Zo jammer tis al jaren prut in zuid holland. Kan me nog wel herinneren dat we vroeger geregeld onweer hadden ook zo lekker snachts dat je je raam open had staan heeerlijkquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wij kunnen het echt vergeten hoor vandaag. Hooguit een regenbuitje, maar meer niet.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Slechte ervaring mee de afgelopen 2 jaar...blijft fascinerend, spectaculair, leuk en weet ik het wat allemaal nog meer, maar ook gevaarlijk. O.a vorig jaar hier inslagen gehad dichtbij en bij een vriend in het complex. Daar was best veel apparatuur geen cent meer waard
Ligt nog het meeste aan het deel naar je apparatuur. Als dat allemaal goed beveiligd is kun je alles lekker in je stopcontact laten. Te denken valt dus aan bv overspanningstekkers er tussen gooien. En dat is niet alleen voor de onweer.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Geen apparaat kan bliksem aan, stekkers eruit is nog altijd de beste oplossing.
Komt door die klote zee! In de winter is het hier te warm voor sneeuw, in de zomer te koud voor zware buien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Zo jammer tis al jaren prut in zuid holland. Kan me nog wel herinneren dat we vroeger geregeld onweer hadden ook zo lekker snachts dat je je raam open had staan heeerlijk
Hehe ja zee is wel leuk hoor, daar niet van, maar zodra we de kans hebben ga ik lekker met het vrouwtje richting overijssel/gelderland/limburg/brabantquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt door die klote zee! In de winter is het hier te warm voor sneeuw, in de zomer te koud voor zware buien.
Laat maar komenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:06 schreef INViCTuS het volgende:
Mooie rode vlek voor de hele Achterhoek als die intact blijft
[ afbeelding ]
Haha ik hou van de zee, ga hier ook niet meer weg. Dan maar lekker klagen op dit soort dagen. Ik hou wel van een beetje klagenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:09 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Hehe ja zee is wel leuk hoor, daar niet van, maar zodra we de kans hebben ga ik lekker met het vrouwtje richting overijssel/gelderland/limburg/brabant
Los, kom je uit het oosten ofzoquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:11 schreef UcanQuote_me het volgende:
Heerlijk alle ramen en deuren los en het is al meteen een paar graden koeler incl een lekker regenbui geurtje......![]()
@just saying peeps voor iedereen die het nog droog heeft.....
Ik wil oooooook!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:15 schreef INViCTuS het volgende:
Water komt met emmers tegelijk uit de lucht...
en hagol en windstotuhquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Disorder het volgende:
[..]
Allemaal geslaagte pubers gisteravonds op twetter die over weer es ovur omweer praattun.
Haha. Die camera krijgt nog een whiplash.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
http://www.gelderland.nl/?id=21445
En dan kijken naar de fietsbrug!
Wie zit er te klooien met die webcam zeg, sjeez....quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
Deuren, ramen, winkels, alles is hier losquote:
Flinke windstoten ook zo te zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:19 schreef Koelkastje het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Disorder het volgende:
[..]
Haha. Die camera krijgt nog een whiplash.
Ik had het wel een beetje verwacht als ik die link zou delenquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Wie zit er te klooien met die webcam zeg, sjeez....
Doetinchemquote:
Vlakbij de brandweerkazernequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:20 schreef INViCTuS het volgende:
Die camera staat trouwens niet ver van mijn huis
Ik bedoelde eigenlijk die andere, kruising den elterweg n348, buurt van ziekenhuis maar dat is ook niet ver van die andere camera af...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Vlakbij de brandweerkazerne
Ik kijk er nog wel eens op als ze een uitruk hebben.
Ohja nee klopt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:23 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk die andere, kruising den elterweg n348, buurt van ziekenhuis maar dat is ook niet ver van die andere camera af...
Oke, ook flink nat in Deventer:quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Angry_Bird het volgende:
[ afbeelding ]
Flinke rode vlek richting Noord-Gelderland.Benieuwd of mn ouders in Deventer er nog wat van meekrijgen.
Haha. Deze cam gaat er zo te zien ook zo aan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:25 schreef Angry_Bird het volgende:
[..]
Oke, ook flink nat in Deventer:
http://webcam.deventerapps.nl/
Dat ligt uit die bui gezien voor Zutphen dus daar heeft het al geonweerdquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:24 schreef Pino112 het volgende:
Schuurbrand in Steenderen. Het onweert daar nu?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:21 schreef UcanQuote_me het volgende:
[..]
Doetinchem![]()
Alhoewel bun en blief ik een brabantse import achterhoeker
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:22 schreef Kw4Kje het volgende:
wow komt echt met bakken uit de hemel hier in de achterhoek
Regio Zutphen is het kletsnatquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef seasushi het volgende:
[..]
[..]Hier in de achterhoek is het nog steeds droog.,
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:32 schreef ACT-F het volgende:
Hier in Almelo nog droog. Maar laat het 'omweer' maar komen
Confirm, al viel het qua ontladingen wel tegen.quote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:13 schreef INViCTuS het volgende:
Donders, wat een knoeperts van een dreunen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |