Bron: http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-ruiter#.UcLmjOdA1PMquote:GeenStijl zamelt 19.000 euro in voor Gijsbert Ruiter
De inzamelingsactie van weblog GeenStijl voor Haelenaar Gijsbert Ruiter heeft het bedrag van 19.000 bij elkaar.
Met nog 47 uur te gaan staat de teller nu op 19.354 euro. GeenStijl begon de inzameling als reactie op de rekening van 19.000 euro die de gemeente Leudal Ruiter had gestuurd. Het bedrag bestaat uit een boete voor het niet zelf weghalen van het hek om zijn huis, plus de kosten van de verwijdering van het hek.
GeenStijl vindt dat de gemeente verantwoordelijk is voor de problemen van Ruiter, en dat het belachelijk is om hem dan nog een rekening van 19.000 euro te sturen.
Ruiter heeft 9 maanden in de gevangenis gezeten, nadat hij bij de verwijdering van het hek door het lint ging en agenten bestookte met brandende benzine.
het ging wel even een stapje verder, maar als je het verhaal niet hebt gelezen of uberhaubt je er in hebt verdiept dan weet je dat uiteraard niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Waarom is die man zielig?
De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......
En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
Misschien moet je je eerst eens inlezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......
En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Hij heeft 9 maand gezeten, zo braaf was hij dus helemaal niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!
Jawel.. ik weet dat hij last had van het kamp aan de overkant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgd
Ik trok dezelfde conclusie na het lezen van deze OP. Kortom, de OP blijft in gebreke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgd
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef imanidiot het volgende:
Nu maar hopen dat ze die man eens een keer met rust laten.
Doet me een beetje denken aan de film Falling Down.
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.quote:
totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
Als je het verschil niet ziet tussen de twee gevallen dan ben je geen knip voor de neus waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Wie bepaalt wanneer het ok is dan, Geenstijl ? De onderbuik ? Totale willekeur ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.
Lees voor de gein het verhaal anders ff.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Dat zeg ik toch. Je mag agenten, of mensen in het algmeeen. best proberen te molesteren als je dat gerechtvaardigd vindt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?
Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees voor de gein het verhaal anders ff.
Ik heb het gelezen. En wat moet ik precies gelezen hebben om van mening te veranderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees voor de gein het verhaal anders ff.
helemaal niks,quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?
Nee. De agenten/ambtenaren in kwestie ontvingen geld van het kamp om daar met een grote boog omheen te lopen en geen acties te ondernemen over klachten. Iig, dat moet wel aangezien ze nooit iets gedaan hebben tegen strafbare zaken waar aangiftes van gedaan zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen onschuldig vast in NL hoor,dus vastzitten betekent niet altijd schuldig.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft 9 maand gezeten, zo braaf was hij dus helemaal niet.
Dus geweld tegen agenten en ambtenaren is prima als de reden maar populair genoeg is ? Ik wil dat even duidelijk hebben.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen onschuldig vast in NL hoor,dus vastzitten betekent niet altijd schuldig.
Maar los van dat, lees het hele verhaal maar eens en zeker de voorgeschiedenis![]()
Dit topic gaat weer dezelfde kant op als al die andere over deze zaak....
Die man had een hekwerk rondom zijn huis gemaakt, omdat hij bedreigd zou worden door buurtgenoten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:24 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Er zitten ook mensen onschuldig vast in NL hoor,dus vastzitten betekent niet altijd schuldig.
Maar los van dat, lees het hele verhaal maar eens en zeker de voorgeschiedenis![]()
Dit topic gaat weer dezelfde kant op als al die andere over deze zaak....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus geweld tegen agenten en ambtenaren is prima als de reden maar populair genoeg is ? Ik wil dat even duidelijk hebben.
quote:Dit topic gaat weer dezelfde kant op als al die andere over deze zaak....
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Die man had een hekwerk rondom zijn huis gemaakt, omdat hij bedreigd zou worden door buurtgenoten.
Dus die man had dat niet op een andere manier kunnen regelen? Alsof zo,n hekwerk helpt tegen mensen die je serieus iets aan willen doen..![]()
Dus nee.. ik zie nog steeds niet in waarom ik dit een goede actie zou moeten vinden en waarom die man zielig is.
quote:Dit topic gaat weer dezelfde kant op als al die andere over deze zaak....
Je kunt echt niet begrijpen dat mensen van mening zijn dat geweldplegers niet beloond horen te worden ? Apart hoor. Zet je mening anders even in een leeg Word documentje. Heb je ook geen last van "trollen".quote:
Nee, men wil zich niet inlezen maar geeft wel een mening die niet rust op feiten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef theunderdog het volgende:
...........
Het is weer hoog niveau hier. Men moet die man zielig vinden en dit als een helden-actie zien...
Met zulke buren die je huis in de fik steken en bombarderen heb je wel een hek nodig toch?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb mij wel degelijk ingelezen. Die man werd bedreigd door mede kamp-bewoners.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:35 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, men wil zich niet inlezen maar geeft wel een mening die niet rust op feiten.
1: Dat hek was misschien 1 meter hoog ofzo.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Met zulke buren die je huis in de fik steken en bombarderen heb je wel een hek nodig toch?
Of ben jij zo'n superdefokkerdefok die het zelf even oplost, die de kampbewoners in zijn eentje de hele zolder over laat stuiteren?
Je hebt dus niet gelezen/gekeken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:37 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb mij wel degelijk ingelezen. Die man werd bedreigd door mede kamp-bewoners.
Maar waarom zou ik hem dan zielig moeten vinden? Dat hek was daar illegaal neergezet.
Hij heeft toch 9 maanden gezeten? Er zijn er genoeg die minder hebben gekregen voor zwaardere delicten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef gelly het volgende:
[..]
Je kunt echt niet begrijpen dat mensen van mening zijn dat geweldplegers niet beloond horen te worden ? Apart hoor. Zet je mening anders even in een leeg Word documentje. Heb je ook geen last van "trollen".
Dit was voor mij allang duidelijk. Haal diep adem en denk even na. En gebruik niet bij elke zin een spatie.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:38 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Je hebt dus niet gelezen/gekeken.
De man woont in een huis en de kampbewoners in een rijdende hut.
De man werd bedreigd, zijn huis in de fik gestoken en stenen door de ruiten.
Politie durft kampbewoners niet aan te pakken dus meneer plaatst een hek.
Meneer is echter alleen en niet met een heel kamp dus politie gaat optreden want wat meneer doet kan echt niet.
Snap je het nu?
Ook zo`n verhaalquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:39 schreef imanidiot het volgende:
Deze man was in de steek gelaten door de staat.
Dus de vijand werd de staat.
Hij had met die molotov naar zijn gemeentehuis moeten gaan.
en dat alles was nodig om nu politie bescherming te krijgen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit was voor mij allang duidelijk. Haal diep adem en denk even na. En gebruik niet bij elke zin een spatie.
Die man werd bedreigd door die kampbewoners, en die kampbewoners gingen met stenen gooien en staken zijn huis in de brand. Dat is allemaal erg lullig voor die meneer. Het feit is alleen dat die hek daar niet mocht staan (of 2cm te hoog was ). Dat is waar het omgaat.
Die man had gewoon beter moeten nadenken, en zijn zaakjes beter voor elkaar moeten hebben.
Onze "gemeentes" en overheid zijn verrot tot op het bot.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ook zo`n verhaal
http://zembla.vara.nl/Afl(...)0747bbbb2fc5596b7c71
Dus als ik iemand 2 meter na het zebrapad doodrij.... had hij maar over het zebrapad moeten oversteken. Want hij doet iets wat niet mag.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dit was voor mij allang duidelijk. Haal diep adem en denk even na. En gebruik niet bij elke zin een spatie.
Die man werd bedreigd door die kampbewoners, en die kampbewoners gingen met stenen gooien en staken zijn huis in de brand. Dat is allemaal erg lullig voor die meneer. Het feit is alleen dat die hek daar niet mocht staan (of 2cm te hoog was ). Dat is waar het omgaat.
Die man had gewoon beter moeten nadenken, en zijn zaakjes beter voor elkaar moeten hebben.
2cm is al genoeg volgens die trollquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Dus als ik iemand 2 meter na het zebrapad doodrij.... had hij maar over het zebrapad moeten oversteken. Want hij doet iets wat niet mag.
Een godwin is hier wel op z'n plaats.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
boehoehoe..quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:44 schreef imanidiot het volgende:
[..]
en dat alles was nodig om nu politie bescherming te krijgen.
Triest figuur dat ben jij
Dat hangt helemaal af van de situatie. Als jij opzettelijk diegene doodrijdt dan is dat moord. Alleen als jij her per ongeluk hebt gedaan omdat die man of vrouw niet goed uitkijk.. heb jij niets verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:46 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Dus als ik iemand 2 meter na het zebrapad doodrij.... had hij maar over het zebrapad moeten oversteken. Want hij doet iets wat niet mag.
Lastig he, omgaan met andere meningen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:48 schreef Woelwater het volgende:
[..]
2cm is al genoeg volgens die troll
ha je moederquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:54 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Lastig he, omgaan met andere meningen?
Argumentum ad populumquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:52 schreef penny-wise het volgende:
Dit topic wordt weer een voor en tegenstander-verhaal.
Feit is dat als zoveel mensen geld geven, genoeg zegt hoe veel mensen er over denken.
En niet omdat ze het hele verhaal niet kennen want er is al alles over gezegd
Burger.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Of het klopt of niet in jouw ogen.quote:
Dat is het punt niet. Het punt is dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit ervan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:58 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Of het klopt of niet in jouw ogen.
Mensen hebben een mening ergens over en dat is hier in NL een vrij iets.
En dat die mening populair is komt doordat de meeste mensen wél inlevingsvermogen hebben..quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt is dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit ervan.
Dat is zelfs een drogredenering zoals ik al aangaf.
Wat wil je er aan doen? Elke mening is anders over een bepaald onderwerp.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat is het punt niet. Het punt is dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit ervan.
Dat is zelfs een drogredenering zoals ik al aangaf.
Dit, wat een idiootquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Ik heb ook genoeg inlevingsvermogen. Zo begrijp ik heel goed dat er bij die man iets knapte. Vooral omdat de politie nauwelijks tot niet heeft opgetreden tegen die kampbewoners aan de overkant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:02 schreef Woelwater het volgende:
[..]
En dat die mening populair is komt doordat de meeste mensen wél inlevingsvermogen hebben..
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik wil er helemaal niets aan doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:04 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Wat wil je er aan doen? Elke mening is anders over een bepaald onderwerp.
In deze zaak zijn veel voor en tegenstanders en dat heeft verschillende redenen.
In een zaak als die Robert M zullen de meeste mensen wel dezelfde mening hebben, ik noem maar een dwarsstraat
Kijk aan,je snapt hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg inlevingsvermogen. Zo begrijp ik heel goed dat er bij die man iets knapte. Vooral omdat de politie nauwelijks tot niet heeft opgetreden tegen die kampbewoners aan de overkant.
Maar dan nog is híj de crimineel in deze zaak volgens sommigen. Ondertussen schijnt de gemeente hem nu weer via de kinderbijslag te willen treiteren. Way to go, Leudal. Waar iedereen gelijk is, maar alleen de kampers nét iets meer gelijk zijn dan de gewone Leudalers.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:05 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik heb ook genoeg inlevingsvermogen. Zo begrijp ik heel goed dat er bij die man iets knapte. Vooral omdat de politie nauwelijks tot niet heeft opgetreden tegen die kampbewoners aan de overkant.
Maar dit ontken ik ook helemaal nergens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:12 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Kijk aan,je snapt het
Maar idd, dit neemt niet weg dat zijn geweld jegens de politie terecht is. Maar hij heeft 9 maanden gezeten daarvoor dus gestraft is ie al.
Die inzameling is niet omdat hij onschuldig is.
Mensen zijn er tegen dat hij moet betalen voor kosten die de gemeente zelf had kunnen voorkomen als ze wat meer ruggegraat hadden getoond jegens die kampbewoners.
Want laten we wel stellen, de meeste leven in een vrijstaat waar niks tegen wordt gedaan toch?
Ja dus? Jij hebt dus ook een mening, prima.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:06 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp jij het niet helemaal. Ik wil er helemaal niets aan doen.
Ik zeg alleen dat het nogal simplistisch is om je mening te baseren op de populariteit. Daar waar vaak de meerderheid ook ongelijk heeft.
Nu maar hopen dat de staat jou een keer goed in de steek laat.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar dit ontken ik ook helemaal nergens.
Ik vind het ook laf en overdreven dat ze die man nog zo,n rekening sturen ook. Regelneukerij ten top natuurlijk.
Alleen om daar nu zo,n inzameling voor te starten. Dit is van geenstijl ook gewoon een stunt om populair in de media te komen hoor.
1: Hij is crimineel in de zin dat hij die Molotovcocktail,s ging gooien naar de politie. Al vind ik het woord "crimineel" erg overdreven klinken.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Maar dan nog is híj de crimineel in deze zaak volgens sommigen. Ondertussen schijnt de gemeente hem nu weer via de kinderbijslag te willen treiteren. Way to go, Leudal. Waar iedereen gelijk is, maar alleen de kampers nét iets meer gelijk zijn dan de gewone Leudalers.
............quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:15 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Ja dus? Jij hebt dus ook een mening, prima.
Wat zegt dat over de meerderheid of minderheid?
Ik weet het niet..
K*t, nu zit ik weer in een discussie
Persoonlijke aanval.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef imanidiot het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat de staat jou een keer goed in de steek laat.
En het is zo'n
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1. Is ook niet goed te keuren, hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Hij is crimineel in de zin dat hij die Molotovcocktail,s ging gooien naar de politie. Al vind ik het woord "crimineel" erg overdreven klinken.
2: Dat van die kinderbijslag is inderdaad erg triest. Wat zijn de argumenten daar eigenlijk voor? Omdat hij die rekening niet wilt betalen of?
Nee, hij heeft zijn kind van school gehouden en ergens anders ondergebracht omdat er brandstichtingen zijn geweest bij hem thuisquote:Op donderdag 20 juni 2013 15:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
1: Hij is crimineel in de zin dat hij die Molotovcocktail,s ging gooien naar de politie. Al vind ik het woord "crimineel" erg overdreven klinken.
2: Dat van die kinderbijslag is inderdaad erg triest. Wat zijn de argumenten daar eigenlijk voor? Omdat hij die rekening niet wilt betalen of?
Hoe durft hij!! Ophangen die vent!quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn kind van school gehouden en ergens anders ondergebracht omdat er brandstichtingen zijn geweest bij hem thuis
1:quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
1. Is ook niet goed te keuren, hoor.
2. Kinderen zaten elders ondergedoken en "woonden dus niet thuis", zo'n bureraucratisch verhaal.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:41 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kinderen dus gewoon beschermt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:18 schreef penny-wise het volgende:
[..]
Nee, hij heeft zijn kind van school gehouden en ergens anders ondergebracht omdat er brandstichtingen zijn geweest bij hem thuis
Hij had ook een hek kunnen plaatsen om zijn kinderen te beschermen.... oh wacht.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:22 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kinderen dus gewoon beschermt.
Kinderen beschermen = gedonder krijgen met de kinderbijslag...![]()
Erg triest dit natuurlijk.
Hekken, daar overheen klimmen is inderdaad onmogelijk.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:26 schreef nolamoetblijven het volgende:
[..]
Hij had ook een hek kunnen plaatsen om zijn kinderen te beschermen.... oh wacht.
Klopt, het bood nauwelijks bescherming. Mooi dat dit een argument geworden is tegen deze beste man.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hekken, daar overheen klimmen is inderdaad onmogelijk.
Sterker nog, de hekken moesten weg weet je nog? Dus hij mocht zijn kinderen niet beschermen... dan verstopt hij ze en dan pakken ze de bijslag af? Vervolgens heb je hier wat trollen die de gemeente in die actie steunen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Dat zijn toch de meeste inzamelingsacties in de media. Ze doen het alleen maar omdat het win-win is. Geld voor het goede doel en goede reclame.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Alleen om daar nu zo,n inzameling voor te starten. Dit is van geenstijl ook gewoon een stunt om populair in de media te komen hoor.
Dat is inderdaad prima als het doel gerechtvaardigd is. Al die keren dat de beste man een beroep deed op de politie maar nul op het rekest kreeg.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Dus geweld tegen agenten en ambtenaren is prima als de reden maar populair genoeg is ? Ik wil dat even duidelijk hebben.
Je moet het zien in stappen. De man zijn ramen waren meerdere keren kapot gegooid zodat hij er een dikke metalen gaasplaat voor moest lassen. De kampers begonnen toen zware objecten tegen de gevel te gooien om ze 's nachts wakker te houden. Door dat hekje konden ze geen aanloop meer nemen, en werd de gevel dus beschermd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 15:30 schreef theunderdog het volgende:
[..]
En wat doe je op zo'n moment? Juist, dan bel je de politie en als die niet reageert, dan neem je het recht in eigen hand en gooi je stenen terug.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:12 schreef Brum_brum het volgende:
[..]
Je moet het zien in stappen. De man zijn ramen waren meerdere keren kapot gegooid zodat hij er een dikke metalen gaasplaat voor moest lassen. De kampers begonnen toen zware objecten tegen de gevel te gooien om ze 's nachts wakker te houden.
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Als je ruzie hebt met kampers los je het met hen op
Mission Impossiblequote:Op donderdag 20 juni 2013 17:08 schreef El_Matador het volgende:
Als je ruzie hebt met kampers los je het met hen op
Hij had een pijl en boog in zijn hand en dat is pas illegaal in Nederland als je de boog aanspant wat hij dus niet heeft gedaan. Anders had hij nu geen 19000 euro meer kunnen ontvangen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wat doe je op zo'n moment? Juist, dan bel je de politie en als die niet reageert, dan neem je het recht in eigen hand en gooi je stenen terug.
Bommen naar de politie gooien en mensen die dat nog verdedigen ook, wat een ziek kankerland is het geworden ook.
Volgens mij stond ie ook nog met een kruisboog gericht op de politie. Idioot, TBS met die gast.
Je kent duidelijk de zaak niet en niemand die zijn actie goed praat. Wel geven meerderen aan dat je zijn actie wel in de context moet zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 17:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En wat doe je op zo'n moment? Juist, dan bel je de politie en als die niet reageert, dan neem je het recht in eigen hand en gooi je stenen terug.
Bommen naar de politie gooien en mensen die dat nog verdedigen ook, wat een ziek kankerland is het geworden ook.
Volgens mij stond ie ook nog met een kruisboog gericht op de politie. Idioot, TBS met die gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |