quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het echt moet wil ik dat wel doen hoor
is het koel in damsco?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Het was hier niet koel gek, fucking benauwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Leugens, ik ben al onderweg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweetquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windje
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweet
Lang leve de ventilatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhHier ook
wordt weer een fijne nacht
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..quote:
Hehe mijn kamer is gelukkig goed doorgelucht nu dus lekker koel hier, als de zon scheen was het een ander verhaal want die schijnt de hele middag en avond aan mijn kantquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..
Zou je denken liefje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is.
Uhuh.quote:
moest lachen om "soms"quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is. Als ik weer eens op een toetsenbord zit te knagen, bijvoorbeeld.
En dat terwijl de clou in de komma zat.quote:
clue?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:31 schreef Ugjerke het volgende:
Ik heb altijd het idee dat clou geen woord is.
"Ik ben kanker verliefd op jou" shitquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Oude foto's teruggekeken, geen aanraderMooie tijden die niet meer zijn terug te halen enzo.
Mja, tijd voor wiet dus
Verkapte spamquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Oude foto's teruggekeken, geen aanraderMooie tijden die niet meer zijn terug te halen enzo.
Mja, tijd voor wiet dus
Hij is zo mooiquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Ik ben kanker verliefd op jou" shit
Bietsj is een bietsjquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef Beach het volgende:
[..]
Verkapte spam
Ik ga mooi niet kijken dus
Whut?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:41 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
"Ik ben kanker verliefd op jou" shit
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hij is zo mooi
Scroll eens naar onder, naar de laatste reactie![]()
Op z'n tijd, met liefde en beleid enzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hou je wel van piemels in je bips dan?
Pijnlijk?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Op z'n tijd, met liefde en beleid enzo
Is wel al een hele tijd geleden though
Zou eerst ff bijkomen jaquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:44 schreef Studeur het volgende:
pffff, net 4 uur geslapen
voel nu pas hoe hard dat er in slaat, tot 4 uur snachts zuipen, dan ff 2 uur tukken en meteen richting vliegveld.
gelijk uitgenodigd om naar amsterdam te gaan nu met mensen die waarschijnlijk aan de drugs gaan, ik pas denk ik_
I can't 'cuz i don't know how..quote:
Ligt eraan hoe 't gebeurtquote:
Ohhhh dat is de truuk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe 't gebeurt
Gewoon smooth en gladjes er naartoe werken en de kringspier met liefde behandelen en dan gaat 't wel
Soms doet 't ook gewoon hoe dan ook pijn en dan gaat 't hele feest niet door
Fotoboek van Userquote:
Oeiquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe 't gebeurt
Gewoon smooth en gladjes er naartoe werken en de kringspier met liefde behandelen en dan gaat 't wel
Soms doet 't ook gewoon hoe dan ook pijn en dan gaat 't hele feest niet door
Je weet hoe je moet quoten?quote:
Ik zou 't echt nooit willen proberenquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
OeiJa ik heb t nooit gedaan maar wil t opzich weleens proberen dus dat
Danku.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
Tette..!quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:40 schreef Moira. het volgende:
Fobo geüpdate
Mja, tijd voor wiet dus
Serieus veel mensen weten niet hoe ze een anus goed moeten behandelen hoor.quote:
Als je met de juiste persoon bent die je vertrouwt en liefde blabla enzo en je bent allebei in de mood zou ik het zeker eens proberen, heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Fotoboek van User
[..]
Ja dat zei ik eerst ook maar toch, voor alles een keer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ik zou 't echt nooit willen proberen
Vaseline op vaselinequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Danku.
En op dat 2e... Kom maar langs, beetje vaseline erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |