ligt er aan hoe lief je de buurman vindquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef seasushi het volgende:
Is het de moeite waard om (achterhoek aan de duitse grens) de tere wietplantjes van de buurman veilig te stellen? Of maak ik me voor niks druk?
Dat doen wij wel.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:54 schreef seasushi het volgende:
Is het de moeite waard om (achterhoek aan de duitse grens) de tere wietplantjes van de buurman veilig te stellen? Of maak ik me voor niks druk?
Ik woon binnen die 3!quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:39 schreef IkWilbert het volgende:
Grote kans op tornado's in Duitsland!
[..]
[ afbeelding ]
gaat de pliesie dan door dit weer 2 armzalige plantjes redden?quote:
Nee, daar huren ze bedrijven voor in. De politie gaat een saffie roken onder het afdakje.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
gaat de pliesie dan door dit weer 2 armzalige plantjes redden?
Echte heldenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Die kunnen best een buitje houden vinden ze ook wel lekker....@kijkt de tuin in en niks aan de hand heurquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:56 schreef seasushi het volgende:
[..]
Je woont toch in Rotterdam? Ijn dat geval kan ik ook nog wat verwachtenquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
Voor de zekerheid de stekkers van wat audio apparatuur maar even uit het stopcontact gehaald
De router en modem laten zitten
Dit is tegenwoordig echt al lang niet meer nodigquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:57 schreef INViCTuS het volgende:
Voor de zekerheid de stekkers van wat audio apparatuur maar even uit het stopcontact gehaald
De router en modem laten zitten
Niet bepaald...zie onderschriftquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je woont toch in Rotterdam? Ijn dat geval kan ik ook nog wat verwachten
Slechte ervaring mee de afgelopen 2 jaar...blijft fascinerend, spectaculair, leuk en weet ik het wat allemaal nog meer, maar ook gevaarlijk. O.a vorig jaar hier inslagen gehad dichtbij en bij een vriend in het complex. Daar was best veel apparatuur geen cent meer waardquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is tegenwoordig echt al lang niet meer nodig
ik zie het al voor me dat ze bij een bedrijf dat ook doen, alle snoeren enzo eruit
Wij kunnen het echt vergeten hoor vandaagquote:
Geen apparaat kan bliksem aan, stekkers eruit is nog altijd de beste oplossing.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Dit is tegenwoordig echt al lang niet meer nodig
ik zie het al voor me dat ze bij een bedrijf dat ook doen, alle snoeren enzo eruit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |