Hahahaquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Noem je mij nou bad girl?
[..]
Godver. hardop gelachen.
kop erafquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar dan blijkt, nurse Vas is al gebetenhoe lossen we dit op?
Mijn staak richting haar hart duwen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijdenquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Murdera het volgende:
[..]
Mijn staak richting haar hart duwen.
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die posequote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:54 schreef OllieWilliams het volgende:
Welke serie hadden jullie het over btw?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Welke staak?![]()
!
[..]
Maar dan rollen Beach, Ata en Ro-ald langs in Charlie's Angels kostuum en doen ze die pose
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
De goede tegen de goede. De hel barst van schrik los boven het kasteel. En Nurse Flfriek weet te vluchten
Ik luister.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:01 schreef Ro-ald het volgende:
FL,ik denk dat jij dit ook wel kan waarderen.
Snowquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:00 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nurse Vas ook maar vermoorden. Niets meer te doen tegen vampieren. En beter voorkomen dan bestrijden
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Mur weet met zijn lichaamssappen nurse Vas te reddenen dan gaan we samen met Stoner Angels op zoek naar nurse FL
quote:Op donderdag 20 juni 2013 16:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zit hier heel triest achter m'n schermpje te lachen
Hij verklapt al zijn geheimen, waar hij zijn fancy zusterpak heeft gekocht en waar zijn broeder Typisch met vampier chicks Moira en Mono zich schuilhoudenquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
We vinden Nurse FL. Binden hem vast, bewieroken hem met wiet.
Oh dat kijk ik ook gewoonquote:Op donderdag 20 juni 2013 16:02 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Game of Thrones / A Song of Ice and Fire.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |