Als Friesland wegspoelt is dat mooi meegenomen tochquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je net zien dat alles over Friesland gaat ipv Groningen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef YazooW het volgende:
[..]
SPOOR VAN VERNIELINGEN
[ afbeelding ]
Zou wel eens tijd wordenquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zul je net zien dat alles over Friesland gaat ipv Groningen
Ligt eraan per plaats, gisteren was het voor mij wel erg warm, maar niet zo als dinsdag, vandaag is het nog weer koeler dan gisteren.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou, ik kijk zo vanuit een airco gekoelde ruimte naar buiten en ik zie nog geen enkele regenbui vallen, terwijl dat wel voorspelt was. Ik heb het gevoel dat het buiten nog wel iets koeler is dan gisteren maar nog steeds redelijk broeierig.
Klopt dit?
voorspeldquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Nou, ik kijk zo vanuit een airco gekoelde ruimte naar buiten en ik zie nog geen enkele regenbui vallen, terwijl dat wel voorspelt was. Ik heb het gevoel dat het buiten nog wel iets koeler is dan gisteren maar nog steeds redelijk broeierig.
Klopt dit?
waarom draaien mensen de hoofdschakelaar niet even om? of zeg ik nu iets geks?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:07 schreef zlotka het volgende:
begint hier te hagelen en harder te donderen, voor de zekerheid stekkers er vast uit. Tot straks
Diepvries gaat ontdooien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:12 schreef seasushi het volgende:
[..]
waarom draaien mensen de hoofdschakelaar niet even om? of zeg ik nu iets geks?
Ik woon ook in Twente, vlakbij zlotka en ik hoor gewoon niksquote:Op donderdag 20 juni 2013 14:16 schreef Frutsel het volgende:
[..]
wordt wel donker nu ja... hoor ook gerommel in de verte
wat is dat een videorecorder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 14:13 schreef ZodiaX het volgende:
[..]
Diepvries gaat ontdooien.
Videorecorders en zo opnieuw instellen, nee ik haal alleen mijn tv en pc eruit, meer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |