abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:27:29 #1
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_128031708
quote:
GeenStijl zamelt 19.000 euro in voor Gijsbert Ruiter
De inzamelingsactie van weblog GeenStijl voor Haelenaar Gijsbert Ruiter heeft het bedrag van 19.000 bij elkaar.

Met nog 47 uur te gaan staat de teller nu op 19.354 euro. GeenStijl begon de inzameling als reactie op de rekening van 19.000 euro die de gemeente Leudal Ruiter had gestuurd. Het bedrag bestaat uit een boete voor het niet zelf weghalen van het hek om zijn huis, plus de kosten van de verwijdering van het hek.

GeenStijl vindt dat de gemeente verantwoordelijk is voor de problemen van Ruiter, en dat het belachelijk is om hem dan nog een rekening van 19.000 euro te sturen.

Ruiter heeft 9 maanden in de gevangenis gezeten, nadat hij bij de verwijdering van het hek door het lint ging en agenten bestookte met brandende benzine.
Bron: http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-ruiter#.UcLmjOdA1PM

Goeie actie! ^O^
Fijn om te horen dat hij door veel mensen zo gesteund wordt na al het onrecht wat hem is aangedaan.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_128031749
Wajoo goede actie dit _O_
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:29:04 #3
206580 Luxuria
pi_128031769
Ik wist helemaal niet dat die actie bezig was.
pi_128031771
Vaag verhaal!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_128032031
^O^ Nu maar hopen dat ze die man eens een keer met rust laten.
Doet me een beetje denken aan de film Falling Down.
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:39:17 #6
206580 Luxuria
pi_128032115
Ik hoop ook dat ze hem met rust laten.
Maar hoe zit het nu eigenlijk? Woont hij wel nog steeds in datzelfde huis?
pi_128032219
Waarom is die man zielig?

De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......

En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
pi_128032244
Geenstijl is geweldig bezig ^O^

De ambtenaren kennen zoals gebruikelijk geen schaamte, gewoon de rekening van hun falen lekker bij de burger leggen en rustig verder slapen :z
pi_128032274
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:

De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......

En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
het ging wel even een stapje verder, maar als je het verhaal niet hebt gelezen of uberhaubt je er in hebt verdiept dan weet je dat uiteraard niet.
No Guts, No Glory
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:43:11 #10
206580 Luxuria
pi_128032285
quote:

Misschien moet je je eerst eens inlezen.
pi_128032328
quote:

Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!
pi_128032432
quote:

Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgd :)
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_128032434
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Byte_Me het volgende:

[..]

Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!
Hij heeft 9 maand gezeten, zo braaf was hij dus helemaal niet.
pi_128032474
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Jawel.. ik weet dat hij last had van het kamp aan de overkant.

Alleen de politie gaf daar geen gehoor aan. Fout van de politie.. maar dan nog zie ik niet in waarom die man zielig is,
pi_128032502
quote:
2s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik trok dezelfde conclusie na het lezen van deze OP. Kortom, de OP blijft in gebreke.
gr gr
pi_128032574
Ah ja, Geenstijl. Geweldpleging, zelfs tegen hulpverleners, is goed als je maar met populistische argumenten komt. Dan ondermijnt GS zelfs de rechtstaat wel even door de boete te betalen. Gaat GS ook de inkomstenbelasting voor de meneer betalen of hebben ze zich daar nog niet in verdiept ?

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-06-2013 13:50:57 ]
pi_128032607
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef imanidiot het volgende:
^O^ Nu maar hopen dat ze die man eens een keer met rust laten.
Doet me een beetje denken aan de film Falling Down.
:D
Nu je het zegt. Maar die kerel draait nog wel wat erger door. _O-

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 20 juni 2013 @ 13:58:39 #18
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128032907
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef gelly het volgende:
hulpverleners
:')
pi_128033047
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:02:35 #20
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_128033087
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:

[..]

Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_128033107
quote:

[..]

Als je het verschil niet ziet tussen de twee gevallen dan ben je geen knip voor de neus waar.

Oh ik zie nu pas op wie ik reageer. De troll van fok. _O- :r
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:03:42 #22
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128033136
quote:

[..]

Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?
pi_128033148
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.
Wie bepaalt wanneer het ok is dan, Geenstijl ? De onderbuik ? Totale willekeur ?
pi_128033160
quote:

Lees voor de gein het verhaal anders ff.
pi_128033200
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?
Dat zeg ik toch. Je mag agenten, of mensen in het algmeeen. best proberen te molesteren als je dat gerechtvaardigd vindt.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:06:09 #26
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_128033241
Goede zaak, van die 350 euro kan vast wel een (gedeelte van) een hek betaald worden.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_128033248
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?
pi_128033382
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen. En wat moet ik precies gelezen hebben om van mening te veranderen?

Die man is gewoon een tokkie, dat zie je ook goed in dat filmpje.
pi_128033642
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef gelly het volgende:

[..]

Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?
helemaal niks,
maar als je eerst toestemmng krijgt om hek te plaatsen en je plaatst een hek , daarna word deze weggehaald.
maar je mag weer een nieuw hek plaatsen , en dezemaal op je eigen grond
en de gemeente komt langs om het hek te meten , ja sorry meetstokje gaat 3cm de grond in en dus is je hek 2 cm te hoog , weghalen dus.
ik zou ook weigeren.
dan de politie erbij.
is toch funest als je al tralies voor je raam moet plaatsen.

blijft mishandelig klop, maar op een gegeven punt word het je zo moeilijk gemaakt door tegenwerking dat ze dit aan zichzelf te danken hebben
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:18:50 #30
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_128033732
quote:

[..]

Nee. De agenten/ambtenaren in kwestie ontvingen geld van het kamp om daar met een grote boog omheen te lopen en geen acties te ondernemen over klachten. Iig, dat moet wel aangezien ze nooit iets gedaan hebben tegen strafbare zaken waar aangiftes van gedaan zijn.

De man zelf is tot het uiterste getergd, zo erg zelfs dat de Rechter de man na 9 maanden op vrije voeten stelde aangezien ze zelf al niet verwachten dat de straf die ze gaan opleggen hoger zal zijn. Dit waar het OM 8 jaar eist.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:24:36 #31
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128033985
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij heeft 9 maand gezeten, zo braaf was hij dus helemaal niet.
Er zitten ook mensen onschuldig vast in NL hoor,dus vastzitten betekent niet altijd schuldig.

Maar los van dat, lees het hele verhaal maar eens en zeker de voorgeschiedenis :')

Dit topic gaat weer dezelfde kant op als al die andere over deze zaak.... :P
pi_128034159
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Er zitten ook mensen onschuldig vast in NL hoor,dus vastzitten betekent niet altijd schuldig.

Maar los van dat, lees het hele verhaal maar eens en zeker de voorgeschiedenis :')

Dus geweld tegen agenten en ambtenaren is prima als de reden maar populair genoeg is ? Ik wil dat even duidelijk hebben.
pi_128034224
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Die man had een hekwerk rondom zijn huis gemaakt, omdat hij bedreigd zou worden door buurtgenoten.

Dus die man had dat niet op een andere manier kunnen regelen? Alsof zo,n hekwerk helpt tegen mensen die je serieus iets aan willen doen.. :')

Dus nee.. ik zie nog steeds niet in waarom ik dit een goede actie zou moeten vinden en waarom die man zielig is.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:30:09 #34
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128034243
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Dus geweld tegen agenten en ambtenaren is prima als de reden maar populair genoeg is ? Ik wil dat even duidelijk hebben.
quote:
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:31:07 #35
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128034286
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Die man had een hekwerk rondom zijn huis gemaakt, omdat hij bedreigd zou worden door buurtgenoten.

Dus die man had dat niet op een andere manier kunnen regelen? Alsof zo,n hekwerk helpt tegen mensen die je serieus iets aan willen doen.. :')

Dus nee.. ik zie nog steeds niet in waarom ik dit een goede actie zou moeten vinden en waarom die man zielig is.
quote:
pi_128034331
Die reltrollen hier :')
pi_128034396
...........

Het is weer hoog niveau hier. Men moet die man zielig vinden en dit als een helden-actie zien... :')
pi_128034423
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef bijdehand het volgende:
Die reltrollen hier :')
Je kunt echt niet begrijpen dat mensen van mening zijn dat geweldplegers niet beloond horen te worden ? Apart hoor. Zet je mening anders even in een leeg Word documentje. Heb je ook geen last van "trollen".
pi_128034471
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef theunderdog het volgende:
...........

Het is weer hoog niveau hier. Men moet die man zielig vinden en dit als een helden-actie zien... :')
Nee, men wil zich niet inlezen maar geeft wel een mening die niet rust op feiten.
pi_128034489
quote:

Met zulke buren die je huis in de fik steken en bombarderen heb je wel een hek nodig toch?

Of ben jij zo'n superdefokkerdefok die het zelf even oplost, die de kampbewoners in zijn eentje de hele zolder over laat stuiteren?
pi_128034538
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, men wil zich niet inlezen maar geeft wel een mening die niet rust op feiten.
Ik heb mij wel degelijk ingelezen. Die man werd bedreigd door mede kamp-bewoners.

Maar waarom zou ik hem dan zielig moeten vinden? Dat hek was daar illegaal neergezet.
pi_128034556
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 13:29 schreef heiden6 het volgende:
Vaag verhaal!
Niet al laaaaang op de hoogte zijn bij deze. :')
pi_128034559
net zoiets als mensen die rechts inhalen aanhouden, ipv de onnodig linksrijder aan te pakken
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:
swarma spam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
pi_128034573
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Met zulke buren die je huis in de fik steken en bombarderen heb je wel een hek nodig toch?

Of ben jij zo'n superdefokkerdefok die het zelf even oplost, die de kampbewoners in zijn eentje de hele zolder over laat stuiteren?
1: Dat hek was misschien 1 meter hoog ofzo. :')

Jaja.. dat gaat die gasten wel tegen houden.

2: Nee.
pi_128034592
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb mij wel degelijk ingelezen. Die man werd bedreigd door mede kamp-bewoners.

Maar waarom zou ik hem dan zielig moeten vinden? Dat hek was daar illegaal neergezet.
Je hebt dus niet gelezen/gekeken.

De man woont in een huis en de kampbewoners in een rijdende hut.

De man werd bedreigd, zijn huis in de fik gestoken en stenen door de ruiten.

Politie durft kampbewoners niet aan te pakken dus meneer plaatst een hek.

Meneer is echter alleen en niet met een heel kamp dus politie gaat optreden want wat meneer doet kan echt niet.

Snap je het nu?
pi_128034614
Deze man was in de steek gelaten door de staat.

Dus de vijand werd de staat.

Hij had met die molotov naar zijn gemeentehuis moeten gaan.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:41:16 #47
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128034666
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef gelly het volgende:

[..]

Je kunt echt niet begrijpen dat mensen van mening zijn dat geweldplegers niet beloond horen te worden ? Apart hoor. Zet je mening anders even in een leeg Word documentje. Heb je ook geen last van "trollen".
Hij heeft toch 9 maanden gezeten? Er zijn er genoeg die minder hebben gekregen voor zwaardere delicten.

En dat er mensen zijn die hem financieel steunen zegt wat over de empathie van die mensen voor die man denk ik....
pi_128034694
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Je hebt dus niet gelezen/gekeken.

De man woont in een huis en de kampbewoners in een rijdende hut.

De man werd bedreigd, zijn huis in de fik gestoken en stenen door de ruiten.

Politie durft kampbewoners niet aan te pakken dus meneer plaatst een hek.

Meneer is echter alleen en niet met een heel kamp dus politie gaat optreden want wat meneer doet kan echt niet.

Snap je het nu?
Dit was voor mij allang duidelijk. Haal diep adem en denk even na. En gebruik niet bij elke zin een spatie.

Die man werd bedreigd door die kampbewoners, en die kampbewoners gingen met stenen gooien en staken zijn huis in de brand. Dat is allemaal erg lullig voor die meneer. Het feit is alleen dat die hek daar niet mocht staan (of 2cm te hoog was ). Dat is waar het omgaat.

Die man had gewoon beter moeten nadenken, en zijn zaakjes beter voor elkaar moeten hebben.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:44:34 #49
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128034789
quote:
4s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef imanidiot het volgende:
Deze man was in de steek gelaten door de staat.

Dus de vijand werd de staat.

Hij had met die molotov naar zijn gemeentehuis moeten gaan.
Ook zo`n verhaal

http://zembla.vara.nl/Afl(...)0747bbbb2fc5596b7c71
pi_128034808
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dit was voor mij allang duidelijk. Haal diep adem en denk even na. En gebruik niet bij elke zin een spatie.

Die man werd bedreigd door die kampbewoners, en die kampbewoners gingen met stenen gooien en staken zijn huis in de brand. Dat is allemaal erg lullig voor die meneer. Het feit is alleen dat die hek daar niet mocht staan (of 2cm te hoog was ). Dat is waar het omgaat.

Die man had gewoon beter moeten nadenken, en zijn zaakjes beter voor elkaar moeten hebben.
en dat alles was nodig om nu politie bescherming te krijgen.
Triest figuur dat ben jij :)
pi_128034875
quote:
Onze "gemeentes" en overheid zijn verrot tot op het bot.
pi_128034878
quote:

[..]

Dus als ik iemand 2 meter na het zebrapad doodrij.... had hij maar over het zebrapad moeten oversteken. Want hij doet iets wat niet mag.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:48:38 #53
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128034935
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Dus als ik iemand 2 meter na het zebrapad doodrij.... had hij maar over het zebrapad moeten oversteken. Want hij doet iets wat niet mag.
2cm is al genoeg volgens die troll
pi_128035028
quote:

[..]

Een godwin is hier wel op z'n plaats.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:52:05 #55
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128035057
Dit topic wordt weer een voor en tegenstander-verhaal.

Feit is dat als zoveel mensen geld geven, genoeg zegt hoe veel mensen er over denken.
En niet omdat ze het hele verhaal niet kennen want er is al alles over gezegd
pi_128035073
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef imanidiot het volgende:

[..]

en dat alles was nodig om nu politie bescherming te krijgen.
Triest figuur dat ben jij :)
boehoehoe.. _O-
pi_128035143
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Dat hangt helemaal af van de situatie. Als jij opzettelijk diegene doodrijdt dan is dat moord. Alleen als jij her per ongeluk hebt gedaan omdat die man of vrouw niet goed uitkijk.. heb jij niets verkeerd gedaan.
pi_128035169
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:48 schreef Woelwater het volgende:

[..]

2cm is al genoeg volgens die troll
Lastig he, omgaan met andere meningen?
pi_128035205
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Lastig he, omgaan met andere meningen?
ha je moeder :D
pi_128035219
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef penny-wise het volgende:
Dit topic wordt weer een voor en tegenstander-verhaal.

Feit is dat als zoveel mensen geld geven, genoeg zegt hoe veel mensen er over denken.
En niet omdat ze het hele verhaal niet kennen want er is al alles over gezegd
Argumentum ad populum
pi_128035322
Rechtsstaatrukkers en trollen :')
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
pi_128035337
quote:

[..]

Burger.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 20 juni 2013 @ 14:58:29 #63
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128035354
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:55 schreef theunderdog het volgende:
Argumentum ad populum
Of het klopt of niet in jouw ogen.
Mensen hebben een mening ergens over en dat is hier in NL een vrij iets.
pi_128035425
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Burger.
Nee.. die man had gewoon beter moeten nadenken.
pi_128035451
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Of het klopt of niet in jouw ogen.
Mensen hebben een mening ergens over en dat is hier in NL een vrij iets.
Dat is het punt niet. Het punt is dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit ervan.

Dat is zelfs een drogredenering zoals ik al aangaf.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:02:20 #66
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_128035527
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Dat is het punt niet. Het punt is dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit ervan.

En dat die mening populair is komt doordat de meeste mensen wél inlevingsvermogen hebben..
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:04:10 #67
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128035596
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat wil je er aan doen? Elke mening is anders over een bepaald onderwerp.
In deze zaak zijn veel voor en tegenstanders en dat heeft verschillende redenen.

In een zaak als die Robert M zullen de meeste mensen wel dezelfde mening hebben, ik noem maar een dwarsstraat
pi_128035642
quote:

Dit, wat een idioot
pi_128035650
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:02 schreef Woelwater het volgende:

[..]

En dat die mening populair is komt doordat de meeste mensen wél inlevingsvermogen hebben..
Ik heb ook genoeg inlevingsvermogen. Zo begrijp ik heel goed dat er bij die man iets knapte. Vooral omdat de politie nauwelijks tot niet heeft opgetreden tegen die kampbewoners aan de overkant.
pi_128035704
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Wat wil je er aan doen? Elke mening is anders over een bepaald onderwerp.
In deze zaak zijn veel voor en tegenstanders en dat heeft verschillende redenen.

In een zaak als die Robert M zullen de meeste mensen wel dezelfde mening hebben, ik noem maar een dwarsstraat
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik wil er helemaal niets aan doen.

Ik zeg alleen dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit. Daar waar vaak de meerderheid ook ongelijk heeft.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:11:53 #71
241662 Jian
Well, well, well
pi_128035926
Schaamteloos gedrag van gemeente en de politie. Goede aktie van GS ^O^
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:12:18 #72
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128035943
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik heb ook genoeg inlevingsvermogen. Zo begrijp ik heel goed dat er bij die man iets knapte. Vooral omdat de politie nauwelijks tot niet heeft opgetreden tegen die kampbewoners aan de overkant.
Kijk aan,je snapt het

Maar idd, dit neemt niet weg dat zijn geweld jegens de politie terecht is. Maar hij heeft 9 maanden gezeten daarvoor dus gestraft is ie al.

Die inzameling is niet omdat hij onschuldig is.
Mensen zijn er tegen dat hij moet betalen voor kosten die de gemeente zelf had kunnen voorkomen als ze wat meer ruggegraat hadden getoond jegens die kampbewoners.

Want laten we wel stellen, de meeste leven in een vrijstaat waar niks tegen wordt gedaan toch?
pi_128036032
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar dan nog is híj de crimineel in deze zaak volgens sommigen. Ondertussen schijnt de gemeente hem nu weer via de kinderbijslag te willen treiteren. Way to go, Leudal. Waar iedereen gelijk is, maar alleen de kampers nét iets meer gelijk zijn dan de gewone Leudalers.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_128036051
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Kijk aan,je snapt het

Maar idd, dit neemt niet weg dat zijn geweld jegens de politie terecht is. Maar hij heeft 9 maanden gezeten daarvoor dus gestraft is ie al.

Die inzameling is niet omdat hij onschuldig is.
Mensen zijn er tegen dat hij moet betalen voor kosten die de gemeente zelf had kunnen voorkomen als ze wat meer ruggegraat hadden getoond jegens die kampbewoners.

Want laten we wel stellen, de meeste leven in een vrijstaat waar niks tegen wordt gedaan toch?
Maar dit ontken ik ook helemaal nergens.

Ik vind het ook laf en overdreven dat ze die man nog zo,n rekening sturen ook. Regelneukerij ten top natuurlijk.

Alleen om daar nu zo,n inzameling voor te starten. Dit is van geenstijl ook gewoon een stunt om populair in de media te komen hoor.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:15:50 #75
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128036084
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik wil er helemaal niets aan doen.

Ik zeg alleen dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit. Daar waar vaak de meerderheid ook ongelijk heeft.
Ja dus? Jij hebt dus ook een mening, prima.

Wat zegt dat over de meerderheid of minderheid?
Ik weet het niet..

K*t, nu zit ik weer in een discussie :P
pi_128036097
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Maar dit ontken ik ook helemaal nergens.

Ik vind het ook laf en overdreven dat ze die man nog zo,n rekening sturen ook. Regelneukerij ten top natuurlijk.

Alleen om daar nu zo,n inzameling voor te starten. Dit is van geenstijl ook gewoon een stunt om populair in de media te komen hoor.
Nu maar hopen dat de staat jou een keer goed in de steek laat.

En het is zo'n
pi_128036116
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Maar dan nog is híj de crimineel in deze zaak volgens sommigen. Ondertussen schijnt de gemeente hem nu weer via de kinderbijslag te willen treiteren. Way to go, Leudal. Waar iedereen gelijk is, maar alleen de kampers nét iets meer gelijk zijn dan de gewone Leudalers.
1: Hij is crimineel in de zin dat hij die Molotovcocktail,s ging gooien naar de politie. Al vind ik het woord "crimineel" erg overdreven klinken.

2: Dat van die kinderbijslag is inderdaad erg triest. Wat zijn de argumenten daar eigenlijk voor? Omdat hij die rekening niet wilt betalen of?
pi_128036140
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Ja dus? Jij hebt dus ook een mening, prima.

Wat zegt dat over de meerderheid of minderheid?
Ik weet het niet..

K*t, nu zit ik weer in een discussie :P
............

Laat maar. Je begrijpt de gehele principe van die drogredenering niet.
pi_128036161
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef imanidiot het volgende:

[..]

Nu maar hopen dat de staat jou een keer goed in de steek laat.

En het is zo'n
Persoonlijke aanval.

Nuff said..
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:17:51 #80
206580 Luxuria
pi_128036167
quote:

[..]

pi_128036177
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

1: Hij is crimineel in de zin dat hij die Molotovcocktail,s ging gooien naar de politie. Al vind ik het woord "crimineel" erg overdreven klinken.

2: Dat van die kinderbijslag is inderdaad erg triest. Wat zijn de argumenten daar eigenlijk voor? Omdat hij die rekening niet wilt betalen of?
1. Is ook niet goed te keuren, hoor.

2. Kinderen zaten elders ondergedoken en "woonden dus niet thuis", zo'n bureraucratisch verhaal.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:18:09 #82
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128036183
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, hij heeft zijn kind van school gehouden en ergens anders ondergebracht omdat er brandstichtingen zijn geweest bij hem thuis
pi_128036256
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Nee, hij heeft zijn kind van school gehouden en ergens anders ondergebracht omdat er brandstichtingen zijn geweest bij hem thuis
Hoe durft hij!! Ophangen die vent!
pi_128036305
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Ferdo het volgende:

[..]

1. Is ook niet goed te keuren, hoor.

2. Kinderen zaten elders ondergedoken en "woonden dus niet thuis", zo'n bureraucratisch verhaal.
1: ;)

2: Aha.. triest.
pi_128036351
quote:

[..]

pi_128036360
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef penny-wise het volgende:

[..]

Hij heeft zijn kinderen dus gewoon beschermt.

Kinderen beschermen = gedonder krijgen met de kinderbijslag... :')
Erg triest dit natuurlijk.
  donderdag 20 juni 2013 @ 15:25:40 #87
206580 Luxuria
pi_128036493
Die man en zijn gezin werden al 13 jaar geterroriseerd.
Hun huis was onverkoopbaar geworden door het woonwagenkamp wat ernaast geplaatst is.
Wat denk je nu zelf, na 13 jaar getreiter en niemand die er wat aan doet, de gemeente die je alleen maar tegen werkt.
Dan slaan toch een keer je stoppen door.

En nee het is niet goed te keuren het geweld, maar het is wel te plaatsen.
Daarbij heeft hij niet gericht naar de agenten het geweld gebruikt maar alleen om ze weg te jagen.
pi_128036512
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Hij heeft zijn kinderen dus gewoon beschermt.

Kinderen beschermen = gedonder krijgen met de kinderbijslag... :')
Erg triest dit natuurlijk.
Hij had ook een hek kunnen plaatsen om zijn kinderen te beschermen.... oh wacht.
pi_128036652
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef nolamoetblijven het volgende:

[..]

Hij had ook een hek kunnen plaatsen om zijn kinderen te beschermen.... oh wacht.
Hekken, daar overheen klimmen is inderdaad onmogelijk.
pi_128036756
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Klopt, het bood nauwelijks bescherming. Mooi dat dit een argument geworden is tegen deze beste man.

Deze zaak laat zien hoe moeilijk bepaalde situaties kunnen zijn of worden. De boete van 19.000 is nauwelijks te begrijpen maar ik heb hierover dan ook totaal geen inhoudelijke kennis. Het is wel erg leuk om te horen dat er zoveel mensen deze man financieel wilden helpen met deze boete
pi_128037018
quote:

[..]

Sterker nog, de hekken moesten weg weet je nog? Dus hij mocht zijn kinderen niet beschermen... dan verstopt hij ze en dan pakken ze de bijslag af? Vervolgens heb je hier wat trollen die de gemeente in die actie steunen.
pi_128037458
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Dat zijn toch de meeste inzamelingsacties in de media. Ze doen het alleen maar omdat het win-win is. Geld voor het goede doel en goede reclame.

Tuurlijk was het een misdrijf toen er iets knapte en Gijsbert door het lint ging. Maar je zag ook in de beelden al dat het uit totale radeloosheid gebeurde. Hij is er terecht voor gestraft.

Huidige situatie:
De woonwagenbewoners lachen zich suf in hun onaantastbare kamp.
De gemeente probeert de gemeente Gijsbert nog een extra te straffen met boetes en inhoudingen omdat ze slecht in het nieuws zijn gekomen.
En de situatie wordt voor Gijsbert dus steeds uitzichtlozer.
pi_128039372
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Dat is inderdaad prima als het doel gerechtvaardigd is. Al die keren dat de beste man een beroep deed op de politie maar nul op het rekest kreeg.
Maar toen zijn hek een paar centimeter te hoog was toen wisten ze wel hoe snel ze langs moesten komen. In zo`n geval vind ik dat het geweld gerechtvaardigd is vooral omdat ze nog op zijn terrein kwamen.
pi_128040993
Een of andere tokkie die brandbommen (want dat is een molotovcocktail gewoon) naar de politie gooit moet lekker TBS krijgen in plaats van gesteund te worden.

Als je ruzie hebt met kampers los je het met hen op (een cocktail gooien naar de kampers is begrijpelijk), niet door je tegen de politie te keren.

Dit stuk stront verdient die 19.000 euro niet, er zijn een hoop meer mensen in Nederland, onschuldig, niet geweldplegend, die dit verdienen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:12:13 #95
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128041124
quote:

[..]

Je moet het zien in stappen. De man zijn ramen waren meerdere keren kapot gegooid zodat hij er een dikke metalen gaasplaat voor moest lassen. De kampers begonnen toen zware objecten tegen de gevel te gooien om ze 's nachts wakker te houden. Door dat hekje konden ze geen aanloop meer nemen, en werd de gevel dus beschermd.

Trouwens rond basisscholen staan ook lage hekjes omdat bewezen is dat vandalen echt in veel gevallen te lui om te klimmen zijn en een groot gedeelte, niet iedereen dus, toch maar besluit dat zijn vandalisme de moeite niet waard is.

:
een gele cirkel is al genoeg vaak.
pi_128041265
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef Brum_brum het volgende:

[..]

Je moet het zien in stappen. De man zijn ramen waren meerdere keren kapot gegooid zodat hij er een dikke metalen gaasplaat voor moest lassen. De kampers begonnen toen zware objecten tegen de gevel te gooien om ze 's nachts wakker te houden.
En wat doe je op zo'n moment? Juist, dan bel je de politie en als die niet reageert, dan neem je het recht in eigen hand en gooi je stenen terug.

Bommen naar de politie gooien en mensen die dat nog verdedigen ook, wat een ziek kankerland is het geworden ook. :r

Volgens mij stond ie ook nog met een kruisboog gericht op de politie. Idioot, TBS met die gast.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_128041318
quote:
13s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef El_Matador het volgende:

Als je ruzie hebt met kampers los je het met hen op
Ik moest lachen.
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:17:37 #98
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_128041336
quote:
13s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Als je ruzie hebt met kampers los je het met hen op
Mission Impossible
  donderdag 20 juni 2013 @ 17:19:24 #99
382016 Brum_brum
Brum brum bruuuum
pi_128041414
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En wat doe je op zo'n moment? Juist, dan bel je de politie en als die niet reageert, dan neem je het recht in eigen hand en gooi je stenen terug.

Bommen naar de politie gooien en mensen die dat nog verdedigen ook, wat een ziek kankerland is het geworden ook. :r

Volgens mij stond ie ook nog met een kruisboog gericht op de politie. Idioot, TBS met die gast.
Hij had een pijl en boog in zijn hand en dat is pas illegaal in Nederland als je de boog aanspant wat hij dus niet heeft gedaan. Anders had hij nu geen 19000 euro meer kunnen ontvangen.
pi_128041459
quote:
6s.gif Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Je kent duidelijk de zaak niet en niemand die zijn actie goed praat. Wel geven meerderen aan dat je zijn actie wel in de context moet zien.

Vergeet niet adem te halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')