Ik woon ook in Twente, vlakbij zlotka en ik hoor gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt wel donker nu ja... hoor ook gerommel in de verte
wat is dat een videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Diepvries gaat ontdooien.
Videorecorders en zo opnieuw instellen, nee ik haal alleen mijn tv en pc eruit, meer niet.
Ja.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
twitter:willemsjeffrey twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:10:49En nog een #Deventer #Regen #StraatBlank http://t.co/rZEgZ9MToU reageer retweet
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef Logician het volgende:
wtf! klopt buienrader wel qua hoeveelheid dat er aankomt?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef JamFlava het volgende:
Ik dacht hagel te horen.. maar was een buurjongentje op een driewieler.
Ben net 10min thuis dus helemaal niets van meegekregenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja, zie een eerder plaatje in dit of vorig topic... NoordOost Twente was vet paars en krijgt het meeste.. maar tot nu toe geloofde ik dat niet... Meer Gelderland dacht ik... maar we zullen zien
Doe dat panoramadak maar dicht
Ook in Zeist.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:21 schreef Opperprutser het volgende:
Het begint eindelijk te druppelen in Utrecht.
Lekker aan het werk? ;-)quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
+1quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:22 schreef MaLo het volgende:
In Twenterand heel, heel donker, maar nog geen omweer of regen.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:23 schreef Disorder het volgende:
Harde klappen in de omgeving van Raalte.
Jaloersquote:
dat was hier in dealnquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:18 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Goor flink gerommel. Net een vette inslag richting Hengelo
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.quote:
En hier in almelo is het alleen donker, en is er gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.
Blaas je rubberboot maar op, zet ik alvast koffiequote:
Onweer in Hengelo heeft altijd heel veel moeite om het Twentekanaal over te stekenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:26 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nu pas? Het onweert al een kwartier in Goor. Veel inslagen. Sommigen hebben geen telefoonbereik.
De Backxlaan begint al blank te raken, dus ik ben onderweg!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Blaas je rubberboot maar op, zet ik alvast koffie
quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Infection het volgende:
Het zal voor het midden van het land wel niets meer dan alleen regen worden...
Euw, zo erg?!quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De Backxlaan begint al blank te raken, dus ik ben onderweg!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lijkt nu toch wat Noordelijker te gaan, helaas!
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hier ook.. je zal maar op 85meter hoogte wonen, op een paal ofzo
Goede bliksemafleiderquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja hier ook.. je zal maar op 85meter hoogte wonen, op een paal ofzo
Dat ziet er dan wel weer veelbelovend uit, alleen komt er eerst een zooi regen hier voordat de onweer er is en dus zal het al wel weer afgezwakt zijn.quote:
Ja graag! Het giet nu wel hardquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:32 schreef zlotka het volgende:
heel erg veel bliksem hier, ook flink dichtbij af en toe. Ik stuur wel wat jou kant op toto
twitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:26:54Brand boerderij rietgedekt Emst, totaal verloren. Blikseminslag oorzaak. http://t.co/xtk69kot3D reageer retweet
Wow..quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:33 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Stefanuzz twitterde op donderdag 20-06-2013 om 14:26:54Brand boerderij rietgedekt Emst, totaal verloren. Blikseminslag oorzaak. http://t.co/xtk69kot3D reageer retweet
Hier nog altijd niet, wel verdomd donker... kwestie van minuten lijkt hetquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:34 schreef Logician het volgende:
Het komt hier nu met bakken uit de lucht
Dat probeer ik te ontdekken...volgens mij voorst/klarenbeek die kant opquote:
Maak je borst maar nat. Het gaat helemaal los straksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:36 schreef minthy het volgende:
Donker buiten. En het begint harder te rommelen hier (0523)
Mooie omgevingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |