SPOILER: STONERMEET INFOOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:DISCLAIMER: Er kunnen foto's gemaakt worden waar jij ook op staat, hou daar rekening mee. Als je een foto hebt gemaakt die je graag online (hetzij Facebook/FOK!/etc.) wilt zetten, vraag dan wel van te voren even aan de personen die (herkenbaar) op de foto staan of ze dat goed vinden.
Alle foto's die je gemaakt hebt kun je kwijt in een beveiligde Stoner-Photobucket (wachtwoord krijgen alleen de aanwezigen), zodat we alle foto's van de dag bij elkaar hebben.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:DISCLAIMER 2: Het is mogelijk dat je Ugjerke tegen het lijf loopt. Mocht dit gebeuren, blijf dan zo stil mogelijk staan en hoop dat hij afgeleid wordt door bewegingen of geluiden elders. Tevens kunt u slachtofferhulp bereiken op 0800-6334286.
De OP vind je hier.
Stoners:SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bentquote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 16:41:38 ]
Te paard alles en zwaarden mee.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan komen bad girls Flips, Snow en Mur in het spel die nurse FL in elkaar klappen
party hardquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Djoere0 het volgende:
Zo, tentamens klaar, herkansing er bij en nu even helemaal skaffa, ajeto!
mijne kan ook, maar dacht alleen thuisquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben nog niet betrapt door mijn huisgenoten,maar mijn kamerdeur kan van binnen op slot.
Eigen schuld dan kneusquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne kan ook, maar dacht alleen thuis
Jouw topicquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:57 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mijne kan ook, maar dacht alleen thuis
Goed bezig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
Zo, ik ben ingeschreven bij de woningbouwverenigingWerd tijd
Noem je mij nou bad girl?quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
En dan komen bad girls Flips, Snow en Mur in het spel die nurse FL in elkaar klappen
Godver. hardop gelachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur op een pony. Zo hobbelen we naar het enge kasteel van Nurse Vladimir FL.
Omhult in knoflook, voor alle vleermuizen en vampierenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:55 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur op een pony. Zo hobbelen we naar het enge kasteel van Nurse Vladimir FL.
Maar dan blijkt, nurse Vas is al gebetenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Omhult in knoflook, voor alle vleermuizen en vampieren
Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je mij nou bad girl?
[..]
Godver. hardop gelachen.
kop erafquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan blijkt, nurse Vas is al gebetenhoe lossen we dit op?
Mijn staak richting haar hart duwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn staak richting haar hart duwen.
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die posequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Welke serie hadden jullie het over btw?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchten
Ik luister.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
FL,ik denk dat jij dit ook wel kan waarderen.
Snowquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit hier heel triest achter m'n schermpje te lachen
Hij verklapt al zijn geheimen, waar hij zijn fancy zusterpak heeft gekocht en waar zijn broeder Typisch met vampier chicks Moira en Mono zich schuilhoudenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.
Oh dat kijk ik ook gewoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |