz i don't know how..quote:
Ligt eraan hoe 't gebeurtquote:
Ohhhh dat is de truuk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe 't gebeurt
Gewoon smooth en gladjes er naartoe werken en de kringspier met liefde behandelen en dan gaat 't wel
Soms doet 't ook gewoon hoe dan ook pijn en dan gaat 't hele feest niet door
Fotoboek van Userquote:
Oeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe 't gebeurt
Gewoon smooth en gladjes er naartoe werken en de kringspier met liefde behandelen en dan gaat 't wel
Soms doet 't ook gewoon hoe dan ook pijn en dan gaat 't hele feest niet door
Je weet hoe je moet quoten?quote:
Ik zou 't echt nooit willen proberenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
OeiJa ik heb t nooit gedaan maar wil t opzich weleens proberen dus dat
Danku.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
Tette..!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Mja, tijd voor wiet dus
Serieus veel mensen weten niet hoe ze een anus goed moeten behandelen hoor.quote:
Als je met de juiste persoon bent die je vertrouwt en liefde blabla enzo en je bent allebei in de mood zou ik het zeker eens proberen, heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
Ja dat zei ik eerst ook maar toch, voor alles een keer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou 't echt nooit willen proberen
Vaseline op vaselinequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Danku.
En op dat 2e... Kom maar langs, beetje vaseline erbij.
Haha nouja mensen die het vaak doen hebben niet zo heel veel nodig. nog steeds wel rustig jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Serieus veel mensen weten niet hoe ze een anus goed moeten behandelen hoor.
Die denken dat ze er gewoon wat in kunnen stoppen en dat het dan fijn is ofzo
Zo werkt het alleen voor mensen die een dagelijkse dosering negerpiemel in hun anus duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |