Bron: http://www.l1.nl/nieuws/2(...)-ruiter#.UcLmjOdA1PMquote:GeenStijl zamelt 19.000 euro in voor Gijsbert Ruiter
De inzamelingsactie van weblog GeenStijl voor Haelenaar Gijsbert Ruiter heeft het bedrag van 19.000 bij elkaar.
Met nog 47 uur te gaan staat de teller nu op 19.354 euro. GeenStijl begon de inzameling als reactie op de rekening van 19.000 euro die de gemeente Leudal Ruiter had gestuurd. Het bedrag bestaat uit een boete voor het niet zelf weghalen van het hek om zijn huis, plus de kosten van de verwijdering van het hek.
GeenStijl vindt dat de gemeente verantwoordelijk is voor de problemen van Ruiter, en dat het belachelijk is om hem dan nog een rekening van 19.000 euro te sturen.
Ruiter heeft 9 maanden in de gevangenis gezeten, nadat hij bij de verwijdering van het hek door het lint ging en agenten bestookte met brandende benzine.
het ging wel even een stapje verder, maar als je het verhaal niet hebt gelezen of uberhaubt je er in hebt verdiept dan weet je dat uiteraard niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Waarom is die man zielig?
De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......
En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
Misschien moet je je eerst eens inlezen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
De politie heeft hem vriendelijk gevraagd om het hek rondom zijn hek te verwijderen. En dan gaat die debiel met een molotovcocktail gooien......
En daarvoor heeft hij ook nog 9 maand gezeten. Ik zou dus niet weten waarom hij deze steun verdiend.
Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Hij heeft 9 maand gezeten, zo braaf was hij dus helemaal niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:44 schreef Byte_Me het volgende:
[..]
Omdat diezelfde politie geen gehoor gaf bij klachten over overlast van het kamp aan de overkant. Je kunt beter een brave burger pesten dan een stel kampers, anders wordt je werk nog gevaarlijk!
Jawel.. ik weet dat hij last had van het kamp aan de overkant.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgd
Ik trok dezelfde conclusie na het lezen van deze OP. Kortom, de OP blijft in gebreke.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ah als dit je samenvatting is heb je het gewoon niet gevolgd
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:37 schreef imanidiot het volgende:
Nu maar hopen dat ze die man eens een keer met rust laten.
Doet me een beetje denken aan de film Falling Down.
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.quote:
totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
Als je het verschil niet ziet tussen de twee gevallen dan ben je geen knip voor de neus waar.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Je mag agenten en ambtenaren gerust pogen te mishandelen als je in je recht denkt te staan. Dat is wat GS zegt. Maar dan snap ik die kritiek op kopschoppers en ander tuig niet. Ook die denken het recht in eigen hand te mogen nemen.
Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
Wie bepaalt wanneer het ok is dan, Geenstijl ? De onderbuik ? Totale willekeur ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
totaal niet met elkaar te vergelijken en dat weet je zelf ook wel. Kansloze discussie trouwens.
Lees voor de gein het verhaal anders ff.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef theunderdog het volgende:
Dat zeg ik toch. Je mag agenten, of mensen in het algmeeen. best proberen te molesteren als je dat gerechtvaardigd vindt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:03 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Gaat erom dat jij het "hulpverleners" noem.. Waar waren ze al die keren dat die man ze belde over het overlast en de bedreigingen die hij heeft ontvangen van zijn vriendelijke buren van het kamp?
Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees voor de gein het verhaal anders ff.
Ik heb het gelezen. En wat moet ik precies gelezen hebben om van mening te veranderen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Lees voor de gein het verhaal anders ff.
helemaal niks,quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef gelly het volgende:
[..]
Wat verandert dat aan de poging tot mishandeling of erger van de agenten ?
Nee. De agenten/ambtenaren in kwestie ontvingen geld van het kamp om daar met een grote boog omheen te lopen en geen acties te ondernemen over klachten. Iig, dat moet wel aangezien ze nooit iets gedaan hebben tegen strafbare zaken waar aangiftes van gedaan zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef gelly het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |