Zo jammer tis al jaren prut in zuid holland. Kan me nog wel herinneren dat we vroeger geregeld onweer hadden ook zo lekker snachts dat je je raam open had staan heeerlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kunnen het echt vergeten hoor vandaag. Hooguit een regenbuitje, maar meer niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee de afgelopen 2 jaar...blijft fascinerend, spectaculair, leuk en weet ik het wat allemaal nog meer, maar ook gevaarlijk. O.a vorig jaar hier inslagen gehad dichtbij en bij een vriend in het complex. Daar was best veel apparatuur geen cent meer waard
Ligt nog het meeste aan het deel naar je apparatuur. Als dat allemaal goed beveiligd is kun je alles lekker in je stopcontact laten. Te denken valt dus aan bv overspanningstekkers er tussen gooien. En dat is niet alleen voor de onweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen apparaat kan bliksem aan, stekkers eruit is nog altijd de beste oplossing.
Komt door die klote zee! In de winter is het hier te warm voor sneeuw, in de zomer te koud voor zware buien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Zo jammer tis al jaren prut in zuid holland. Kan me nog wel herinneren dat we vroeger geregeld onweer hadden ook zo lekker snachts dat je je raam open had staan heeerlijk
Hehe ja zee is wel leuk hoor, daar niet van, maar zodra we de kans hebben ga ik lekker met het vrouwtje richting overijssel/gelderland/limburg/brabantquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door die klote zee! In de winter is het hier te warm voor sneeuw, in de zomer te koud voor zware buien.
Laat maar komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie rode vlek voor de hele Achterhoek als die intact blijft
[ afbeelding ]
Haha ik hou van de zee, ga hier ook niet meer weg. Dan maar lekker klagen op dit soort dagen. Ik hou wel van een beetje klagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Hehe ja zee is wel leuk hoor, daar niet van, maar zodra we de kans hebben ga ik lekker met het vrouwtje richting overijssel/gelderland/limburg/brabant
Los, kom je uit het oosten ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef UcanQuote_me het volgende:
Heerlijk alle ramen en deuren los en het is al meteen een paar graden koeler incl een lekker regenbui geurtje......![]()
@just saying peeps voor iedereen die het nog droog heeft.....
Ik wil oooooook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef INViCTuS het volgende:
Water komt met emmers tegelijk uit de lucht...
en hagol en windstotuhquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Allemaal geslaagte pubers gisteravonds op twetter die over weer es ovur omweer praattun.
Haha. Die camera krijgt nog een whiplash.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
http://www.gelderland.nl/?id=21445
En dan kijken naar de fietsbrug!
Wie zit er te klooien met die webcam zeg, sjeez....quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
Deuren, ramen, winkels, alles is hier losquote:
Flinke windstoten ook zo te zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Die camera krijgt nog een whiplash.
Ik had het wel een beetje verwacht als ik die link zou delenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Wie zit er te klooien met die webcam zeg, sjeez....
Doetinchemquote:
Vlakbij de brandweerkazernequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef INViCTuS het volgende:
Die camera staat trouwens niet ver van mijn huis
Ik bedoelde eigenlijk die andere, kruising den elterweg n348, buurt van ziekenhuis maar dat is ook niet ver van die andere camera af...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlakbij de brandweerkazerne
Ik kijk er nog wel eens op als ze een uitruk hebben.
Ohja nee klopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die andere, kruising den elterweg n348, buurt van ziekenhuis maar dat is ook niet ver van die andere camera af...
Oke, ook flink nat in Deventer:quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Angry_Bird het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke rode vlek richting Noord-Gelderland.Benieuwd of mn ouders in Deventer er nog wat van meekrijgen.
Haha. Deze cam gaat er zo te zien ook zo aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Oke, ook flink nat in Deventer:
http://webcam.deventerapps.nl/
Dat ligt uit die bui gezien voor Zutphen dus daar heeft het al geonweerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Schuurbrand in Steenderen. Het onweert daar nu?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Doetinchem![]()
Alhoewel bun en blief ik een brabantse import achterhoeker
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Kw4Kje het volgende:
wow komt echt met bakken uit de hemel hier in de achterhoek
Regio Zutphen is het kletsnatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]Hier in de achterhoek is het nog steeds droog.,
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Almelo nog droog. Maar laat het 'omweer' maar komen
Confirm, al viel het qua ontladingen wel tegen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Donders, wat een knoeperts van een dreunen
Nu heb ik verschrikkelijk veel zin in onweerquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het ook verschrikkeliijk benauwd... Kom op
dan krijg ik dadelijk toch nog de volle laag hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Ener-G het volgende:
Als ik naar de neerslagradar van de knmi animatie kijk moeten je pijlen ietsje westelijker gemikt zijn
Zit jij niet ook in het uiterste zuiden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:35 schreef hans1988 het volgende:
Bam, donderslag liet ff het huis trillen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Frutsel het volgende:
Zwolle krijgt straks de volle laag
Apeldoorn nu
Ik hoop vanavond weer veel omweer, maar denk dat deze buien het een beetje verpesten voor vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al enige verwachting hoe het vanavond rond 23u is?
Ja, maak foto's mensen. Al shelf clouds gesignaleerd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Gwywen het volgende:
Waarom plaatsen jullie geen foto's?
Nu weet ik nog niet wat ik mis.
Yup, Kerkradequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef baniekje het volgende:
[..]
Zit jij niet ook in het uiterste zuiden?
Zutphen dan ook nog maar een keer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Al geloof ik eigenlijk die rechtse pijl niet....
volgens mij gaat alles er langs....over Gelderland.... Zeg maar Doetinschem Apeldoorn Lelystad...
Kappen nou!! ik moet straks weer op de boot werken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef RiKe het volgende:
Staat er nog iets op het schema voor de Randstad of pissen we (zoals praktisch elke keer) weer naast de pot?
Zeg nooit nooit , maar kern vandaag ligt voor het zuiden, midden en oosten denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef RiKe het volgende:
Staat er nog iets op het schema voor de Randstad of pissen we (zoals praktisch elke keer) weer naast de pot?
Zou mooi zijn als de rechterpijl correct was... We wachten af!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Al geloof ik eigenlijk die rechtse pijl niet....
volgens mij gaat alles er langs....over Gelderland.... Zeg maar Doetinschem Apeldoorn Lelystad...
Hier in Almelo nog niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Disorder het volgende:
Veel regen en af en toe onweer in Raalte.
De lucht aan die kant is vanuit Twenterand gezien ook heel donkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Disorder het volgende:
Veel regen en af en toe onweer in Raalte.
Pfff erg vervelend haha. Lucht in Enschede wordt langzaam donkerderquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Noord Oost Twente vooralsnog droog en licht bewolkt... gisteren trok het ten noorden van ons langs, vandaag vooralsnog ten zuiden
Ik zei het toch, het Noord-Oost Twentsche Schildquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:48 schreef Frutsel het volgende:
Noord Oost Twente vooralsnog droog en licht bewolkt... gisteren trok het ten noorden van ons langs, vandaag vooralsnog ten zuiden
twitter:TeamXTremeNL twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:46:11#Zwolle #waarschuwing #rolwolk melding, vage arcus al te zien in zuidoost. Wees voorzichtig en blijf even binnen!! reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Frutsel het volgende:
twitter:TeamXTremeNL twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:46:11#Zwolle #waarschuwing #rolwolk melding, vage arcus al te zien in zuidoost. Wees voorzichtig en blijf even binnen!! reageer retweet
Vaagquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Welke stad/dorp?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef zlotka het volgende:
Eerste rommel in de verte nu, begint ook langzaam donkerder te worden hier (midden Twente).
Gvd... kom om met die foto's dantwitter:Art_of_thunders twitterde op donderdag 20-06-2013 om 13:49:53Pittige onweersbui nadert #Zwolle, wat een cel! #onweer #stcnl reageer retweet
7 KM ten westen van Hengeloquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Welke stad/dorp?mag ook in DM als je dat liever hebt
Een arcus is geen rolwolk. Zouden zij moeten weten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:50 schreef Frutsel het volgende:
Ik ook vlakbijquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:54 schreef zlotka het volgende:
[..]
7 KM ten westen van Hengelo.
DM is onderweg
Nee omdat het snilt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Meen je dat? Vanwege het onweer?
Ik bedoelde de hulpdiensten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:57 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Meen je dat? Vanwege het onweer?
serieus? Wat een lul de behanger in de JNG SC dan (daar haal ik hem weg)quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Pino112 het volgende:
Dat is een wikipedialinkje. Nothing to see here, move along.
Blikseminslag?quote:20-06-13 13:52:44 Brandweer Noord- en Oost Gelderland PRIO 1 Woningbrand : : Achterdorperweg : 9 8166KG Emst 6951 7091 7733 7641 (Rietgedekt pand)
Volgens mij is dat Vriezenveen, achter Almeloquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man das uit de Wiki![]()
Das toch niet uit Zwolle
Mijn schuld! ghehehequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:59 schreef Toto69 het volgende:
Het is de schuld van chapel24, mijn excuus![]()
Zou klappen geven.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:58 schreef Toto69 het volgende:
[..]
serieus? Wat een lul de behanger in de JNG SC dan (daar haal ik hem weg)
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee man das uit de Wiki![]()
Das toch niet uit Zwolle
Het is de schuld van chapel24 uit een ander topicquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:00 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Volgens mij is dat Vriezenveen, achter Almelo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel mooi zulke wolken![]()
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
twitter:gkonings twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:01:04De bui die je wist dat zo komen is eindelijk hier #zwolle reageer retweet
Beter dat ie er langs rijdt dan dat ie stopt voor je huis... dan is het minder...quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
twitter:gkonings twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:01:04De bui die je wist dat zo komen is eindelijk hier #zwolle reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef EugeneKrabs het volgende:
1x in m'n leven zoiets gezien. Toen moet ik een jaar of 8-9 geweest zijn. Denk dat het 1996 of 97 was. Gigantisch noodweer toen. Die wolken rolden gewoon .SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wel mooi zulke wolken
Voortaan even doen aub.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
[..]
Het is de schuld van chapel24 uit een ander topic
en van mezelf, geen bron gecheckt
Tenzij je brand hebt. Dan is het minder als hij doorrijdt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:02 schreef humorduck28 het volgende:
[..]
Beter dat ie er langs rijdt dan dat ie stopt voor je huis... dan is het minder...
Bron: De Stentorquote:Noodweer boven Apeldoorn
APELDOORN Het stortregent in Apeldoorn en het onweer is losgebarsten. Er worden blikseminslagen in De Parken gemeld en de parkeerplaats van de Woonboulevard staat deels blank door volgelopen putten. De brandweer is naar de Chamavenlaan omdat daar na blikseminslag een woningbrand zou zijn.
In onder meer Wilp en Emst is de brandweer druk met rietgedekte panden die in brand zijn gevlogen.
'eens'quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Doe is lief! of ik stuur echt een rolwolk op je af!
Laat maar komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:04 schreef chapel24 het volgende:
[..]
Doe is lief! of ik stuur echt een rolwolk op je af!
Komt me veel te bekent voor.quote:
Bekend.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:05 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Komt me veel te bekent voor.
Die is in iig niet van nu
twitter:eric_kroon twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:02:20Meldingen van branden komen binnen.. spoor van vernielingen #bliksem #onweer #noodweer reageer retweet
SPOOR VAN VERNIELINGENquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:06 schreef Angry_Bird het volgende:
twitter:eric_kroon twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:02:20Meldingen van branden komen binnen.. spoor van vernielingen #bliksem #onweer #noodweer reageer retweet
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
SPOOR VAN VERNIELINGEN
[ afbeelding ]
Als Friesland wegspoelt is dat mooi meegenomen tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je net zien dat alles over Friesland gaat ipv Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
SPOOR VAN VERNIELINGEN
[ afbeelding ]
Zou wel eens tijd wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je net zien dat alles over Friesland gaat ipv Groningen
Ligt eraan per plaats, gisteren was het voor mij wel erg warm, maar niet zo als dinsdag, vandaag is het nog weer koeler dan gisteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou, ik kijk zo vanuit een airco gekoelde ruimte naar buiten en ik zie nog geen enkele regenbui vallen, terwijl dat wel voorspelt was. Ik heb het gevoel dat het buiten nog wel iets koeler is dan gisteren maar nog steeds redelijk broeierig.
Klopt dit?
voorspeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou, ik kijk zo vanuit een airco gekoelde ruimte naar buiten en ik zie nog geen enkele regenbui vallen, terwijl dat wel voorspelt was. Ik heb het gevoel dat het buiten nog wel iets koeler is dan gisteren maar nog steeds redelijk broeierig.
Klopt dit?
waarom draaien mensen de hoofdschakelaar niet even om? of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef zlotka het volgende:
begint hier te hagelen en harder te donderen, voor de zekerheid stekkers er vast uit. Tot straks
Diepvries gaat ontdooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef seasushi het volgende:
[..]
waarom draaien mensen de hoofdschakelaar niet even om? of zeg ik nu iets geks?
Ik woon ook in Twente, vlakbij zlotka en ik hoor gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt wel donker nu ja... hoor ook gerommel in de verte
wat is dat een videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Diepvries gaat ontdooien.
Videorecorders en zo opnieuw instellen, nee ik haal alleen mijn tv en pc eruit, meer niet.
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
twitter:willemsjeffrey twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:10:49En nog een #Deventer #Regen #StraatBlank http://t.co/rZEgZ9MToU reageer retweet
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef JamFlava het volgende:
Ik dacht hagel te horen.. maar was een buurjongentje op een driewieler.
Ben net 10min thuis dus helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zien
Doe dat panoramadak maar dicht
Ook in Zeist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Opperprutser het volgende:
Het begint eindelijk te druppelen in Utrecht.
Lekker aan het werk? ;-)quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
Echt lekker gaat het niet vandaagquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Disorder het volgende:
Harde klappen in de omgeving van Raalte.
Jaloersquote:
dat was hier in dealnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor flink gerommel. Net een vette inslag richting Hengelo
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.quote:
En hier in almelo is het alleen donker, en is er gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.
Blaas je rubberboot maar op, zet ik alvast koffiequote:
Onweer in Hengelo heeft altijd heel veel moeite om het Twentekanaal over te stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.
De Backxlaan begint al blank te raken, dus ik ben onderweg!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Blaas je rubberboot maar op, zet ik alvast koffie
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Infection het volgende:
Het zal voor het midden van het land wel niets meer dan alleen regen worden...
Euw, zo erg?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Backxlaan begint al blank te raken, dus ik ben onderweg!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lijkt nu toch wat Noordelijker te gaan, helaas!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hier ook.. je zal maar op 85meter hoogte wonen, op een paal ofzo
Goede bliksemafleiderquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hier ook.. je zal maar op 85meter hoogte wonen, op een paal ofzo
Ik wacht vol smartquote:
Dat ziet er dan wel weer veelbelovend uit, alleen komt er eerst een zooi regen hier voordat de onweer er is en dus zal het al wel weer afgezwakt zijn.quote:
Ja graag! Het giet nu wel hardquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef zlotka het volgende:
heel erg veel bliksem hier, ook flink dichtbij af en toe. Ik stuur wel wat jou kant op toto
twitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:26:54Brand boerderij rietgedekt Emst, totaal verloren. Blikseminslag oorzaak. http://t.co/xtk69kot3D reageer retweet
Wow..quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:26:54Brand boerderij rietgedekt Emst, totaal verloren. Blikseminslag oorzaak. http://t.co/xtk69kot3D reageer retweet
Hier nog altijd niet, wel verdomd donker... kwestie van minuten lijkt hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef Logician het volgende:
Het komt hier nu met bakken uit de lucht
Dat probeer ik te ontdekken...volgens mij voorst/klarenbeek die kant opquote:
Maak je borst maar nat. Het gaat helemaal los straksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef minthy het volgende:
Donker buiten. En het begint harder te rommelen hier (0523)
Mooie omgevingquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |