Nu heb ik verschrikkelijk veel zin in onweerquote:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:41 schreef Nattekat het volgende:
Hier is het ook verschrikkeliijk benauwd... Kom op
dan krijg ik dadelijk toch nog de volle laag hierquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Ener-G het volgende:
Als ik naar de neerslagradar van de knmi animatie kijk moeten je pijlen ietsje westelijker gemikt zijn
Zit jij niet ook in het uiterste zuiden?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:35 schreef hans1988 het volgende:
Bam, donderslag liet ff het huis trillen
quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Frutsel het volgende:
Zwolle krijgt straks de volle laag
Apeldoorn nu
Ik hoop vanavond weer veel omweer, maar denk dat deze buien het een beetje verpesten voor vanavondquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Al enige verwachting hoe het vanavond rond 23u is?
Ja, maak foto's mensen. Al shelf clouds gesignaleerd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:43 schreef Gwywen het volgende:
Waarom plaatsen jullie geen foto's?
Nu weet ik nog niet wat ik mis.
Yup, Kerkradequote:Op donderdag 20 juni 2013 13:42 schreef baniekje het volgende:
[..]
Zit jij niet ook in het uiterste zuiden?
Zutphen dan ook nog maar een keer...quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Al geloof ik eigenlijk die rechtse pijl niet....
volgens mij gaat alles er langs....over Gelderland.... Zeg maar Doetinschem Apeldoorn Lelystad...
Kappen nou!! ik moet straks weer op de boot werken!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef RiKe het volgende:
Staat er nog iets op het schema voor de Randstad of pissen we (zoals praktisch elke keer) weer naast de pot?
Zeg nooit nooit , maar kern vandaag ligt voor het zuiden, midden en oosten denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:46 schreef RiKe het volgende:
Staat er nog iets op het schema voor de Randstad of pissen we (zoals praktisch elke keer) weer naast de pot?
Zou mooi zijn als de rechterpijl correct was... We wachten af!quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:38 schreef Frutsel het volgende:
Al geloof ik eigenlijk die rechtse pijl niet....
volgens mij gaat alles er langs....over Gelderland.... Zeg maar Doetinschem Apeldoorn Lelystad...
Hier in Almelo nog niks.quote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Disorder het volgende:
Veel regen en af en toe onweer in Raalte.
De lucht aan die kant is vanuit Twenterand gezien ook heel donkerquote:Op donderdag 20 juni 2013 13:47 schreef Disorder het volgende:
Veel regen en af en toe onweer in Raalte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |