nu pas?quote:Op donderdag 20 juni 2013 18:55 schreef Vaseline_ het volgende:
Wow het zonnetje breekt eindelijk door.
wat een pauperdesign jeeezquote:
die is veel te stoerquote:Op donderdag 20 juni 2013 18:59 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
wat een pauperdesign jeeez
neem dan
[ afbeelding ]
Bummer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jep, echt hele dag grijs geweest. En nu is ie weer weg
Als het echt moet wil ik dat wel doen hoorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:00 schreef Murdera het volgende:
ik zie mij al als dikkerdje op dat ding zitten hoor.
Ok ik ga trainen.
iemand die me nog een schop onder mn hol wil geven?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:08 schreef Olment het volgende:
[..]
Als het echt moet wil ik dat wel doen hoor
is het koel in damsco?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Het was hier niet koel gek, fucking benauwdquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Fuuuuuuucking warm in Brabant![]()
Heel de dag binnengezeten in het koele Amsterdam
Leugens, ik ben al onderweg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windjequote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het was hier niet koel gek, fucking benauwd
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweetquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Toen ik van werk wegging was het aan het regenen met een heerlijk windje
Ohquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja oke, maar na dat buitje was het gewoon weer benauwd, net de hond uitgelaten en helemaal bezweet
Lang leve de ventilatorquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
OhHier ook
wordt weer een fijne nacht
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..quote:
Hehe mijn kamer is gelukkig goed doorgelucht nu dus lekker koel hier, als de zon scheen was het een ander verhaal want die schijnt de hele middag en avond aan mijn kantquote:Op donderdag 20 juni 2013 19:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja die staat hier ook aan, werkte eerste twee nachten perfect, maar nu..
Zou je denken liefje?quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is.
Uhuh.quote:
moest lachen om "soms"quote:Op donderdag 20 juni 2013 19:28 schreef Ugjerke het volgende:
Soms denk ik wel eens dat er iets mis met me is. Als ik weer eens op een toetsenbord zit te knagen, bijvoorbeeld.
En dat terwijl de clou in de komma zat.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |