SPOILER: Transferbeleid 2012-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 19-06-2013 22:58:35 ]
Hij zat er immers al vrij lang op te wachten. Het is hem gegundquote:Op woensdag 19 juni 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Gun Doublepain zijn pleziertje, jongens.
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?quote:
Denk je? Zijn passing is best goed, wie weet kan Ajax hem huren, schijnt niet blij te zijn daarquote:
Nee.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?
Sowieso niemand in dit topic.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar gaan jullie die Jozefzoon echt terughalen?
Weet hij niet, dat denkt hij.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Ik hoop dat je gelijk hebt.
Hij heeft niks van Overmars gehoord daarover.quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
j0rdiii denkt geen dingen, die weet dingen.
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?quote:Op woensdag 19 juni 2013 23:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij heeft niks van Overmars gehoord daarover.
Nog steeds gepikeerd om mijn mening?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?
Geen idee, lees zijn onzin zelden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:12 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Jordii weet alles beter over Ajax en voetbal, dat moet je inmiddels toch wel weten?
quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:25 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Geen idee, lees zijn onzin zelden.
Ja, soort van PTSD heb ik eraan overgehouden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:23 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nog steeds gepikeerd om mijn mening?
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raarquote:Op woensdag 19 juni 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom, laten we ons weer in de schulden steken!1!1! Pleurt toch op man.
Als je wilt dat er met miljoenen wordt gesmeten, ga je maar PSV aanhangen, zielloos figuur.
Overmars was toch ook boos op heracles omdat ze teveel vroegen?quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raar
Mensen hier snappen het verschil niet tussen geld uitgeven en meteen weer schulden maken. Vooral stijn heeft het lastig met de rekensommetjes.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
als wij 8 miljoen voor Alderweireld durven te vragen met een 1 jarig contract, dan is 7-8 miljoen voor Maher echt niet zo raar
Boos?quote:Op donderdag 20 juni 2013 01:08 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Overmars was toch ook boos op heracles omdat ze teveel vroegen?
Fuckkkkkk, ik ga helemaal gek worden als ze Duarte halen als vervanger van Eriksen. Dan ga je er zo hard op achteruit.quote:Maher kan Ajax vergeten na telefoongesprek Overmars
Donderdag, 20 juni 2013 om 06:41
Adam Maher kan een streep zetten door een zomerse transfer naar Ajax. De club uit Amsterdam heeft geen interesse meer in de negentienjarige middenvelder van AZ, zo kreeg hij telefonisch te horen. Directeur voetbalzaken Marc Overmars nam persoonlijk contact op met de talentvolle jeugdinternational.
"Ik heb Adam en zijn zaakwaarnemer Sigi Lens gebeld, dat wij andere keuzes maken", verklaart Overmars donderdag in De Telegraaf. "Daarnaast heb ik AZ gezegd dat we geen interesse meer hebben." De beslissing van Ajax lijkt volgens het dagblad verband te houden met het waarschijnlijke aanblijven van Siem de Jong.
In de afgelopen dagen werd reeds gesuggereerd dat de komst van Lerin Duarte van Heracles Almelo prioriteit genoot en dat Ajax niet bereid was om de hoofdprijs voor Maher te betalen. Door het afhaken van Ajax zit PSV in een zetel om de spelmaker binnen te halen. De club uit Eindhoven toucheerde negen miljoen euro voor de verkoop van Jeremain Lens aan Dynamo Kiev en ook de waarschijnlijke verkoop van Dries Mertens aan Napoli levert de club miljoenen op.
+ dat Eriksen nog niet eens verkocht is. Dortmund lijkt eerst voor andere spelers te gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:13 schreef Tarado het volgende:
Ze zullen hun redenen wel hebben en hoeven we ook niet meer te speculeren
Die kant gaat het wel een beetje op ja maar 1 september is nog ver wegquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Eriksen & de Jong blijven gewoon, ik weet het zeker.
Hoop het niet. Ik zie ze graag blijven, maar vrees ze dan in de winter vertrekken. Dan is het helemaal kut.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou wel relaxed zijn als Eriksen blijft en bijtekent.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat hoeft toch helemaal nietquote:Op donderdag 20 juni 2013 07:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Hoop het niet. Ik zie ze graag blijven, maar vrees ze dan in de winter vertrekken. Dan is het helemaal kut.
Ik hoop het.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:26 schreef Enchanter het volgende:
JR-style op dit moment , na het lezen van dit nieuws
[ afbeelding ]
juist de spelers die het meest ongebalanceerd waren, zijn nu weg met bommeltje, lens, mertens en waarschijnlijk toivonen. Mooie kans op een degelijk elftal daarquote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Maher naar PSV wilt. Het was al een ongebalanceerd gekocht elftal, wat nu weer op alle linies aan het verkopen is.
Geef een capabele td 20M en hij zou er een leuk elftal van moeten kunnen brouwen. Maar we hebben het hier over Brands hè.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:41 schreef Adames het volgende:
[..]
juist de spelers die het meest ongebalanceerd waren, zijn nu weg met bommeltje, lens, mertens en waarschijnlijk toivonen. Mooie kans op een degelijk elftal daar
tenminste, zou mogelijk moeten zijn zonder Brands
Waar je je druk om kunt maken op de 'vroege' ochtend hè.quote:
Hij wil in de eredivisie blijven, waar veel voor te zeggen valt voor een 19-jarige, naar welke club moet hij dan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Ik snap sowieso niet dat Maher naar PSV wilt. Het was al een ongebalanceerd gekocht elftal, wat nu weer op alle linies aan het verkopen is.
Klopt. Gebrek aan koffie en dan zo'n walgelijke TT zien.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:53 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Waar je je druk om kunt maken op de 'vroege' ochtend hè.
Ik ook niet. Ze doen niet eens mee om de prijzen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 08:33 schreef Houniet het volgende:
Dat Chris maar even bijtekent dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 07:45 schreef Ajacied422 het volgende:
met Maher welquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:01 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ze doen niet eens mee om de prijzen.
Ja en vorig jaar met Van Bommel zou de titel ook wel ff worden veroverd.quote:
Dat heeft hij wel altijd beweerd, dat als hij deze zomer niet vertrekt dat hij dan voor 1 jaar zou bijtekenen, zodat Ajax nog geld voor hem vangt.quote:
Heeft-ie wel min of meer toegezegd hè? Dat hij zou bijtekenen als hij niet werd verkocht.quote:
Marcelo zit al de hele vakantie in het krachthonk en Zanka is aan het sprinten.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:23 schreef Neuroscience het volgende:
Verdediging van PSV blijft kutterdankut, daar helpt Maher niets aan.
Nee, absoluut niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:29 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Had je Maher niet bij Ajax willen zien?
Die Zanka twittert meer dan die ooit zal voetballenquote:Op donderdag 20 juni 2013 09:28 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Marcelo zit al de hele vakantie in het krachthonk en Zanka is aan het sprinten.
Heeft wel een onmeunig uitgebreide sneakerverzameling. #jajewilhet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:40 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Die Zanka twittert meer dan die ooit zal voetballenhttps://twitter.com/Mzanka
Nee. Ik vind dat hij goed kan ballen, maarquote:
Het verschil is dat Alderweireld dit seizoen een heel constant seizoen heeft gespeeld, inclusief een handjevol wedstrijden in de CL, en slechts zelden door de mand viel. Maher daarentegen heeft een paar pieken, maar valt ook een heleboel wedstrijden terug. Dan kan hij wel een leuke techniek hebben, het blijft een speler die slechts incidenteel iets laat zien, en dat is in mijn ogen minder geld waard dan een speler die al enkele seizoenen laat zien goed te kunnen voetballen en dit seizoen laat zien dat ook constant te kunnen doen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 00:54 schreef Adames het volgende:
[..]
Maar je zult niet kunnen ontkennen, dat dit het eerste seizoen is dat hij dat doet. Vorig jaar vond ik hem regelmatig door de mand vallen. Ik vind ook dat Ajax te hoog inschiet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het verschil is dat Alderweireld dit seizoen een heel constant seizoen heeft gespeeld, inclusief een handjevol wedstrijden in de CL, en slechts zelden door de mand viel. Maher daarentegen heeft een paar pieken, maar valt ook een heleboel wedstrijden terug. Dan kan hij wel een leuke techniek hebben, het blijft een speler die slechts incidenteel iets laat zien, en dat is in mijn ogen minder geld waard dan een speler die al enkele seizoenen laat zien goed te kunnen voetballen en dit seizoen laat zien dat ook constant te kunnen doen.
Maher is 19, wat wil je. Daarnaast heeft Alderweireld nooit laten zien echt een topper te zijn.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het verschil is dat Alderweireld dit seizoen een heel constant seizoen heeft gespeeld, inclusief een handjevol wedstrijden in de CL, en slechts zelden door de mand viel. Maher daarentegen heeft een paar pieken, maar valt ook een heleboel wedstrijden terug. Dan kan hij wel een leuke techniek hebben, het blijft een speler die slechts incidenteel iets laat zien, en dat is in mijn ogen minder geld waard dan een speler die al enkele seizoenen laat zien goed te kunnen voetballen en dit seizoen laat zien dat ook constant te kunnen doen.
Vorig jaar was hij inderdaad een stuk minder constant, maar had hij wel duidelijk de potentie om een goede verdediger te worden. Dit seizoen heeft hij duidelijk laten zien dat hij niet alleen de potentie heeft, maar dat hij nu gewoon een goede verdediger is. Dan ben je meer waard dan een speler die bij vlagen potentie laat zien, maar nog verre van beslissend of bepalend is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Maar je zult niet kunnen ontkennen, dat dit het eerste seizoen is dat hij dat doet. Vorig jaar vond ik hem regelmatig door de mand vallen. Ik vind ook dat Ajax te hoog inschiet.
Ik wil geen 8 miljoen betalen voor iemand die een paar keer eruit gelicht wordt bij Eredivisie Live, maar net zoveel wedstrijden niks laat zien. En Alderweireld heeft dit seizoen duidelijk gemaakt dat hij klaar is voor een subtopper in Engeland of Duitsland, en 7 miljoen lijkt mij een redelijke prijs voor dat niveau.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Maher is 19, wat wil je. Daarnaast heeft Alderweireld nooit laten zien echt een topper te zijn.
Oke, op zich logische argumenten. Maar Duarte gaat natuurlijk never-nooit zo goed worden als Maher. Of denk je van wel?quote:Op donderdag 20 juni 2013 09:44 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nee. Ik vind dat hij goed kan ballen, maar
- Hij is Marrokaan en laat nu bij AZ al op niet zo'n nette manier blijken dat hij zich te goed voelt voor de club
- Het maakt hem niet uit waar hij speelt, dan hoef ik hem niet bij Ajax
- Ik heb het idee dat hij niet echt een winnaar is
Dusja, heel subjectief, maar ik ben er niet rouwig om. Liever een Duarte met potentie die aangeeft graag naar Ajax wil, dan zo'n "talent" dat zich nog niet op echt nivo heeft laten zien, maar na 1 training al roept dat hij goed kan meekomen met Oranje.
Maar Alderweireld heeft niet de potentie die Maher wel heeft op een topper te worden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:04 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maher de wereldtop gaat halen. Bovengemiddelde voetballer, gaat een mooie carrière hebben als hij zijn best doet, maar heeft nooit het niveau van bijvoorbeeld een Van Persie op die leeftijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Maar Alderweireld heeft niet de potentie die Maher wel heeft op een topper te worden.
Ik denk dat mensen zich daar nog wel eens in kunnen vergissen. Maar dat is mijn bescheiden meningquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maher de wereldtop gaat halen. Bovengemiddelde voetballer, gaat een mooie carrière hebben als hij zijn best doet, maar heeft nooit het niveau van bijvoorbeeld een Van Persie op die leeftijd.
Van Persie liet op die leeftijd zien met name heel erg met zichzelf bezig te zijn. Maher laat daarnaast wel degelijk zien dat hij erg goed kan voetballen. Van mij hoeft hij echter ook niet te komen. Maar helaas hebben wij Brands.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Maher de wereldtop gaat halen. Bovengemiddelde voetballer, gaat een mooie carrière hebben als hij zijn best doet, maar heeft nooit het niveau van bijvoorbeeld een Van Persie op die leeftijd.
Mag. Waar baseer je je mening op?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:21 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ik denk dat mensen zich daar nog wel eens in kunnen vergissen. Maar dat is mijn bescheiden mening
Ik vind 8 miljoen een zeer normale prijs voor een 19 jarige jongen die al bij vlagen laat zien dat hij een hoog niveau aan kan. Die jongen heeft nog een 2-jarig contract en staat terecht volop in de belangstelling.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik wil geen 8 miljoen betalen voor iemand die een paar keer eruit gelicht wordt bij Eredivisie Live, maar net zoveel wedstrijden niks laat zien. En Alderweireld heeft dit seizoen duidelijk gemaakt dat hij klaar is voor een subtopper in Engeland of Duitsland, en 7 miljoen lijkt mij een redelijke prijs voor dat niveau.
Goede kans dat hij inderdaad geen absolute wereldtop wordt, maar daarom gaat hij niet nu al naar Real Madrid. Wel kan je op zeker zeggen dat hij het niveau Ajax ook weer gaat onstijgen en naar een ploeg als de Spurs kan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:18 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje de reden dat het zo duur is. Dat ook Marcel Brands denkt dat je acht miljoen euro en een miljoen euro salaris waard bent als je af en toe laat zien goed te kunnen voetballen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:22 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik vind 8 miljoen een zeer normale prijs voor een 19 jarige jongen die al bij vlagen laat zien dat hij een hoog niveau aan kan. Die jongen heeft nog een 2-jarig contract en staat terecht volop in de belangstelling.
Dat hij nog niet elke week schittert ben ik zeker met je eens, maar welk talent deed dat wel op zijn leeftijd?
Ik neem aan dat ze daar bij Ajax ook een scoutingsapparaat hebben, en die zullen ook naar Maher hebben gekeken en hem blijkbaar dat geld niet waard vinden. Ik denk zelf ook dat Andersen de rol van Eriksen prima in kan gaan vullen, ook al is hij nu nog niet zo ver als Maher.quote:Het is nog niet eens dat ik hem per se wil hebben bij Ajax, maar ik vind de gang van zaken toch wel vreemd. Je sluit aan het begin van de transferperiode al de komst van zo'n jongen uit vanwege een marktconforme prijs terwijl er een grote kans is dat je spelmaker verkocht wordt en je eigenlijk geen goede opvolger in huis hebt.
Dan kan je wel leuk als een krent voor Duarte gaan, maar wat gaat die toevoegen bij Ajax. We zijn geen Feyenoord die het van een sporadisch succesje moeten hebben.
Als ze het willen opvullen met eigen jeugd vind ik het ook prima, ze hebben daar genoeg aangekocht. Alleen kom dan alsjeblieft niet aankakken met Duarte. Dan straal je echt vertrouwen uit naar je eigen jeugd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:29 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Ik neem aan dat ze daar bij Ajax ook een scoutingsapparaat hebben, en die zullen ook naar Maher hebben gekeken en hem blijkbaar dat geld niet waard vinden. Ik denk zelf ook dat Andersen de rol van Eriksen prima in kan gaan vullen, ook al is hij nu nog niet zo ver als Maher.
Voetballend is Maher ook in orde en beter dan bijvoorbeeld Duarte, dat geef ik ook aan. Maher lijkt mij persoonlijk geen fijn mannetje. Het zal geen El Hamdaoui zijn, maar t lijkt me wel een zeur die het gauw hoog in zijn bol krijgt.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:14 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Oke, op zich logische argumenten. Maar Duarte gaat natuurlijk never-nooit zo goed worden als Maher. Of denk je van wel?
1. Maher is drie jaar jonger.
2. Speelt - vind ik - beslissender dan Duarte.
3. Ervaring bij een grotere club.
4. Enigzins leuke dingen laten zien bij het NL elftal en toch wel indruk gemaakt op andere internationals.
Nou, een aantal zaken. Of het eruit komt weet ik niet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:22 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mag. Waar baseer je je mening op?
Ja, dat zei iedereen ook van Affelay en Elia. Potentie is geen garantie op het kunnen zetten van die vervolgstap, daarom moet je niet gaan overbetalen voor potentie als je Ajax bent. Je leeft namelijk bij gratie van de verkoop van je spelers, dan is het een slecht idee om acht miljoen neer te tellen voor talent. Acht miljoen euro he, en een miljoen euro salaris. Die man kost je in twee jaar tijd tien miljoen euro, het is toch te gek om dat te betalen voor iemand die kan doorgroeien naar het niveau Spurs?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Goede kans dat hij inderdaad geen absolute wereldtop wordt, maar daarom gaat hij niet nu al naar Real Madrid. Wel kan je op zeker zeggen dat hij het niveau Ajax ook weer gaat onstijgen en naar een ploeg als de Spurs kan.
Andere zijn we eens. Maar hoe denk je dat Duarte het doet tegen Man Utd?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Zonder Maher worden we ook wel kampioen. Daarbij vraag ik me af hoe hij zich houdt tegen bijv. Man United.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Nou, een aantal zaken. Of het eruit komt weet ik niet.
1. Hij is nog maar 19 jaar.
2. Speelt al twee jaar iedere wedstrijd bij AZ. Toch ook niet de kleinste club in Nederland.
3. Doet - naar mijn mening - wel beslissende dingen. Zonder hem was AZ wel gedegradeerd dit jaar. De beker was ook zijn verdienste.
4. Internationals - zoals Van Persie - zijn zeer enthousiast over hem.
5. Hij wordt sowieso beter en zal nog zijn geld wel opleveren.
Een minpuntje is wel dat het hem geen reet uitmaakt waar hij speelt. Bij PSV loopt hij zeer waarschijnlijk CL mis, want dat team kan nooit ingespeeld zijn. Daarbij vind ik hem beter bij Ajax passen.
Een Duarte heeft bijvoorbeeld vele malen minder gepresteerd, bij een mindere club dan AZ en is drie jaar ouder. Leuk voor de bank en beter dan Serero. Maar geen opvolger voor Eriksen wat mij betreft. Je moet je bij Duarte nog maar afvragen of hij uberhaupt het niveau Ajax aan kan.
Gewoon een aankoop voor de breedte, net als Schöne dat was. Hij komt echt niet als dé opvolger van Eriksen hoor.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:32 schreef Adames het volgende:
[..]
Als ze het willen opvullen met eigen jeugd vind ik het ook prima, ze hebben daar genoeg aangekocht. Alleen kom dan alsjeblieft niet aankakken met Duarte. Dan straal je echt vertrouwen uit naar je eigen jeugd.
Stond Feyenoord ook de jaren voor dat afgelopen twee jaar. Wil dat zeggen dat je daar geen druk hebt of dat het geen grote club meer is?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]Hele seizoen bij de degradatiezone gestaan
Als het zo'n fantastische voetballer was, hadden ze daar niet gestaan?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Stond Feyenoord ook de jaren voor dat afgelopen twee jaar. Wil dat zeggen dat je daar geen druk hebt of dat het geen grote club meer is?
Op eerste foto is het logo gestikt en op die van voetbalshirtjes.com een badge.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:43 schreef kurk_droog het volgende:
Shirtje is gelekt:
Mooi simpel design en eindelijk een keer de rode baan die gewoon recht loopt ipv die rare fratsen de laatste jaren. Badge met het logo is een voordeel mits het oude logo, nu een nadeel want je kan geen oude logo erop plakken nu.
Mooie rode biezen
Lelijke rode strepen
Breedte baan?
Sokken en het broekje zullen ook wel verneukt zijn.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die eerste is een Ajax Cape Town shirt, wat hetzelfde design isquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:46 schreef JanCees het volgende:
[..]
Op eerste foto is het logo gestikt en op die van voetbalshirtjes.com een badge.
Op de strepen na een prima shirt dan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:48 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Die eerste is een Ajax Cape Town shirt, wat hetzelfde design is
Hier twijfel ik dus aan. Altidore maakt 25 goals en Maher mag elke aanval opzetten maar heeft toch maar 6 assists. Dat vind ik niet veel voor iemand die ook de corners en vrije trappen neemt. Niet erg beslissend. De bekerfinale maakt hij een goede goal en speelde hij sterk, maar die wedstrijden daarvoor was hij bij lange na niet zo goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:34 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
3. Doet - naar mijn mening - wel beslissende dingen. Zonder hem was AZ wel gedegradeerd dit jaar. De beker was ook zijn verdienste.
5. Hij wordt sowieso beter en zal nog zijn geld wel opleveren.
Veel te breed, inderdaad. Ziet er niet uit.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:44 schreef JanCees het volgende:
Baan lijkt op die promotiefoto wel erg breed.
Op de een of andere manier is dat altijd zo, in het echt valt het wel mee ( alsnog te breed idd ).quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Veel te breed, inderdaad. Ziet er niet uit.
Want 1 speler kan een elftal kampioen maken? Het feit dat Elm, Holman, Moisander, etc weg zijn gegaan en daar prutsers als Reijnen voor terugkomen speelt daarin helemaal geen rol toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:39 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Als het zo'n fantastische voetballer was, hadden ze daar niet gestaan?
Je argumenten slaan m.i. kant nog wal
Snap niet waarom Adidas/Ajax zo reclame wilt maken voor een shirt. Gewoon de baan zoals hij is laten zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat altijd zo, in het echt valt het wel mee ( alsnog te breed idd ).
Kijk maar naar deze:
[ afbeelding ]
Ik snap wel meer niet rond het shirt vaak. Vooral die strakke shirts hebben een fucking brede baan altijd.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:56 schreef JanCees het volgende:
[..]
Snap niet waarom Adidas/Ajax zo reclame wilt maken voor een shirt. Gewoon de baan zoals hij is laten zien
Suarez scoorde in zijn seizoen bij Groningen 10 goals. Statistieken zeggen wel iets hoor, maar zeker bij jonge spelers moet je imo meer kijken naar topniveau en persoonlijkheid. Blijft een hele discussie natuurlijk. Dat hij meekan op trainingen van het Nederlands elftal en naar de top van de eredivisie wil zeggen mij in dat kader veel. Anderen zegt het veel dat hij niet goed speelt tegen RKC en een Marokkaan is (gechargeerd).quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:50 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Hier twijfel ik dus aan. Altidore maakt 25 goals en Maher mag elke aanval opzetten maar heeft toch maar 6 assists. Dat vind ik niet veel voor iemand die ook de corners en vrije trappen neemt. Niet erg beslissend. De bekerfinale maakt hij een goede goal en speelde hij sterk, maar die wedstrijden daarvoor was hij bij lange na niet zo goed.
Dat hij beter wordt geloof ik ook wel, maar dat hij zijn geld zal opleveren is iets waar je niet vanuit kan gaan. Wat als hij zijn contract gewoon uitdient, of die stap naar bepalende speler toch niet kan zetten? Op die manier met geld speculeren is maar raar voor een voetbalclub, en bovendien erg onverstandig.
Maher moet je ook echt niet vergelijken met Afellay, Aisatti, Labyad en El Hamdaoui inderdaad. Gewoon een ambitieus ventje dat nog flinke stappen gaat zetten. Mooie aan hem is ook dat hij altijd een oplossing ziet, als de afwerking nog wat beter wordt knalt hij er gewoon minstens 15 in per seizoen, of dat nou bij PSV of Ajax is.quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:57 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Suarez scoorde in zijn seizoen bij Groningen 10 goals. Statistieken zeggen wel iets hoor, maar zeker bij jonge spelers moet je imo meer kijken naar topniveau en persoonlijkheid. Blijft een hele discussie natuurlijk. Dat hij meekan op trainingen van het Nederlands elftal en naar de top van de eredivisie wil zeggen mij in dat kader veel. Anderen zegt het veel dat hij niet goed speelt tegen RKC en een Marokkaan is (gechargeerd).
Ligt het nou aan mij of is die rode baan boven breder dan onder?quote:Op donderdag 20 juni 2013 10:52 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is dat altijd zo, in het echt valt het wel mee ( alsnog te breed idd ).
Kijk maar naar deze:
[ afbeelding ]
Lijkt wel omdat hij hem zo vasthoud denk ikquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ligt het nou aan mij of is die rode baan boven breder dan onder?
AZ met Feyenoord vergelijkenquote:Op donderdag 20 juni 2013 10:37 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Stond Feyenoord ook de jaren voor dat afgelopen twee jaar. Wil dat zeggen dat je daar geen druk hebt of dat het geen grote club meer is?
Mee eens, de lat moet hoger in de competitie, daarom toch wel jammer als je ziet wat voor spelers er alweer naar het buitenland gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, ik vind het wel prima als PSV sterker wordt. Meer uitdaging voor Ajax.
Met die Cocu gaat het ook niks worden hoor, de grijze muisquote:Op donderdag 20 juni 2013 11:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Maar goed, ik vind het wel prima als PSV sterker wordt. Meer uitdaging voor Ajax.
Dat zegt niet zoveel, het perspraatje is maar een klein onderdeel van het werk, daar is hij niet zo goed in, het gaat erom hoe hij zijn ploeg samenstelt en laat spelen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:45 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Met die Cocu gaat het ook niks worden hoor, de grijze muis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:51 schreef OverRated het volgende:
Het nieuwe uitshirt is nu te koop bij de bekende buitenlandse verkopers. Helaas hebben ze de kleuren en het Adidas logo niet goed gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zou betekenen dat Boerrigter op de vertrouwde linker positie komt. Krijg je Schöne aan de andere kant & die kan ook nog wisselen met Fischer af en toe. En zullen sowieso versterkingen worden gehaald lijkt mijquote:“Als Christian weg is, zal er wel iemand zijn die zijn plaats inneemt. Ik zou het niet erg vinden als ik diegene ben, maar we zullen het wel zien, zulke dingen gebeuren vanzelf op het veld.”
&
'Het zou te veel voor mij zijn als ik nu op de verantwoordelijke plek van Christian zou moeten spelen. Hij kan dat beter dan ik. Maar op termijn, als Christian daadwerkelijk weg is, zou het een prachtige uitdaging voor mij zijn.'
Fischer moet zich voorlopig richten op de positie van linkeraanvaller. 'Op dit moment zie ik de rol van linksbuiten als het meest geschikt voor mij. Ik kom net kijken bij het eerste elftal en dan is het beter op een vertrouwde positie aan het niveau te wennen.'
Boerrigter op links is geen optie, want daar wil Frank iemand die naar binnen trekt. Fischer blijft bovendien gewoon linksbuiten spelen denk ik, daar kan hij nog genoeg in groeien en dan kan er na een half jaar altijd nog even gekeken worden of hij naar het centrum moet.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:10 schreef Stiggie het volgende:
Kan ook zijn dat Fischer in de rol van Eriksen iets meer gaat spelen. Dat idee was al een keer geopperd door Frankie ooit. Dan heb je Siem die blijft.
[..]
Dat zou betekenen dat Boerrigter op de vertrouwde linker positie komt. Krijg je Schöne aan de andere kant & die kan ook nog wisselen met Fischer af en toe. En zullen sowieso versterkingen worden gehaald lijkt mij
Dat maakt op zich niet uit als er maar 1 vleugel met diepgang isquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Boerrigter op links is geen optie, want daar wil Frank iemand die naar binnen trekt. Fischer blijft bovendien gewoon linksbuiten spelen denk ik, daar kan hij nog genoeg in groeien en dan kan er na een half jaar altijd nog even gekeken worden of hij naar het centrum moet.
McLaren en Rutten hebben het toch aardig lastig gekregen met hun pers optreden.quote:Op donderdag 20 juni 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel, het perspraatje is maar een klein onderdeel van het werk, daar is hij niet zo goed in, het gaat erom hoe hij zijn ploeg samenstelt en laat spelen.
Ik ben er juist blij omquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Kopsterk het volgende:
Heel AN in paniek omdat Maher niet komt. Overmars wordt compleet verguisd. Wat een figuren daar, niet normaal.
quote:Als Dennis Bergkamp klaar is met zijn nagels te knippen zit er meer kennis in de restjes nagel die hij in de vuilnisbak gooit dan in het complete Ajax.netwerk forum en PSV technische staf bij elkaar
Van Basten heb ik het nooit aan gezien maar belangrijkste taak van een trainer is zijn ploeg goed laten spelen, McLaren had geen moeite met de pers te praten alleen lulde de grootste onzin, Rutten is wat dat betreft wel meer te vergelijken met Cocu, maar om een trainer dan al op voorhand niet geschikt te vinden vind ik wel wat ver gaan.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:16 schreef Godtje het volgende:
[..]
McLaren en Rutten hebben het toch aardig lastig gekregen met hun pers optreden.
Zo lang je 10 punten los staat zal het geen probleem zijn maar als je iets van tegenslag hebt is dat het eerste wat opvalt.
van basten heeft/had er ook in iets mindere mate last van.
Dat gaat ook ver. Maar als ik naar de betere trainers in het buitenland en binnenland kijk. En dat lijstje kan jezelf ook makkelijk maken lijkt mij. Dan is de gemene deler dat het zonder uitzondering communicatief ook nog eens begaafde mensen zijn. Sterke leiders die ook bij de pers goed en stevigf over komen.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:19 schreef Tarado het volgende:
[..]maar om een trainer dan al op voorhand niet geschikt te vinden vind ik wel wat ver gaan.
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef CaasS het volgende:
Overigens verbaas ik me dat PSV makkelijk spelers verkoopt (Mertens ook zo goed als zeker) en dat het Ajax moeite kost. Alderweireld lijkt te gebeuren, maar waarom zijn er geen clubs voor De Jong, Eriksen en Vermeer?
We gaan hem volgen en het zienquote:Op donderdag 20 juni 2013 12:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat gaat ook ver. Maar als ik naar de betere trainers in het buitenland en binnenland kijk. En dat lijstje kan jezelf ook makkelijk maken lijkt mij. Dan is de gemene deler dat het zonder uitzondering communicatief ook nog eens begaafde mensen zijn. Sterke leiders die ook bij de pers goed en stevigf over komen.
Welke grijze muis heeft dat bereikt? Ik kan ze even niet bedenken.
Wenger soms een ongelukkig uitspraak gehad maar zeker geen grijze muis.
Klopt, omdat ergens aan het eind ineens iedereen vertrekt waardoor we een nutteloze voorbereiding hebben gehad.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.
Prima toch.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:20 schreef CaasS het volgende:
Overigens verbaas ik me dat PSV makkelijk spelers verkoopt (Mertens ook zo goed als zeker) en dat het Ajax moeite kost. Alderweireld lijkt te gebeuren, maar waarom zijn er geen clubs voor De Jong, Eriksen en Vermeer?
Ow nee zo is het niet hoor. Ik heb liever dat de Jong en Eriksen blijven (zeker met 100% motivatie), maar vind het gewoon vreemd. Ajax is kampioen geworden en deze spelers hebben gewoon een erg goed seizoen gedraaid, beter dan PSV.quote:Op donderdag 20 juni 2013 12:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk jaar gezeur als Ajax weer eens leeg gekocht is en ze alle andere met rust laten en nu verkopen we niks en staat iedereen er nog is het ook niet goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |